TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Goeie films
Pages (142): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 [81] 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 »
| quote: |
| Originally posted by diddi Gisteren "Derailed" gaan zien en hij is fameus tegengevallen. Ik had al goede commentaren gehoord, maar echt... een tegenvaller. Ik was nog aan het twijfelen tussen "Derailed", "Hostel" of "Crash". De hoofdplot was zo hard getelefoneerd, omdat de eerste 40 minuten te langdradig werden. Enkel het laatste stuk was nog iets ofwat spannend omdat sommige films al gestopt waren bij de eerste ontknoping. |
| Originally posted by djcresto Ik las dat vooral Jennifer Aniston tegensloeg. |
open water
low budget film over 2 toeristen die bij een duiktrip achtergelaten worden in de oceaan in de nabijheid van hongerige haaien. Op zich stelt het verhaal allemaal weinig voor, film is grotendeels in de zee gefilmd wat wel een speciaal effect geeft. Bovendien is deze met 77 minuten heel kort. Het einde is nogal cru maar verrassend en volledig niet Amerikaans.
coach carter
Typische Amerikaanse feel good movie. Over een highschool basketploeg die slecht presteren op en naast het veld. En de coach die verandert uiteraard alles. Doet me denken aan die film waar 2 highschools fusioneren en waar de coach een football team moet kneden uit blanken en zwarten in een racistische omgeving. De film op zich heeft me toch meer dan 2 uur kunnen boeien.
assault on 13th precinct
Goeie politiefilm, niet meer of niet minder dan dat.
| Originally posted by djcresto Doet me denken aan die film waar 2 highschools fusioneren en waar de coach een football team moet kneden uit blanken en zwarten in een racistische omgeving. De film op zich heeft me toch meer dan 2 uur kunnen boeien. |
| Originally posted by Jasperovitsj Remember The Titans |
Remember The Titans is goeie film idd 
1 vd beste in dat genre, vaak nagedaan in latere films, maar nooit dat niveau gehaald imo
American History X = ook goede film imo
| Originally posted by diddi American History X = ook goede film imo |
Hehe, true that 
Edward Norton heerst
Dezenavond Jay & Silent Bob Strike Back zien, op aanraden van vrienden. Schijnt hilarisch te zijn 
| Originally posted by Phortastic Remember The Titans is goeie film idd ![]() 1 vd beste in dat genre, vaak nagedaan in latere films, maar nooit dat niveau gehaald imo |
| Originally posted by Gladius no shit Sherlock |
| Originally posted by diddi Gisteren "Derailed" gaan zien en hij is fameus tegengevallen. Ik had al goede commentaren gehoord, maar echt... een tegenvaller. Ik was nog aan het twijfelen tussen "Derailed", "Hostel" of "Crash". De hoofdplot was zo hard getelefoneerd, omdat de eerste 40 minuten te langdradig werden. Enkel het laatste stuk was nog iets ofwat spannend omdat sommige films al zouden stoppen bij de eerste ontknoping. |
Als voorbereiding voor test over franse film, "un long dimanche de fiancailles" bekeken en ik had niet verwacht hem zo goed te vinden. Ik heb "Fabuleux Destin.." wel ooit gezien, maar volgens vond ik dat een rotslecht film want ik herinner mij daar echt niets meer van. Ik verwachtte dus ook niet veel van deze film.
Maar dat viel goed mee, het verhaal zit goed, de acteerprestaties over het algemeen ook, al vond ik sommige wat karikatuuraal (al is dat mss niet het juiste woord). Het verstelstandpunt is vrij goed gebracht en de muziek is echt ontzettend goed. De film gaat nooit vervelen en ge wilt echt wel weten wat er gebeurd/gebeurd is. En in tegenstelling tot veel Amerikaanse films geen "typisch" einde, de film heeft trouwens imo wel een paar aardige wendingen. De oorlogsscenes vond ik echt wel chic en goed gedaan. Maar ik kan maar niet wennen aan Frans in films. Alles komt dan wat "onnozelder" over bij mij tov bv. Engels of Spaans.
Deze week ook nog Fantastic 4 gezien. Geen kwalitatieve hoogvlieger maar zeker een aangename film om volgen.
Ben geen voorstander van de vlaamse film, maar de hel van tanger moet naar't schijnt zeer sterk zijn ... 
'Breakfast on Pluto', beetje vreemde maar zeer mooie film over Patrick "Kitten" Braden die door het leven gaat als travestiet. Het kan in het begin (altans bij mij) een beetje irritant zijn, maar eenmaal je het gewoon geraakt is het enkel nog maar genieten geblazen. Veel grappige & hartverwarmende momenten, en zeer leuke muziek.
zowiezo underrated =p
daarstraks 'Capote' gaan zien. zeer goed, maar ik had er nog iets meer van verwacht. Hoffman heeft die oscar zeker niet gestolen, maar de meeste andere personages missen diepgang.
gisteren voor de eerste keer 'Whale Rider' gezien. wow! wat een prachtig verhaal 
| Originally posted by Gladius gisteren voor de eerste keer 'Whale Rider' gezien. wow! wat een prachtig verhaal |
http://www.imdb.com/title/tt0402249/
The Dark Hours
man ik had een raar gevoel bij het einde...
| Originally posted by krikke Ben geen voorstander van de vlaamse film, maar de hel van tanger moet naar't schijnt zeer sterk zijn ... |
awel he, weet ge wa ik ne goeie film vond?
Dude, where's my car?
jah 'de hel van Tanger' heeft mij zeer aangenaam verrast. Ik dacht Filip Peeters beu te zijn, maar hij is hier gewoon steengoed. enorm pakkend en meeslepend. Ik bleit normaal nooit tijdens films, maar hier heb ik toch een traantje weggepinkt =).
topperrrrr!
| Originally posted by christina awel he, weet ge wa ik ne goeie film vond? Dude, where's my car? |
| Originally posted by Bertn gistern naar Nacht van het Examen geweest, daar kregen we een avant-premiere te zien van "Inside Man", de nieuwe Spike Lee. Goeie film met een aangenaam verhaal! |