TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- MY PLAY LOCKER (ieder een eigen locker)
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 »
jaaa, hij ligt er, Murphy Brown Works With Mike Nero - Loose My Mind (A1 DJ Dean Mix)
op [email protected]
pass weten jullie

hey is dat nummer zo goed dan, want het zegt mij helemaal nix namelijk
ja, ik vind m echt goed, ik zocht al 3 weken naar die naam, heb m beschreven aan glaan en nastra, maar die wisten t niet
Down m maar, ik vind m echt zzzzzzzuuuuuuper

| quote: |
| Originally posted by Optimus Trance ja, ik vind m echt goed, ik zocht al 3 weken naar die naam, heb m beschreven aan glaan en nastra, maar die wisten t niet ![]() Down m maar, ik vind m echt zzzzzzzuuuuuuper ![]() ![]() |
en , wat vind je ervan, Lex?

Hey optimus dat was een goeie tip zeg. Echt een lekker nummer. Wel weer het wat hardere werk, maar zeker de moeite waard.

| Originally posted by Dj Lex Hey optimus dat was een goeie tip zeg. Echt een lekker nummer. Wel weer het wat hardere werk, maar zeker de moeite waard. |
| Originally posted by DJ_Siesta Niet egt mijn style Matt Darey pres. Mash Up - Liberation (ferry corsten rmx) Solar Stone - Seven cities (original mix) deze 2 zijn egt superrelaxt, 2 egte classics. kan je downloaden op m'n site egt zwaar relaxt |
Jaja, na een weekje Pascha is Relli ook weer back in business. Ik heb de hele rip van de vinyl van murphy brown. Als ik hem moet uppen laat het maar weten. In de Pascha trouwens weer een lekkere cover van een oud nummer gehoord: P G L - Sunshine. Heerlijk klappen daar bij Dj Tony Correa. Die gast draait echt geweldig. Ow ja, Raoel, ik heb ook 2 cd's van Dj De Wit, als ik die moet rippen en uppen zeg je het maar. Toch is Deadly Force - The Last Resort de beste plaat van het moment. Is ook al ergens een thread over zag ik net. Het betere beukwerk!!
THEY WERE KILLING MY MARINES SO YEAH, I SAID WASTE THE MOTHER******S!!

Dat nummer van Murphy Brown is inderdaad heel goed, zeker die DJ Dean mix ja. Lekker hard nummertje, maar khad et nummer al een paar weken, zeker een aanwinst voor de verzameling!!!
| Originally posted by rellivisit Jaja, na een weekje Pascha is Relli ook weer back in business. Ik heb de hele rip van de vinyl van murphy brown. Als ik hem moet uppen laat het maar weten. |

| Originally posted by Optimus Trance ja graag, doe maar, wat staat er nog meer op??? ![]() ![]() |
| Originally posted by TranceFool Die DJ Dean mix is volgens mij van vinyl geript, die van mij geloof ik wel, duurt 6:36 |

OOOOOPS, zit ik ff in deze thread te kijken, wordt Murphy Brown 5 pagina's ervoor al genoemd...
Zooooorrrrrrrrryyyy, ik kende t nummer toen wel, maar wist niet hoe die heette

| Originally posted by Optimus Trance OOOOOPS, zit ik ff in deze thread te kijken, wordt Murphy Brown 5 pagina's ervoor al genoemd... ![]() Zooooorrrrrrrrryyyy, ik kende t nummer toen wel, maar wist niet hoe die heette ![]() ![]() |
, plobleem opgelost.
mijn eerste verzoekje
sublime - Drax & Scott Mac (5 AM Mix)
deze zupa plaat ben ik al een tijdje (3 weken !!) aan 't zoeken helaas geen geluk met audiogalaxy etc. hellup!!
wie maakt me gelukkig?
[email protected]
sublime - Drax & Scott Mac (3 AM Mix)
ik heb hem gevonden (!!) op het forum van www.raremusicfinder.com
staat in mijn locka supa clean rip dus : [email protected]
Ik heb in de music discussion een sample'tje van dit nummer gedownload en dit nummer roelt zwaar je ass. Vaak gedraaid door pvd & co.
hij heet: Murphy Brown And Nu NRG - Aloha-P
Hier is in iedergeval een sample ervan:
Aloha-p
Vette Tune!
grtz,
TNG
| Originally posted by Optimus Trance ja graag, doe maar, wat staat er nog meer op??? ![]() ![]() |
| Originally posted by tango Ik heb in de music discussion een sample'tje van dit nummer gedownload en dit nummer roelt zwaar je ass. Vaak gedraaid door pvd & co. hij heet: Murphy Brown And Nu NRG - Aloha-P Hier is in iedergeval een sample ervan: Aloha-p Vette Tune! grtz, TNG |
Murphy Brown And Nu NRG - Aloha-P
Staat bij deze hoog op het verlanglijstje. HEEL HOOG 

| Originally posted by AFTERNATIVE Alsjem heb gevonde ,wilje het hier dan ff posten want kvinem egt RUIG! |

| Originally posted by Glaniskanis WTF Die heb ik zelfs nog geupped naar Siesta's FTP Ik d8 dattie hem niet mooi genoeg vond want hij had de dir verwijdert Lekker loos dus weer Aloha P zal ik dan nog wel weer uppen ![]() Greetz, Glaniskanis |
| Originally posted by Glaniskanis Bij deze issie weer een keer geupped Murphy Brown & Nu-NRG - Aloha P (Original Mix) Greetz, Glaniskanis |

| Originally posted by Glaniskanis Bij deze issie weer een keer geupped Murphy Brown & Nu-NRG - Aloha P (Original Mix) Greetz, Glaniskanis |