TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- QONTACT- Queensnight - 29/04/2003
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »
| quote: |
| Originally posted by Menno Aan de ene kant ben ik wel blij dat PvD in de HMH komt, maar nu heb je wel 8 dj's die moet draaien. Het feest duurt 10 uur (21 tot 7) en dat betekent dat iedere DJ maar 75 minuten mag draaien en dat vind ik toch minder. Voor de Dj's zelf ook kut lijkt me omdat ze hun set niet goed kunnen opbouwen. |
Ik wil van deze gelegenheid gebruik maken om mijn vrienden van Q-Dance te bedanken voor het verplaatsen van Paul van Dyk naar Amsterdam.
De tranen staan in mijn ogen van geluk 
| Originally posted by jploveparade Ik wil van deze gelegenheid gebruik maken om mijn vrienden van Q-Dance te bedanken voor het verplaatsen van Paul van Dyk naar Amsterdam. De tranen staan in mijn ogen van geluk |

Dit is zo'n geil bericht dat zelfs het as mijn oma's urn er vochtig van wordt.
Word alleen nog maar mooier het leven.

| Originally posted by Remy D Dit is zo'n geil bericht dat zelfs het as mijn oma's urn er vochtig van wordt. Word alleen nog maar mooier het leven. |
| Originally posted by Eierengooiert Jij begrijpt het quote: Originally posted by kolkiewolkie (behalve tiesto) Daarom gaan we 10 mei ook naar Arnhem |
| Originally posted by Remy D Dit is zo'n geil bericht dat zelfs het as mijn oma's urn er vochtig van wordt. Word alleen nog maar mooier het leven. |
Maar tis idd wel een droom line up
| Originally posted by Optimus Ma goed, ik ga al naar 2 Days of Kaos |
Het wordt steeds beter.... Nog 4 weekies 
Ik gaat ook naar Amsterdam Wooohooooo wat een line-up
| Heineken Music Hall Amsterdam - Paul van Dyk - Judge Jules - Scott Bond - Ferry Corsten - Armin van Buuren - Marco V - Johan Gielen - Astrid |
Geven ze ook ergens kaarten weg ofzo 
Paul van Dyk in Amsterdam! Da's een stukkie dichterbij 
Maar ja, je kan niet alles hebben 
| Originally posted by Joost008 Ik gaat ook naar Amsterdam Wooohooooo wat een line-up Ziet ik ook voor de eerste keer PvD eens live YEAHHH |
| Originally posted by Smirnoff Dat dacht ik dus ook met Capital Party |

| Originally posted by Smirnoff Dat dacht ik dus ook met Capital Party |
| Originally posted by Optimus tering wat een line up zeg!!! Ma goed, ik ga al naar 2 Days of Kaos Maar tis idd wel een droom line up |
Zo, de vip-kaart is binnen...
2 x Paul van Dyk binnen 24 uur!

Ik heb vandaag ook een kaartje gehaald
....heb er super veel zin in!!
gaat vet worden 
morgen ff 7 kaarten halen 
en dan 30 april naar Kremlin, het word een leuke koninginnedag 
Zo... wie gaan er nu allemaal naar Freddy's Muziekhal?
ik ben er ook
| Originally posted by jploveparade Zo... wie gaan er nu allemaal naar Freddy's Muziekhal? |
| Originally posted by NetX ---=== HMH ===--- !_PeTrUs_! access blighty Cosmic Guy Dj Lex Donna eieregooie Jploveparade Mr_Zimz Menno Muppet NetX + girlfriend (Hamburg, Germany) REMY D!!! PartyHardy! Spinnin' Jack Teal'k Three 'O Three Tijs08 total woot TranceRulez + girlfriend (Hamburg, Germany) |

| Originally posted by jploveparade Zo... wie gaan er nu allemaal naar Freddy's Muziekhal? |

Originally posted by eieregooie ![]() Maarre... ik geloof dat Petrus nou toch weer niet gaat ??? |
HMH 

Ik word gek
Greetings,
Blighty
!_PeTrUs_! ?
access
ahp2002
blighty
Blik
Cosmic Guy
Dj Lex
Donna
eieregooie
Jappio
Jploveparade
Mr_Zimz
Menno
Muppet
NetX + girlfriend (Hamburg, Germany)
REMY D!!!
PartyHardy!
Spinnin' Jack
Teal'k
Three 'O Three
Tijs08
total woot
TranceFool
TranceRulez + girlfriend (Hamburg, Germany)

Heb een kaart voor zoetermeer maar ga nu mooi naar de hmh met die kaart.
ik ben er bij
JENSER