TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- "משחק החיים"
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9]
לא יודע חבר'יה על מה אתם מדברים יש לי יס!!!!!!

לחרבן זה כמו אופניים, שאתה בעלייה זה סימן שיש לך עצירות
סתם פרק.....
ציפיתי למשהו יותר טוב
הקטע עם אלפסי סתם לא התאים
קובי וריקי היו אמורים לסיים בנשיקה כמו ענבר וארז..
ליה וירוןןן גםםםםם
לדעתי נירה הייתה צריכה להיכנס לכלא
חחחחחחבללללללללל
טוב תתחילו לחרוש על אהבה מעבר לפינה
ראיתי רק את החצי השני של הפרק...
כי לא הייתי בבית...
ומשום מה היום קמתי בדיוק באותה סצנה... הזה עם נירה שמתחילה לבכות כמו מטומטמת...
קיצר... היה נחמד... אבל סתם... עצבן שדפקו איזה 200 שירים מההצגה שם
אבל השיר של ליה וירון יפה 
גם ככה חרשו עליו כבר בערוץ 3 אחרי חברים כל יום 
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אבל השיר של ליה וירון יפה ![]() גם ככה חרשו עליו כבר בערוץ 3 אחרי חברים כל יום |
| quote: |
| Originally posted by TinkerbeL זה שיר ממש יפה.. אני שומעת אותו כל היום כי נמאס לי מהרשימת mp3 שלי........ |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter חחחחחחחחחחחח ילדה קרועה להפליא!!! |
| quote: |
| Originally posted by Shahar טוב תתחילו לחרוש על אהבה מעבר לפינה |
| quote: |
| Originally posted by TinkerbeL ניראה אותך מדבר אחרי שתהיה לך דלקת בעיניים, דלקת בגרון ותחייה על 8 כדורים ביום אחחח אני מרגישה מסוממת ואין מי שיטפל בי! חבר שלי בטירונות וחברות שלי עסוקות בתיכנונים שלהן לטו באב בדד........... |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter כל זה ומה שמציל אותך זה השיר המסכן של ירון וליה!? רק תהיי בריאה טלי |
פעם ראשונה שראיתי את ירון בלי מאמז בסדרה הזאת
| quote: |
| Originally posted by TinkerbeL יש לך הצעה יותר טובה? |
| quote: |
| Originally posted by Rising כן. הוא ארוך ומביא ילדים |
| quote: |
| Originally posted by Rising כן. הוא ארוך ומביא ילדים |
שתי התשובות נכונות
השאלה טלי.....מה נראה לך?
מצטער שלא עקבתי אחרי הטרד הזה עקב חוסר בזמן פנוי...
אבל אני חייב לדעת!!!!
האם זאת שהתחילה עם קובי בסוף ההצגה הייתה בתיה בתחפושת?!!?!?
ומה יעלה בגורלו של קובי?!?!?!
ולמה לכל הרוחות שירן לסבית!?!?!?!?!?!!?!?!? זה לא הוגן!!!!
תודה!

| quote: |
| Originally posted by Flotser מצטער שלא עקבתי אחרי הטרד הזה עקב חוסר בזמן פנוי... אבל אני חייב לדעת!!!! האם זאת שהתחילה עם קובי בסוף ההצגה הייתה בתיה בתחפושת?!!?!? ומה יעלה בגורלו של קובי?!?!?! ולמה לכל הרוחות שירן לסבית!?!?!?!?!?!!?!?!? זה לא הוגן!!!! תודה! |

| quote: |
| Originally posted by -CosmicFire- פעם ראשונה שראיתי את ירון בלי מאמז בסדרה הזאת |
| quote: |
| Originally posted by Rising שחקנים גרועים אחד אחד כולם שם דוגמנים wanna be שחקנים |
| quote: |
| Originally posted by Shahar לא כולם... גולן (אח של ענבר ד"א) הוא שחקן ושיחק גם בפלורנטין... גולדמן גם שחקן ושיחק בהרבה מקומות.. נתן דטנר גם שחקן טובבב... ויש עוד... וד"א גם במשחק החיים אין הרבה שחקנים שחקנים..הרבה עדיין בהרצה ולא סיימו קורס משחק.. ככה זה... שאול אודי נירה מישל סוניה קובי ואפי היחידים שאפשר להגיד עליהם שהם באמת שחקנים שם...השאר סתם.. |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אבל מצאה לעצמה חתיכת אישה... ניקול דיקסטרא הזאת ליגה בפני עצמה!! רק חבל שהיא גילחה את השיער... היה יותר יפה לה ארוך |
| quote: |
| Originally posted by -CosmicFire- מישהו פה בכלל מבין על מה אני מדבר?!?!? זה היה כשהו פעם ראשונה שמע שירון בבית חולים והלך לשם או כשירון וארז הלכו לתפוס חבלצלצות ואז ליה באה ואמרה שהיא בהריון חושילינג חולצה לאלגנט כזה |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.