TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Goeie films
Pages (142): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 [87] 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 »
Factotum daarnet in premi�re gaan zien. Matt Dillon speelt ne alcoholieker in LA die zwerft van het ��n baantje naar het ander. Als hij de huur kan betalen woont hij in een appartement, anders in een hotel of tijdelijk bij vrouwen die hij meestal in bars ontmoet. Naast drank is z'n passie schrijven, voornamelijk korte verhalen, die hij dan steeds opstuurt naar andere schrijvers en uitgeverijen, maar zonder resultaat.
Verhaal verloopt vrij traag, maar Dillon speelt zo ontzettend goed dat het geen moment verveeld. Hij is zone gigantische slungel dat het veelal echt grappig is; goed voor uw zelfbeeld =p.
ik lees toch veel mensen die hem maar matig vinden, veelal fans van Bukowski (schrijver van het boek waarop film gebaseerd is), en tevens veel mensen die het boek veel beter vinden...
toch een aanrader imo
genummerde zitjes, pfff
De bioscoopgroep Kinepolis introduceert in haar nieuwe complex in Brugge, dat opent op 6 juli, een systeem van genummerde zitjes. Dat systeem moet een einde maken aan de lange rij wachtenden die een goed zitje willen bemachtigen.
Via het internet zal de bezoeker zijn film en zetel kunnen selecteren. Een sensor in de zetel registreert wanneer iemand gaat zitten. De klassieke ticketcontrole door stewards valt weg. Als dit systeem naar wens verloopt, zal het worden ingevoerd in heel Belgi�.
De cinemazetels en de beenruimte zijn in Brugge ook ruimer dan normaal.
Ook nieuw in Brugge is de "open foyer". Door de nieuwe vorm van ticketcontrole wordt de foyer ook toegankelijk voor bezoekers die niet naar de film gaan.
In de foyer komt een grote winkel met onder meer dvd's, games, posters en gadgets.
Het nieuwe bioscoopcomplex van de Kinepolis Group zorgt voor vijftig nieuwe jobs. Daarvan zullen veertig mensen worden ingezet in de bioscoopzalen en tien in de foyer.
bron vrtnieuws.net
ook al ergens gelezen, ma geen goed idee
het is juist eigen aan 'een cinemake doen' da ge hoopt op een goei plaatske da ge zelf kunt uitkiezen. en wa als er in den donkere iemand op uwe nummer zit? zullen wel ambraskes van komen...
open foyer valt nog te bezien, hoop maar da het dan geen plaats wordt waar jongeren komen om te niksen gelijk een shopping center ofzo.
| quote: |
| Originally posted by Antony ook al ergens gelezen, ma geen goed idee het is juist eigen aan 'een cinemake doen' da ge hoopt op een goei plaatske da ge zelf kunt uitkiezen. en wa als er in den donkere iemand op uwe nummer zit? zullen wel ambraskes van komen... open foyer valt nog te bezien, hoop maar da het dan geen plaats wordt waar jongeren komen om te niksen gelijk een shopping center ofzo. |
| Originally posted by djcresto genummerde zitjes, pfff De klassieke ticketcontrole door stewards valt weg. Als dit systeem naar wens verloopt, zal het worden ingevoerd in heel Belgi�. Het nieuwe bioscoopcomplex van de Kinepolis Group zorgt voor vijftig nieuwe jobs. Daarvan zullen veertig mensen worden ingezet in de bioscoopzalen en tien in de foyer. bron vrtnieuws.net |
Minder stewards, alleen in theorie dan toch. Niet iedereen reserveert zijn of haar ticket via internet, hoe zit het daar dan mee? En ik kan het me idd ook al levendig voorstellen dat je aankomt aan je goeie plekje en je ziet dat het bezet is door een groepje luidruchtige allochtone jongeren of nacho-vretende hollanders. Het zou me verbazen moesten zo'n voorvallen telkens zonder stewards opgelost kunnen worden...
Het enige voordeel is dat je bij topfilms in hun eerste week niet meer een uur op voorhand moet komen omdat je anders geen plaats meer vindt. 
| Originally posted by Jasperovitsj En ik kan het me idd ook al levendig voorstellen dat je aankomt aan je goeie plekje en je ziet dat het bezet is door een groepje luidruchtige allochtone jongeren of nacho-vretende hollanders. |

In Brugge zitten zoveel hollanders al niet; en allochtonen evenmin dus daar zullen we geen last van ebben 
Ik vind dat het systeem wel eens een kans mag krijgen. Dit is vooral doordat onze huidige cinemazalen op nix meer trekken; en dan was het idd soms uitkijken naar deftige stoelen, want sommige waren er al erg aan toe.
Kweet nog nie hoe het systeem helemaal zit; maar alles op voorhand uitkiezen op internet lijkt me wel wat vreemd.
We zullen zien 
Tis alleszinds wel nog het proberen waard h�; nieks is ambetanter dan met een groep vrienden naar de cinema te gaan, iets te laat aankomen en dan gespreid moeten zitten
. Als dit systeem dat al kan tegengaan is dat een serieus pluspunt.
| Originally posted by Antony ook al ergens gelezen, ma geen goed idee |
Film Da Vinci Code slecht onthaald door pers in Cannes
HOLLYWOOD - Het dagblad Variety, het invloedrijkste dagblad in Hollywood, heeft dinsdag zware kritiek geleverd op de langverwachte film The Da Vinci Code. Variety bestempelde de film, gebaseerd op de bestseller van Dan Brown, als ,,zwaar'' en ,,sinister'', enkele uren na de persvisie van de film in Cannes.
Ook de hoofdacteurs Tom Hanks en Audrey Tautou worden onder vuur genomen door Variety. ,,Een van de redenen waarom de film zo snel teleurstelt is het gebrek aan verstandhouding tussen Hanks en Tautou, wat vreemd is gezien hun geniale prestaties in verscheidene vorige rollen'', aldus het toonaangevende dagblad.
De Da Vinci Code werd getoond op de Croisette in Cannes aan 2.000 journalisten. De film werd uiterst koel onthaald en het publiek floot en lachte tijdens aangrijpende sc�nes.
Lees ook de recensie van onze redacteur, Steven De Foer:
,,Goed nieuws voor de fans van het boek: de film loopt braaf in het gareel. Slecht nieuws voor de filmfan: 'The Da Vinci code' is vaak vervelend en soms onbegrijpelijk.''
bron: www.nieuwsblad.be
Sin City 3 (2008) (announced)
Sin City 2 (2007) (pre-production)
Was natuurlijk te verwachten dat The Da Vinci Code slecht onthaald zou worden. Welke zichzelf respecterende "coole" filmcriticus die een zitje tijdens de avant-premi�re heeft kunnen scoren gaat zo'n soort film goeie kritieken geven? En dat de film braaf in het gareel loopt, logisch toch? Als de regisseur zich wat meer vrijheid had toege�igend zou de film al helemaal onbegrijpbaar worden...
Ik verwacht nu ook geen meesterwerk, maar gewoon een degelijke verfilming van een boek dat nu eenmaal redelijk letterlijk genomen moet worden. 
| Originally posted by CygnusX Net Lucky Number Slevin gezien. Heel goeie film, mogelijk in mijn top 3 voor 2006 Een aanrader! |
The Da Vinci Code gaat zuigen, overal ziet ge da
goei films maken ze niemeer tegenwoordig 
Kheb em net gezien, en ik vond hem alleszinds super!
Maar als ge den boek gelezen hebt en heel de theorie al kent, dan is er idd niet veel meer aan denk ik.
Ben daarom nooit blijven kijken als ze bezig waren op tv over die film. Kwou verrast worden tijdens de film, niet van tevoren.
Filmtechnisch is het inderdaad niet zo speciaal, maar het verhaal is immens goed. Als je het verhaal al op voorhand kent, dan stelt de film nietveel voor denk ik.
But I loved it 
| Originally posted by mellow_head The Da Vinci Code gaat zuigen, overal ziet ge da goei films maken ze niemeer tegenwoordig |
| Originally posted by Gladius lol 2 domme uitspraken in 1 post, congrats! |
Eindelijk The Merchant of Venice gaan zien. Ik moest daarvoor wel uitwijken naar de kleinere cin�ma, want in ugc of kinepolis komt hij blijkbaar niet. Onterecht imo, want ik vond het een schitterende film. Het is een verhaal van Shakespeare (oud-engels dus, niet altijd gemakkelijk om volgen), afspelend in het Veneti� (no shit) van de 16de eeuw.
Pacino zet voor mij ��n van z'n beste rollen ooit neer. De sc�nes tussen hem en Jeremy Irons zijn verbluffend. Ook prachtig hoe de sfeer van Veneti� in die tijd wordt neergezet.
Als ge de kans krijgt, zien! zonde dat hij niet in de grote zalen terecht komt.
| Originally posted by Gladius lol 2 domme uitspraken in 1 post, congrats! |
veel mensen vinde da een kutfilm dus saas ni loser.
| Originally posted by mellow_head vUILE Koot, alsof gij Da Vince Code al gezien heb veel mensen vinde da een kutfilm dus saas ni loser. |
Eal sjoe kalm he!
| Originally posted by mellow_head veel mensen vinde da een kutfilm dus saas ni loser. |
Iemand al "Hoodwinked" gaan zien ?
hilarische Twitchy !!!! 

| Originally posted by mellow_head 100xWAHAHAHAHAHAHHAHA vUILE Koot, alsof gij Da Vince Code al gezien heb veel mensen vinde da een kutfilm dus saas ni loser. |
| Originally posted by CygnusX Laatste waarschuwing Yannick, volgende keer is't een ban |