TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check die Films!!! - Part II
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 »

Posted by SnuggLe on Sep-29-2003 10:48:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Dogville

Meesterlijke film van Lars von Trier. Wel heel apart, in het begin zat ik echt te denken waar zit ik in godsnaam naar te kijken (je begrijpt wel wat ik bedoel als je iets van de film gezien hebt). Met iedere minuut raak je meer betrokken bij de film met uiteindelijk een geweldig einde. Ik verklap er niks over, want je moet de film kijken met zo min mogelijk voorkennis over het plot imo.

Idd, what the fuck zit ik naar te kijken?
Ik vond hem niet echt super. In ieder geval veel te lang, en niet mijn smaak.

Wel een aanrader: BOAT TRIP
Heerlijke simpele comedie met Cuba Gooding Jr. 2 lui willen chicks scoren op een cruise, maar komen op een homocruise terecht. Hilarisch!

Greetz,
SnuggLe

Posted by Fkwebeman on Sep-29-2003 12:17:

quote:
Originally posted by Shabbaman
Ik heb 'm zaterdag in de bioscoop gezien, erg vermakelijk! Die grap met die strippers was erg leuk: "You mean 'car', not 'fanny', I took a drive in your fanny."

Ben er zaterdag geweest (AP3), vond hem wel vermakelijk.. kon deel 1 niet overtreffen, deel 2 wel.
Vooral de homobar dancecontest met stifler en de 'gedaanteverwisseling' van Finch en Stifler waren errug leuk. (en natuurlijk de strippers in huis)

Iemand Swordfish al gezien? TOPFILM.

Bad Boys 2 leek me ook wel cool.

Posted by Jappio on Sep-29-2003 12:45:

quote:
Originally posted by MaGiK54
- 30 Oktober 2003 Spirited Away in het Haags Filmhuis gezien, errug mooie anime.

ja wel leuke film, alleen jammer van dat japans mwhehe

Posted by moogwai on Sep-29-2003 13:34:

Gisteren American Pie 3 in de bioscoop gezien.. vond 'm tegenvallen. We waren met z'n zeventienen en eigenlijk iedereen dacht er hetzelfde over. Te weinig echte hoogtepunten. 1 en 2 waren top... deel 3 was dus iets te veel(hmmn.. eigenlijk minder ) van het zelfde...

quote:
Originally posted by arj1o1
kun je beter nog 2 maanden wachten dan komt re vast wel weer een special extended edition met weer 2 uur extra materiaal

Idd. die komt zeker uit en daar wacht ik ook op.
Er komt zelfs een 5 DVD nog specialere editie, met 1 DVD alleen maar over Gollum

Posted by SnuggLe on Sep-29-2003 13:39:

quote:
Originally posted by Fkwebeman
Ben er zaterdag geweest (AP3), vond hem wel vermakelijk.. kon deel 1 niet overtreffen, deel 2 wel.
Vooral de homobar dancecontest met stifler en de 'gedaanteverwisseling' van Finch en Stifler waren errug leuk. (en natuurlijk de strippers in huis)

Iemand Swordfish al gezien? TOPFILM.

Bad Boys 2 leek me ook wel cool.

AP 3 moet ik nog zien, hoorde allemaal goede geluiden.

Swordfish is al superoud. Maar wel een aardige film.

Bad Boys 2 heb ik Thailand gezien. Erg slechte film

Posted by MaGiK54 on Sep-29-2003 15:42:

Gisteren 15 minutes zitten kijken, errug goeie film.

Posted by Muppet on Sep-29-2003 15:58:

quote:
Originally posted by moogwai
idd. die komt zeker uit en daar wacht ik ook op.
Er komt zelfs een 5 DVD nog specialere editie, met 1 DVD alleen maar over Gollum

Dat is de versie die in november komt. Er komen dan twee versies uit. Een "normale versie" met alleen de 4 dvd's, dus met de 3 kwartier extra beeldmatriaal en er komt weer een superdeluxe versie-->de 4 dvd+1 dvd met gollem info en een beeldje van stinker(de slechte kant van gollem), en een bon waarmee je slinker(de goede kant van gollem) kunt bestellen. Dat is de luxeste versie die er zal komen, geen nieuwere

Greetz Muppet (lotr maniak )

Posted by Valhalla on Sep-29-2003 16:19:

had de film al een tijdje op cd maar vorige week pas gekeken :
Bang Bang ur dead.

vond hem errug goed

Posted by Vinyl Boy on Sep-29-2003 18:21:

the big lebowski is een absolute aanrader, evenals The nightmare before Christmas of Edward scissorhands.

Posted by arj1o1 on Sep-29-2003 18:59:

ben nu das experiment aan eht downloaden
schijnt hele goede film te zijn
ken t iemand m?

Posted by SnuggLe on Sep-29-2003 20:13:

15 minutes is een vette film!
Big Lebowski is helemaal geniaal, THE DUDE rocks!
Das Experiment moet ik nog zien, waargebeurt experiment!

Posted by SnuggLe on Sep-29-2003 20:19:

15 minutes is een vette film!
Big Lebowski is helemaal geniaal, THE DUDE rocks!

Posted by TimeportE on Sep-29-2003 23:48:

weer eens een berichtje van mij
ik vond 15 minutes echter een enorme teleurstellende film, maar jah zal wel aan mij liggen..
swordfish was echt alleen het begin super, vooral voor explotie.. de camera die ze gebruikt hebben daar en de situatie waarin je niet weet wat er aan de hand is zijn super.. einde van de film bakt echter.. :S

nog te downloaden:

dvdrips van: matrix reloaded, x2, dogville (op aanraden van hier), hero..

nog meer?

Posted by Opti on Sep-30-2003 00:21:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Aaah, ik wist niet dat hier een film van gemaakt was IK heb de documentaire jaren geleden gezien op school (aanrader als je eraan kan komen!) Ik ga de film ook maar kijken de komende weken.

Net Just Married gekeken, was wel lachen, vooral hoe ze de Amerikanen in een scene voor lul zetten

Nog te kijken:

Donnie Darko (nog steeds, ja)
Salton Sea
Training Day (nog nooit gezien zelfs)
Boat Trip (na post van SnuggLe hierboven deze week maar even kijken als ik tijd heb)

Posted by Opti on Oct-01-2003 01:37:

Boat Trip was wel lachen, maar niet hilarisch en zeker niet beter dan Just Married Training Day vond ik wel goed

Posted by arj1o1 on Oct-01-2003 06:10:

la vita e bella

Posted by SnuggLe on Oct-01-2003 06:59:

quote:
Originally posted by TimeportE
dvdrips van: matrix reloaded, x2, dogville (op aanraden van hier), hero..

nog meer?

Dogville vond ik echt ruk.
Hero is supervet!!! Weinig conversatie, maar verder echt cool!

En chinees; Boat Trip is gewoon onderhoudend. Niet goed, maar wel leuk Ga DOnnie Darko nou maar 2x kijken, dat moet je zeker doen

We zouden hier een moviedatabase moeten maken ofzo....met films en dan de cijfers die iedereen hier ze geeft (iedereen die VAAK films kijkt)

Posted by TimeportE on Oct-01-2003 08:24:

quote:
We zouden hier een moviedatabase moeten maken ofzo....met films en dan de cijfers die iedereen hier ze geeft (iedereen die VAAK films kijkt)

lijkt me cool idee, heb alleen geen tijd om zoiets op te zetten op het moment. maar ik zou zeker meedoen gezien het feit dat ik haast alleen nog in deze thread dingen post tenzij er toevallig iets interessants ergens anders terecht komt )

Posted by Yarnie on Oct-01-2003 10:19:

khad paar dagen geleden wrong turn gekeken. Was opzich wel leuke film maar duurde een beetje kort. Voor de rest is die wel leuk als je nix te doen heb...maar voor de rest niet echt bijzonder dus

iemand al The League Of Extraordinary Gentlemen gezien?

Posted by SnuggLe on Oct-01-2003 10:32:

quote:
Originally posted by TimeportE
lijkt me cool idee, heb alleen geen tijd om zoiets op te zetten op het moment. maar ik zou zeker meedoen gezien het feit dat ik haast alleen nog in deze thread dingen post tenzij er toevallig iets interessants ergens anders terecht komt )

Ik ben d'r ook niet echt goed in, maar ik zou wel een opzetje willen maken. Wie willen er nog meer meedoen dan?

Idee:
Database van films die mensen hier gezien hebben, met achter de titel van de film en de link naar IMDB dan een kolom per persoon, zodat iedereen het een cijfer kan geven ( een X voor niet gezien, een cijfer als je hem wel gezien hebt). Dan zou het leuk zijn als de film die het hoogste cijfer heeft (en het vaakst is gezien dan ook) bovenaan komt. Kan je zelf zien welke films je (volgens andere TA-ers) nog zou moeten zien.

quote:
Originally posted by Yarnie
khad paar dagen geleden wrong turn gekeken. Was opzich wel leuke film maar duurde een beetje kort. Voor de rest is die wel leuk als je nix te doen heb...maar voor de rest niet echt bijzonder dus

Wrong Turn is wel lachen, zo'n foute humorhorror. Niet spectaculair, maar oke als je snel een simpele film wil zien. Wel wat smerige scenes erin overigens...

The League of Extraordinary Gentlemen heb ik gezien, alleen niet in een erg goede kwaliteit.
De film zelf is oke, het principe is leuk dat men 7 of 8 'helden' uit de oude verhalen samenvoegt, maar de uitvoering vind ik minder. Het verhaal vervalt snel in een gewone actiefilm. Plus het tijdselement klopt totaal niet; automatic guns in begin 19e eeuw enzo. Dat vind ik wel erg jammer. De personages worden ook niet sterk neergezet.
Gewoon een hap-snap film.

Aanraders die ik de laatste tijd heb gezien: Identity!

Posted by Remy D on Oct-01-2003 13:52:

quote:
Originally posted by Yarnie

RUKKER!! Tijd niet gezien.

Ik heb hem gezien en het is echt een brute film.

Posted by TimeportE on Oct-05-2003 13:07:

quote:
Ik ben d'r ook niet echt goed in, maar ik zou wel een opzetje willen maken. Wie willen er nog meer meedoen dan?

Idee:
Database van films die mensen hier gezien hebben, met achter de titel van de film en de link naar IMDB dan een kolom per persoon, zodat iedereen het een cijfer kan geven ( een X voor niet gezien, een cijfer als je hem wel gezien hebt). Dan zou het leuk zijn als de film die het hoogste cijfer heeft (en het vaakst is gezien dan ook) bovenaan komt. Kan je zelf zien welke films je (volgens andere TA-ers) nog zou moeten zien.

Cast Away : TimeportE: 7,5 //
Super B prestatie van Hanks die deze keer echt helemaal in zijn 1tje de film draagt en dit echt met overtuiging weet te doen, de film zit ook goed in elkaar maar mist af en toe wel enige snelheid (ook al is dit waarschijnlijk zo bedoelt), einde is gelukkig niet zoals ik had verwacht dus dat is zowizo een pluspunt //
link imdb (7,3): http://www.imdb.com/title/tt0162222/

zoiets?

Posted by Flipper01 on Oct-05-2003 14:41:

SVCD afspelen

Even een beetje offtopic vraagje:
Met welk programma kan ik een SVCD afspelen inclusief ondertitels. Ik heb Power DVD, maar kan hiermee geen SVCD's vanaf m'n HD afspelen. En hoe kan ik de subtitels (*.srt) er ook nog bij krijgen??

Posted by basvh on Oct-05-2003 14:45:

nog een vraagje. hoe kan je divx films branden als svcd en afspelen in je dvd speler

Posted by arj1o1 on Oct-05-2003 14:47:

quote:
Originally posted by basvh
nog een vraagje. hoe kan je divx films branden als svcd en afspelen in je dvd speler

met tmpgenc (kiezen in de wizard voor svcd en verder niks) duurt ongeveer 4 uurtjes met 2ghz computer en daarna kun je met nero branden als video cd

Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 »