TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- "משחק החיים"
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9]


Posted by itamarsan on Aug-12-2003 19:30:

לא יודע חבר'יה על מה אתם מדברים יש לי יס!!!!!!


Posted by Elior on Aug-12-2003 22:09:

לחרבן זה כמו אופניים, שאתה בעלייה זה סימן שיש לך עצירות


Posted by Shahar on Aug-12-2003 22:33:

סתם פרק.....
ציפיתי למשהו יותר טוב
הקטע עם אלפסי סתם לא התאים
קובי וריקי היו אמורים לסיים בנשיקה כמו ענבר וארז..
ליה וירוןןן גםםםםם
לדעתי נירה הייתה צריכה להיכנס לכלא
חחחחחחבללללללללל

טוב תתחילו לחרוש על אהבה מעבר לפינה


Posted by Hell_Copter on Aug-13-2003 12:33:

ראיתי רק את החצי השני של הפרק...
כי לא הייתי בבית...
ומשום מה היום קמתי בדיוק באותה סצנה... הזה עם נירה שמתחילה לבכות כמו מטומטמת...
קיצר... היה נחמד... אבל סתם... עצבן שדפקו איזה 200 שירים מההצגה שם

אבל השיר של ליה וירון יפה
גם ככה חרשו עליו כבר בערוץ 3 אחרי חברים כל יום


Posted by TinkerbeL on Aug-13-2003 12:35:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אבל השיר של ליה וירון יפה
גם ככה חרשו עליו כבר בערוץ 3 אחרי חברים כל יום


זה שיר ממש יפה..
אני שומעת אותו כל היום כי נמאס לי מהרשימת
mp3
שלי........


Posted by Hell_Copter on Aug-13-2003 12:41:

quote:
Originally posted by TinkerbeL
זה שיר ממש יפה..
אני שומעת אותו כל היום כי נמאס לי מהרשימת
mp3
שלי........


חחחחחחחחחחחח
ילדה קרועה להפליא!!!


Posted by TinkerbeL on Aug-13-2003 12:45:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחחחח
ילדה קרועה להפליא!!!


ניראה אותך מדבר אחרי שתהיה לך דלקת בעיניים, דלקת בגרון
ותחייה על 8 כדורים ביום
אחחח אני מרגישה מסוממת

ואין מי שיטפל בי! חבר שלי בטירונות וחברות שלי עסוקות בתיכנונים שלהן לטו באב

בדד...........


Posted by Rising on Aug-13-2003 12:45:

quote:
Originally posted by Shahar
טוב תתחילו לחרוש על אהבה מעבר לפינה


שחקנים גרועים אחד אחד
כולם שם
דוגמנים
wanna be
שחקנים


Posted by Hell_Copter on Aug-13-2003 13:09:

quote:
Originally posted by TinkerbeL
ניראה אותך מדבר אחרי שתהיה לך דלקת בעיניים, דלקת בגרון
ותחייה על 8 כדורים ביום
אחחח אני מרגישה מסוממת

ואין מי שיטפל בי! חבר שלי בטירונות וחברות שלי עסוקות בתיכנונים שלהן לטו באב

בדד...........


כל זה ומה שמציל אותך זה השיר המסכן של ירון וליה!?
רק תהיי בריאה טלי


Posted by TinkerbeL on Aug-13-2003 14:02:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
כל זה ומה שמציל אותך זה השיר המסכן של ירון וליה!?
רק תהיי בריאה טלי



יש לך הצעה יותר טובה?


Posted by -CosmicFire- on Aug-13-2003 15:21:

פעם ראשונה שראיתי את ירון בלי מאמז בסדרה הזאת


Posted by Rising on Aug-13-2003 18:08:

quote:
Originally posted by TinkerbeL
יש לך הצעה יותר טובה?


כן.
הוא ארוך ומביא ילדים


Posted by TinkerbeL on Aug-13-2003 19:19:

quote:
Originally posted by Rising
כן.
הוא ארוך ומביא ילדים



אוטובוס?


Posted by Elior on Aug-13-2003 20:18:

quote:
Originally posted by Rising
כן.
הוא ארוך ומביא ילדים


אוטו גלידה ?


Posted by Rising on Aug-14-2003 00:37:

שתי התשובות נכונות
השאלה טלי.....מה נראה לך?


Posted by Flotser on Aug-16-2003 19:10:

מצטער שלא עקבתי אחרי הטרד הזה עקב חוסר בזמן פנוי...

אבל אני חייב לדעת!!!!
האם זאת שהתחילה עם קובי בסוף ההצגה הייתה בתיה בתחפושת?!!?!?
ומה יעלה בגורלו של קובי?!?!?!
ולמה לכל הרוחות שירן לסבית!?!?!?!?!?!!?!?!? זה לא הוגן!!!!

תודה!


Posted by Hell_Copter on Aug-16-2003 20:56:

quote:
Originally posted by Flotser
מצטער שלא עקבתי אחרי הטרד הזה עקב חוסר בזמן פנוי...

אבל אני חייב לדעת!!!!
האם זאת שהתחילה עם קובי בסוף ההצגה הייתה בתיה בתחפושת?!!?!?
ומה יעלה בגורלו של קובי?!?!?!
ולמה לכל הרוחות שירן לסבית!?!?!?!?!?!!?!?!? זה לא הוגן!!!!

תודה!


אם זאת הייתה בתיה הייתה להיא ראש בצורת בטטה
אף אחד לא יכול להסוות את זה כל כך טוב
וקובי הולך למות...
ושירן לסבית כי בא לה...
אבל מצאה לעצמה חתיכת אישה... ניקול דיקסטרא הזאת ליגה בפני עצמה!!
רק חבל שהיא גילחה את השיער... היה יותר יפה לה ארוך


Posted by Shahar on Aug-16-2003 21:34:

quote:
Originally posted by -CosmicFire-
פעם ראשונה שראיתי את ירון בלי מאמז בסדרה הזאת


וואלה אנלא מבין את הקאסט שלהם..
יש למאמז חולצות אחושרמוטה יפות והם הביאו לו דווקא את הפשוטות האלה..
אם כבר מביאים לו מאמז שיביאו דברים מפציצים...
אבל החולצות של אנרג'י שהוא לובש פצצצותתתתתת גם של ארז

quote:
Originally posted by Rising
שחקנים גרועים אחד אחד
כולם שם
דוגמנים
wanna be
שחקנים


לא כולם...
גולן (אח של ענבר ד"א) הוא שחקן ושיחק גם בפלורנטין... גולדמן גם שחקן ושיחק בהרבה מקומות.. נתן דטנר גם שחקן טובבב... ויש עוד...

וד"א גם במשחק החיים אין הרבה שחקנים שחקנים..הרבה עדיין בהרצה ולא סיימו קורס משחק..
ככה זה...

שאול אודי נירה מישל סוניה קובי ואפי היחידים שאפשר להגיד עליהם שהם באמת שחקנים שם...השאר סתם..


Posted by Rising on Aug-16-2003 22:29:

quote:
Originally posted by Shahar
לא כולם...
גולן (אח של ענבר ד"א) הוא שחקן ושיחק גם בפלורנטין... גולדמן גם שחקן ושיחק בהרבה מקומות.. נתן דטנר גם שחקן טובבב... ויש עוד...

וד"א גם במשחק החיים אין הרבה שחקנים שחקנים..הרבה עדיין בהרצה ולא סיימו קורס משחק..
ככה זה...

שאול אודי נירה מישל סוניה קובי ואפי היחידים שאפשר להגיד עליהם שהם באמת שחקנים שם...השאר סתם..


סמי אורי בסדר שחקן טוב...
אבל יהודה לוי?...מירי בוהדנה...? שיחזרו לדגמן..

על מה אתה מדבר?
אז יש שם כאלה שאין להם ניסיון אבל הרוב של הזכרת משחקים יותר אמיתי...
ריקי...שירן...ארז... מתנהגים אמיתי חבל על הזמן..
מוזר לי שדווקא אתה לא שם לב לזה.
אודי שחקן .... ורותם.... שחקנית ג'ונס..


Posted by -CosmicFire- on Aug-16-2003 23:10:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אבל מצאה לעצמה חתיכת אישה... ניקול דיקסטרא הזאת ליגה בפני עצמה!!
רק חבל שהיא גילחה את השיער... היה יותר יפה לה ארוך



חחחח חברה של גיא אריאלי (ירון)
בעע הבגדים של ארז זה אנרגי?!?!?
היתה לו חולצה אחת מכופטרת כזאת בצבע כחול יפה כזה חושילינג כחול קצת כהה חלק
יש לי 2כאלה
לבן ואדום
וביום שאני יראה כחול בחנות אני ישר יקנה
מישהו פה בכלל מבין על מה אני מדבר?!?!?
זה היה כשהו פעם ראשונה שמע שירון בבית חולים והלך לשם או כשירון וארז הלכו לתפוס חבלצלצות ואז ליה באה ואמרה שהיא בהריון
חושילינג חולצה לאלגנט כזה


Posted by Rising on Aug-17-2003 01:06:

quote:
Originally posted by -CosmicFire-

מישהו פה בכלל מבין על מה אני מדבר?!?!?
זה היה כשהו פעם ראשונה שמע שירון בבית חולים והלך לשם או כשירון וארז הלכו לתפוס חבלצלצות ואז ליה באה ואמרה שהיא בהריון
חושילינג חולצה לאלגנט כזה


כן חולצה בת זונה...
אתה עוד מחפש חולצה שחורה עם
cream
בכתום??


Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.