TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Fokused Scandinavian Tour 2003 - Sweden
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »
cph i "dag" d�... muahaha
skall f�rs�ka bota min f�rkylning genom att sova lite
Fokused Scandinavian Tour 2003 en som inte
nja efter kollat alla fakturor s� blev det inte mycket �ver
till denna m�nad s� det blir inget Fokused Scandinavian Tour 2003
synd f�r att jag kommer att missa en hel del dj d�r
/cool2002 nu med mer trance music i sin pc
kolla puls bilagan till aftonbladet.... det st�r om Fokused festen och Tiesto... jag kan inte ens l�sa f�r jag blir s� spattig
Steve: Sitter h�r med aftonbladet...var fan st�r d i den??
| quote: |
| Originally posted by DJ Monzoon Steve: Sitter h�r med aftonbladet...var fan st�r d i den?? |
| Originally posted by Aendy Undrar om man inte m�ste ha Stockholmsupplagan? |
oooo nu orkar jag inte v�nta l�ngre 
| Originally posted by zamson oooo nu orkar jag inte v�nta l�ngre |
hur lyder alla fakta kring TA meet-upen ??
| Originally posted by zamson hur lyder alla fakta kring TA meet-upen ?? |
okaj
pm:ade mitt nr
Oups, shiase, I dropped something on the way and I think it was my brain (or at least my memory)
During the set up of the video installations I decided I didn't want a large wall of tv-screens and split the wall up in four (4).
So... I guess the tvscreens are kinda hard to gather around tomorrow
Meet-up by the grassy knoll in the very center of the back of the main dancefloor. On the Dancefloor I suggest the Tv-screens on the right side closest to the stage. Good dancing spot right there
Mind: Can you post this on TC?
| Originally posted by jake Oups, shiase, I dropped something on the way and I think it was my brain (or at least my memory) During the set up of the video installations I decided I didn't want a large wall of tv-screens and split the wall up in four (4). So... I guess the tvscreens are kinda hard to gather around tomorrow Meet-up by the grassy knoll in the very center of the back of the main dancefloor. On the Dancefloor I suggest the Tv-screens on the right side closest to the stage. Good dancing spot right there Mind: Can you post this on TC? |
Yes, yes, yah. Idag sm�ller det, s�mn, s�mn, s�mn, kolhydrater och sen DANSA. Det �r S� fint!
s�mn??? fan jag kan inte sova.... jag vakna vid 8... shit... men man f�r helt enkelt orka
nu b�r d iv�g till systemet f�r lite f�rfest material! puss p� alla 
| Originally posted by zamson s�mn??? fan jag kan inte sova.... jag vakna vid 8... shit... |
| Originally posted by Aendy Man kan v�l sova annat �n p� natten? Ska iv�g och kolla lite innebandy nu, sen ska jag sussa lite igen! |
JULAFTON x 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wu��� det var sv�rt att somna ig�r men nu �r dagen �ntligen h�r....weeee
Fan nu �r det bara 11 timmar och 20 minuter till meetup!
Take some pictures of the Tiesto show!
p.s. hi from Usa! 
| Originally posted by DaveSaenz Take some pictures of the Tiesto show! p.s. hi from Usa! |
dont worry
| Originally posted by zamson s�mn??? fan jag kan inte sova.... jag vakna vid 8... shit... men man f�r helt enkelt orka nu b�r d iv�g till systemet f�r lite f�rfest material! puss p� alla |
Vaknade halv �tta imorse, kan inte minnas n�r ja vakna s� tidigt sist en l�rda
Ja k�nner mig s� lycklig idag n�stan k�r p� n� vis
| Originally posted by mindshooter we will dont worryf�rresten ere n�n som tar med sig digitalkamera? t�nker p� gruppbilder och s� |
lessen om jag tar upp det igen om det redan n�mnts.. men fan 
n�n f�r b�ra
den h�r och vara maskot! 
| Originally posted by DaveSaenz I'm sorry the only words I can understand are, "sig digitalkamera." Were you asking if I used a digital camera for my pictures?? Or were you stating that you have a digital camera?? Sorry. All of my pics are from filmed and scanned..... I'll get a digicam soon though. |

| Originally posted by mindshooter hehe dont worry, that was a question for the swedish TA:s ![]() Nu har jag vart och kollat lokalen!!! HEEEELT j�vla otrolig lokal!!! �n en g�ng! M�te vid "skogen", finns ett litet typ "t�lt" med kuddar och typ tr�d och grejer...finns teveapparatur d�r med....vi ses d�r! alla som skickat sina mobilnummer f�r vidare information |