TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צחוקיה לכולם
Pages (87): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 [85] 86 87 »


Posted by Hell_Copter on Dec-07-2004 16:04:

חרוש ישן ומוכר...
וזה לא מצחיק גם...


Posted by taltul on Dec-08-2004 09:29:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
חרוש ישן ומוכר...
וזה לא מצחיק גם...

אחי אני רואה שראדאר-ציניות שלך לא כל כך פועל בימים האלה...


Posted by Hell_Copter on Dec-09-2004 14:34:

quote:
Originally posted by taltul
אחי אני רואה שראדאר-ציניות שלך לא כל כך פועל בימים האלה...


אם אתה אומר...
אבל ת'כלס יש מצב זה בגלל שזה הפעם ה-1000 שאני רואה את החרא הזה...


Posted by Flotser on Dec-15-2004 15:52:

Ghost Smilie

http://www.saunalahti.fi/arimaij/blackdudefalling.swf


Posted by princess cc on Dec-15-2004 20:07:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחענקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק!


Posted by princess cc on Dec-15-2004 20:21:

היומן שלה, היומן שלו.
כל דמיון למציאות מקרי בהחלט. (אה-אה....)



היומן שלה:

בשבת בערב הוא היה מוזר.
קבענו להיפגש בבר לשתות משהו.
כל אחה"צ הייתי בקניות עם חברות, וחשבתי שזה באשמתי, כי איחרתי קצת, אבל הוא לא אמר כלום.
השיחה בינינו הייתה דלה, אז הצעתי שנלך למקום שקט יותר, כדי שנוכל לדבר יותר בנחת.
הלכנו למסעדה והוא המשיך להתנהג מוזר.
וא כאילו לא היה, ניסיתי לעודד אותו, והתחלתי לתהות אם זה באשמתי או שיש סיבה אחרת להתנהגותו.
שאלתי אותו והוא אמר שזה לא קשור אליי.
אבל לא השתכנעתי.
בדרך הביתה, באוטו, אמרתי לו שאני אוהבת אותו מאוד והוא רק חיבק אותי ושתק.
אני לא יודעת להסביר את ההתנהגות שלו, כי הוא לא אמר לי בחזרה שהוא אוהב אותי, בעצם הוא לא אמר כלום, ואני דאגתי יותר ויותר.
הגענו הביתה וחשבתי שהוא רוצה לעזוב אותי, לכן ניסיתי לדובב אותו, אבל הוא הדליק את הטלביזיה וישב לראות אותה במין ריחוק, כאילו כדי לתת לי להבין שהכל נגמר בינינו.
בסוף התייאשתי ואמרתי לו שאני הולכת למיטה.
אחרי בערך עשר דקות הוא בא, ולהפתעתי נענה לליטופים שלי , ושכבנו.
אבל הוא המשיך להיות מרוחק.
רציתי לפתוח את הנושא, לדבר איתו בהקדם, מיד, אבל הוא נרדם.
התחלתי לבכות, ובכיתי עד שנרדמתי.
אני לא יודעת מה לעשות...
אני כמעט בטוחה שהוא חושב על מישהי אחרת.
חיי הם אסון אמיתי.

היומן שלו:

היום בית"ר ירושלים הפסידה.
לפחות היה לי זיון.


Posted by DJ-Kreing^^ on Dec-15-2004 20:22:

quote:
Originally posted by Flotser
http://www.saunalahti.fi/arimaij/blackdudefalling.swf




חחחחחחחחח
איזה דבר מוזר זה
כבר פעם רביעית ברציפות שאני רואה את זה


Posted by yaman on Dec-15-2004 21:16:

quote:
Originally posted by princess cc
היומן שלה, היומן שלו.
כל דמיון למציאות מקרי בהחלט. (אה-אה....)



היומן שלה:

בשבת בערב הוא היה מוזר.
קבענו להיפגש בבר לשתות משהו.
כל אחה"צ הייתי בקניות עם חברות, וחשבתי שזה באשמתי, כי איחרתי קצת, אבל הוא לא אמר כלום.
השיחה בינינו הייתה דלה, אז הצעתי שנלך למקום שקט יותר, כדי שנוכל לדבר יותר בנחת.
הלכנו למסעדה והוא המשיך להתנהג מוזר.
וא כאילו לא היה, ניסיתי לעודד אותו, והתחלתי לתהות אם זה באשמתי או שיש סיבה אחרת להתנהגותו.
שאלתי אותו והוא אמר שזה לא קשור אליי.
אבל לא השתכנעתי.
בדרך הביתה, באוטו, אמרתי לו שאני אוהבת אותו מאוד והוא רק חיבק אותי ושתק.
אני לא יודעת להסביר את ההתנהגות שלו, כי הוא לא אמר לי בחזרה שהוא אוהב אותי, בעצם הוא לא אמר כלום, ואני דאגתי יותר ויותר.
הגענו הביתה וחשבתי שהוא רוצה לעזוב אותי, לכן ניסיתי לדובב אותו, אבל הוא הדליק את הטלביזיה וישב לראות אותה במין ריחוק, כאילו כדי לתת לי להבין שהכל נגמר בינינו.
בסוף התייאשתי ואמרתי לו שאני הולכת למיטה.
אחרי בערך עשר דקות הוא בא, ולהפתעתי נענה לליטופים שלי , ושכבנו.
אבל הוא המשיך להיות מרוחק.
רציתי לפתוח את הנושא, לדבר איתו בהקדם, מיד, אבל הוא נרדם.
התחלתי לבכות, ובכיתי עד שנרדמתי.
אני לא יודעת מה לעשות...
אני כמעט בטוחה שהוא חושב על מישהי אחרת.
חיי הם אסון אמיתי.

היומן שלו:

היום בית"ר ירושלים הפסידה.
לפחות היה לי זיון.


יפה לאללה


Posted by ADiSH on Dec-19-2004 00:48:

http://www.jewschool.com/jimmykimmel.mov

הוא דווקא לא רע..


Posted by Sniper on Dec-19-2004 16:40:

quote:
Originally posted by ADiSH
http://www.jewschool.com/jimmykimmel.mov

הוא דווקא לא רע..


ואווו לאן אתה נעלמת?!
שנים שלא שמענו ממך


Posted by Flotser on Dec-21-2004 18:36:

Monkey Dancer 2

משהו נחמד

http://planet.nana.co.il/hage99/hare.swf


Posted by Hell_Copter on Dec-24-2004 20:41:

חחחחחחחחחחחח
ממש אהבתי סיסי


Posted by taltul on Dec-24-2004 23:45:










Posted by princess cc on Dec-28-2004 20:26:

קבלו משחק חמוד לאללה...
לקרוא טוב טוב ת'הוראות:

מבחן אייקיו יפני

צריך להעביר את כולם לצד השני של הנהר.
‏חוקים: ‏מותר להעביר עד שניים ברפסודה.
‏אסור להשאיר את הבנות עם האבא בלי נוכחות האמא
אסור להשאיר את הבנים עם האמא בלי נוכחות האבא )‏תנסו לראות מה קורה אם כן (
‏אסור להשאיר את הגנב עם בני המשפחה בלי ליווי שוטר
רק המבוגרים יודעים את הדרך

להתחיל תלחצו על העיגול הכחול
להזיז את האנשים - ‏ללחוץ עליהם
להעביר את הרפסודה על העיגולים האדומים
יאללה מוכנים?
בהצלחה!

http://www.gsart.com.br/midia/riverIQGame.swf


Posted by FreaKaZoid on Dec-29-2004 20:02:

quote:
Originally posted by princess cc
קבלו משחק חמוד לאללה...
לקרוא טוב טוב ת'הוראות:

מבחן אייקיו יפני

צריך להעביר את כולם לצד השני של הנהר.
‏חוקים: ‏מותר להעביר עד שניים ברפסודה.
‏אסור להשאיר את הבנות עם האבא בלי נוכחות האמא
אסור להשאיר את הבנים עם האמא בלי נוכחות האבא )‏תנסו לראות מה קורה אם כן (
‏אסור להשאיר את הגנב עם בני המשפחה בלי ליווי שוטר
רק המבוגרים יודעים את הדרך

להתחיל תלחצו על העיגול הכחול
להזיז את האנשים - ‏ללחוץ עליהם
להעביר את הרפסודה על העיגולים האדומים
יאללה מוכנים?
בהצלחה!

http://www.gsart.com.br/midia/riverIQGame.swf


מזה הדבר המסובך הזה
=[
התייאשתי


Posted by princess cc on Dec-29-2004 20:04:

quote:
Originally posted by ReAz
מזה הדבר המסובך הזה
=[
התייאשתי


חחחחחחחחחחחח
פשוט לאללה!
הצלחתי אחרי 2 נסיונות...
טוף אבל אני סיסי... גאון...

קיצר אם תרצה אני אסביר לך מה לעשות


Posted by taltul on Dec-29-2004 21:33:

יחס!!!

פאק תמיד כשאני בא ומביא בדיחות טובות אף אחד לא שם לב אפילו...

וכשאני סם איזו תמונה מרוטן ישר כולם מתנפליפ שזה לא מצחיק...



Posted by FreaKaZoid on Dec-29-2004 21:35:

תאמין לי אתה מקופח אח שלי...
ד"א רוטן סתם אתר מגעיל ונדוש
יש תאתר אוגריש שזה כבר ממש דוחה שבא לך להקיא על מישהו


Posted by princess cc on Dec-29-2004 21:45:

Marriage is a relationship in which

one person is always right

and the other is a husband

_______________________________________________________________

כורדי נוסע במכונית חדשה ומשוכללת

לפתע מתנגש בו מרוקאי מאחור ומעקם לו את כל הפגוש האחורי.

הכורדי יוצא מהאוטו ואומר למרוקאי: מה? אתה משוגע? תראה מה עשית! ?

אומר לו המרוקאי: אל תדאג יש לך אוטו מאוד משוכלל, אם תנשוף אויר לתוך האגזוז

זה יתנפח בחזרה ויהיה כמו חדש.

הכורדי מתחיל לנפח, בינתיים המרוקאי ברח.

בא עוד כורדי ורואה את הכורדי נושף.

הכורדי השני שואל למעשיו? והכורדי הראשון מסביר לו.

אומר לו הכורדי השני: טיפש, איך זה יתנפח? כל החלונות פתוחים!


Posted by princess cc on Dec-29-2004 21:47:

quote:
Originally posted by taltul
יחס!!!

פאק תמיד כשאני בא ומביא בדיחות טובות אף אחד לא שם לב אפילו...

וכשאני סם איזו תמונה מרוטן ישר כולם מתנפליפ שזה לא מצחיק...




האמת סטיבי? זה בכוונה...
אם נתייחס אז תמשיך לעדכן פה ת'שטויות ה-
so called מצחיקות / מגעילות
שלך
ואוגריש באמת אתר מזעזע... יאקקקקקקקקקקקק


Posted by FreaKaZoid on Dec-30-2004 13:05:

כורדי נוסע במכונית חדשה ומשוכללת

לפתע מתנגש בו מרוקאי מאחור ומעקם לו את כל הפגוש האחורי.

הכורדי יוצא מהאוטו ואומר למרוקאי: מה? אתה משוגע? תראה מה עשית! ?

אומר לו המרוקאי: אל תדאג יש לך אוטו מאוד משוכלל, אם תנשוף אויר לתוך האגזוז

זה יתנפח בחזרה ויהיה כמו חדש.

הכורדי מתחיל לנפח, בינתיים המרוקאי ברח.

בא עוד כורדי ורואה את הכורדי נושף.

הכורדי השני שואל למעשיו? והכורדי הראשון מסביר לו.

אומר לו הכורדי השני: טיפש, איך זה יתנפח? כל החלונות פתוחים! [/QUOTE]

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אהבתי... אבל מה הקשר כורדים? אם כבר בלונדינית


Posted by taltul on Dec-30-2004 13:48:

quote:
Originally posted by princess cc
האמת סטיבי? זה בכוונה...
אם נתייחס אז תמשיך לעדכן פה ת'שטויות ה-
so called מצחיקות / מגעילות
שלך
ואוגריש באמת אתר מזעזע... יאקקקקקקקקקקקק

מה קקקשר לתמונות - אני שמתי פה בדיחה בעמוד הקודם..........!!!!!


Posted by princess cc on Dec-30-2004 19:19:

quote:
Originally posted by ReAz


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אהבתי... אבל מה הקשר כורדים? אם כבר בלונדינית


כורדים יענו טיפשים....
כמו הבדיחה:
מה הכי באסה להיות?
חצי כורדי חצי מרוקאי , כי אתה כל הזמן עצבני ולא יודע למה


Posted by taltul on Dec-31-2004 11:19:


Posted by Elior on Dec-31-2004 12:14:

quote:
Originally posted by taltul


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חזק טלטול


Pages (87): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 [85] 86 87 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.