TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 2e fase TOETSWEEK
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9]
jullie zijn aan het leren, ik aan het werken, focking heet daar man, 30 graden zit je daar in een fabriekje te werken
Nah, dan zal ik mijn hart ook maar ff uitstorten. Heb ook al Duits gehad. Daar sta ik een 5,5 voor, dus dat moet voldoende zijn. We kregen dus een 2 teksten, die tweede heb ik wel aardig gemaakt maar die eerste was zo focking moeilijk, dus een voldoende zit er niet in. Wiskund waar ik normaal wel goed in ben ging ook nie super, maar voldoende zit er wel in.
Morgen heb ik engels, daar kan ik niks voor leren. En ook geschiedenis. Dat is echt kut, gaat over de historie (hoe kan het ook anders) over de rooms-katholieke en protestante kerk, echt ZAAD
Donderdag heb ik nog M&O. Dat is echt fokt op moeilijk en veel, sta ik een 5,6 voor, dus moet ook goed zijn. DAARNA LLORET MET TIESTO
Naja SUC6 met leren iedereen
Latuurrzzz....
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Donderdag heb ik nog M&O. Dat is echt fokt op moeilijk en veel, sta ik een 5,6 voor, dus moet ook goed zijn. DAARNA LLORET MET TIESTO Naja SUC6 met leren iedereen Latuurrzzz.... |
| Originally posted by arno ik heb net mn scheikunde zoooooooo goed gemaakt, zit toch wel minstens een 8 tje in. En ik ben net klaar met natuurkunde leren en ik snap het gelukkig allemaal. Dus ik denk dat ik het nog gewoon ga redden dit jaar. |
| Originally posted by Dj Lex Hij had het niet door en ik ga het niet zeggen hehe |
volgens mn pa mag een leraar geen lager cijfer meer geven als ie eenmaal een cijfer heeft gegeven, en hij is leraar.
Ik heb net natuurkunde ongeveer net zo goed gemaakt als scheikunde, misschien wel beter. Ik post mijn cijfers wel als ik ze terug heb.
| Originally posted by Blik haha, M&O, waar gaat het over bij jullie, ik vind het best wel te doen hoor, hebben jullie ook lesbrieven....? |
Ja klopt arno, maar toch he. Je gaat het niet zeggen. eringlijer die vent man.
Ik heb trouwens best wel klote cijfers. Van 3,2 naar 5,8 voor me her wiskunde. Engels 6,3 en wiskunde een 4,8. Alleen sk is tot nu toe goed. Maar ja
krijg jij je cijfers gelijk terug ofzo, ik hoor pas hoe goed ik het heb gedaan ergens in de volgende week. Ik heb vandaag wiskunde zwaar verneukt maar dat maakt niet uit, sta toch nog een 6 zelfs als ik een 1 haal.
| Originally posted by arno krijg jij je cijfers gelijk terug ofzo, ik hoor pas hoe goed ik het heb gedaan ergens in de volgende week. Ik heb vandaag wiskunde zwaar verneukt maar dat maakt niet uit, sta toch nog een 6 zelfs als ik een 1 haal. |
ik ben vandaag gewoon zo hard genaait op anw, Ik heb anw vorig jaar al voldoende afgesloten samen met mijleer en geschieddenis maar ik moets een van die 3 vakken houden anders kreeg ik te veel tussenuren. Dus heb ik anw gehouden maar dan hoefde ik het practische deel niet meer te doen. Maar toen waren een paar opdrachten opeens anders dan vorig jaar en die heb ik dus helemaal niet gemaakt, schrijft dat dikke tieves wijf met dr tering snor gewoon een paar 1en in dr agenda en nu sta ik een 5,4 AAAAAAH!!! en in combinatie met een 4 voor frans en een 5 voor duits zou dat betekenen dat ik voor de 2e keer zou gaan blijven zitten. Nou heb ik geprobeerd met mn mentor wat te regelen dat ik mijn cijfer van vorig jaar op mn rapport krijg (5,7) zodat ik wel over ga maar hij moest het er nog over hebben.....
Tering zeg, dat is inderdaad ZUUR!
Bij ons krijg je voor dat "praktische deel" maar 1 punt en dat telt 20% mee ofzo...We moeten voor elk vak maar 1 ding voor punt maken. De rest is moet alleen "naar behoren" zijn...
Suc6 ermee, ik hoop dat die "snor" ff nadenkt en die 1-en gewoon weghaald 
ik ben een "zittenblijver"
ik heb dit jaar vet veel persoonlijke problemen gehad, ouders in scheiding enzo blablabla en dan voeren ze net dit jaar ook die klote 2e fase bij ons in, dus ikke ben zitteblijvertje, is ook niet zo erg, want afgelopen jaar zaten er alleen maar lelijke trutten bij mij in klas en volgend jaar heel veel erg lekkere leuke meisjes 
ik wacht nog steeds op die cijfers!!! ze zetten ze maar niet op internet!!

Ik ben GESLAAGD!!
Let the holidays begin!!!
Woeeeeeeeeehoeeeeeeeeeeeeeeeeee!

Congratz MetzZ ! (dat rijmt
)
En WNxHunter gecondoleerd dan maar 
| Originally posted by -=WVG=- Congratz MetzZ ! (dat rijmt )En WNxHunter gecondoleerd dan maar |

jaaa ik overleef het allemaal wel en volgend jaar is gewoon totaal nieuwe start, gestoorde broer(vraag maar keertje als je het echt wilt weten) deur uit, ik 2x zo grote kamer, alleen me moeder nog maar hier, rust keert helemaal terug, volgend jaar echt totaal nieuwe start, al me problemen zijn dan verleden tijd, zoek ik ff nieuw vriendinnetje, want vorige is door me probleempjes beetje verloren gegaan en dan komt alles wel weer dik in orde met mij 
nieuw jaar nieuwe kansen