TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nexus - 15 februari 2003 - Deventer
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 7 [8]
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie hehehe, ik d8 al, is ei nou echt om 3.00 al naar bed gegaan.. zal toch niet.. en idd |
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz THC, hoe zat dat met die spuitbussen dan? Nix van meegekregen. |
Ik had ook nog wat foto,s gemaakt.
ze staan HIER
voor de liefhebbers 
Leuk Smirnoff!
Heb ook het verslag gelezen... enne, ik draai techno-achtig? hihi 
Ik hoor elke keer weer wat anders van mensen. Ik zou zelf ook niet weten wat ik draai, elke keer als ik die vraag krijg, weet ik niet wat ik moet antwoorden.
Nou maar op naar de volgende Nexus!
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz Leuk Smirnoff! Heb ook het verslag gelezen... enne, ik draai techno-achtig? hihi ![]() Ik hoor elke keer weer wat anders van mensen. Ik zou zelf ook niet weten wat ik draai, elke keer als ik die vraag krijg, weet ik niet wat ik moet antwoorden. Nou maar op naar de volgende Nexus! |
wie is dat dan?? heb ik die gezien?
Vanaf morgen istie wel op het forum, je hebt hem wel gezien.
Eigenlijk is ie meestal wel met me mee of andersom.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.