TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check die Films!!! - Part II
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 »
| quote: |
| Originally posted by Ding Chavez Dogville Meesterlijke film van Lars von Trier. Wel heel apart, in het begin zat ik echt te denken waar zit ik in godsnaam naar te kijken (je begrijpt wel wat ik bedoel als je iets van de film gezien hebt). Met iedere minuut raak je meer betrokken bij de film met uiteindelijk een geweldig einde. Ik verklap er niks over, want je moet de film kijken met zo min mogelijk voorkennis over het plot imo. |
| Originally posted by Shabbaman Ik heb 'm zaterdag in de bioscoop gezien, erg vermakelijk! Die grap met die strippers was erg leuk: "You mean 'car', not 'fanny', I took a drive in your fanny." |
| Originally posted by MaGiK54 - 30 Oktober 2003 Spirited Away in het Haags Filmhuis gezien, errug mooie anime. |
Gisteren American Pie 3 in de bioscoop gezien.. vond 'm tegenvallen. We waren met z'n zeventienen en eigenlijk iedereen dacht er hetzelfde over. Te weinig echte hoogtepunten. 1 en 2 waren top... deel 3 was dus iets te veel(hmmn.. eigenlijk minder
) van het zelfde...
| Originally posted by arj1o1 kun je beter nog 2 maanden wachten dan komt re vast wel weer een special extended edition met weer 2 uur extra materiaal |
| Originally posted by Fkwebeman Ben er zaterdag geweest (AP3), vond hem wel vermakelijk.. kon deel 1 niet overtreffen, deel 2 wel. Vooral de homobar dancecontest met stifler en de 'gedaanteverwisseling' van Finch en Stifler waren errug leuk. (en natuurlijk de strippers in huis) Iemand Swordfish al gezien? TOPFILM. Bad Boys 2 leek me ook wel cool. |
Gisteren 15 minutes zitten kijken, errug goeie film.
| Originally posted by moogwai idd. die komt zeker uit en daar wacht ik ook op. Er komt zelfs een 5 DVD nog specialere editie, met 1 DVD alleen maar over Gollum |

)
had de film al een tijdje op cd maar vorige week pas gekeken :
Bang Bang ur dead.
vond hem errug goed 
the big lebowski is een absolute aanrader, evenals The nightmare before Christmas of Edward scissorhands.
ben nu das experiment aan eht downloaden
schijnt hele goede film te zijn
ken t iemand m?
15 minutes is een vette film!
Big Lebowski is helemaal geniaal, THE DUDE rocks!
Das Experiment moet ik nog zien, waargebeurt experiment!
15 minutes is een vette film!
Big Lebowski is helemaal geniaal, THE DUDE rocks!
Das Experiment moet ik nog zien, waargebeurt experiment!
weer eens een berichtje van mij 
ik vond 15 minutes echter een enorme teleurstellende film, maar jah zal wel aan mij liggen..
swordfish was echt alleen het begin super, vooral voor explotie.. de camera die ze gebruikt hebben daar en de situatie waarin je niet weet wat er aan de hand is zijn super.. einde van de film bakt echter.. :S
nog te downloaden:
dvdrips van: matrix reloaded, x2, dogville (op aanraden van hier), hero..
nog meer? 
| Originally posted by SnuggLe Das Experiment moet ik nog zien, waargebeurt experiment! |
IK heb de documentaire jaren geleden gezien op school (aanrader als je eraan kan komen!)
Ik ga de film ook maar kijken de komende weken.
)
)
)
Boat Trip was wel lachen, maar niet hilarisch en zeker niet beter dan Just Married
Training Day vond ik wel goed
la vita e bella

| Originally posted by TimeportE dvdrips van: matrix reloaded, x2, dogville (op aanraden van hier), hero.. nog meer? |
Ga DOnnie Darko nou maar 2x kijken, dat moet je zeker doen 
| Originally posted by SnuggLe We zouden hier een moviedatabase moeten maken ofzo....met films en dan de cijfers die iedereen hier ze geeft (iedereen die VAAK films kijkt) |
)
khad paar dagen geleden wrong turn gekeken. Was opzich wel leuke film maar duurde een beetje kort. Voor de rest is die wel leuk als je nix te doen heb...maar voor de rest niet echt bijzonder dus![]()
iemand al The League Of Extraordinary Gentlemen gezien?
| Originally posted by TimeportE lijkt me cool idee, heb alleen geen tijd om zoiets op te zetten op het moment. maar ik zou zeker meedoen gezien het feit dat ik haast alleen nog in deze thread dingen post tenzij er toevallig iets interessants ergens anders terecht komt ) |
| Originally posted by Yarnie khad paar dagen geleden wrong turn gekeken. Was opzich wel leuke film maar duurde een beetje kort. Voor de rest is die wel leuk als je nix te doen heb...maar voor de rest niet echt bijzonder dus iemand al The League Of Extraordinary Gentlemen gezien? |
| Originally posted by Yarnie iemand al The League Of Extraordinary Gentlemen gezien? |

Tijd niet gezien.
| Originally posted by SnuggLe Ik ben d'r ook niet echt goed in, maar ik zou wel een opzetje willen maken. Wie willen er nog meer meedoen dan? Idee: Database van films die mensen hier gezien hebben, met achter de titel van de film en de link naar IMDB dan een kolom per persoon, zodat iedereen het een cijfer kan geven ( een X voor niet gezien, een cijfer als je hem wel gezien hebt). Dan zou het leuk zijn als de film die het hoogste cijfer heeft (en het vaakst is gezien dan ook) bovenaan komt. Kan je zelf zien welke films je (volgens andere TA-ers) nog zou moeten zien. |
SVCD afspelen
Even een beetje offtopic vraagje:
Met welk programma kan ik een SVCD afspelen inclusief ondertitels. Ik heb Power DVD, maar kan hiermee geen SVCD's vanaf m'n HD afspelen. En hoe kan ik de subtitels (*.srt) er ook nog bij krijgen??
nog een vraagje. hoe kan je divx films branden als svcd en afspelen in je dvd speler
| Originally posted by basvh nog een vraagje. hoe kan je divx films branden als svcd en afspelen in je dvd speler |