TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- TA Sweden T-shirt
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »
Gjorde lite �ndringar fr�n f�rra f�rslaget, inst s� stora...
Har bara pillat lite till
Har sett i andra delar av forumet hur vissa gjorts sina avatarer, gjorde en snabbis som sitter p� armen ovanf�r "TA-namnen" (se bifogad bild).
Vet inte om Steve har kollat upp tryck �nnu?
Ska ett tryckeri trycka p� flera st�llen �n fram/baksida p� tr�jan s� tror jag att det blir dyrt som attan. Men n�gon n�mde tv�ttt�ligt "stryktryck". L�ter ju bra, fast jag kan g�rna tv�tta min f�r hand om det skulle vara s�.

tycker inte det skall varar n�n stor grej p� ryggen....
och om n�n m�jligtviss l�ser mina poster s� kanske ni har sett att suddiga ytor kan vara sv�ra att trycka.. pratar in om egna erfarenheter, men jag har l�st massor av threads p� ett grafik forum som handlar just om tryck och det har st�tt flera g�nger
och med detta menar jag att motion blur grejen p� sverige kartan p� ryggen troligtviss inte blir s� snygg... + blurren p� TA.SWE p� framsidan.... vill bara vara v�nligt och hj�lpa till och f� det l�ttare f�r alla som g�r tryck 
EDIT: en annan sak... g�r era grejer i CMYK.. blir b�ttre s�.
och anv�nd INTE tunna linjer... det e inte s�kert att dem kommer med n�r man trycker
| quote: |
| Originally posted by dbl tycker inte det skall varar n�n stor grej p� ryggen.... och om n�n m�jligtviss l�ser mina poster s� kanske ni har sett att suddiga ytor kan vara sv�ra att trycka.. pratar in om egna erfarenheter, men jag har l�st massor av threads p� ett grafik forum som handlar just om tryck och det har st�tt flera g�nger och med detta menar jag att motion blur grejen p� sverige kartan p� ryggen troligtviss inte blir s� snygg... + blurren p� TA.SWE p� framsidan.... vill bara vara v�nligt och hj�lpa till och f� det l�ttare f�r alla som g�r tryck |

| Originally posted by SWE_TRANCE EDIT: Ang�ende CMYK s� kan personen fixa det n�r grejjerna ska iv�g till tryvkeriet. |
ingen som �r lite otrolit grym p� 3d och kan fixa en liten gubbe?
beh�ver bara ett huvud typ 
med h�rlurar ocks�
han ska se glad ut! 
ingen som �r lite otrolit grym p� 3d och kan fixa en liten gubbe?
beh�ver bara ett huvud typ 
med h�rlurar ocks�
han ska se glad ut helst! 

enkla tryck det h�r... skulle varit snyggt med en "logga" till h�ger om texten?
p� min sk�rm blir det bl�a lite suddigt? det ska inte vara s�, det �r bara kompressionen som g�r det 
�r det bara jag som vill attt tshirten ska vara av det lite emra tighta slaget?
| Originally posted by AC. �r det bara jag som vill attt tshirten ska vara av det lite emra tighta slaget? |
ser det typ p� samma s�tt steve 
En svart, tight t-shirt som kostar runt 300 kr �r vad vi vill ha 
Nu �r det "bara" att komma �verens om en design 
| Originally posted by reveal En svart, tight t-shirt som kostar runt 300 kr �r vad vi vill ha ![]() Nu �r det "bara" att komma �verens om en design |
Annars har jag andra alternativ att komma med
| Originally posted by SteveTranz4ever Jag har �ven vart hos en tryckare i veckan, att trycka flerf�rgs motiv g�r dom inte p� svart f�r att den vita f�rg som lyfter ljusare nyanser i en bild kommer fr�n en vit t-shirts f�rg helt enkelt... allts� s� blir en ljus bild i datorn v�ldigt m�rk... Det finns som man kan g�ra med alla f�rger dock men det �r mycket dyrt om man inte ska ha STORA m�ngder... Men som sagt jag ska testa h�r under helgen... Annars harjag alternativ att komma med |
fett med cred till steve som fixar o donar!
Tack ska du ha reveal 
Har just testat och donat med hur sj�lva resultatet blir rent utseende m�ssigt...
Att g�ra sj�lv med hj�lp av skrivare och sen applicera p� svart t-shirt var ingen hit alls... t�nker inte ens g�ra mig besv�ret att visa n�t f�r det blev totalt misslyckat
D�remot p� vit t-shirt s� blev resultatet mycke bra... nu ska man bara testa hur detta h�ller i tv�tten, men det g�r jag imorgon...
Vad jag ska g�ra n�sta vecka �r att h�ra mig vidare med tryckerier... (sv�rt att hitta) ang�ende tryck p� svarta kl�der...
[edit]
Detta �r bara vilken t-shirt som helst f�r att kunna testa p� vitt

R�nderna runt texten beror p� min kamera...
schysst att du h�ller p� o letar o fixar 
h�ller p� att g�ra n�ra f�rslag till, men d e sv�rt att g�ra n�tt som har me trance, musik att g�ra..
| Originally posted by SteveTranz4ever Har just testat och donat med hur sj�lva resultatet blir rent utseende m�ssigt... |
fett med cred till dig, som reveal sa!
H�ller med alla andra.
Kul att se n�gon tar tag i saker och kolla runt och testar osv.
=)
Har lixom inte varit med h�r men det ser ju skit bra ut! Jag �r p� att k�pa!
Skulle vi ha en poll om vilken design vi ska anv�nda?
| Originally posted by P4z! Skulle vi ha en poll om vilken design vi ska anv�nda? |
�h ingen br�dska 
WOW!
S� nu h�ller ni p� trycka tr�jor ocks� ? 
inte d� ut nu inte d� ut nu.....de ska fan inte bli som det har blivit med gathern 2 ggr nu 
*fetebump* 
wooaah! jag vill nog oxa ha en san t shirt!
den var ju snygg! 
kommer ni trycka nagra eller hur blir det?
Helena