TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צחוקיה לכולם
Pages (87): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 [87]
| quote: |
| Originally posted by ReAz זאת חשיבה של ישראלי בדם!!! |
| quote: |
| Originally posted by princess cc זאת חשיבה של חרמן בדם... |
טוב א' כל אני רוצה לציין שהדבר שאני הולך לספר לכם עכשיו הצחיק אותי מאוד במיוחד שקריאתו התבצעה באוטובס אגד קו 274 בחזרה הביתה אחרי יום לימודים לא קל...
טוב אז הנה מה שקראתי בעיתון הטטודנטים שלא אחשוף את שמו בנסיבות לא מוכרות לי:
| quote: |
מתכונים להשחתת זרע איך לא חשבנו על זה קודם? איך נתנו לכל החלבונים הטובים האלה להתבזבז? עכשיו סוף סוף יש מה לעשות עם הזרע שלא שימש לעשיית ילדים. האתר COOKING WITH CUM לא מסתפק במתן מידע על תכונותיו התזונתיות של הזרע הגברי. הוא גם מביא את מיטב המתכונים, מפסטה עם קרם טונה ושפיך ועד הקציפות מתוחכמות. בתיאבון... |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter נחמד נחמד... אבל זה לא כזה מבלבל ![]() חוץ מזה זה כשהכדור מתחיל בצד ימין הוא מסיים בשמאל וכשמתחיל בשמאל מסיים בימין ככה אפשר גם להנות מהלסתכל עליה וגם להיות צודק כל פעם |
זה באמת עובד......תראו בעצמכם
בעקובת מקחר שנשעה באוניבסטירת אנגילת, זה לא מנשה באזיה סדר אתה כתוב את האותוית כל עוד האות הרשואנה והארוחנה בקמום הכנון. השאר יוכל ליוהת בגלן שלם ואתה עיידן יוכל לרקוא בלי ביעה. זאת בלגל שנאו לא קוארים כל אות בעמצה אלא את כל המליה עם ההקשר ההגיוני שלה.
נמחד לא?
| quote: |
| Originally posted by princess cc זה באמת עובד......תראו בעצמכם בעקובת מקחר שנשעה באוניבסטירת אנגילת, זה לא מנשה באזיה סדר אתה כתוב את האותוית כל עוד האות הרשואנה והארוחנה בקמום הכנון. השאר יוכל ליוהת בגלן שלם ואתה עיידן יוכל לרקוא בלי ביעה. זאת בלגל שנאו לא קוארים כל אות בעמצה אלא את כל המליה עם ההקשר ההגיוני שלה. נמחד לא? |
הסי.אי.אי, הקי.ג'י.בי והמוסד התחרו מי הצוות הכי טוב.
היה עליהם למצוא ביער שועל במהירות הכי גדולה.
הסי אי אי נכנסו ליער עם כל המכשור האלקטרוני ויצאו עם שועל אחרי 30 דקות
הקי ג'י בי נכנסו ליער עם כלבים וקלצ'ניקובים ויצאו עם שועל אחרי שעה.
החברה מבמוסד נכנסו ליער,ומשלא יצאו אחרי יום שלם הלכו לחפש אותם ומצאו אותם מכים שפן וצועקים עליו תודה שאתה שועל תודה שאתה שועל.

| quote: |
| Originally posted by YAEL2107 ממצב אני יעל ואני חדשה למי שעוד לא מכיר.... תשמעו בדיחה: ילד מרוקאי קנה נחש וש אותו בבית אחרי יום הילד חזר הביתה מבית ספר וראה את הנחש מת... הוא התחיל לבכות ושאל את אבא שלו מה קרה לנחש ואז האבא אמר לו:אני לא צריך מישהו שיגיד לי שששששששששש בבית שלי... בבקשה לצחוק אפילו אם זה לא מצחיק |
| quote: |
| Originally posted by YAEL2107 צמעו עוד בדיחה לא על אחריותי אם אתם מכירים... איש אחד ראה ילדה בוכה ברחוב אז הוא שואל אותה ילדה למה את בוכה? אז היא אמרה לו:ברחתי מהבית,ההורים שלי היו בתאונה,אין לי מה לאכול,ואין לי שקל על התחת... אז האיש פותח את המכנס שלו מוריד אותם ואומר לה:זה לא יום המזל שלך.... חחחחחחחחחחחחחחחח |
הסירה...
| quote: |
| Originally posted by YAEL2107 א-אוהל ב-בטח אוהל ג-גם כן אוהל ד-דווקא אוהל ה-הלו זה אוהל ו-ודאי זה אוהל ז-זהו אוהל ח-חבל על הזמן זה אוהל ט-טוב זה אוהל י-יאלה אוהל כ-כוס אמק שמישו יסתום לי תפה... |
ש - שמישהו ירגיע את שני הליצנים האלה!!
בהחלט אחד הפוסטים המיותרים של יגאל
ונסיים במשהו משעשע לחובבי שרה
http://waxy.org/random/images/weblog/mortor.gif
| quote: |
| Originally posted by DjChook בהחלט אחד הפוסטים המיותרים של יגאל ונסיים במשהו משעשע לחובבי שרה http://waxy.org/random/images/weblog/mortor.gif |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes א - אהה?! תגידי הכל בסדר איתך? ב - באמת אני שואל ג - גיליתי אחרי הפוסט האחרון שלך שאת כנראה סובלת מהפרעה כלשהי ד - דווקא לא כזה נורא לסבול מהפרעה ה - הפרעות כאלה הפכו כבר מזמן להיות דבר שבשגרה ו - ובמיוחד בפורום הזה ז - זה לגיטימי שתרגישי שייכת לאור הנתונים האלה ח - חשוב שתדעי שיש אנשים עם הפרעות קשות יותר משלך ט - טרם הגעת לשלב שבו תעזבי את מסך המחשב תרוצי לסלון תצעקי שגנבו לך את הפלאשר ותחזרי אל מסך המחשב י - יש מעטים שהגיעו לשלב הזה כ - כל משמגיע לשלב הזה של ההפרעה שלו עובר טרנספורמציה שגורמת לו לשדר את ההפרעה שלו לאנשים אחרים ל - לכן כשאת רואה או שומעת על אנשים שמפריעים ואוהבים להפריע במסיבות תדעי שהם המקרים הקשים והקיצוניים של הפרעה זו מ - מה גם שהאנשים האלה נוטים להתחפש למנורות לילה או לשלטי פרסומת מהלכים נ - נו מה חשבת שהם נראים כמו כל בן אדם רגיל? ס - סטיקלייטים אורות מהבהבים חולצות מוזרות ומשונות ולמעשה כל אמצעי ביזארי זה סימן ההיכר שלהם ע - עולים על כל דבר שאסור לעלות עליו מרמקולים ועד ברזלים עמודים ואף על הדי גיי עצמו! החברה האלה הם סכנה מוחשית צ - ציבור הבליינים באשר הוא נקרא להזהר מהחברה הללו ק - קצף נגד סייברים כבר נמצא בפיתוח - הרעיון הוא שברגע שמתיזים עליהם תקצף הם הופכים לנורמליים כמו כל אדם למשך בין שעה לארבע שעות ר - רק מאבק עיקש יוכל להכריע את התופעה המסוכנת שמאיימת להתפשט ולהפוך את ההפרעה הנפשית הקיצונית שלהם למכת מדינה ש - שימרו על ילדיכם חבריכם וכל מכריכם לבל יפלו קורבן להפרעות חוזרות ונשנות של החברה הללו ומי יתן ונוכל כולנו לבלות בנעימים מבלי לחשוש לגורלינו ולגורל קרובינו שידבקו בתופעה הזו ת - תודה שהייתם סבלניים וקראתם את כל השטויות שכתבתי בשעה מאוחר בלילה |
| quote: |
| Originally posted by YAEL2107 סתכלו משו יפה..... ותחשבו טוב.... http://members.home.nl/saen/Special/zoeken.htm מי שמכיר שלא יגלה... |


| quote: |
| Originally posted by THE_BLUE_DRAGON הלך לי הלב...!!! אני פה חופר בפול ווליום מתעמק בתמונות יאללה הרג אותי כוס עמק חחח!!! בקיצר יש לי משהו שצילמתי היום בבוקראחרי שיצאתי מהמסיבה בקולנוע זמיר. זה נמצא באלנבי וישר אחרי שצילמתי באה מכונית ופנתה שמאלה חחחחחחחחחח... ![]() ![]() אפילו מצעד האהבה המסריח בארץ לא מקבל כזה כבוד בת"א!!! |
OMGGGGGG
http://www.tranceaddict.com/forums/...12&pagenumber=1
LMAO HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHHAHAHAHAHA

התמונה בעמוד האחרון
http://www.blognog.com/news/data/up..._masturbate.jpg
הרגה אותי !!
| quote: |
| Originally posted by DjChook התמונה בעמוד האחרון http://www.blognog.com/news/data/up..._masturbate.jpg הרגה אותי !! |
ש: מה ההבדל בין ישו לבין תמונה של ישו ?
ת: בשביל תמונה של ישו צריך רק מסמר אחד
ש: למה ישו לא אוכל סוכריות m&m's ?
ת : כי הם כל הזמן נופלות לו מהידיים.
ש: איך מפחידים ניצולי שואה ?
ת: מדליקים את התנור.
ש: איך מני לוי עושה ילדים ?
ת : שותל את הזרעים באדמה.
אחח, אני חייב חומר חדש...
EDIT
בדיחת שואה שחורה...אבל שחורה פחם...
אני אישית נפלתי מצחוק ששמעתי אותה הרגע...
ש: מה ההבדל בין שואה לחומוס ?
ת: שואה זה לא אחלה
האחרונה הרגה אותי...
כל השאר גרועות..
| quote: |
| Originally posted by ADiSH האחרונה הרגה אותי... כל השאר גרועות.. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.