TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Line up 4 elements
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »
vond het ook best een leuk feestje... maar meer ook niet
Eerste 2 uur dat ik binnen was waren het vetste! Guy draaide naar mijn inzien echt vet, en kreeg van mij aan het einde van zijn set al de titel, man van de avond. Later werd Sister Bliss inderdaad vrouw van de avond
(Dirty Sticky flooooors
)
Ik vond dat Gielen toch ook wel wat leuke nummertjes draaide.. waaronder de nieuwe KID VICIOUS dus de opvolger van Proceed... en man o man wat een vette tune!!
Ook mooi moment was dat Gielen op zijn bek ging (waarschijnlijk door de kauwgomballen
) toen hij een Tiesto actie wilde uithalen door voor zijn draaitafels te gaan staan fladderen (op For an Angel dit keer) 
Verder vond ik de sfeer in het begin echt top!! naarmate het feest vorderde werd deze jammerlijk steeds minder, wat echter te verwachten viel op een feest in R'dam.
En het grootste minpunt was toch wel de opbouw van de line-up in de main. De andere zalen boeide me helemaal niet dus ben ik de hele avond in de main gebleven. Vaaaaaag toch dat de hardste plaat in de main al om half 12 werd gedraaid...
En dat mensen totaal gek worden als Gielen begint, en 2 uur later net zo hard staan te dansen op Digweed, wat ik btw dodelijk zaaai vond...
Al met al toch een leuk feest, en vooral voor deze prijs. De reisafstand van Ahoy naar bed was trouwens ook erg positief te noemen! 
Re: 4 elements
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! en M_peror, gozer, lache je ontmoet te hebben en wat had je toch een mooi engeltje bij je zeg! |

Ja dito hier! Hebben 't erg naar onze zin gehad... (zwaar understatment)! Met een beetje mazzel zijn we binnenkort een TA-engeltje rijker...| quote: |
| Originally posted by Optimus Is het M_Peror owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww, zeg dat dan!!!!! |
Snapte er al geen kont meer van, je bleef maar wauwelen over een Ernie-en-Bert sig

Ja, ik dacht aan ampburner
En vroeg ik het aan Snuggle, maar hij zei emperor, maar ik had geen idee wie dat was
| quote: |
| Originally posted by Optimus ... hij zei emperor, maar ik had geen idee wie dat was |
Snuggle had wel gelijk, maar misschien had ik in die zeldzame vlaag van inspiratie m'n naam maar niet zo "creatief" moeten spellen.
c:\del*mp3
wat is nu zo speciaal aan die plaat?
Ik snap het echt niet.
Eerst even reageren op eerder geposte zaken:
| quote: |
| Originally posted by Jappio ik stond snuggle anaal te penetreren |

| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! Verder vond ik het weer top en iedereen bedankt voor de gezelligheid! En Bas lache foto's en ik ben ook erg benieuwd naar de foto's van Snuggle en M_peror, gozer, lache je ontmoet te hebben en wat had je toch een mooi engeltje bij je zeg! |

Hij draaide nog wel een lekkere plaat van Picotto overigens.
Ik werd echt helemaal gek, iedereen begon aan me te trekken, ik moest en zou van iedereen foto's maken. Niet helemaal leuk :S Op een gegeven moment dacht ik van 'fuck off, nu eerst een jointje'. Toen was het eindelijk even rustig. Toch 80 foto's gemaakt in een 20 minuten.
Lekker op de tribune even zitten chillen, dat doet een mens altijd goed. Aan het einde van Chicane begon ik weer energie te krijgen door Saltwater en Dont Give Up, dus toen Ding Chavez opgezocht om te genieten van John Digweed.
Excuses nogmaals! Ik stond echt heerlijk te feesten op Digweed. Het viel me op dat het publiek wel een stuk ouder was bij Digweed. Misschien omdat de jongere garde alleen maar emnsen zoals Gielen kent en meer achter de 'hitjes dj's' afgaat of in de Hardhouse stond 


| quote: |
Originally posted by Optimus ![]() deel 2 van deze? ![]() |
Ah jammer, had wel een vervolg willen maken op deze set.
Maar dan niet alleen met jou

| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ah jammer, had wel een vervolg willen maken op deze set. Maar dan niet alleen met jou |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe En inderdaad, een mooi engeltje was ze inderdaad! Is het je vriendin, of een goede vriendin/bekende? Jammer dat ik eigenlijk niet even met jullie heb gepraat, maar ik was te veel aan het zweven op Digweed! Mijn excuses, kan ik het goedmaken? ![]() |
En er komt vast nog wel een gelegenheid dat je 't goed kunt maken... met mooie foto's van zaterdag ben je al een heel eind denk ik
Kan iemand mij helpen door te vertellen welke platen gedraaid zijn door sister bliss? de volgende heb ik al:
Miguel Boise- sereno (dr kucho weekend remix)
Underworld - Born Slippy
Timo Maas - Unite
Scumfrog - Music Revolution
dj Tomcraft - Loneliness (remix??)
filterheadz - sunshine (scumfrog remix)
dava gahan - dirty sticky floor (jxl remix)
james holden - nothing (93 returning mix)
Layo & Buschwaka vs Planet Funk - Lovestory & Chase the sun (bootleg)
bedankt. Over het feesje: TOP, sfeer mag dan niet optimaal geweest zijn, de muziek was zo goed dat ik volledig uit me dak ging. idd uitdagende dj's (behalve gielen dan) waar id&t nog wat van kan leren.
| quote: |
| Originally posted by mahwang Kan iemand mij helpen door te vertellen welke platen gedraaid zijn door sister bliss? de volgende heb ik al: Miguel Boise- sereno (dr kucho weekend remix) Underworld - Born Slippy Timo Maas - Unite Scumfrog - Music Revolution dj Tomcraft - Loneliness (remix??) filterheadz - sunshine (scumfrog remix) dava gahan - dirty sticky floor (jxl remix) james holden - nothing (93 returning mix) Layo & Buschwaka vs Planet Funk - Lovestory & Chase the sun (bootleg) bedankt. Over het feesje: TOP, sfeer mag dan niet optimaal geweest zijn, de muziek was zo goed dat ik volledig uit me dak ging. idd uitdagende dj's (behalve gielen dan) waar id&t nog wat van kan leren. |
Ik heb wederom een hele plezante avond gehad met allen 
Zoals al vermeld, eerst lekker gegeten bij Brammetje (mededelingen-bordje nog gelezen?
) toen richting Ahoy (zou ik ook bijna Rai neertypen
)
Ik vond Guy Ornadel heel erg lekkerrrrrrrrrr draaien..energiek en vrolijk!
Chicane was voor mij te rustig, Digweed wel helemaal top, evenals het Bli(t)se zusje 
En Scott Mac met Taub..woeiii wat blijft t toch een meester-plaat 
Anyway, bedankt Harmen, Bram, Anke, Mark, SuperSjinees, Anja, Tijs, Onno, Lex, Dave, Leander, Roel, Trancefool (naam? :s), Smirnoff (idem :s), Maarten + engeltje (zelf ik vond r mooi *grinz* is ze bi? hahaha), Snitz, Bas en iedereen die ik nog gemist heb 
ps1: Lex, mietje. Geef nou maar toe dat je gewoon een sl3t bent 
ps2: Leander, Roel..hoe verliep t knikkeren? 
ps3: Bram, wanneer foto's? 
ps4: TIN homo waar was je (duh..bamiballen verzamelen?)
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Zoals al vermeld, eerst lekker gegeten bij Brammetje (mededelingen-bordje nog gelezen? ) toen richting Ahoy (zou ik ook bijna Rai neertypen )Anyway, bedankt Harmen, Bram, Anke, Mark, SuperSjinees, Anja, Tijs, Onno, Lex, Dave, Leander, Roel, Trancefool (naam? :s), Smirnoff (idem :s), Maarten + engeltje (zelf ik vond r mooi *grinz* is ze bi? hahaha), Snitz, Bas en iedereen die ik nog gemist heb ![]() ps3: Bram, wanneer foto's? ![]() ps4: TIN homo waar was je (duh..bamiballen verzamelen?) |


| quote: |
| Originally posted by Jappio zullen we dat maar niet persoonlijk opvatten |
Wil er alleen nog iemand anders bij hebben. Wie laat ik wel in het midden
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Jasper er staat "niet alleen" ipv "alleen n�et". Dus je mag wel meedoen hoor Wil er alleen nog iemand anders bij hebben. Wie laat ik wel in het midden |
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus ik koop gelijk een voorbind-lul..doe ik ook mee volgend feest |
). Wegwezen dus! 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ik bedoel een of ander engeltje ......... |
maar je kunt het vragen als je wil. Als jullie niet van die dubieuze voorstellen doen meldt ze zich misschien ook aan. Anders krijgt ze nog een slechte indruk!
hey mijn dubieuze post is weg!
dat bewijst maar weer dat brammetje niet wil delen
misschien bang dat ze mij leuker vind 
oh ennu...waarom zou ze zich niet aanmelden. kan ze gelijk dit puberaal gedrag de kop indrukken 
OWja natuurlijk iedereen weer bedankt voor de keseligheit enzo 
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus hey mijn dubieuze post is weg! dat bewijst maar weer dat brammetje niet wil delen misschien bang dat ze mij leuker vind ![]() oh ennu...waarom zou ze zich niet aanmelden. kan ze gelijk dit puberaal gedrag de kop indrukken |
| quote: |
| Originally posted by M_Peror Hmmm... ik betwijfel of haar vriendje het daar mee eens is... maar je kunt het vragen als je wil. Als jullie niet van die dubieuze voorstellen doen meldt ze zich misschien ook aan. Anders krijgt ze nog een slechte indruk! |
Ik doe geen oneerbare voorstellen, ik zit alleen maar hardop te fantaseren ofzo! Maar ik zal het vragen 
ik weet nix meer voor loog
En het nummer was btw: Megamind - Taub (Picotto Mix) 
nog meer? ik voel me nu al haast de vrouwelijke versie van Lex 
*edit*
NASIVRETER...Scot MAcc draaide m...ik luisterde al Picotto toen jij nog babi pangang zat te analyseren in je oma's roeiboot 
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus nog meer? ik voel me nu al haast de vrouwelijke versie van Lex ![]() |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Jasper er staat "niet alleen" ipv "alleen n�et". Dus je mag wel meedoen hoor Wil er alleen nog iemand anders bij hebben. Wie laat ik wel in het midden |
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus *edit* NASIVRETER...Scot MAcc draaide m...ik luisterde al Picotto toen jij nog babi pangang zat te analyseren in je oma's roeiboot |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.