TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- monday bar valborgscruise 29/4 - 1/5 -- tiesto m fl
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »
ringer man boknings numret s�ger dom att det finns kvar :P trode ocks� att det var slut
| quote: |
| Originally posted by impulze ringer man boknings numret s�ger dom att det finns kvar :P trode ocks� att det var slut |
kanske folk som avbokat? om man nu kan avboka...
| Originally posted by reveal hur kan det finnas hytter kvar? jag fick f�r mig att de tog slut direkt? och folk h�r p� TA har ju misslyckats att f�? jag pratade med en h�r i lund vars farbror arbetar p� silja line, och hon kunde inte f� biljetter, inte ens med lite insiderjobb |
jag tror inte att n�n hytt �r "bokad" f�rns man har betalat s� det �r konstigt.. f�r dom bokar ingenting utan direkt betalning.. ska du dit reveal?
| Originally posted by sipowitz Och det ang�ende han hade du pratat med som hade en farbror p� silja line. Deras best�mmmelser �r att det m�ste vara en moster p� silja line f�r att kunna f� insiderf�rdelar.. ;-) |

| Originally posted by reveal jepp impulze, jag ska dit, k�pte biljett direkt n�r de sl�pptes |
det l�r ju fiiinnas hytter hela tiden men man ska ju va glad f�r dom man har (som vi) fy fan nu laddar vi h�rt...sista festen innan 29ee!!!!!!!!!
fy fan va Freeloader - Pure devotion (Tukan F and W remix, vinyl) e braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Allright.. .de e s� satans n�ra nu.... sitter � lyssnar p� ett set som Verminator uppa p� min FTP
Dj_Rush_&_Recyver_Dogs_-_live_at_12_years_Tresor_13-03-2003
J�vla sk�n mangel techno.... hoppas n�n DJ k�r s�nt h�r p� b�tN
D� j�vlar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alla har v�l sett denna.... VARNING f�r att du blir sugen !!!! http://www.mondaybar.com/luciafilm
[edit] Tyv�rr s� kr�vs quicktime 6
Jag skulle vilja be v�r egen TA kock Werner Sipowitz att l�gga upp lite sm� enkla "recept" p� kall m�ltider man kan ta med sig..
Menar att det kanske �r fler liskom jag som har knapert i ekonomin s� ist�llet f�r att �ta dyrt p� b�ten kanske ta med sig n�t gott och enkelt som inte kr�ver uppv�rmning...
Inget knepigt nu sipo ... I�m a ungkarl goTT damniT
Kom ih�g en viktig grejj... ta med eget grogg virke f�r ska ni grogga i hytten p� l�sk s� blri det till att k�pa 33cl burkar p� tax-free
.../ Steve den laddade 
Sj�lv hade jag t�nkt �verleva p� taxfree godis och vodka
men det kanske inte vore s� dumt att ta med n�t �tbart.. pengar har man ju inte f�r mycket av..
-Treo-
Werner SipoBitch 
det ryktas att risotto �r det ultimata 
| Originally posted by SteveTranz4ever Jag skulle vilja be v�r egen TA kock Werner Sipowitz att l�gga upp lite sm� enkla "recept" p� kall m�ltider man kan ta med sig.. Menar att det kanske �r fler liskom jag som har knapert i ekonomin s� ist�llet f�r att �ta dyrt p� b�ten kanske ta med sig n�t gott och enkelt som inte kr�ver uppv�rmning... Inget knepigt nu sipo ... I�m a ungkarl goTT damniT Kom ih�g en viktig grejj... ta med eget grogg virke f�r ska ni grogga i hytten p� l�sk s� blri det till att k�pa 33cl burkar p� tax-free .../ Steve den laddade |
..........eller man gj�r som oss nordmenn og skipper maten og lever p� �l!!!! 

oj oj oj, nu n�rmar det sig n�t grymt! postar min packningslista, n�n som har n�gra mer tips?
Grejor till hytten:
-------------------
h�gtalare 4 satelliter + sub
mp3cdspelare
mp3skivor
h�rlurar
ministroboskop
skarvsladdar
gaffatejp
n�gra myslampor
lapp att s�tta p� d�rren s� man vet var man bor (och ens kompisar)
Sm�saker:
---------
mobil
digitalkamera + laddare
pass
pl�nbok
kl�der!
badshorts - gl�m inte poolen!
solglas�gon
handduk, liten (det brukar ing� handduk i hytten)
nesses�r
Kur-grejor:
-----------
resorb
ipren
koffeintabletter
Spritrelaterat (groggvirke �r svindyrt p� b�ten):
-------------------------------------------------
kylv�ska + kylklampar
red bull
groggvirke
sprit i lagom m�ngder, billigare i Polen �n Finlandsf�rjan 
oi
fan
hadde helt glemt badebukse!
menneh
er spriten billigere p� polet i sverige enn p� b�ten??!?!?
wtf hehe
f�r vel ta med selv og da
n�r stenger systembolaget? oOO
Ah shit, nu �r det n�ra... ett dygn sen �r man p� b�ten..
Detta kommer bli grymt grymt bra, 
Inga pinnar bara timmar...*�hem* ok, det va lite lumpen inspirerat
Nu b�rjar det n�stan kittla s�d�r i hela kroppen s� att det �r sv�rt att sitta still 
| Originally posted by Singularity Inga pinnar bara timmar...*�hem* ok, det va lite lumpen inspirerat Nu b�rjar det n�stan kittla s�d�r i hela kroppen s� att det �r sv�rt att sitta still |

Jag �r Laddad 2003 � 
MB nyhet
S� h�r dan innan kryssningen s� s�nker vi priserna med h�lften p� de absolut sista hytterna. Drygt 2600 personer �r redan inbokade s� det kommer att bli ett helt sansl�st �s!
Prisexempel (i m�n av tillg�ng):
C-hytt (4 pers): 350kr/hyttplats
B-hytt (4 pers): 400kr/hyttplats
A-hytt (4 pers): 450kr/hyttplats
Silja Class (2 pers): 1300/hyttplats
Commodore-svit (2 pers): 2000/hyttplats
Dessa prisexempel bygger p� att hytten �r full. Blir ni f�rre personer f�r man splitta p� kostnaden f�r den tomma platsen/platserna. Det finns �ven specialpriser p� 2- och 3-b�ddshytter.
Tala med Silja Lines bokning. Silja Lines bokning: 08-22 21 40
Kod f�r sista-minutenpris: XBAR
All �vrig info hittar du h�r:
http://www.mondaybar.com
Kryssningen ser ut att bli n�t alldeles i h�stv�g. Man b�rjade bygga alltljud, ljus, scener, dj-b�s, laserkanoner, videoinstallationer mm redan ig�r och imorgon b�rjar djs fr�n hela v�rlden att dyka upp. F�r den som undrar ska v�dret l�tta upp rej�lt redan imorgon.
H�r kommer en lite film vi satt ihop fr�n luciakryssningen f�r att f� det att spritta lite i benen inf�r morgondagen (kr�ver Quicktime och en snabb uppkoppling):
http://www.mondaybar.com/luciafilm
... och s� h�r kul tyckte folk att det var f�rra g�ngen:
http://www.mondaybar.com/luciakommentarer
Vi ses p� kryssningen!
Monday Bar, Cream, Silja, Yoshitoshi, Cocoon, Sylvester m fl!
oi!!!!!!!!11
er det noen som vet om no legekontor i stockholm ?
m� til lege � f� fjerna en �repropp jeg har klart � skaffe meg
(((((((((((((((((
viktig!!!!
hadde v�rt fint om noen hadde no enkelt og billig � anbefale og noe som er ganske lett � finne i stockholm
preix imorra!
Re: oi!!!!!!!!11
| Originally posted by verminator m� til lege � f� fjerna en �repropp jeg har klart � skaffe meg |
hva er revax�r?
er nok ikke �repropp
g�r vel over av seg selv og
men faen, jeg vil bli kvitt f�r imorra kveld
�sj
bare anbefal en lege som kan fixe og ikke tar s� mye penger, s� er jeg glad
jeg vet de har no s�nt aparat som fixer det p� 1-2-3 voila