TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- wie scheert zich??heheh
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 »
laat maar, ik zit weer eens te slapen
| quote: |
| Originally posted by Glaniskanis MAAR BTW FF ONTOPIC!! Is je zak nog een beetje kaal? Mijne is weer lekker glad als een babybilletje |
Mijn zak is helemaal kaal. 
Komt nooit meer een bos har op...echt te slecht.....
pics or stfu 
| quote: |
| Originally posted by jp pics or stfu |
Kom kom niet zo verlegen
| quote: |
| Originally posted by Esrem Ik dacht dat jij een man was, behoor ik t dan niet doen ipv jij, (behalve als je homo bent dan of je je onderste rib hebt laten verwijderen ) en dan maakt t voor jou toch geen bal uit??? |
Niet iedereen is over je heen geweest, sommige zijn er ook (aan) onderdoor gegaan 
Hahahaa ja je blijft altijd Wankers houden. 
| quote: |
| Originally posted by Glaniskanis de ECHTE die hards komen van 2000... |
| quote: |
| Originally posted by Remy D Maar ik dus gewoon een meisje hoor, ik dacht dat je dat wel inmiddels wist. Mijn foto staat onder mijn naam. Ben in Belgie geboren en daar heten wel meer meisjes Remy. En wat jou nu overkomt is mij ook gebeurt 3 jaar geleden. Maar als ze eenmaal allemaal over je heen zijn geweest dan zien ze je niet meer staan. |
(Wees niet bang ben gewoon hetero, maar wilde gewoon eerlijk ff kwijt)
| quote: |
| Originally posted by Esrem He dat wist ik dus echt niet, niet goed opgelet denk ik. Dacht gewoon t is n gast die een mooi meisje als foto heeft (Wees niet bang ben gewoon hetero, maar wilde gewoon eerlijk ff kwijt) |
Kale ballen goor Esrem?
Je wilde toch nie beweren dat jij uhhhh de boel niet nice and smooth hebt?
| quote: |
| Originally posted by Donna Kale ballen goor Esrem? Je wilde toch nie beweren dat jij uhhhh de boel niet nice and smooth hebt? |
| quote: |
| Originally posted by Esrem Nou uhh, ik vind kaal ook niet alles, bij een vrouw ook niet btw, je bent toch geen peuter meer!!?? |
Nee daarom juist, ik wil toch niet t idee hebben dat diegene een peuter is, bah! Maar ok leuk onderwerp dit
| quote: |
| Originally posted by Esrem Nee daarom juist, ik wil toch niet t idee hebben dat diegene een peuter is, bah! Maar ok leuk onderwerp dit |
| quote: |
| Originally posted by Esrem Nee daarom juist, ik wil toch niet t idee hebben dat diegene een peuter is, bah! Maar ok leuk onderwerp dit |
Je oksels scheer je toch ook?!
| quote: |
| Originally posted by Donna Je oksels scheer je toch ook?! |
| quote: |
| Originally posted by Donna Je oksels scheer je toch ook?! |
Ok wel dus, maar op 1 of andere manier vind ik t er bij vrouwen heel peuterachtig er uit zien (en dan heb ik t dus niet over oksels) en bij mannen, ja ik wil gewoon een beetje mannelijkheid, dus haar is niet erg, hele bos wel wat minder.
Passiva nu ook blij
T wordt gewoon een beetje persoonlijk en anoniem blijven lukt niet echt meer ook al is t internet
Maar begin er zelf over, blond I know, maar ben er mee geboren
kan echt niet
| quote: |
| Originally posted by Esrem Ok wel dus, maar op 1 of andere manier vind ik t er bij vrouwen heel peuterachtig er uit zien (en dan heb ik t dus niet over oksels) en bij mannen, ja ik wil gewoon een beetje mannelijkheid, dus haar is niet erg, hele bos wel wat minder. Passiva nu ook blij T wordt gewoon een beetje persoonlijk en anoniem blijven lukt niet echt meer ook al is t internet Maar begin er zelf over, blond I know, maar ben er mee geboren |
hoe noem je een geschoren neus?
een neuspeuter
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.