TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- OT: Grafik, Design, In here
Pages (21): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 »
Nu �r e fan nog !
Nu ska jag sl�nga ut en n�stan f�rdig kopia av bilden jag sade skulle bli klar ikv�ll. �n en g�ng s� vill jag p�peka att kritik �r bra om den �r konstruktiv.
Kolla p� bilden h�r
Re: Nu �r e fan nog !
| quote: |
| Originally posted by mellow pleasure Nu ska jag sl�nga ut en n�stan f�rdig kopia av bilden jag sade skulle bli klar ikv�ll. �n en g�ng s� vill jag p�peka att kritik �r bra om den �r konstruktiv. Kolla p� bilden h�r |
sj�lv skulle jag f�redra en lite mulligare tjej med kortklippt h�r och inget halvnaket/bikini hehe 
Tackar f�r kritiken !
| Originally posted by P4z! byt teckensnitt och f�rg p� texten, vore bra och ha den som en "eyecatcher", dvs att den drar uppm�rksamheten till texten f�rst, sedan bakgrunden. Gillar inte tjejen till h�ger, hon ser lite trashig ut tyv�rr sj�lv skulle jag f�redra en lite mulligare tjej med kortklippt h�r och inget halvnaket/bikini hehe ![]() tycker de svarta kanterna �r lite pixliga och sk�r in i bollen i mitten, tycker du ska ta bort dem och l�ta bollen vara s� som den �r, den var f�r�vrigt v�ldigt snygg! Noterna b�r vara lite ljusare, s�g inte dem f�rst f�rr�n jag kollade lite n�rmare p� den, fast det kanske var just id�en med det? Det �r vad jag tycker iaf, snygg bild f�r�vrigt |
Re: Tackar f�r kritiken !
| Originally posted by mellow pleasure Noterna ska inte synas f�r mkt det var meningen. hehe ska se om jag kan byta *ler* brud d� . Menar du "rutm�nstret" �r pixligt eller vilka svarta kanter? Jobbar just nu p� den s� vi f�r se vad det slutar. Ju fler kockar ju b�ttre soppa. Ha det b�st & tack �n en g�ng |

Re: Re: Tackar f�r kritiken !
| Originally posted by P4z! Jag menar de d�r svarta skuggorna/trianglarna i mitten av bollen, den f�rst�rde lite av bollen tycker jag ![]() Det vore kanske snyggt att prova byta ut skuggorna till en symbol ist�llet, t.ex. Shiva eller n�got liknande! |
Originally posted by ShyTrance va tycker ni? edit: nu har jag gjort d ljusare p� den delen. f�r d va h�r o inte bilden som var klippt d�r |
| Originally posted by Smekbar hmm.. f�rsta bilden jag postar h�r... inte klar �n, men defenitivt trevlig tycker jag... inspirerad av... rymden f�rst�s �ven h�mtat inspiration fr�n wallpaper>science fiction @ deviantart.gjord fr�n scratch i PS7. 40 lager. ca. 4-5 timmars arbete hittills. H�r finns bilden |
hmm, faen hade skrivit ett l�ngre inl�gg men allt f�rsvann
nu tar jag bara huvuddelarna i det jag skrev.
shytrance, grymt snygg.. blev mycke b�ttre n�r du editerade
du vet att du skulle f� direkt anst�llning av mig om jag hade �gt en webb/bildbyr� 
mellow, bikinibruden s�nker hela bilden imo 
noterna gillar _jag_ inte heller
allt annat e assnyggt
skills...
nu sa jag iofs bara de tv� saker jag tyckte var lite s�mre me bilden, med det menade jag dock att resten var grymmesnyggt
ta inte illa upp!
tja
| Originally posted by DJ_Laszlo skitsnyggt, men jobba lite p� den d�r m�nliknande planeten/stenen, eller ta bort den helt...sen blir den gjuten som skrivbordsunderl�gg, iaf f�r egen del! keep it up..! |
tr�ttna p� den ganska snabbt s� jag har inte gjort allt som jag t�nkt g�ra, men planeten e fixad, s� �r �ven kontrasten + en massa sm�detaljer...
Alrity...idag testade jag p� fotomanipulation f�r f�rsta g�ngen 
l�ste lite p� forumen som dbl l�nkat till i en annan tr�d och hittade n�n �gon-guide... lekte runt lite, la p� en textur o s�h�r blev det...keep in mind that its my first time..

| Originally posted by mindshooter Alrity...idag testade jag p� fotomanipulation f�r f�rsta g�ngen ![]() l�ste lite p� forumen som dbl l�nkat till i en annan tr�d och hittade n�n �gon-guide... lekte runt lite, la p� en textur o s�h�r blev det...keep in mind that its my first time.. |
hehe tycker det p�minenr lite om jaybee@haloween 
| Originally posted by Glorie hmm, faen hade skrivit ett l�ngre inl�gg men allt f�rsvann nu tar jag bara huvuddelarna i det jag skrev.shytrance, grymt snygg.. blev mycke b�ttre n�r du editerade du vet att du skulle f� direkt anst�llning av mig om jag hade �gt en webb/bildbyr� ![]() mellow, bikinibruden s�nker hela bilden imo ![]() noterna gillar _jag_ inte heller allt annat e assnyggt skills...nu sa jag iofs bara de tv� saker jag tyckte var lite s�mre me bilden, med det menade jag dock att resten var grymmesnyggt ta inte illa upp!tja |
| Originally posted by mindshooter Alrity...idag testade jag p� fotomanipulation f�r f�rsta g�ngen ![]() l�ste lite p� forumen som dbl l�nkat till i en annan tr�d och hittade n�n �gon-guide... lekte runt lite, la p� en textur o s�h�r blev det...keep in mind that its my first time.. |

en bild jag gjorde p� en poolare
AK'n �r lite f�r stor i proportion men jag uppt�ckte det f�r sent och orkade inte g�r om det. hela proseduren tog inte s� l�ng tid, kanske 20 minuter bara.
<---- (f�r de som var med p� paintballen s� �r detta "mr.3shot in ass")
| Originally posted by dbl finns massa med fotomanipulation d�r ![]() tyv�rr s� h�ller ju typ alla p� med det.. hehe ![]() men f�r ett f�rsta f�rs�k s� ser det bra ut.. kan s�klart beh�va en hel del mer jobb, men �nd�. t.ex. g�ra blodet eller va det nu e m�rkare, och �ven din hy m�rkare |

| Originally posted by mindshooter hm kanske det..men d� ser det mer ut som att hela jag �r en zombie ist�llet f�r att jag �r skadad ![]() �r v�ldigt m�nga som tror att det var ett foto fr�n halloween och att jag var sminkad s�d�r vilket jag tar som bra kritik ![]() Att alla h�ller p� med det ser jag som en utmaning |

NIce Modell.
Angelface/Kristina NormanDenna bild var en av mina f�rsta f�rs�k att g�ra om ett orginal.
Re: NIce Modell.
| Originally posted by mellow pleasure Angelface/Kristina NormanDenna bild var en av mina f�rsta f�rs�k att g�ra om ett orginal. |
uuuh...en sak jag undrat �ver l�nge, n�got som s�kert de flesta kan svaret p� - dock inte jag.
Varf�r l�mpar sig Macintosh b�ttre f�r redigering och bearbetning med tv�dimensionell grafik �n PC? (Med tredimensionellt �r det PC som l�mpar sig b�st).
Re: NIce Modell.
| Originally posted by mellow pleasure Angelface/Kristina NormanDenna bild var en av mina f�rsta f�rs�k att g�ra om ett orginal. |
Re: Re: NIce Modell.
| Originally posted by ShyTrance Den e s�d�r, dem d�r scanlines �r f�r synliga, s�nk opaciteten o g�r dom lite t�tare. Hur har du gjort dem d�r linjerna eg. f�r n�gra avst�nd �r st�rre �n dom flesta.. :S |
| Originally posted by DJ_Laszlo uuuh...en sak jag undrat �ver l�nge, n�got som s�kert de flesta kan svaret p� - dock inte jag. Varf�r l�mpar sig Macintosh b�ttre f�r redigering och bearbetning med tv�dimensionell grafik �n PC? (Med tredimensionellt �r det PC som l�mpar sig b�st). |
Party bilder ???
undrar om ngn har en grymt snygg klubb bild ( tagen p� ett fett party) som jag skulle kunna f� anv�nda till min senaste bild ist�llet f�r tjejen i bikini. Vill dock ha en bild som inte ligger under ngn annans �n just DIN �go & copyright.
maila g�rna den till mig i s� fall.
keep clubbing !!
Re: Party bilder ???
| Originally posted by mellow pleasure undrar om ngn har en grymt snygg klubb bild ( tagen p� ett fett party) som jag skulle kunna f� anv�nda till min senaste bild ist�llet f�r tjejen i bikini. Vill dock ha en bild som inte ligger under ngn annans �n just DIN �go & copyright. maila g�rna den till mig i s� fall. keep clubbing !! |