TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- wie scheert zich??heheh
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 »


Posted by dj_spare on Oct-27-2004 21:22:

laat maar, ik zit weer eens te slapen


Posted by eieregooie on Oct-27-2004 21:39:

quote:
Originally posted by Glaniskanis
MAAR BTW FF ONTOPIC!!
Is je zak nog een beetje kaal?
Mijne is weer lekker glad als een babybilletje


How disturbing


Posted by New Wave on Oct-27-2004 22:31:

Mijn zak is helemaal kaal.
Komt nooit meer een bos har op...echt te slecht.....


Posted by jp on Oct-27-2004 22:33:

pics or stfu


Posted by eieregooie on Oct-27-2004 22:49:

quote:
Originally posted by jp
pics or stfu


BETER NIET!!


Posted by jp on Oct-27-2004 22:58:

Kom kom niet zo verlegen


Posted by Remy D on Oct-28-2004 17:41:

quote:
Originally posted by Esrem
Ik dacht dat jij een man was, behoor ik t dan niet doen ipv jij, (behalve als je homo bent dan of je je onderste rib hebt laten verwijderen) en dan maakt t voor jou toch geen bal uit???


Maar ik dus gewoon een meisje hoor, ik dacht dat je dat wel inmiddels wist. Mijn foto staat onder mijn naam. Ben in Belgie geboren en daar heten wel meer meisjes Remy. En wat jou nu overkomt is mij ook gebeurt 3 jaar geleden. Maar als ze eenmaal allemaal over je heen zijn geweest dan zien ze je niet meer staan.


Posted by jp on Oct-28-2004 17:43:

Niet iedereen is over je heen geweest, sommige zijn er ook (aan) onderdoor gegaan


Posted by Remy D on Oct-28-2004 17:51:

Hahahaa ja je blijft altijd Wankers houden.


Posted by tango on Oct-28-2004 19:54:

quote:
Originally posted by Glaniskanis
de ECHTE die hards komen van 2000...


present!!! Inmiddels 4 jaar lid van het forum!?


Posted by Esrem on Oct-28-2004 20:53:

quote:
Originally posted by Remy D
Maar ik dus gewoon een meisje hoor, ik dacht dat je dat wel inmiddels wist. Mijn foto staat onder mijn naam. Ben in Belgie geboren en daar heten wel meer meisjes Remy. En wat jou nu overkomt is mij ook gebeurt 3 jaar geleden. Maar als ze eenmaal allemaal over je heen zijn geweest dan zien ze je niet meer staan.


He dat wist ik dus echt niet, niet goed opgelet denk ik. Dacht gewoon t is n gast die een mooi meisje als foto heeft (Wees niet bang ben gewoon hetero, maar wilde gewoon eerlijk ff kwijt)


Posted by DjRV on Oct-28-2004 20:57:

quote:
Originally posted by Esrem
He dat wist ik dus echt niet, niet goed opgelet denk ik. Dacht gewoon t is n gast die een mooi meisje als foto heeft (Wees niet bang ben gewoon hetero, maar wilde gewoon eerlijk ff kwijt)


iets zegt me dat mevrouw remy niet zo bang zal zijn


Posted by Donna on Oct-28-2004 20:58:

Kale ballen goor Esrem?

Je wilde toch nie beweren dat jij uhhhh de boel niet nice and smooth hebt?


Posted by Esrem on Oct-28-2004 21:07:

quote:
Originally posted by Donna
Kale ballen goor Esrem?

Je wilde toch nie beweren dat jij uhhhh de boel niet nice and smooth hebt?


Nou uhh, ik vind kaal ook niet alles, bij een vrouw ook niet btw, je bent toch geen peuter meer!!??


Posted by DjRV on Oct-28-2004 21:11:

quote:
Originally posted by Esrem
Nou uhh, ik vind kaal ook niet alles, bij een vrouw ook niet btw, je bent toch geen peuter meer!!??


een peuter krijgt er (als het goed is) ook geen tong op bezoek


Posted by Esrem on Oct-28-2004 21:17:

Nee daarom juist, ik wil toch niet t idee hebben dat diegene een peuter is, bah! Maar ok leuk onderwerp dit


Posted by Passiva on Oct-28-2004 21:20:

quote:
Originally posted by Esrem
Nee daarom juist, ik wil toch niet t idee hebben dat diegene een peuter is, bah! Maar ok leuk onderwerp dit


Ja hallo. Is er speciaal een thread voor jou gemaakt, kom je hier een beetje lafjes antwoorden. Je moet nu wel overal 100% meedoen h�?


Posted by DjRV on Oct-28-2004 21:23:

quote:
Originally posted by Esrem
Nee daarom juist, ik wil toch niet t idee hebben dat diegene een peuter is, bah! Maar ok leuk onderwerp dit



dit antwoord slaat nergens op


Posted by Donna on Oct-28-2004 21:23:

Je oksels scheer je toch ook?!


Posted by DjRV on Oct-28-2004 21:24:

quote:
Originally posted by Donna
Je oksels scheer je toch ook?!


misschien wel niet,misschien is ze wel duits-style.
wel wat voor HB


Posted by Passiva on Oct-28-2004 21:27:

quote:
Originally posted by Donna
Je oksels scheer je toch ook?!


Nee zij niet, want anders lijkt ze op een peuter!


Posted by Esrem on Oct-28-2004 21:33:

Ok wel dus, maar op 1 of andere manier vind ik t er bij vrouwen heel peuterachtig er uit zien (en dan heb ik t dus niet over oksels) en bij mannen, ja ik wil gewoon een beetje mannelijkheid, dus haar is niet erg, hele bos wel wat minder.
Passiva nu ook blij
T wordt gewoon een beetje persoonlijk en anoniem blijven lukt niet echt meer ook al is t internet Maar begin er zelf over, blond I know, maar ben er mee geboren


Posted by Donna on Oct-28-2004 21:34:

kan echt niet


Posted by Passiva on Oct-28-2004 21:37:

quote:
Originally posted by Esrem
Ok wel dus, maar op 1 of andere manier vind ik t er bij vrouwen heel peuterachtig er uit zien (en dan heb ik t dus niet over oksels) en bij mannen, ja ik wil gewoon een beetje mannelijkheid, dus haar is niet erg, hele bos wel wat minder.
Passiva nu ook blij
T wordt gewoon een beetje persoonlijk en anoniem blijven lukt niet echt meer ook al is t internet Maar begin er zelf over, blond I know, maar ben er mee geboren


Ja ik blij!

Maarehm. We weten allemaal nu wat je NIET prettig (lees: mannelijk) vindt, dus kijk de komende paar maanden op ieder feest maar uit welke TA'ers op je af zullen stormen. Ik noem geen namen, he Remy?


Posted by ahp2002 on Oct-28-2004 21:46:

hoe noem je een geschoren neus?

een neuspeuter


Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.