TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צחוקיה לכולם
Pages (87): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 [80] 81 82 83 84 85 86 87 »
מצא את ההבדלים...
http://www.pic.co.il/Files/5AC2B2FB...95FB7121007.JPG
| quote: |
| Originally posted by princess cc חחחחחחחחח וואי אני מצליחה להעלות תמונות! eXeTik תודההההההההה עכשיו אולי תסביר לי איך מעלים קבצי ווינאפ או מדיה פלייר? קיצר אתם הולכים ליפול אני מעלה לפה כמה דברים חזקים! תתכוננו! |
| quote: |
| Originally posted by princess cc מצא את ההבדלים... http://www.pic.co.il/Files/5AC2B2FB...95FB7121007.JPG |
סיבות למה שוקולד עדיף על סקס 20
בקיצור אתה מעדיף לזיין שוקולדים על בחורות ..
זה חינם רק לך 
CC
את המלכה החדשה שלי...
| quote: |
| Originally posted by eXeTik סיבות למה שוקולד עדיף על סקס 20 1. שוקולד ניתן להשיג בקלות ובכל מקום. 2. המשפט "אם את אוהבת אותי את תבלעי אותו" מקבל משמעות חדשה. 3.אם את נושכת את האגוזים חזק מדי, לשוקולד לא יהיה איכפת. 4. שוקולד מספק אותנו גם אחרי שהוא נהיה רך. 5. נוכל לאכול שוקולד בצורה בטוחה גם בזמן נהיגה. 6.נוכל להיות עם השוקולד שלנו כמה זמן שנרצה. 7.אפשר לאכול את השוקולד שלנו בלי בושה גם לפני ההורים. 8.שני אנשים מאותו המין יכולים לאכול שוקולד מבלי שיעשו להם הכללות ויקראו להם בשמות מגעילים. 9.המילה "התחייבות לא מפחידה אף שוקולד. 10.אפשר לאכול את השוקולד מעל שולחן העבודה וזאת מבלי לעצבן אף אחד מהבוסים. 11.אפשר לבקש מכל אדם זר לקבל ממנו את השוקולד שלו מבלי לקבל אגרוף בפרצוף. 12.כשאוכלים שוקולד לא נכנסות לך שיערות לפה (אלא אם כן אתה ממש עילג ולא יודע לאכול חחח) 13.עם שוקולד אין צורך לזייף את זה. 14.שוקולד לא מכניס אותך להריון. 15.אפשר לאכול שוקולד בכל יום בחודש. 16.זו לא בעיה גדולה למצוא שוקולד טוב. 17.ניתן לאכול באותו הזמן כמה סוגים של שוקולד שרק נרצה. 18.אתם לעולם לא זקנים מדי או צעירים מדי כדי לאכול את השוקולד שלכם. 19.כשאתם אוכלים שוקולד באמצע הלילה זה לא מעיר את השכנים. 20.עם שוקולד המידה לא חשובה זה תמיד יהיה טעים. |
דוגרי אני מעדיפה שוקולד
אגב חייבת לספר לכם קטע בהקשר הזה...קיצר
מה שרונן העלה לפה? למה שוקולד עדיף מסקס?
עבדתי פעם ביס וחברה שלי שלחה ת'מייל הזה לח'ברה בעבודה,
למחרת היא מגיעה לעבודה פותחת ת'מייל ורואה שקיבלה אימייל ממישהו בזו הלשון:
"חבל שאת חושבת ששוקולד עדיף על סקס,
נראה לי שפשוט לא היית עם הגבר הנכון,
"
ההיא בשוק בהלם לא מבינה מי שלח את זה, קיצר מה מסתבר?
הייתה לה רשימת תפוצה של כל הח'ברה בעבודה ובמקום להכניס את השם שלי:
אבישג למי שלא יודע, אז הכניסה אבישי אחד שהשם משפחה שלו דומה לשלי,
קיצר ההוא במשך שנה מקבל ממנה מיילים והקטע שהוא היה איזה מנהל בכיר מכפר סבא...
חחחחחחחחח איזה קטע ענק! ההיא ביקשה ממני להתקשר אליו ולהסביר לו ת'טעות,
היא כ"כ התביישה! חמודה! היה צחוקים... (טוב אני יודעת באנגלית זה נשמע יותר טוב
ונ.ב
ח'ברה תרגעו עם הקומפלימנטים האלו,
זה רק מלהיב אותי יותר...
)
צעצוע לתינוק מבת ים
http://www.pic.co.il/Files/B9809EAF...3E7157E66EF.JPG
Re: צעצוע לתינוק מבת ים
| quote: |
| Originally posted by princess cc http://www.pic.co.il/Files/B9809EAF...3E7157E66EF.JPG |
Re: Re: צעצוע לתינוק מבת ים
| quote: |
| Originally posted by -CosmicFire- חחחחחחחחחחח התלבת מהקטע של התמונות קלטתי אותך חחח :} |
מקווה שלא יהיו לי ילדים כאלה מ-פ-ג-ר-י-ם !!!
איך מחליטים עם מי להתחתן?
(אימרות חוכמה של ילדים)
חייבים להיות לכם אותם תחביבים.למשל, אם אתה אוהב ספורט, היא צריכה לאהוב את זה שאתה אוהב ספורט ולבדוק כל כמה דקות שמלאי הגרעינים והשתייה לא התרוקן, ואם כן, אז להביא עוד.
)אלן, בן 10)
אף אחד לא באמת בוחר עם מי הוא יתחתן כשהוא יהיה גדול, ה' בוחר בשבילנו עם מי אנחנו נתחתן, ואנחנו יודעים רק מאוחר יותר עם מי נתקענו.
(קריסטן, בת 10)
מהו הגיל הנכון להתחתן? 23 זה הגיל המושלם להתחתן, בגלל שאתה מכיר את הבן אדם כבר המון זמן עד אז!
(קאמיל בת 10)
אף גיל הוא לא גיל טוב להתחתן בו. אתה צריך להיות טיפש כדי להסכים להתחתן.
(פרדי בן 6)
איך זר יכול לדעת אם שני אנשים נשואים ? אתה יכול לדעת אם אתה רואה שני אנשים צועקים על אותם ילדים.
(דריק בן 8)
מה אתם חושבים שלאמא שלכם ולאבא שלכם יש במשותף? שניהם לא רוצים עוד ילדים.
(לורי בת 8)
בפגישה ראשונה, הם צריכים לשקר אחד לשני, וזה צריך לעניין אותם מספיק כדי להפגש שוב.
(מרטין בן 10)
מה תעשה אחרי פגישה לא מוצלחת? הייתי רץ הביתה ועושה את עצמי מת. ביום למחרת הייתי מתקשר לכל העיתונים ומוודא שכתוב בכל העיתונים ! שמתתי.
(קרייג בן 9)
מתי זה בסדר לנשק מישהו? כשהם עשירים.
(פאם בת 7)
מה עדיף, להיות לבד או להיות נשוי? זה עדיף בשביל בנות להיות רווקות אבל לא בשביל בנים. בנים צריכים מישהי שתנקה אחריהם.
(אניטה בת 9)
במה העולם היה שונה אם אנשים לא היו מתחתנים? היו בטח המון ילדים שהיה צריך להסביר מאיפה הם באו לא ?
(קלוין בן 8)
איך תגרום לנישואים שלך לעבוד? אגיד לאישתי שהיא נראית טוב, תמיד. למרות שהיא בטח תראה כמו משאית.
(ריקי בן 10)
בחזרה לסיסי
מילות סיום למשפטי התחלה
גבר: תגידי איפה הייתי כל חיי
אישה: התחבאתי ממך
גבר: תגידי לי לא ראיתי אותך איפה שהוא קודם?
אישה: כן בגלל זה אני לא הולכת לשם יותר
גבר: תגידי הכסא הזה ריק?
אישה: כן וגם זה יהיה אם תשב
גבר: אצלי או אצלך?
אישה: אמלי ואצלך אני אצלי ואתה אצלך
גבר: אם הייתי רואה אותך בערוב הייתי מת משמחה
אישה: אם הייתי רואה אותך בערום הייתי מתה מצחוק
גבר: אז מה את עושה בחיים?
אישה: אני דרגיסטית
גבר: הגוף שלך הוא כמו מקדש
אישה: מצטערת אין שרותים היום
גבר: אני אלך עד סוף העולם בשבילך
אישה: ותשאר שם?
ועוד אחד שעובד רק באנגלית
M: What's ur Sign
F: Do not enter
| quote: |
| Originally posted by Dr.SuS בחזרה לסיסי מילות סיום למשפטי התחלה גבר: תגידי איפה הייתי כל חיי אישה: התחבאתי ממך גבר: תגידי לי לא ראיתי אותך איפה שהוא קודם? אישה: כן בגלל זה אני לא הולכת לשם יותר גבר: תגידי הכסא הזה ריק? אישה: כן וגם זה יהיה אם תשב גבר: אצלי או אצלך? אישה: אמלי ואצלך אני אצלי ואתה אצלך גבר: אם הייתי רואה אותך בערוב הייתי מת משמחה אישה: אם הייתי רואה אותך בערום הייתי מתה מצחוק גבר: אז מה את עושה בחיים? אישה: אני דרגיסטית גבר: הגוף שלך הוא כמו מקדש אישה: מצטערת אין שרותים היום גבר: אני אלך עד סוף העולם בשבילך אישה: ותשאר שם? ועוד אחד שעובד רק באנגלית M: What's ur Sign F: Do not enter |
....משהו חמוד... אבל אין לי מושג אם זה אמיתי או לא
http://www.twik.net/magic/magic.asp
דבר קלטנייייי טילים!!!!!!!!!!
| quote: |
| Originally posted by -CosmicFire- http://www.twik.net/magic/magic.asp דבר קלטנייייי טילים!!!!!!!!!! |
חחח נו מה הם עושים צחוק?!?!
קסמים של ילדים...
סליחה עם זה קסמים של ילדים, אכפת לך להסביר לך איך הם עושים את זה בדרך?
דחפתי את זה לפה ....
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=217350
איזה בן אדם מחוק! 
:הבדיחה באנגלית אבל העיקר שתבינו את הפואנטה
It's not difficult. To make a woman happy a man only needs to be :
1. a friend
2. a companion
3. a lover
4. a brother
5. a father
6. a master
7. a chef
8. an electrician
9. a carpenter
10. a plumber
11. a mechanic
12. a decorator
13. a stylist
14. a sexologist
15. a gynecologist
16. a psychologist
17. a pest exterminator
18. a psychiatrist
19. a healer
20. a good listener
21. an organizer
22. a good father
23. very clean
24. sympathetic
25. athletic
26. warm
27. attentive
28. galant
29. intelligent
30. funny
31. creative
32. tender
33. strong
34. understanding
35. tolerant
36. prudent
37. ambitious
38. capable
39. courageous
40. determined
41. true
42. dependable
43. passionate
WITHOUT FORGETTING TO:
44. give her compliments regularly
45. love shopping
46. be honest
47. be very rich
48. not stress her out
49. not look at other girls
AND AT THE SAME TIME, YOU MUST ALSO:
50. give her lots of attention, but expect little yourself
51. give her lots of time, especially time for herself
52. give her lots of space, never worrying about where she goes
IT IS VERY IMPORTANT:
53. Never to forget:
* birthdays
* anniversaries
* arrangements she makes
HOW TO MAKE A MAN HAPPY :
1. Shag him
2. Leave him in peace

| quote: |
| Originally posted by Dr.SuS סליחה עם זה קסמים של ילדים, אכפת לך להסביר לך איך הם עושים את זה בדרך? |
Re: Re: Re: צעצוע לתינוק מבת ים
| quote: |
| Originally posted by princess cc כןןןןןן אבל זהו... התעייפתי.. זה מתיש רצח כל פעם אני צריכה להרשם מחדש ולהעלות את כל התמונות מחדש, אין לי מושג למה... הוא לא מזהה ת'שם משתמש והסיסמא... או שאולי אנ'לא זוכרת? קיצר לא חשוב, אין לי כוח... נעלה לכם כל יום אחד בנוהל הקודם |
| quote: |
| Originally posted by Rising דחפתי את זה לפה .... http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=217350 איזה בן אדם מחוק! |
שופ על הפריזורה
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.