TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sensation Line-up
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 7 [8]
De complete line-up is trouwens:
Mainstage: Roog, Jean, Rank 1 (live ), Marco V, Michel de Hey
Club: Marcello, Jani, Brian S, van Bellen, Bart Thimbles
Vip Club: Ronald Molendijk, Roog, Junior Sanchez, Denis
Vip Lounge: Monte la Rue, Brad, Enrico Riva, Sven van Hees
| quote: |
| Originally posted by Mysteric De complete line-up is trouwens: Mainstage: Roog, Jean, Rank 1 (live ), Marco V, Michel de Hey Club: Marcello, Jani, Brian S, van Bellen, Bart Thimbles Vip Club: Ronald Molendijk, Roog, Junior Sanchez, Denis Vip Lounge: Monte la Rue, Brad, Enrico Riva, Sven van Hees |
| Originally posted by Rudy Godverdomme, kan iedereen hier nu zijn bek gaan houden tegen mij en zich met zijn eigen shit gaan bemoeien! Als ik dat vind, vind ik dat ok |
:)
haha, mooi man
mijn pogingen het nivo te doen stijging in 1 klap teniet gedaan!
iemand een nieuwe impulz voor deze thread ofzo? nog baanbrekend nieuws over sensation...?
| Originally posted by Jukx Als wij iets anders vinden dan vinden wij dat ook gewoon..... ok!?!?!? |
Heb net de commercial gezien voor Sensation. Ziet er goed uit. Kun je trouwens downloaden op www.sensation.nl.
PS. weet iemand hoe ik de kleur van de tekst kan veranderen. Ik zag dat in een andere thread over Sensation.
Iemand???
Greetz
| Originally posted by Rudy Godverdomme, kan iedereen hier nu zijn bek gaan houden tegen mij en zich met zijn eigen shit gaan bemoeien! Als ik dat vind, vind ik dat ok! Ik zeg trouwens exact hetzelfde al anderen in dit forum, dus ga daar ook maar ff lekker commentaar op hebben! IK vind dat hij niet goed kan mixen omdat hij meestal platen na 3 minuten eruit gooit en omdat hij de hele tijd loopt te scratchen! Jullie zullen dan wel weer zeggen, maar dat heeft toch nix met mixen te maken! Nou dat vind IK wel! Ok dus jullie gaan hier niet meer op replyen! OK! En vooral JUKX NIET!!!!!!!!!!! Weer zullen jullie gaan zeggen dat dit een forum is, waar je discussies moet hebben! Nou nu laat ik jullie weten dat ik niet 2 keer achter elkaar met JUKX en MICHIEL dezelfde discussie wil hebben! Michiel blijkbaar heb ik de term mixen verkeerd gebruikt, en dat heb ik later verbeterd! Dus kan je dat dan ook ff lezen, voordat je kritiek gaat uitoefenen! |

die reclame is wel mooi...maar ja het feest word kut dus dat maakt niks meer uit
| Originally posted by Cold Sjees...wat ben jij voor figuur? ![]() Heb je problemen? Laters! |
Waarom is het toch altijd zo dat in iedere thread waar meer dan 30 keer gepost wordt, van die zinloze ruzietjes ontstaan.
Gedraag jullie een beetje volwassen en laat die shit rusten. Dit is nergens voor nodig. De een vind dit, de ander dat en daar heb je dan maar respect voor op te brengen. Zo simpel is het en simpeler kunnen we het niet maken.
Finito.
H�����.hoe kan dat nou??? Tik ik www.sensation.nl, krijg ik dit te zien:" U bent niet gemachtigd om deze pagina te bekijken." jaaaajaaa, zou ik m niet mogen bekijken omdat ik van tranceaddict.com zou zijn, hahahahaha

Sensation heeft echt een GARE LIne up.........
Ik ga er dus echt NIET naartoe, ik ga naar HUmanity......lekkerrrrr stampen op techno :-)
groetennnn
Hmm, bij de Gatecrasher weten ze dus wel hoe het moet.
Voor de thread kijk naar:
http://www.tranceaddict.com/forums/...p?threadid=8296
Voor de site:
http://www.gatecrasher.co.uk/connected/events/summer/
ID & T --> hier kunnen jullie nog wat van leren!!!!
ja over id&t gesproken.....waar is die obi-gast eigenlijk gebleven???
later
michiel
| Originally posted by Rudy Ja klopt, maar we waren net weer op het goed pad! |
| Originally posted by michiel ja over id&t gesproken.....waar is die obi-gast eigenlijk gebleven??? |

| Originally posted by Optimus Trance H�����.hoe kan dat nou??? Tik ik www.sensation.nl, krijg ik dit te zien:" U bent niet gemachtigd om deze pagina te bekijken." jaaaajaaa, zou ik m niet mogen bekijken omdat ik van tranceaddict.com zou zijn, hahahahaha ![]() ![]() |
ok, ok misschien een beetje laat maar voor iedereen die boze emailtjes naar ID&T heeft lopen (of willen) sturen wilde ik ff kwijt dat sensation.nl ook een forum heeft (hint, hint) Misschien inderdaad een beetje mosterd na de maaltijd...nou ja whatever...
(oh ja als je die obi gast wilt 'spreken', die hangt daar ook af en toe rond)
mot ff wat kwijt
ik mot ff wat kwijt
ik vind de lineup de meest kloterig verneukte saaie rottige ooit !!! dus weinig sensatie dit jaar.......
| Originally posted by Robvef Hmm, bij de Gatecrasher weten ze dus wel hoe het moet. Voor de thread kijk naar: http://www.tranceaddict.com/forums/...p?threadid=8296 Voor de site: http://www.gatecrasher.co.uk/connected/events/summer/ ID & T --> hier kunnen jullie nog wat van leren!!!! |
| Originally posted by Kartikeya BTW ik denk ook dat Duncan Stutterheim er ff helemaal geen zin in had om een extreme feest te regelen voor de dood van Miles...... hij wil gewoon een goed afscheid van zijn broer nemen en waarschijnlijk met de music waar Miles meer van hield (vandaar ook witte kleding) bedenk ik maar hoor.....dus val me niet aan als het niet zo is |
| Originally posted by Boss Hey, of had Miles het eigenlijk allemaal moeten regelen en is het, nu hij er niet meer is (respect hoor!) en omdat iemand anders het heeft moeten regelen zo'n bagger line-up geworden? |