TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- A State of Trance with Armin van Buuren
Pages (98): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 [84] 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 »
| quote: |
| Originally posted by domineesje dan raad ik u eens aan om Aly and Fila hun sets eens te beluisteren, denk dat niet voor u gaat liggen (niet dansbaar genoeg ), TOR mss wel, maar wie niet waagt niet weet he :den ja TATW is beter dan ASOT |
| quote: |
| Originally posted by domineesje maar wie niet waagt niet weet he :d |
| quote: |
| Originally posted by Bertn OMG on topic: als ik naar asot 140 of zo luister, dan besef ik pas hoe lame de asots van tegenwoordig zijn. waar is de tijd dat armin echt op zoek ging naar underground platen zoals speciale oliver lieb bootlegs en zo? er is gewoon veel veranderd aan die radioshow. 4 weken geleden draaide hij echt nog een leuke aflevering bij elkaar, dus had ik terug hoop voor de volgende weken. helaas, hij heeft mij enkel maar teleurgesteld sinds dan. wat wil je dan dat ik doe? mijn "smaak" bijschaven zodat ik het wel leuk begin te vinden? |

kan best zijn, ik heb tegenwoordig de tijd niet meer om het zo allemaal op de voet te volgen.
en OMG duidt gewoon op het feit dat je daarnet een spreekwoord grondig verkracht hebt
| quote: |
| Originally posted by Bertn kan best zijn, ik heb tegenwoordig de tijd niet meer om het zo allemaal op de voet te volgen. en OMG duidt gewoon op het feit dat je daarnet een spreekwoord grondig verkracht hebt |
| quote: |
| Originally posted by domineesje wie niet waagt niet eert |
| quote: |
| Originally posted by Tomorrow Traxx ...wint |
Armin moet in plaats van een wekelijkse show terug naar een maandelijkse show gaan. Dan hoeft hij niet meer elke week een uur op te vullen met bagger, gewoon omdat hij anders zijn show niet volkrijgt met goed materiaal.
En jah, waarom zou Armin nog actief zoeken naar underground materiaal? Met de opmars van CDR's en bedroom vst-producers wordt die man volgens mij overspoeld door demo's. Het zal al een fulltime job zijn om zich elke week door al die demo's te werken en daar 2 uur acceptabele en radiowaardige muziek uit te selecteren. Hij heeft volgens mij gewoon geen tijd meer om naar sets van andere dj's te luisteren of shops af te schuimen naar de nieuwste undergroundplaten. Alles wat hij niet in de schoot geworpen krijgt haalt het gewoon niet denk ik...
En ook wel:
| quote: |
| Originally posted by Bertn OMG |
tis goed Jasper 
Fijn dat je er zelf ook mee kan lachen
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Fijn dat je er zelf ook mee kan lachen |

OMG
| quote: |
| Originally posted by domineesje neen er zijn gewoon teveel soorten episodes, armin heeft gewoon de kans niet meer(of minder) om iets in premier te draaien, denk dat het eerder dat is zegt het me als ik verkeerd ben |

| quote: |
| Originally posted by Bertn OMG |
Welwel.
| quote: |
| Originally posted by CygnusX Ik vond het een gemiddelde tot goede aflevering, we hebben al slechter meegemaakt. Een paar minder goede nummers, een hoop gemiddelde platen en enkele uitschieters. Mijn favorieten: 03. Anna Nalick - Breathe (Blake Jarrel remix) 06. Elevation - Blinding Truth 15. Stoneface & Terminal - Supernature/15. Stoneface & Terminal - Another Day 21. Ronski Speed - The Space We Are (John O'Callaghan remix) |
+1
de platen die armin meestal maar 1 keer of zo draait in zijn afl vind ik de beste
En sommige platen sleurt ie dan weken mee cfr Amnesia brothers 
Van mij mogen ze dat eerste uurtje ASOT binnekort gaan hernoemen naar ASOH
van mij mag ie ASOT gerust om de maand gaan uitzenden, t is ondertussen toch al weer een maand geleden dat ik een echt goede aflevering heb gehoord.
Liever ��nmaal per maand een goeide aflevering waar je naar uitkijkt, dan iedere week een aflevering waarvan je nooit weet of ze de moeite gaat zijn ...
A la limite nog tweewekelijks zodat de echte fans niet te lang op hun honger moeten blijven zitten
Maar ik blijf wel luisteren, want af en toe stoot je idd wel op een pareltje. Hoofreden blijft wel de BeTA-chat op donderdag 
Voor future favourite heb ik trouwens op Split gestemd, ik blijf dat een zalige plaat vinden 
| quote: |
| Originally posted by TOR Voor future favourite heb ik trouwens op Split gestemd, ik blijf dat een zalige plaat vinden |
| quote: |
| Originally posted by Bertn de platen die armin meestal maar 1 keer of zo draait in zijn afl vind ik de beste |
| quote: |
| Originally posted by TOR Maar ik blijf wel luisteren, want af en toe stoot je idd wel op een pareltje. Hoofreden blijft wel de BeTA-chat op donderdag ![]() |
Aly & Fila pres. A&F project - Ankh (Breath of Life)
Deze vind ik wel 
| quote: |
| Originally posted by eieregooie kneiter van een plaat |
dat is positief 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.