TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nexus - 15 februari 2003 - Deventer
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 7 [8]


Posted by eieregooie on Feb-18-2003 05:11:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
hehehe, ik d8 al, is ei nou echt om 3.00 al naar bed gegaan.. zal toch niet.. en idd


Nog steeds bezig joh? Moet je nie naar school morgen ofsow?


Posted by T.H.C. on Feb-18-2003 16:35:

quote:
Originally posted by Eye-Riz

THC, hoe zat dat met die spuitbussen dan? Nix van meegekregen.


Een vriend van me zei dat tegen me, ik heb het niet zelf gezien.
Verder niet zo interesant, ik vond het alleen een beetje kinderachtig om zoiets te gaan misbruiken.


Posted by Smirnoff on Feb-18-2003 18:50:

Ik had ook nog wat foto,s gemaakt.

ze staan HIER

voor de liefhebbers


Posted by Eye-Riz on Feb-18-2003 23:47:

Leuk Smirnoff!
Heb ook het verslag gelezen... enne, ik draai techno-achtig? hihi
Ik hoor elke keer weer wat anders van mensen. Ik zou zelf ook niet weten wat ik draai, elke keer als ik die vraag krijg, weet ik niet wat ik moet antwoorden.

Nou maar op naar de volgende Nexus!


Posted by Smirnoff on Feb-19-2003 18:47:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
Leuk Smirnoff!
Heb ook het verslag gelezen... enne, ik draai techno-achtig? hihi
Ik hoor elke keer weer wat anders van mensen. Ik zou zelf ook niet weten wat ik draai, elke keer als ik die vraag krijg, weet ik niet wat ik moet antwoorden.

Nou maar op naar de volgende Nexus!


Ik heb het verslag niet geschreven, dat was futyo


Posted by Eye-Riz on Feb-19-2003 21:30:

wie is dat dan?? heb ik die gezien?


Posted by Smirnoff on Feb-19-2003 21:55:

Vanaf morgen istie wel op het forum, je hebt hem wel gezien.
Eigenlijk is ie meestal wel met me mee of andersom.


Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 7 [8]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.