TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Mysteryland 2003
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 »

Posted by Glorie on Jun-12-2003 11:16:

King

quote:
Originally posted by AC.
Ingen s0om har n�got nytt, intresant att komma med?

jag framkallade en gaaammal rulle och fick korten idag fr�n v�r f�rra resa till ML... tyv�rr ere inge roliga kort typ fr�n festen eller s�.. f�r vi fick ju inte ta in kameror.. men allt n�gra n�r AC & Amnezia posar utanf�r bilen i Tyskland

ja e EV. intresserad av att �ka ner.. under f�ruts�ttning att minst 2 andra med k�rkort h�nger p�.. plus att vi �ker fem i bilen...det har ja sagt innan.. annars funderar jag p� att flyga ner innan � stanna ett tag... i NL.. � g� p� ML eller ngn annan fest..

den festen ja helst av allt vill dra p� e ju nu p� l�rdag.. snyft...

ingen aning jobbigt � vara fattig...

Posted by mindshooter on Jun-12-2003 11:32:

Folk m�ste b�rja komma ig�ng och verkligen best�mma sig f�r om dom ska �ka eller inte...

Posted by mjz on Jun-12-2003 16:23:

quote:
Originally posted by mindshooter
Folk m�ste b�rja komma ig�ng och verkligen best�mma sig f�r om dom ska �ka eller inte...

japp, b�rjar v�l bli dags snart... annars f�r man boka flygbiljetter i st�llet (och antagligen l�gga lika mycket p� dom som alltihopa skulle kostat annars)...

Posted by Amnezia on Jun-12-2003 21:24:

quote:
Originally posted by Glorie
jag framkallade en gaaammal rulle och fick korten idag fr�n v�r f�rra resa till ML... tyv�rr ere inge roliga kort typ fr�n festen eller s�.. f�r vi fick ju inte ta in kameror.. men allt n�gra n�r AC & Amnezia posar utanf�r bilen i Tyskland

hall�����

kan nog ge besked i veckan....vill ju h�ra om ac t�nkt �ver Gk jue...

sagt allt 100ggr redan s�..men till helgen har jag besked.....
h�ller ox� p� 5 i varje bil ox�

Posted by mjz on Jun-15-2003 22:39:

okej, kanske �r dags att inse att vi inte kommer f� tre fulla team och b�rja sl� ihop dom p� n�tt s�tt?

sk�nefolket kan v�l hoppa p� p� v�gen f�r turen l�r ju g� igenom sk�ne...

Posted by mindshooter on Jun-16-2003 00:48:

Stockholmsbilen ska vi nog kunna fixa iaf...men sl� ihop dom andra bilarna tills vidare

Posted by AC. on Jun-16-2003 01:24:

Read This!

Tror nog vi har ett par mellansveriges bor som kan hoppa p� en sthlms bil, om inte annat s� p� v�gen ner.

Den spontana k�nnslan just nu �r att jag heldre �ker ner till Holland �n england, inte �ga av b�ttre DJ:s eller arrangemang utan mest f�r att det k�nns tryggt med tanke p� att resan redan gjorts en g�ng och vi �r v�l medvetna om allt som kan g� fel. Jga beh�ver lite mer trygghet i mitt liv just nu :P

En annan sak jag tycker ni gl�mt lite ang. Mysteryland �r st�llet det h�lls p�. Kolla in bilderna igen p� hemsidan. Hemsidan som f�r�vrigt har lite videomatrial fr�n f�rra �ret som mig veteligen inte visats tidigare.

Posted by SWE_TRANCE on Jun-16-2003 06:29:

Jao, jag �r (som jag sagt tidigare i denna tr�den) heelt redo f�r att inta de holl�ndska sl�tterna

Har snackat med tobo99 och han ska f�rmodligen ocks� f�lja med!
V�ntar bara p� ett 100%-igt bekr�ftande utav honom h�r i tr�den!

Kommer bli riktigt schysst "field-trip" detta

Sen vet jag inte om x-dream �r intresserad fortfarande???
Eftersom han blir i v�rt team...

quote:
Originally posted by x-dream
Jag �r ox� v�ldigt intresserad av detta ox�....

S� att man kommer med p� n�got denna sommarn...

Posted by SteveTranz4ever on Jun-16-2003 07:27:

quote:
Originally posted by AC.
Tror nog vi har ett par mellansveriges bor som kan hoppa p� en sthlms bil, om inte annat s� p� v�gen ner.

Den spontana k�nnslan just nu �r att jag heldre �ker ner till Holland �n england, inte �ga av b�ttre DJ:s eller arrangemang utan mest f�r att det k�nns tryggt med tanke p� att resan redan gjorts en g�ng och vi �r v�l medvetna om allt som kan g� fel. Jga beh�ver lite mer trygghet i mitt liv just nu :P

En annan sak jag tycker ni gl�mt lite ang. Mysteryland �r st�llet det h�lls p�. Kolla in bilderna igen p� hemsidan. Hemsidan som f�r�vrigt har lite videomatrial fr�n f�rra �ret som mig veteligen inte visats tidigare.

Mysteryland �r namnet p� festen om jag ska va petig, st�llet i �r heter n�t i stil med Haarlemmermeer Floriade.
Som jag k�nner har inte jag en chans i v�rlden med tanke p� min ekonomi att dra till England och visst finns det andra fester men detta �r en stor fest som �r v�lk�nd som man borde ha bes�kt iaf en g�ng innan man d�r s� varf�r inte nu.

Ang. video materialet s� �r det fr�n f�rra �rets Mysteryland DVD

N�n som vill ha ? S�g ba till

Posted by mindshooter on Jun-16-2003 11:16:

quote:
Originally posted by AC.

Cool...kan vara bra om du skriver till mig p� ICQ 136438635
s� koordinerar vi oss mer....stefan och jag har redan bra kontakt....men d� kan vi prata om vi har fler som inte �r p� forumet som ska med iaf...

Posted by mjz on Jun-16-2003 12:59:

jag kan ju hoppa p� g�teborgs teamet i s�na fall, verkar inte som det blir fullt heller... tror jag iaf...

b�sta skulle ju va om n�n mer fr�n sk�ne ska med, men huvudsaken �r att det h�nder n�t...

Posted by Amnezia on Jun-16-2003 14:03:

st�r klart att d blir holland igen f�r mig...men st�r mellan dance valley � mystery....

hur som helst om inte sthlms teamet e fullt s� e d l�ttast f�r mig � joina d�r..sk�ne k�nns inte som runt knuten iaf...

Posted by tobo99 on Jun-16-2003 14:20:

Jag ska med, det �r ordnat och klart med jobb och pengar s� det blir holland i slutet p� augusti f�r mig ocks�. hoppas bara vi kan kirra ihop en bil...

Posted by WoberT on Jun-17-2003 08:57:

fr�gan �r om man ska ta lite mer semester o l�gga in det lagom till mysteryland.. =) .. jag har garanterat r�d i augusti.. o vill komma ut p� n�t skoj den h�r sommaren.. vill g�rna �ka med n�n jag k�nner.. men n�r �ker ni .. fredagen eller?..

Posted by SteveTranz4ever on Jun-17-2003 10:31:

quote:
Originally posted by WoberT
fr�gan �r om man ska ta lite mer semester o l�gga in det lagom till mysteryland.. =) .. jag har garanterat r�d i augusti.. o vill komma ut p� n�t skoj den h�r sommaren.. vill g�rna �ka med n�n jag k�nner.. men n�r �ker ni .. fredagen eller?..

Jag och mindshooter har pratat iaf. om min sthlms bil, funderar p� att dra en eller tv� dagar innan f�r att inte beh�vs stressa ner + att kunna ta det som en liten mini semester... Jag kommer nog ocks� inte ha problem med pengar d�rf�r att jag b�r ha f�tt igen p� skatten d�.

Vad s�ger du mind. ska vi spika, en del p� TC snackar om Dance Valley men jag tycker vi spikar detta � k�per biljetter p� en g�ng...

Posted by mindshooter on Jun-17-2003 10:52:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag och mindshooter har pratat iaf. om min sthlms bil, funderar p� att dra en eller tv� dagar innan f�r att inte beh�vs stressa ner + att kunna ta det som en liten mini semester... Jag kommer nog ocks� inte ha problem med pengar d�rf�r att jag b�r ha f�tt igen p� skatten d�.

Vad s�ger du mind. ska vi spika, en del p� TC snackar om Dance Valley men jag tycker vi spikar detta � k�per biljetter p� en g�ng...

agree, det �r mysteryland som g�ller f�r mig!

Posted by SteveTranz4ever on Jun-17-2003 10:59:

quote:
agree, det �r mysteryland som g�ller f�r mig!

D� fixar vi tickets n�sta vecka s� vi har...

Posted by WoberT on Jun-17-2003 12:24:

tickets n�sta vecka allts�.. hmm d� f�r jag skynda mig p�..
ska nog kunna ta ut lite semester en vecka till.. =)
men allts�.. steve har ni plats i bilen?

Posted by SteveTranz4ever on Jun-17-2003 12:37:

quote:
tickets n�sta vecka allts�.. hmm d� f�r jag skynda mig p�..
ska nog kunna ta ut lite semester en vecka till.. =)
men allts�.. steve har ni plats i bilen?

Just nu �r jag os�ker p� plats tillg�ng, det �r sagt att AC. som har k�rtkort ska �ka med oss men det �r inte 100% s�kert... vad s�ger mindshooter ? Men iaf s� har vi 4 platser i bilen... f�r ta ett snacka med Kenny (mindshooter).
Har erbjudit en annan person men verkar vela... jag k�r nog lite p� f�rst tillkvarn... som sagt jag s�ger inge mer nu innan jag pratat med Kenny...

Posted by WoberT on Jun-17-2003 13:20:

quote:
Just nu �r jag os�ker p� plats tillg�ng, det �r sagt att AC. som har k�rtkort ska �ka med oss men det �r inte 100% s�kert... vad s�ger mindshooter ? Men iaf s� har vi 4 platser i bilen... f�r ta ett snacka med Kenny (mindshooter).
Har erbjudit en annan person men verkar vela... jag k�r nog lite p� f�rst tillkvarn... som sagt jag s�ger inge mer nu innan jag pratat med Kenny...

okaj.. jag har ju k�rkort s� det �r v�l ett plus.. =) sen att jag �r s�t ox�.. haha

Posted by mindshooter on Jun-17-2003 13:49:

quote:
okaj.. jag har ju k�rkort s� det �r v�l ett plus.. =) sen att jag �r s�t ox�.. haha

Youre in Klart du ska me mannen Skitbra med flera k�rkort i bilen ox�...

Posted by SteveTranz4ever on Jun-17-2003 14:14:

quote:
quote:

Wobban...du e inte bara s�t du e kramgo ocks� ha ha

Super najs...

Posted by WoberT on Jun-17-2003 16:12:

quote:

Super najs... [/QUOTE]

hehe visst �r jag.. =D kan va eran egna lilla maskot.. men ska kolla upp lite med semester o sen hur flickan tar det..

Posted by SteveTranz4ever on Jun-17-2003 17:23:

quote:
quote:

Super najs...

hehe visst �r jag.. =D kan va eran egna lilla maskot.. men ska kolla upp lite med semester o sen hur flickan tar det..

Visst visst men det �r dels l�ngt fram i tiden och s� handlar det bara om n�gra dagar... L�tt �fixa eller hur

Posted by mjz on Jun-17-2003 22:39:

okej, vilka �r det nu som inte �ker med stockholmsbilen och som definitivt ska �ka? skulle ocks� g�rna ha det h�r spikat till slutet p� m�naden eller n�t...

Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 »