TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צחוקיה לכולם
Pages (87): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 [84] 85 86 87 »
| quote: |
| Originally posted by taltul מה קשר רוטן??? ולא לקחתי משום מקום שלחו באי מייל כרגיל... ואני לא מבין מה בדיוק הקטע בלהגיד "הנוער של היום"??? כל הזמן זה יענו מוסיף לך לביטחון העצמי שלך או מה.... |
סטיבי ראסמי לא הבאת דבר אחד מצחיק עד היום...
כל התמונות שאתה מעלה הם יאקקקקקקקקקקקקקקקקקק
| quote: |
| Originally posted by princess cc סטיבי ראסמי לא הבאת דבר אחד מצחיק עד היום... כל התמונות שאתה מעלה הם יאקקקקקקקקקקקקקקקקקק |
יש ללחוץ על הזקנים - כלהזמן.....ענק!!!!
http://www.albinoblacksheep.com/flash/jah.php
| quote: |
| Originally posted by princess cc יש ללחוץ על הזקנים - כלהזמן.....ענק!!!! http://www.albinoblacksheep.com/flash/jah.php |
חחחחחחחחחחחחח איזה חזקק !!!!!!!
| quote: |
| Originally posted by princess cc יש ללחוץ על הזקנים - כלהזמן.....ענק!!!! http://www.albinoblacksheep.com/flash/jah.php |
| quote: |
| Originally posted by princess cc יש ללחוץ על הזקנים - כלהזמן.....ענק!!!! http://www.albinoblacksheep.com/flash/jah.php |
חחחחח
| quote: |
Originally posted by -CosmicFire- חחחחח |
| quote: |
Originally posted by -CosmicFire- חחחחח |
2 בדיחות שאהבתי
ערבי אחד מגיע עם הגמל שלו למחסום של צהל ורוצה לעבור את המחסום. החייל מסתכל עליו ואומר לו "שמע אתה יכול לעבור אבל הגמל לא" הערבי מנסה קצת להתווכח רואה שלא הולך לו משאיר תגמל ועובר לבד.
יום שני מגיע הערבי עוד פעם עם הגמל החייל עושה לו "נו אמרתי לך כבר אתה עובר הגמל לא!" קצת וויכוחים אבל בסוף הערבי משאיר תגמל שוב ועובר לבד.
יום שלישי מגיע הערבי עוד פעם למחסום רק הפעם תקועה לגמל פיתה באוזן. החייל מתעצבן וצועק עליו "תשמע פעם אחרונה שאני אומר לך אתה עובר הגמל לא!" אז הבדואי עונה לו "מה אתה מתעצבן מה גם תגיד לי מה לשים בפיתה" ץ
#2 בעיקרון צריך לעשות עם תנועות כאלה אבל ננסה
אישה אחת באה לגיניקולוג שלה אומרת לו "שמע דוקטור יש לי כאב מטורף בכוס"
הד"ר עושה לה "טוב, תורידי בגדים ולכי פה מול המראה ותעשי עמידת ידיים עם הפנים למראה"
האישה עושה מה שהוא אומר הולכת למראה ועושה עמידת ידיים.
הד"ר בא מאחוריה פותח לה תרגליים ומכניס תסנטר שלו בדיוק על הכוס שלה ומסתכל קצת במראה.
אחרי כמה דקות אומר לה הד"ר "טוב את יכולה להתלבש קחי את הכדורים האלה פעמיים ביום ויעבור לך"
אז עונה לו האשה"מה בשביל לתת לי תכדורים האלה היית צריך לעשות לי תבדיקה מול המראה???" אז הד"ר עונה לה "לא זה לא קשור סתם רציתי לראות אם יפה לי זקן"
| quote: |
| Originally posted by DjNumShum 2 בדיחות שאהבתי ערבי אחד מגיע עם הגמל שלו למחסום של צהל ורוצה לעבור את המחסום. החייל מסתכל עליו ואומר לו "שמע אתה יכול לעבור אבל הגמל לא" הערבי מנסה קצת להתווכח רואה שלא הולך לו משאיר תגמל ועובר לבד. יום שני מגיע הערבי עוד פעם עם הגמל החייל עושה לו "נו אמרתי לך כבר אתה עובר הגמל לא!" קצת וויכוחים אבל בסוף הערבי משאיר תגמל שוב ועובר לבד. יום שלישי מגיע הערבי עוד פעם למחסום רק הפעם תקועה לגמל פיתה באוזן. החייל מתעצבן וצועק עליו "תשמע פעם אחרונה שאני אומר לך אתה עובר הגמל לא!" אז הבדואי עונה לו "מה אתה מתעצבן מה גם תגיד לי מה לשים בפיתה" ץ #2 בעיקרון צריך לעשות עם תנועות כאלה אבל ננסה אישה אחת באה לגיניקולוג שלה אומרת לו "שמע דוקטור יש לי כאב מטורף בכוס" הד"ר עושה לה "טוב, תורידי בגדים ולכי פה מול המראה ותעשי עמידת ידיים עם הפנים למראה" האישה עושה מה שהוא אומר הולכת למראה ועושה עמידת ידיים. הד"ר בא מאחוריה פותח לה תרגליים ומכניס תסנטר שלו בדיוק על הכוס שלה ומסתכל קצת במראה. אחרי כמה דקות אומר לה הד"ר "טוב את יכולה להתלבש קחי את הכדורים האלה פעמיים ביום ויעבור לך" אז עונה לו האשה"מה בשביל לתת לי תכדורים האלה היית צריך לעשות לי תבדיקה מול המראה???" אז הד"ר עונה לה "לא זה לא קשור סתם רציתי לראות אם יפה לי זקן" |
| quote: |
| Originally posted by DjNumShum אישה אחת באה לגיניקולוג שלה אומרת לו "שמע דוקטור יש לי כאב מטורף בכוס" הד"ר עושה לה "טוב, תורידי בגדים ולכי פה מול המראה ותעשי עמידת ידיים עם הפנים למראה" האישה עושה מה שהוא אומר הולכת למראה ועושה עמידת ידיים. הד"ר בא מאחוריה פותח לה תרגליים ומכניס תסנטר שלו בדיוק על הכוס שלה ומסתכל קצת במראה. אחרי כמה דקות אומר לה הד"ר "טוב את יכולה להתלבש קחי את הכדורים האלה פעמיים ביום ויעבור לך" אז עונה לו האשה"מה בשביל לתת לי תכדורים האלה היית צריך לעשות לי תבדיקה מול המראה???" אז הד"ר עונה לה "לא זה לא קשור סתם רציתי לראות אם יפה לי זקן" |
עוד אחת שקצת דומה לקודמת
איש אחד בא לרופא אומר לו "שמע דוק יש לי כאב ביצים אנלא יודע מה לעשות" הד"ר אומר לו "טוב לך לפינה של החדר ורד על ארבע" האיש עושה מה שאומר הרופא ואז אומר לו הרופא "אוקיי עכשיו לך לפינה השנייה ורד שם על ארבע" והאיש עושה... אז הרופא ממשיך "טוב עכשיו לפינה השלישית ורד שם על ארבע" והאיש כמובן עושה והרופא ממשיך "אוקיי עכשיו בפינה האחרונה רד על ארבע" והאיש עושה גם את זה אז הרופא אומר לו "אוקיי קח את 2 הכדורים האלה פעם ביום ויעבור לך.. אז האיש שואל "אבל בשביל מה היתה הבדיקה הזאת דוק?" אז הרופא אומר לו "סתם רציתי לראות איפה לשים תשולחן"
| quote: |
| Originally posted by DjNumShum #2 בעיקרון צריך לעשות עם תנועות כאלה אבל ננסה אישה אחת באה לגיניקולוג שלה אומרת לו "שמע דוקטור יש לי כאב מטורף בכוס" הד"ר עושה לה "טוב, תורידי בגדים ולכי פה מול המראה ותעשי עמידת ידיים עם הפנים למראה" האישה עושה מה שהוא אומר הולכת למראה ועושה עמידת ידיים. הד"ר בא מאחוריה פותח לה תרגליים ומכניס תסנטר שלו בדיוק על הכוס שלה ומסתכל קצת במראה. אחרי כמה דקות אומר לה הד"ר "טוב את יכולה להתלבש קחי את הכדורים האלה פעמיים ביום ויעבור לך" אז עונה לו האשה"מה בשביל לתת לי תכדורים האלה היית צריך לעשות לי תבדיקה מול המראה???" אז הד"ר עונה לה "לא זה לא קשור סתם רציתי לראות אם יפה לי זקן" |
| quote: |
| Originally posted by DjNumShum עוד אחת שקצת דומה לקודמת איש אחד בא לרופא אומר לו "שמע דוק יש לי כאב ביצים אנלא יודע מה לעשות" הד"ר אומר לו "טוב לך לפינה של החדר ורד על ארבע" האיש עושה מה שאומר הרופא ואז אומר לו הרופא "אוקיי עכשיו לך לפינה השנייה ורד שם על ארבע" והאיש עושה... אז הרופא ממשיך "טוב עכשיו לפינה השלישית ורד שם על ארבע" והאיש כמובן עושה והרופא ממשיך "אוקיי עכשיו בפינה האחרונה רד על ארבע" והאיש עושה גם את זה אז הרופא אומר לו "אוקיי קח את 2 הכדורים האלה פעם ביום ויעבור לך.. אז האיש שואל "אבל בשביל מה היתה הבדיקה הזאת דוק?" אז הרופא אומר לו "סתם רציתי לראות איפה לשים תשולחן" |
לכב'
מנהל הביטוח הלאומי
שלום רב
אני משה כהן מתגורר ברחוב התאנה 27 מציין את העובדות הבאות:
לפני הרבה שנים התחתנתי מתוך אהבה עם אלמנה שהייתה לה ילדה בת 18
אחרי החתונה אבי בקר כמה פעמים ופתאום התאהב בבתי החורגת והתחתן אתה ללא הסכמתי. כתוצאה מכך הבת החורגת שלי הפכה לאמי החורגת, ואבי לחתן שלי.
האישה של אבי ז"א בתי החורגת שבו זמנית היא גם אמי החורגת ילדה בן שהוא נכדי מפני שאני בעלה של אימא של בתי החורגת, וכך הבן הזה הוא גם אחי.
בו זמנית אשתי הפכה לסבתא מפני שהיא אם אשת אבי ואני נכד של אשתי.
זמן קצר אחרי זה אשתי ילדה בן שהפך להיות גיס של אבי, אח חורג של אשת אבי וכך גם דודי.
בני הוא גם אחיה של אמי החורגת ודרך אמי החורגת הפכה אשתי לסבתא ואני לסבי שלי .
לאור הדברים הנ"ל אני מבקש לדעת אם בני שהוא גם דודי וגם גיס של אבא ואחיה של אמי החורגת זכאי לקבל קצבת ילדים?
בכבוד רב
משה כהן
| quote: |
| Originally posted by princess cc לכב' מנהל הביטוח הלאומי שלום רב אני משה כהן מתגורר ברחוב התאנה 27 מציין את העובדות הבאות: לפני הרבה שנים התחתנתי מתוך אהבה עם אלמנה שהייתה לה ילדה בת 18 אחרי החתונה אבי בקר כמה פעמים ופתאום התאהב בבתי החורגת והתחתן אתה ללא הסכמתי. כתוצאה מכך הבת החורגת שלי הפכה לאמי החורגת, ואבי לחתן שלי. האישה של אבי ז"א בתי החורגת שבו זמנית היא גם אמי החורגת ילדה בן שהוא נכדי מפני שאני בעלה של אימא של בתי החורגת, וכך הבן הזה הוא גם אחי. בו זמנית אשתי הפכה לסבתא מפני שהיא אם אשת אבי ואני נכד של אשתי. זמן קצר אחרי זה אשתי ילדה בן שהפך להיות גיס של אבי, אח חורג של אשת אבי וכך גם דודי. בני הוא גם אחיה של אמי החורגת ודרך אמי החורגת הפכה אשתי לסבתא ואני לסבי שלי . לאור הדברים הנ"ל אני מבקש לדעת אם בני שהוא גם דודי וגם גיס של אבא ואחיה של אמי החורגת זכאי לקבל קצבת ילדים? בכבוד רב משה כהן |
איזה חזקקקקקקק !!!!
לקח לי איזה רבע שעה לפענח אתזה והכל נכון
ענק
לא הבנתי תסבירו...
לאחר האקט המיני שואל הבחור את הבחורה, "אני יכול לקרוא לך חווה?"
"כן", משיבה הבחורה המסוקרנת, "אבל למה דווקא חווה?"
"כי את הראשונה שלי", אומר לה הבחור.
אחרי מספר רגעים של שקט שואלת הבחורה, "ואני יכולה לקרוא לך פז'ו?"
הבחור הסקרן מתעניין, "מה פתאום פז'ו?"
היא משיבה לו, "כי אתה ה - 306 שלי..."
שאלה : מה צעקו לרנטיסי לפני שחיסלו אותו ?
תשובה : Run Tisi Run
שאלה: מה השיר בפרסומת לטוטו בשואה?
תשובה: "השבוע? בטוטו- שישה מיליון יהודים!"
שיר ילדים בשואה:
"הסבון בכה מאוד, היטלר לא רוצה בי עוד.."
שאלה: מה השבועון האהוב על ניק ברג? (האמריקאי שערפו לו את הראש בעיראק)
תשובה: ראש אחד.
שאלה: מה החג שניק ברג הכי אוהב?
תשובה: ראש השנה.
שאלה: מדוע ניק ברג אוהב את פורים?
תשובה: בגלל אחשוו-ראש.
!!!הנה משהו חמוד ואל תגידו שאני לא מביא לכם פה דברים מצחיקים
| quote: |
Originally posted by taltul !!!הנה משהו חמוד ואל תגידו שאני לא מביא לכם פה דברים מצחיקים |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.