TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- A State of Trance with Armin van Buuren
Pages (98): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 [82] 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 »
| quote: |
| Originally posted by Vishnu Dikke kans dat vandaag M.I.K.E. - Salvation (Plastic Boy Remix) in avant-premi�re de revue passeert, daarom ben ik nog eens ingetuned voor het eerst sedert maanden Of is ie al geweest?edit: hmm redelijk laat ingetuned precies |
| quote: |
| Originally posted by ConFig je hebt nix gemist.. |
| quote: |
| Originally posted by Vishnu Ojawel M.I.K.E. - Salvation (Platic Boy remix) (Club Elite) |
| quote: |
| Originally posted by Vishnu Antidote - Transcentral (Electrotech remix) (Progrez) Fred Baker presents Odyssey 3 - Magic Pad (2006 remix) M.I.K.E. - Salvation (Platic Boy remix) (Club Elite) Optik - Claim (Fourty 5/Banshee) KLF - What Time is Love (Antidote Inspired remix) |

kga mij de ASOT van gisteren toch ne keer downloaden, vooral om die Plastic Boy remix van Salvation ne keer te horen 
ik heb gisteren ni knn luisteren... is hij de moeite om eens af te halen? (de vorige afl waren dat imo niet echt)
| quote: |
| Originally posted by Bertn ik heb gisteren ni knn luisteren... is hij de moeite om eens af te halen? (de vorige afl waren dat imo niet echt) |
| quote: |
| Originally posted by FCB_Fanatic kga mij de ASOT van gisteren toch ne keer downloaden, vooral om die Plastic Boy remix van Salvation ne keer te horen |
| quote: |
| Originally posted by Bertn ik heb gisteren ni knn luisteren... is hij de moeite om eens af te halen? (de vorige afl waren dat imo niet echt) |
| quote: |
| Originally posted by Vishnu FUTURE FAVORITE: Optik - Claim (Fourty 5/Banshee) |

| quote: |
| Originally posted by domineesje dikke NEEN |
| quote: |
| Originally posted by Bertn ik vind het anders toch de sterkste ASOT van de afgelopen weken |
Ik heb ook nog eens naar ASOT geluisterd, ik vond het afgrijselijk. 
De smaken verschillen hier blijkbaar
Ja tuurlijk, ieder z'n ding he. 
| quote: |
| Originally posted by Real Ik heb ook nog eens naar ASOT geluisterd, ik vond het afgrijselijk. |
is capoeira daar al gedraaid ?
Magic Pad, wat voor kaas is me dat. Die Baker is toch ook nie goe bezig in mijn ogen.
| quote: |
| Originally posted by BZRK Magic Pad, wat voor kaas is me dat. Die Baker is toch ook nie goe bezig in mijn ogen. |
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Magic Pad is geen kaas |
| quote: |
| Originally posted by BZRK Magic Pad, wat voor kaas is me dat. Die Baker is toch ook nie goe bezig in mijn ogen. |
Kweet et toch zo niet ze, veel te happy voor mij. Kmoest spontaan denken aan nog zo'n plaat van vroeger, maar ik kan er even niet opkomen.
blijkbaar heb ik een goede episode gemist 
| quote: |
| Originally posted by BZRK Kweet et toch zo niet ze, veel te happy voor mij. Kmoest spontaan denken aan nog zo'n plaat van vroeger, maar ik kan er even niet opkomen. |
voor degene die nog niet zijn ingetuned (en geintereseerd zijn): dadelijk de Active Sight 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.