TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- I. R. L
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 »
| quote: |
| Originally posted by Pjox hahaha sant, att jag inte t�nkte p� det fan |
verkar som att alla jag tr�ffar lever i ett f�rnekande 
varken dioxys eller vizay har tr�ffat mig..
| Originally posted by mindshooter Steve Vizay Endre dbl AC Glorie dioxys DJ_Irish Airbase WoberT Gurgel parham jake P4z Impulse tjockis Gurgel desphyxia Fairlayt Trance_Christer Zamson dj_hysterix shytrance sipowits Gaby Aendy X-dream SWE_Trance Lonne Kraith [nils] WhiteRussian Nordlight |

[IRL:11]
+aendy (K�kade hamburgare tillsammans p� donken)
+whiterussian (H�lsades p� dansgolvet p� Fokused, dock v�ldigt kortvarat)
+staz (Tr�ffades vid toaletterna p� Fokused)
zamzon(tr�ffades vid baren p� weekender)
impulze (tr�ffades p� scenen med A&B
)
dragonfly (Tr�ffades innan TA
)
pjox (tr�ffades oxo vid samling av paintball fast pjox var dock ej med och spelade)
mindshooter (tr�ffades i stockholm vid samling av paintball)
treo (han bes�kte mig �ver helgen inf�r paitnball och devotion, tr�ffades f�rst p� t�g per�ngen
)
Vizay (TA nummer 2 jag tr�ffade
mitt i sthlm inf�r paintball bokningen)
Steve (den f�rsta TA jag tr�ffade, var p� weekender n�r orkidea spelade)
som omv�xling addar jag liten kort text p� varje person hur och vart jag tr�ffade dem
jag vill oxo till�gga att alla p� min lista har jag tr�ffat och pratat med (ingen typ "jag s�g X p� festen och fick h�ra efter�t att det var bertil")
ja k�nner ingen

sorry kenny kopierade din lista � rensade bort dom jag inte tr�ffat s� de blev en miss p� dig 
MINDSHOOTER
Treo
Jaybee
Ferren
Pjox
Envio
Steve
Endre
dbl
Glorie
dioxys
DJ_Irish
WoberT
jake
tjockis
Gurgel
dj_hysterix
shytrance
SWE_Trance
Kraith
Mega-pudas
Jre
MojjMojj
Staz
Zamson
Whiterussian
Proximus
Aendy
Impulse
Amplifire
kan ha missat n�n 
Med risk f�r att g�ra dig besviken Vizay s� tror jag faktiskt vi aldrig har h�lsat p� varandra. Vad jag vill minnas �r du nyliga 18 �r fyllda. Om vi inte tr�ffat p� n�gon av l�ngholmfesterna eller n�gon av de andra f�talet psyfesterna jgar varit p� i Stockholm s� har vi nog inte setts 
Men f�r... Snart komemr orkidea tillbaka till Fokused d� kan ni l�tt r�kna med att jag kommer vara d�r. inte missat han en �nda g�ng n�r han lirat i Stockholm vad jag vill minnas!
laszlo
vizay
mindshooter
steve
jaybee
whiterussian
zamson
kunde vart ett antal till om jag inte vart s� asocial 
Dags f�r en uppdatering
Re: Dags f�r en uppdatering
| Originally posted by Glorie [*]reveal |
okej, s� har den d�r Glorie sagt till mig att jag ska b�rja skriva som en galning h�r d�... igen, har skrivit tv� inl�gg sen jag blev medlem (20020102) ...
Men jag hoppas ni v�lkomnar mig med �ppna armar � ett hejdundrande leende 
tjolahopp!
Har f�rressten itne tr�ffat s� m�nga.. inte mer �n eldsj�len Knomaden, Laszlo, Jezper (airbase), Alex W�st, Michael Splint + fru, Inzite Andreas, Claes af Gejerstam och Anneli ...
Jag hoppas p� lite fler iochmed att jag �ker till TE2004 med TCbussen 
(Jofawe p� trance.nu, tranceclubber.com)
| Originally posted by jofawe hoppas ni v�lkomnar mig med �ppna armar � ett hejdundrande leende ![]() |

Jag hoppas p� lite fler iochmed att jag �ker till TE2004 med TCbussen ![]() |
Tjenare och v�lkommen till familjen 
tackar s� �dmjukast!
Och Glorie.. om du ska vara med p� bussen f�r du nog se upp, det �r ju du som ligger till svars f�r ett eventuellt beroende h�r f�r mig
hihi
Jag har nog inte tr�ffat en kotte jag :P
Slipper iaf sitta o skriva en lista..hmm 
Gaby (har inte sett p� v�ldigt l�nge :confused
Glorie (Mysteryland -02! Och ett par par g�nger sedan dess
)
Doter (�kta partym�nniska! Tr�ffats en heldel)
Amnezia (Mysteryland �ven h�r! och s�klart ett par g�nger sedan efter det)
Mindshooter (Typ varje fest)
Steve (En g�ng i sommras p� GK)
Impulse? (Vette fan, m�ste varit tillsammans med Mindshooter :crazy
Endre (H�lsade som hastigaste n�r hban lirade p� Dians k�llare i sommras)
Envio? (Sammtidigt som Endre misst�nker jag)
Nu �r det visst s� att jag gl�mt att n�mna n�gra till min stora f�rtret...
Jag ahr faktiskt varit s� j�vla cool att jag �ven tr�ffat p� f�ljande personer:
Amplifire (snackats vid bla p� SMC)
Tommie (Arvikafestivalen)
Dj Mikal aka Mike Shiver (Inte bara glorie utan �ven jag ahr h�llsaat p� denna allsm�ktiga gud eller n�got vid en, tv� g�nger
)
Tur att Glorie n�mnde dessa, annars hade det blivit f�rgl�mda f�r alltid i min lista :P
| Originally posted by AC. Med risk f�r att g�ra dig besviken Vizay s� tror jag faktiskt vi aldrig har h�lsat p� varandra. Vad jag vill minnas �r du nyliga 18 �r fyllda. Om vi inte tr�ffat p� n�gon av l�ngholmfesterna eller n�gon av de andra f�talet psyfesterna jgar varit p� i Stockholm s� har vi nog inte setts ![]() |
Jofawe: N�men tjenare! the baby who listens to trance
kul att du �r lite p� TA oxo, jag �r sj�lv mer aktiv h�r f�r det �r sk�nare h�r
Tackar tackar JayBee ...
Jag ska f�rs�ka h�nga mer h�r �n p� lunarstorm � det 
Originally posted by SteveTranz4ever Lunarstorm usch vik h�dan |
| Originally posted by JayBee ahme! kan vi inte l�gga ner med att vara taskiga mot lunar. de som gjorde det har alldrig haft som m�l att g�ra illa dig stefan ok. det �r faktist bra jobbat, har inte direkt sett dig g�ra n�got b�ttre. mmm visst det finns m�nga fjortisar d�r men fan om man �r i �ldern 12-18 typ s� �r det ett bra sett att hitta folk p�. vi beh�ver ju inte �verdriva som om det vore den komunistiska m�rdar maskinen eller n�tt. |

| Originally posted by dbl vad� inte gjort n�tt b�ttre... steve har gjort mycket b�ttre saker �n va lunarstorm gjort... han har gjort massa filmer som e hel grymma ![]() kollade f�rresten igenom midway filmen ig�r igen o hittade mig typ hela tiden.. skit jobbigt.. haha ![]() o hade det inte varit f�r steve s� hade jag s�kert inte kommit iv�g p� fokused european tour. + att steves ftp e mycket mer v�rd �n va lunarstorm e... s� det s� |
*Danger Will Robinson* Tr�den b�rjar sp�ra ur, ta upp detta �mne n�gon annanstans... in real life t.ex.
| Originally posted by JayBee ahme! kan vi inte l�gga ner med att vara taskiga mot lunar. de som gjorde det har alldrig haft som m�l att g�ra illa dig stefan ok. det �r faktist bra jobbat, har inte direkt sett dig g�ra n�got b�ttre. mmm visst det finns m�nga fjortisar d�r men fan om man �r i �ldern 12-18 typ s� �r det ett bra sett att hitta folk p�. vi beh�ver ju inte �verdriva som om det vore den komunistiska m�rdar maskinen eller n�tt. |
| Originally posted by AC. Dj Mikal aka Mike Shiver (Inte bara glorie utan �ven jag har h�lsat) |
nu e ja inte ensam l�ngre
(N���e, ja bara skojja...) 
| Originally posted by jofawe okej, s� har den d�r Glorie |
| sagt till mig att jag ska b�rja skriva som en galning h�r d�... |