TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Naar welke platen ben jij op zoek?
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 7 [8]
Nog wat platen te binnen geschoten:
Ladida - Mundo EP
Ladida - Bullet EP
1st Bass - Slam me down
| quote: |
| Originally posted by AlFerox die beltram remix hebben ze bij rare-records. ik vind dat echt een relaxte web-winkel. grote backstock, veel oud werk dat ze opnieuw binnen krijgen. heb er een hoop zeldzame plaatjes gevonden. je kan er alleen niet luisteren, maarja dat moet je dan maar bij nuloop/decks/only djs doen ofzo |
| Originally posted by Fkwebeman Ik zoek platen met bedrukking. Heb namelijk Delerium - Silence met de bedrukking van de cd op de voorzijde. Ik zoek er nog 1, het liefst een fijne klassieker ofzo. ook lijken me deze wel wat Tiesto - Theme From Norefjell (Jan Rmx) Way Out West - Mindcircus (G&D Rmx) Yahel - Voyage Pulser - Cloudwalking |
| Originally posted by Bailey 1st Bass - Slam me down |
| Originally posted by TranceFool Thanx, ik bestel daar ook regelmatig. Idd veel back in stock net als bij deze dan, want die hadden ze laatst ook niet meer. Bedankt voor de tip |
| Originally posted by AlFerox blijft echt een vette plaat ja!! voor de rest heb ik alleen nooit meer iets van die gast (volgens discogs Jan van Janssen) gehoord?? |
Gelukkig kan er nu vanaf cd worden gedraaid...kunnen er toch weer een heleboel classics worden gebruikt (al is het natuurlijk niet helemaal hetzelfde gevoel)
| Originally posted by Tim81 Gelukkig kan er nu vanaf cd worden gedraaid...kunnen er toch weer een heleboel classics worden gebruikt (al is het natuurlijk niet helemaal hetzelfde gevoel) |
Heeft iemand misschien Way out west - The fall (incl. Bedrock mix) voor mij over? Of Intensify, daar ben ik ook naar op zoek.
Intensify Part 2 en Part 1 zijn vollop te krijgen nog op Blackhole.. heb Part 2 nog zien liggen in Zoetermeer bij BPM/Only-DJ's
| Originally posted by Chicane Intensify Part 2 en Part 1 zijn vollop te krijgen nog op Blackhole.. heb Part 2 nog zien liggen in Zoetermeer bij BPM/Only-DJ's |
ik weet niet of iemand van jullie wat bekend is met toffmusic? wel
ik heb hier een paar plaatjes gezien die didier (shopkeeper) nog wel heeft denk ik.
ik zeg bevoorbeeld maar die syntax-pray. cass& slide-glade I ate her.
ik bedoel contacteer hem maar. hij heeft echt nog wel wat oldies in zen bak liggen.
www.toffmusic.com
*schop*
welke ik nog wel graag zou willen hebben..
DJ Tiesto - In My Memory Album Sampler
Salt Tank - Eugina (Tiesto/Michael Woods Mix)
DJ Tiesto - Urban Train (incl. Cosmic Gate Remix)
Holden & Thompson - Nothing (incl. 93 Returning Mix)
Rank 1 - Breathing (incl. Breaks mix)
voorlopig.. 
Sasha - Cloud Cookoo (Luke Chable RMX)
http://www.chemical-records.co.uk/s...fo?Track=TIE001
BT - Remember (Benz & MD mix ofzo)
dat is echt vet:-) vooral omdat je daarachter nog heel goed the white room kan draaien!
* schop *
Iemand toevallig een van de 250 exemplaren van BT - Fibonacci sequence (Paolo Mojo remix) [TOTALLY TROUSERED 001] liggen?
heb ik nou een aantal dagen gemist of..
| Originally posted by Roger heb ik nou een aantal dagen gemist of.. |
Derb - DFC (Scot Project rmx)
Solar Factor - No Return
Condor - On my Own
Kai Tracid - Concious (ASYS rmx & Kan Cold rmx)