TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Mysteryland 2003
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 »
| quote: |
| Originally posted by AC. Ingen s0om har n�got nytt, intresant att komma med? |
typ fr�n festen eller s�.. f�r vi fick ju inte ta in kameror.. men allt n�gra n�r AC & Amnezia posar utanf�r bilen i Tyskland 
jobbigt � vara fattig...
Folk m�ste b�rja komma ig�ng och verkligen best�mma sig f�r om dom ska �ka eller inte...
| Originally posted by mindshooter Folk m�ste b�rja komma ig�ng och verkligen best�mma sig f�r om dom ska �ka eller inte... |
| Originally posted by Glorie jag framkallade en gaaammal rulle och fick korten idag fr�n v�r f�rra resa till ML... tyv�rr ere inge roliga kort typ fr�n festen eller s�.. f�r vi fick ju inte ta in kameror.. men allt n�gra n�r AC & Amnezia posar utanf�r bilen i Tyskland ![]() |
okej, kanske �r dags att inse att vi inte kommer f� tre fulla team och b�rja sl� ihop dom p� n�tt s�tt?
sk�nefolket kan v�l hoppa p� p� v�gen f�r turen l�r ju g� igenom sk�ne... 
Stockholmsbilen ska vi nog kunna fixa iaf...men sl� ihop dom andra bilarna tills vidare 
Tror nog vi har ett par mellansveriges bor som kan hoppa p� en sthlms bil, om inte annat s� p� v�gen ner.
Den spontana k�nnslan just nu �r att jag heldre �ker ner till Holland �n england, inte �ga av b�ttre DJ:s eller arrangemang utan mest f�r att det k�nns tryggt med tanke p� att resan redan gjorts en g�ng och vi �r v�l medvetna om allt som kan g� fel. Jga beh�ver lite mer trygghet i mitt liv just nu :P
En annan sak jag tycker ni gl�mt lite ang. Mysteryland �r st�llet det h�lls p�. Kolla in bilderna igen p� hemsidan. Hemsidan som f�r�vrigt har lite videomatrial fr�n f�rra �ret som mig veteligen inte visats tidigare.
Jao, jag �r (som jag sagt tidigare i denna tr�den) heelt redo f�r att inta de holl�ndska sl�tterna 
Har snackat med tobo99 och han ska f�rmodligen ocks� f�lja med!
V�ntar bara p� ett 100%-igt bekr�ftande utav honom h�r i tr�den!
Kommer bli riktigt schysst "field-trip" detta 
Sen vet jag inte om x-dream �r intresserad fortfarande???
Eftersom han blir i v�rt team...
| Originally posted by x-dream Jag �r ox� v�ldigt intresserad av detta ox�.... S� att man kommer med p� n�got denna sommarn... |
| Originally posted by AC. Tror nog vi har ett par mellansveriges bor som kan hoppa p� en sthlms bil, om inte annat s� p� v�gen ner. Den spontana k�nnslan just nu �r att jag heldre �ker ner till Holland �n england, inte �ga av b�ttre DJ:s eller arrangemang utan mest f�r att det k�nns tryggt med tanke p� att resan redan gjorts en g�ng och vi �r v�l medvetna om allt som kan g� fel. Jga beh�ver lite mer trygghet i mitt liv just nu :P En annan sak jag tycker ni gl�mt lite ang. Mysteryland �r st�llet det h�lls p�. Kolla in bilderna igen p� hemsidan. Hemsidan som f�r�vrigt har lite videomatrial fr�n f�rra �ret som mig veteligen inte visats tidigare. |
| Originally posted by AC. Tror nog vi har ett par mellansveriges bor som kan hoppa p� en sthlms bil, om inte annat s� p� v�gen ner. Den spontana k�nnslan just nu �r att jag heldre �ker ner till Holland �n england, inte �ga av b�ttre DJ:s eller arrangemang utan mest f�r att det k�nns tryggt med tanke p� att resan redan gjorts en g�ng och vi �r v�l medvetna om allt som kan g� fel. Jga beh�ver lite mer trygghet i mitt liv just nu :P En annan sak jag tycker ni gl�mt lite ang. Mysteryland �r st�llet det h�lls p�. Kolla in bilderna igen p� hemsidan. Hemsidan som f�r�vrigt har lite videomatrial fr�n f�rra �ret som mig veteligen inte visats tidigare. |
jag kan ju hoppa p� g�teborgs teamet i s�na fall, verkar inte som det blir fullt heller... tror jag iaf... 
b�sta skulle ju va om n�n mer fr�n sk�ne ska med, men huvudsaken �r att det h�nder n�t... 
st�r klart att d blir holland igen f�r mig...men st�r mellan dance valley � mystery....
hur som helst om inte sthlms teamet e fullt s� e d l�ttast f�r mig � joina d�r..sk�ne k�nns inte som runt knuten iaf...
Jag ska med, det �r ordnat och klart med jobb och pengar s� det blir holland i slutet p� augusti f�r mig ocks�. hoppas bara vi kan kirra ihop en bil...
fr�gan �r om man ska ta lite mer semester o l�gga in det lagom till mysteryland.. =) .. jag har garanterat r�d i augusti.. o vill komma ut p� n�t skoj den h�r sommaren.. vill g�rna �ka med n�n jag k�nner.. men n�r �ker ni .. fredagen eller?..
| Originally posted by WoberT fr�gan �r om man ska ta lite mer semester o l�gga in det lagom till mysteryland.. =) .. jag har garanterat r�d i augusti.. o vill komma ut p� n�t skoj den h�r sommaren.. vill g�rna �ka med n�n jag k�nner.. men n�r �ker ni .. fredagen eller?.. |
| Originally posted by SteveTranz4ever Jag och mindshooter har pratat iaf. om min sthlms bil, funderar p� att dra en eller tv� dagar innan f�r att inte beh�vs stressa ner + att kunna ta det som en liten mini semester... Jag kommer nog ocks� inte ha problem med pengar d�rf�r att jag b�r ha f�tt igen p� skatten d�. Vad s�ger du mind. ska vi spika, en del p� TC snackar om Dance Valley men jag tycker vi spikar detta � k�per biljetter p� en g�ng... |
| Originally posted by mindshooter agree, det �r mysteryland som g�ller f�r mig! |
tickets n�sta vecka allts�.. hmm d� f�r jag skynda mig p�.. 
ska nog kunna ta ut lite semester en vecka till.. =)
men allts�.. steve har ni plats i bilen?
| Originally posted by WoberT tickets n�sta vecka allts�.. hmm d� f�r jag skynda mig p�.. ![]() ska nog kunna ta ut lite semester en vecka till.. =) men allts�.. steve har ni plats i bilen? |
| Originally posted by SteveTranz4ever Just nu �r jag os�ker p� plats tillg�ng, det �r sagt att AC. som har k�rtkort ska �ka med oss men det �r inte 100% s�kert... vad s�ger mindshooter ? Men iaf s� har vi 4 platser i bilen... f�r ta ett snacka med Kenny (mindshooter). Har erbjudit en annan person men verkar vela... jag k�r nog lite p� f�rst tillkvarn... som sagt jag s�ger inge mer nu innan jag pratat med Kenny... |
| Originally posted by WoberT okaj.. jag har ju k�rkort s� det �r v�l ett plus.. =) sen att jag �r s�t ox�.. haha |
Klart du ska me mannen
Skitbra med flera k�rkort i bilen ox�...
| quote: | ||
Originally posted by mindshooter
Youre in Klart du ska me mannen Skitbra med flera k�rkort i bilen ox�... |
ha ha
| Originally posted by SteveTranz4ever Youre in Klart du ska me mannen Skitbra med flera k�rkort i bilen ox�... |
ha ha
men ska kolla upp lite med semester o sen hur flickan tar det..
| quote: | ||
hehe visst �r jag.. =D kan va eran egna lilla maskot.. men ska kolla upp lite med semester o sen hur flickan tar det.. |
L�tt �fixa eller hur
okej, vilka �r det nu som inte �ker med stockholmsbilen och som definitivt ska �ka? skulle ocks� g�rna ha det h�r spikat till slutet p� m�naden eller n�t...