TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Hjälptråden
Pages (47): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 »

Posted by SteveTranz4ever on Jun-09-2003 18:29:

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
jag hittar bara midway teaser i rotten på din server

Då är du inne på den klienten jag gjort för folk på TC

Posted by reveal on Jun-09-2003 20:29:

grym låt! har inte hört förr, se till att identifiera

Posted by SteveTranz4ever on Jun-09-2003 20:46:

Jag har luskat lite och kan komma med följande ang. klippen

Video 1 Free State - Release (Dirt Devil Dub)
Video 2 rapid eye- circa forever (rapid eye remix)
Video 3 4 strings- let it rain (dub mix)
Video 4 Kyau vs Albert - Velvet Morning (Mirco de Govia Mix)
Video 5 marcus- sunfire (jk walker remix)
Video 6 Paul van Dyk - Nothing But You (Vandit Club Mix)

Posted by Rikard on Jun-09-2003 20:56:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag har luskat lite och kan komma med följande ang. klippen

Video 1 Free State - Release (Dirt Devil Dub)
Video 2 rapid eye- circa forever (rapid eye remix)
Video 3 4 strings- let it rain (dub mix)
Video 4 Kyau vs Albert - Velvet Morning (Mirco de Govia Mix)
Video 6 Paul van Dyk - Nothing But You (Vandit Club Mix)

ojojoj, vilket röjj! som vanligt är det pvd man får höra sånna här givna klassiker ifrån! han är verkligen kung enligt mig!

tack så HEMSKT mkt stefan!

Posted by Aendy on Jun-14-2003 21:57:

Jag har gjort ett verk med frames i Adobe Imageready men när jag ska spara det kan jag bara göra det till antingen en *.html eller *.jpg istället för en gif och sparar därmed enbart den framen som just då är markerad! Varför?

Posted by mjz on Jun-14-2003 22:24:

quote:

hmm.. kanske inte lät så bekant iaf... inte lyckats ladda ner den heller, du kan väl lägga upp den på din trevliga ftp om du hittar den?

Posted by SteveTranz4ever on Jun-14-2003 23:10:

quote:
Originally posted by mjz
hmm.. kanske inte lät så bekant iaf... inte lyckats ladda ner den heller, du kan väl lägga upp den på din trevliga ftp om du hittar den?

Jag skriker till när jag får fatt i den !

Posted by mjz on Jun-14-2003 23:11:

quote:

skrik nu i såna fall, reveal har redan laddat upp den... fick hem den för 10 minuter sen eller nåt... grymt skön låt!

Posted by reveal on Jun-14-2003 23:12:

quote:

ööö... jag har lagt den på din ftp, har jag ju sagt till dig

Posted by fede on Jun-19-2003 07:41:

Finns det någon här som har Telenordia ADSL?
Jag skulle behöva adresserna till "pop3" o "smtp". letade på telenordias hemsida, men dem har gått ihop me glocalnet.. så d e usel information på den sidan :S
tack i förhand

Posted by Aendy on Jun-21-2003 20:52:

Jag letar reklamfilmer...

Dels vill jag ha tag på Kolmårdens reklamfilm om killen som beter sig som en apa i tunnelbanan (aldrig sett den själv men det är min klasskamrat som är apa)

Dels vill jag ha tag i Verumhälsofilsreklamfilmer om människorna bland molnen har hittat tre st (Danny, Nina, Ville) men jag vill ha tag i en som möjligen kan heta Rudi. (Är min trampolin/frilufts/skidlärare som är med i den)

Posted by Glorie on Jun-22-2003 00:28:

Unhappy

vf e överföringen mellan tangentbord och dator så dålig på brorsans dator? =( skriver jag tre meninbgar, får ja vänta tre minuter innan det syns på skärmen. Skojar inte va ska man göra???

Posted by Glorie on Jun-23-2003 15:03:

alltså, jag behöver hjälp med att få id på denna låt... Problemet är att ja måste få ner den i kvalite (den ligger just nu på 192, bör få ner den till 56 för att kunna följa idforumets guidelinjer... om DU orkar tanka hem den, komprimera den, så blir jag JÄTTEGLAAAD... och som tack får du bortsett från äran även en stoooor kram plus ett gratis nummer av en tidning
snällt va?

tack allra mjukast på förhand...

sitter på brorsans dator.. och den e slöare än en bonde som sover på en soffa....helt omöjlig dator... får inte ner nåt program som vill funka ja ger upp...

Hjälp Jenny, högerklick och spara som

tack för hjälpen! gå hit och beställ ditt gratis nummer

Posted by Nyx on Jun-23-2003 15:23:

quote:
Originally posted by Glorie
alltså, jag behöver hjälp med att få id på denna låt... Problemet är att ja måste få ner den i kvalite (den ligger just nu på 192, bör få ner den till 56 för att kunna följa idforumets guidelinjer...

här är en 56kbs version...jag kan låta den ligga om du vill..konverteringen gick på en sek!

tack för tidningen (om den nu kommer)

Posted by Glorie on Jun-23-2003 15:50:

Drunk

ahhhhhhhh nyx. tack så hemskt mycket! du anar inte till vilken hjälp du e Massaaa kraaaaaaaam mmm, hoppas tidningen kommer.. de brukar de göra å sen när du får den så kan du tänka..." aaaa den här fick jag som tack hoho" p.s jag har laddat ner den nu, så du kan ta bort den om du vill

Posted by Glorie on Jun-30-2003 10:45:

Om man ska flytta till en lgh där det ej finns bredband...vilken e då den bästa lösningen för att fixa internet och man inte vill ha modem och telefonen måste funka.,.
jag antar att man måste klirra adsl då va? måste man ta telia? eller kan man anv. nåt annat bolag, typ tele2? mycke tacksam för hjälp..

en till sak.. om det senare om nåra år blir bredband där.. (just nu har de ett comhem-modem) kan de anv. sitt gamla comhemmdem då.. även om de inte blir comhem som drar bredband i huset

tack å hela familjens vägnar

Posted by Nyx on Jun-30-2003 11:51:

quote:
Om man ska flytta till en lgh där det ej finns bredband...vilken e då den bästa lösningen för att fixa internet och man inte vill ha modem och telefonen måste funka.,.
jag antar att man måste klirra adsl då va? måste man ta telia? eller kan man anv. nåt annat bolag, typ tele2? mycke tacksam för hjälp..

en till sak.. om det senare om nåra år blir bredband där.. (just nu har de ett comhem-modem) kan de anv. sitt gamla comhemmdem då.. även om de inte blir comhem som drar bredband i huset

tack å hela familjens vägnar

Min syrra skaffade ganska nyligen telia adsl i sin lägenhet (trots att hon bara surfar ca 2-3 timmar i veckan). Hon kör med telia eftersom hennes hyresvärd har nåt avtal med dem som gör att det blir billigare. Så kolla upp om det finns något avtal med nån bredbandsleverantör i lägenheten du ska flytta in i, innan du köper nåt! Om det inte finns nåt avtal så kan du välja nåt från denna listan I vissa städer kan du även skaffa adsl med högre hastighet än 0,5mbit!

Angående comhem-modemet vet jag däremot inte vad som gäller.

Posted by reveal on Jun-30-2003 15:17:

quote:

bredband = nätverksuttag i väggen, då behöver man inget modem alls

Posted by Virus on Jun-30-2003 15:29:

Hej bullen jag har ett problem...

I Windows XP kan jag helt plötsligt inte längre sortera mina filer ("ordna ikoner efter->") efter "ändrad" i mappalternativ när man högerklickar. Bara efter namn, storlek, typ, artist, år etc... Det är samma för alla mappar på min dator

Vore otroligt tacksam om nån kunde hjälpa mej, det e råjobbigt när man har en mapp med massa filer och man vill se när dom tankades t.ex.

Posted by Glorie on Jun-30-2003 21:01:

Big Ears

quote:
Originally posted by reveal
bredband = nätverksuttag i väggen, då behöver man inget modem alls

hehe, ahhhh ja just det.. bredband (sånt som ja har.. då fåre ju ett uttag i väggen) men de e inte sånt de kommer få.. EV. comhembredband.. å då hare ju redan modem ja.. vi kollade upp de där ida.. men då kanske re blir adsl ändårå.. för nå annat finns ju inte..

suck

Posted by Aendy on Jul-22-2003 00:22:

quote:
Originally posted by Aendy
Jag letar reklamfilmer...

Dels vill jag ha tag på Kolmårdens reklamfilm om killen som beter sig som en apa i tunnelbanan (aldrig sett den själv men det är min klasskamrat som är apa)

Dels vill jag ha tag i Verumhälsofilsreklamfilmer om människorna bland molnen har hittat tre st (Danny, Nina, Ville) men jag vill ha tag i en som möjligen kan heta Rudi. (Är min trampolin/frilufts/skidlärare som är med i den)

One down... one to go
Kolmården

Posted by Rikard on Jul-22-2003 09:58:

aah, det är ju den! trodde det först vara han "olyckan" som hade fått spratt när jag såg det på tv

lessen att man inte kunde hjälpa med reklamerna :/

Posted by Aendy on Jul-22-2003 10:16:

quote:
Originally posted by Dioxys
trodde det först vara han "olyckan" som hade fått spratt när jag såg det på tv

Olyckan?

Posted by Rikard on Jul-22-2003 10:18:

kommer inte på vad gubben heter på riktigt!

han "jag är ooolyckan, oledoolyckan" ett barnprogram som gick innan ajg var påtänkt ens, tror jag

Posted by SteveTranz4ever on Jul-22-2003 10:19:

quote:
Originally posted by Aendy
Olyckan?

Han menade att han trodde det var han "Obe dobe obe dobe olyckan"
Han med ett cyckel hjul runt huvet

Pages (47): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 »