TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De officiele competitie-voetbal draad: seizoen 2003-2004
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 »


Posted by SnuggLe on Mar-30-2004 15:15:

quote:
Originally posted by Jappio
gast leer is spellen


Lol. Zie mijn reply in een andere thread


Posted by raoel on Mar-30-2004 18:29:

Mijn club is de weg nog steeds kwijt in de competitie, maar we zijn wel een ronde verder in de UEFA-cup.

Ik heb het gevoel dat we de 2e plaats wel vast kunnen houden. Veel geblesseerden zitten tegen hun rentree aan. Hierdoor kunnen de spelers die erg veel hebben gespeeld dit seizoen wat meer rust nemen en hopelijk zorgt de rentree van enkele spelers ervoor dat we weer sterker gaan spelen. Toch staat Feyenoord ons inmiddels flink in de nek te hijgen, hopen dat het de spelers niet angstig maakt. In dat geval kunnen we het wel vergeten....


In de UEFA ontmoeten we newcastle. Ik heb er echt vertrouwen in. Op de ��n of andere manier loopt het dit jaar lekker in europa op de eerste 2 wedstrijden in de CL na. We hebben er het nodige geluk en de spelers staan er in die wedstrijden gewoon.

tegen engelse clubs spelen we altijd goed, dat ligt PSV eenmaal. Thuis kan het niet fout gaan. Met het publiek erachter zoals tegen Perugia en Auxerre is er een echte 12e man.

Daarbij komt dat volgende week donderdag de eerste thuiswedstrijd is na het overlijden van een trouwe PSV-supporter*. Ik ken deze jongen persoonlijk niet, maar ik ben ervan overtuigt dat de Oost-tribune hem een waardig afscheid geeft. De samenhang zal alleen maar vergroot worden wat in zo'n gevallen vaak op het veld overslaat. De sfeer zal ongetwijfeld formidabel zijn na het eerbetoon aan deze supporter.

You'll never walk alone


* Deze jongen is samen met een vriend van hem afgelopen zaterdag nacht omgekomen nadat zij frontaal op een reclamezuil van een benzinestation waren gereden. Oorzaak onbekend, maar dat doet niets af aan de ernst van dit ongeluk. Zeer triest dat 2 jonge mensen (20 en 24) te komen overlijden. Als ik de condoleances doorlees op psv.netwerk.to en de site van ejk krijg ik een brok in mijn keel.


Posted by NoisyNeil on Mar-30-2004 19:06:

Ow nee toch, ... Voetbal


Posted by raoel on Mar-30-2004 19:18:

Ow nee toch, ... NoisyNeil


Posted by Flippe on Mar-31-2004 06:28:

quote:
Originally posted by raoel
* Deze jongen is samen met een vriend van hem afgelopen zaterdag nacht omgekomen nadat zij frontaal op een reclamezuil van een benzinestation waren gereden. Oorzaak onbekend, maar dat doet niets af aan de ernst van dit ongeluk. Zeer triest dat 2 jonge mensen (20 en 24) te komen overlijden. Als ik de condoleances doorlees op psv.netwerk.to en de site van ejk krijg ik een brok in mijn keel.


Was dat dat ongeluk op de kennedylaan? Schijnt best wel hard te zijn gegaan?


Posted by raoel on Mar-31-2004 07:16:

Was idd op de kennedylaan.

Of het hard is gegaan?
In ieder geval te hard


Posted by SnuggLe on Apr-02-2004 09:42:

Vanavond krijgt Excelsior op zijn zak met 1-3!


Posted by basvh on Apr-02-2004 10:50:

quote:
Originally posted by raoel


Daarbij komt dat volgende week donderdag de eerste thuiswedstrijd is na het overlijden van een trouwe PSV-supporter*. Ik ken deze jongen persoonlijk niet, maar ik ben ervan overtuigt dat de Oost-tribune hem een waardig afscheid geeft. De samenhang zal alleen maar vergroot worden wat in zo'n gevallen vaak op het veld overslaat. De sfeer zal ongetwijfeld formidabel zijn na het eerbetoon aan deze supporter.

You'll never walk alone


* Deze jongen is samen met een vriend van hem afgelopen zaterdag nacht omgekomen nadat zij frontaal op een reclamezuil van een benzinestation waren gereden. Oorzaak onbekend, maar dat doet niets af aan de ernst van dit ongeluk. Zeer triest dat 2 jonge mensen (20 en 24) te komen overlijden. Als ik de condoleances doorlees op psv.netwerk.to en de site van ejk krijg ik een brok in mijn keel.


kennedy laan is toch als je uit richting den bosch snelweg verlaat en dan vlakbij de rotonde met die bowling kegels toch??

natuurlijk is het altijd kut als iemand overlijdt en dan ook nog met een ongeluk en dan ook nog op jonge leeftijd. Maar waarschijnlijk heeft die jongen gewoon veeeeels te hard gereden. Als het idd de kennedy laan is die ik in gedachten heb dan is ie niet echt slim geweest. staan niet voor niks overal flitskasten daar. en zker in ut donker is het een listige weg. als die jongen echt gewoon veels te hard heeft gereden is het gewoon eigen schuld dikke bult had ie maar zijn verantwoordelijk heid moeten nemen en gewoon normaal rijden.

Als ie bijvbeeld een klap band kreeg of een andere pech situatie is het natuurliijk wel erg kut voor um.


Posted by Jappio on Apr-02-2004 11:46:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Vanavond krijgt Excelsior op zijn zak met 1-3!


of niet


Posted by Jappio on Apr-03-2004 00:27:

2-0


Posted by SnuggLe on Apr-03-2004 09:43:

Fuck fuck fuck fuck!

Totaal niet verdient, aap!!
Graafschap had veel kansen etc, maarja, niet effectief.
Gvd..........


Posted by Blik on Apr-03-2004 10:48:

FC Den Bosch heeft ook goed gewonnen, Excelsior en FCDB hebben nu de beste kansen, ze moeten volgens mij ook nog tegen mekaar spelen dus dat word spannend


Posted by Jappio on Apr-03-2004 14:25:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Fuck fuck fuck fuck!

Totaal niet verdient, aap!!
Graafschap had veel kansen etc, maarja, niet effectief.
Gvd..........


jonge de graafschap heeft 1 kans gehad

excelsior had de wedstrijd al veel eerder moeten beslissen (buys van vlakbij over, el hamdaoui met een onbegrijpelijk schot), bal op de lat van Gommans. Ik heb de sbs6 herhaling niet gezien, maar die zijn zo subjectief als de pest.


Posted by Jappio on Apr-03-2004 14:26:

quote:
Originally posted by Blik
FC Den Bosch heeft ook goed gewonnen, Excelsior en FCDB hebben nu de beste kansen, ze moeten volgens mij ook nog tegen mekaar spelen dus dat word spannend


over een week of 3 dacht ik..


Posted by raoel on Apr-04-2004 09:41:

PSV is terug denk ik.

Tenminste, dat verwacht ik toch na een goede wedstrijd tegen RKC. Van de week tegen Newcastle is het afwachten, maar ik denk dat de ploeg weer spirit krijgt omdat de gebleseerden terug zijn. Concurrentie binnen de slectie is daarmee weer verhoogt. V Bommel en Kezman willen zich nog extra in de kijker spelen.

De volgende competitie wedstrijd nog even afwachten, maar ik denk dat de 2e plaats niet meer in gevaar komt. Feyenoord heeft bovendien een zwaar programma.


Posted by SnuggLe on Apr-04-2004 10:14:

quote:
Originally posted by raoel
PSV is terug denk ik.

Tenminste, dat verwacht ik toch na een goede wedstrijd tegen RKC. Van de week tegen Newcastle is het afwachten, maar ik denk dat de ploeg weer spirit krijgt omdat de gebleseerden terug zijn. Concurrentie binnen de slectie is daarmee weer verhoogt. V Bommel en Kezman willen zich nog extra in de kijker spelen.

De volgende competitie wedstrijd nog even afwachten, maar ik denk dat de 2e plaats niet meer in gevaar komt. Feyenoord heeft bovendien een zwaar programma.


Terug? Zijn ze er ooit geweest dan?
Ik ben benieuwd, ik hoop dat Feyenoord gewoon 2e wordt.

Edit: (19:13 uur) Ajax wint ook weer 'op zijn Ajax'.... Weer een buitenspelgoal, bah..... Zelfs Koeman spreekt van 'lucky Ajax'. Bah bah bah, klote ajaxieden.


Posted by Jappio on Apr-04-2004 20:40:

0-3 dankzij oud-excelsior (vd bergh, buffel)


Posted by Opti on Apr-04-2004 20:43:

he jap, wat is je emailadres waarmee je meedoet aan Amstel Superprof? Daag ik je ff uit


Posted by Blik on Apr-04-2004 21:35:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Terug? Zijn ze er ooit geweest dan?
Ik ben benieuwd, ik hoop dat Feyenoord gewoon 2e wordt.

Edit: (19:13 uur) Ajax wint ook weer 'op zijn Ajax'.... Weer een buitenspelgoal, bah..... Zelfs Koeman spreekt van 'lucky Ajax'. Bah bah bah, klote ajaxieden.



De term Lucky Ajax word regelmatig rondgestrooid door verstrooide ajax-haters en de media, dit is echter heel vaak overdreven. Dit seizoen heeft Ajax eerder pech dan geluk gehad (remember the Champions League...). De goal was weliswaar onterecht, maar de overwinning was zeker verdient aangezien Groningen maar 3 keer voor de goal is gekomen. Om dan de term Lucky Ajax naar boven te halen vind ik lichtelijk overdreven.

en het is ajacieden


Posted by Remy D on Apr-04-2004 21:48:

quote:
Originally posted by Blik
De term Lucky Ajax word regelmatig rondgestrooid door verstrooide ajax-haters en de media, dit is echter heel vaak overdreven. Dit seizoen heeft Ajax eerder pech dan geluk gehad (remember the Champions League...). De goal was weliswaar onterecht, maar de overwinning was zeker verdient aangezien Groningen maar 3 keer voor de goal is gekomen. Om dan de term Lucky Ajax naar boven te halen vind ik lichtelijk overdreven.

en het is ajacieden

Ach laat lullen, de schaal word er zeker niet minder mooi door.

= Art!! (en lachend kampioen dit jaar)


Posted by Fkwebeman on Apr-04-2004 21:58:

quote:
Originally posted by Blik
De term Lucky Ajax word regelmatig rondgestrooid door verstrooide ajax-haters en de media, dit is echter heel vaak overdreven. Dit seizoen heeft Ajax eerder pech dan geluk gehad (remember the Champions League...). De goal was weliswaar onterecht, maar de overwinning was zeker verdient aangezien Groningen maar 3 keer voor de goal is gekomen. Om dan de term Lucky Ajax naar boven te halen vind ik lichtelijk overdreven.

en het is ajacieden


AAAAAAAAAAAAAAAAAARGH... (zo mijn frustraties over deze wedstrijd ff weg)

In de samenvatting is idd maar 3 keer te zien dat Groningen voor de goal komt, maar ja het is allang bekend dat het Studio Ajax is en niet studio sport. (a'la... who cares)
Zo hebben ze een aantal schoten van Groningen die dicht bij het doel waren niet eens laten zien (van Gessel na aanraking Ajaxbeen 10 centimeter naast '89)
In de eerste helft was ajax de betere, maar Groningen wist goed te verdedigen, maar eerlijkheid gebied te zeggen dat Ajax wel pech had met de bal van Sladan op de lat. De tweede helft kwam Groningen tot de goal van vdV niet in de problemen, Ajax was gewoon slap bezig. Na de goal van Ajax was Groningen zelfs de betere ploeg en beperkte Ajax zichzelf zelfs tot counteren!! Dus de 1-1 was terecht.

en dat zou ook een terechte uitslag zijn geweest ware het niet dat Oskam de antigroningen-fluiter nog steeds de leiding had
(Oskam heeft groningen al eerder punten door de neus geboord door dubieuze beslissingen)
De winst voor Ajax was gezien de gehele wedstrijd niet verdiend, Groningen deed het gezien de problemen gewoon erg goed in onze hoofdstad.


Posted by Blik on Apr-04-2004 22:08:

ok, dat gedeelte neem ik dan terug. ik heb niet heel de wedstrijd gezien en ik ging uit van de studio sport beelden.

ik vind het trouwens wel erg zonde dat ajax geen kampioen in de Kuip word, dat zou echt geweldig geweest zijn. Ook maar hopen dat de huldiging gewoon op het Leidseplein en niet zoals laatst (toen die kakkerlakken het jaar ervoor de binnenstad gemolt hadden) op een parkeerplaats.


Posted by SnuggLe on Apr-05-2004 05:38:

quote:
Originally posted by Blik
De term Lucky Ajax word regelmatig rondgestrooid door verstrooide ajax-haters en de media, dit is echter heel vaak overdreven. Dit seizoen heeft Ajax eerder pech dan geluk gehad (remember the Champions League...). De goal was weliswaar onterecht, maar de overwinning was zeker verdient aangezien Groningen maar 3 keer voor de goal is gekomen. Om dan de term Lucky Ajax naar boven te halen vind ik lichtelijk overdreven.

en het is ajacieden


Ajaxieden of ajacieden het blijven klotej*den.
En wat nou Lucky Ajax, zelfs KOEMAN noemde Ajax gisteren 'Lucky Ajax'. Of kijken diehard Ajaxsupporters , naast het feit dat ze niet in het stadion komen, niet meer naar studio sport maar lezen ze echt alleen maar teletekst?
Dus totaal niet overdreven.... plus zie het stuk hieronder

quote:
Originally posted by Fkwebeman

In de samenvatting is idd maar 3 keer te zien dat Groningen voor de goal komt, maar ja het is allang bekend dat het Studio Ajax is en niet studio sport. (a'la... who cares)
Zo hebben ze een aantal schoten van Groningen die dicht bij het doel waren niet eens laten zien (van Gessel na aanraking Ajaxbeen 10 centimeter naast '89)


Tsja dat is altijd al zo. Die Jack Van Gelder homo moet er gewoon eens voor uitkomen dattie Ajax supporter is!

quote:
Originally posted by Blik
ok, dat gedeelte neem ik dan terug. ik heb niet heel de wedstrijd gezien en ik ging uit van de studio sport beelden.

ik vind het trouwens wel erg zonde dat ajax geen kampioen in de Kuip word, dat zou echt geweldig geweest zijn. Ook maar hopen dat de huldiging gewoon op het Leidseplein en niet zoals laatst (toen die kakkerlakken het jaar ervoor de binnenstad gemolt hadden) op een parkeerplaats.


Rot toch op man, dat is de kat op het spek binden. Als jij daar dan als klein Blikkie staat kom je ook terug denk ik (/ hoop ik, dan verdien je het om een schop te krijgen van een Feyenoord supporter). Dat is gewoon geweld uitlokken, nergens voor nodig!


Posted by New Wave on Apr-05-2004 08:31:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ajaxieden of ajacieden het blijven klotej*den.
En wat nou Lucky Ajax, zelfs KOEMAN noemde Ajax gisteren 'Lucky Ajax'. Of kijken diehard Ajaxsupporters , naast het feit dat ze niet in het stadion komen, niet meer naar studio sport maar lezen ze echt alleen maar teletekst?
Dus totaal niet overdreven.... plus zie het stuk hieronder


Gut wat heeft meneer weer een grote mond als hij Studio sport gezien heeft. vooral leuk om te zien dat je gaat posten om 19:30. grote jongen hoor!

quote:
Originally posted by SnuggLe
Rot toch op man, dat is de kat op het spek binden. Als jij daar dan als klein Blikkie staat kom je ook terug denk ik (/ hoop ik, dan verdien je het om een schop te krijgen van een Feyenoord supporter). Dat is gewoon geweld uitlokken, nergens voor nodig!


mwhaman, wat is dit dan weer voor een loos antwoord.
Terugkomen naar wat? naar Amsterdam? dat is nogal logisch lijkt mij....is het mooist om in Kakkerlakcity kampioen te worden en dat te vieren op het leidse. daarnaast is er een verplichte buscombi dus je moet wel terug......maargoed, dat zie je nooit op Studio Sport dus dat kon je niet weten bram.


Posted by Blik on Apr-05-2004 11:31:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Rot toch op man, dat is de kat op het spek binden. Als jij daar dan als klein Blikkie staat kom je ook terug denk ik (/ hoop ik, dan verdien je het om een schop te krijgen van een Feyenoord supporter). Dat is gewoon geweld uitlokken, nergens voor nodig!


geweld uitlokken? Kampioen worden in het hol van de leeuw is toch het mooiste wat er is, ik snap niet hoe dat geweld uitlokken is

Jij zou het ook geweldig vinden als Feyenoord in de Arena kampioen zou kunnen worden, maar goed, het zal nog wel een aantal jaartjes duren voordat Feyenoord kampioen zal worden

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ajaxieden of ajacieden het blijven klotej*den.
En wat nou Lucky Ajax, zelfs KOEMAN noemde Ajax gisteren 'Lucky Ajax'. Of kijken diehard Ajaxsupporters , naast het feit dat ze niet in het stadion komen, niet meer naar studio sport maar lezen ze echt alleen maar teletekst?


Als jij dat stukje gelezen hebt dan heb je natuurlijk ook het stukje gelezen dat ik het teruggenomen had. Ik ging uit van de beelden van studio sport en als die niet een reeel beeld geven dan neem ik mijn woorden terug. Ik sta nog steeds achter mijn mening dat de term "Lucky Ajax" te pas en te onpas gebruikt word.

En jij profileert je hier ook als Feyenoord-hooligan, Hoe vaak per jaar zit jij in de Kuip?


Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.