TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De officiele competitie-voetbal draad: seizoen 2003-2004
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 »
| quote: |
| Originally posted by Jappio gast leer is spellen |
Mijn club is de weg nog steeds kwijt in de competitie, maar we zijn wel een ronde verder in de UEFA-cup.
Ik heb het gevoel dat we de 2e plaats wel vast kunnen houden. Veel geblesseerden zitten tegen hun rentree aan. Hierdoor kunnen de spelers die erg veel hebben gespeeld dit seizoen wat meer rust nemen en hopelijk zorgt de rentree van enkele spelers ervoor dat we weer sterker gaan spelen. Toch staat Feyenoord ons inmiddels flink in de nek te hijgen, hopen dat het de spelers niet angstig maakt. In dat geval kunnen we het wel vergeten....
In de UEFA ontmoeten we newcastle. Ik heb er echt vertrouwen in. Op de ��n of andere manier loopt het dit jaar lekker in europa op de eerste 2 wedstrijden in de CL na. We hebben er het nodige geluk en de spelers staan er in die wedstrijden gewoon.
tegen engelse clubs spelen we altijd goed, dat ligt PSV eenmaal. Thuis kan het niet fout gaan. Met het publiek erachter zoals tegen Perugia en Auxerre is er een echte 12e man.
Daarbij komt dat volgende week donderdag de eerste thuiswedstrijd is na het overlijden van een trouwe PSV-supporter*. Ik ken deze jongen persoonlijk niet, maar ik ben ervan overtuigt dat de Oost-tribune hem een waardig afscheid geeft. De samenhang zal alleen maar vergroot worden wat in zo'n gevallen vaak op het veld overslaat. De sfeer zal ongetwijfeld formidabel zijn na het eerbetoon aan deze supporter.
You'll never walk alone
* Deze jongen is samen met een vriend van hem afgelopen zaterdag nacht omgekomen nadat zij frontaal op een reclamezuil van een benzinestation waren gereden. Oorzaak onbekend, maar dat doet niets af aan de ernst van dit ongeluk. Zeer triest dat 2 jonge mensen (20 en 24) te komen overlijden. Als ik de condoleances doorlees op psv.netwerk.to en de site van ejk krijg ik een brok in mijn keel.
Ow nee toch, ... Voetbal 
Ow nee toch, ... NoisyNeil 
| quote: |
| Originally posted by raoel * Deze jongen is samen met een vriend van hem afgelopen zaterdag nacht omgekomen nadat zij frontaal op een reclamezuil van een benzinestation waren gereden. Oorzaak onbekend, maar dat doet niets af aan de ernst van dit ongeluk. Zeer triest dat 2 jonge mensen (20 en 24) te komen overlijden. Als ik de condoleances doorlees op psv.netwerk.to en de site van ejk krijg ik een brok in mijn keel. |
Was idd op de kennedylaan.
Of het hard is gegaan?
In ieder geval te hard 
Vanavond krijgt Excelsior op zijn zak met 1-3!
| quote: |
| Originally posted by raoel Daarbij komt dat volgende week donderdag de eerste thuiswedstrijd is na het overlijden van een trouwe PSV-supporter*. Ik ken deze jongen persoonlijk niet, maar ik ben ervan overtuigt dat de Oost-tribune hem een waardig afscheid geeft. De samenhang zal alleen maar vergroot worden wat in zo'n gevallen vaak op het veld overslaat. De sfeer zal ongetwijfeld formidabel zijn na het eerbetoon aan deze supporter. You'll never walk alone * Deze jongen is samen met een vriend van hem afgelopen zaterdag nacht omgekomen nadat zij frontaal op een reclamezuil van een benzinestation waren gereden. Oorzaak onbekend, maar dat doet niets af aan de ernst van dit ongeluk. Zeer triest dat 2 jonge mensen (20 en 24) te komen overlijden. Als ik de condoleances doorlees op psv.netwerk.to en de site van ejk krijg ik een brok in mijn keel. |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Vanavond krijgt Excelsior op zijn zak met 1-3! |
2-0

Fuck fuck fuck fuck!
Totaal niet verdient, aap!!
Graafschap had veel kansen etc, maarja, niet effectief.
Gvd..........
FC Den Bosch heeft ook goed gewonnen, Excelsior en FCDB hebben nu de beste kansen, ze moeten volgens mij ook nog tegen mekaar spelen dus dat word spannend
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Fuck fuck fuck fuck! Totaal niet verdient, aap!! Graafschap had veel kansen etc, maarja, niet effectief. Gvd.......... |
| quote: |
| Originally posted by Blik FC Den Bosch heeft ook goed gewonnen, Excelsior en FCDB hebben nu de beste kansen, ze moeten volgens mij ook nog tegen mekaar spelen dus dat word spannend |
PSV is terug denk ik.
Tenminste, dat verwacht ik toch na een goede wedstrijd tegen RKC. Van de week tegen Newcastle is het afwachten, maar ik denk dat de ploeg weer spirit krijgt omdat de gebleseerden terug zijn. Concurrentie binnen de slectie is daarmee weer verhoogt. V Bommel en Kezman willen zich nog extra in de kijker spelen.
De volgende competitie wedstrijd nog even afwachten, maar ik denk dat de 2e plaats niet meer in gevaar komt. Feyenoord heeft bovendien een zwaar programma.
| quote: |
| Originally posted by raoel PSV is terug denk ik. Tenminste, dat verwacht ik toch na een goede wedstrijd tegen RKC. Van de week tegen Newcastle is het afwachten, maar ik denk dat de ploeg weer spirit krijgt omdat de gebleseerden terug zijn. Concurrentie binnen de slectie is daarmee weer verhoogt. V Bommel en Kezman willen zich nog extra in de kijker spelen. De volgende competitie wedstrijd nog even afwachten, maar ik denk dat de 2e plaats niet meer in gevaar komt. Feyenoord heeft bovendien een zwaar programma. |

0-3
dankzij oud-excelsior (vd bergh, buffel)
he jap, wat is je emailadres waarmee je meedoet aan Amstel Superprof?
Daag ik je ff uit
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Terug? Zijn ze er ooit geweest dan? ![]() Ik ben benieuwd, ik hoop dat Feyenoord gewoon 2e wordt. Edit: (19:13 uur) Ajax wint ook weer 'op zijn Ajax'.... Weer een buitenspelgoal, bah..... Zelfs Koeman spreekt van 'lucky Ajax'. Bah bah bah, klote ajaxieden. |
| quote: |
| Originally posted by Blik De term Lucky Ajax word regelmatig rondgestrooid door verstrooide ajax-haters en de media, dit is echter heel vaak overdreven. Dit seizoen heeft Ajax eerder pech dan geluk gehad (remember the Champions League...). De goal was weliswaar onterecht, maar de overwinning was zeker verdient aangezien Groningen maar 3 keer voor de goal is gekomen. Om dan de term Lucky Ajax naar boven te halen vind ik lichtelijk overdreven. en het is ajacieden |
= Art!! (en lachend kampioen dit jaar)
| quote: |
| Originally posted by Blik De term Lucky Ajax word regelmatig rondgestrooid door verstrooide ajax-haters en de media, dit is echter heel vaak overdreven. Dit seizoen heeft Ajax eerder pech dan geluk gehad (remember the Champions League...). De goal was weliswaar onterecht, maar de overwinning was zeker verdient aangezien Groningen maar 3 keer voor de goal is gekomen. Om dan de term Lucky Ajax naar boven te halen vind ik lichtelijk overdreven. en het is ajacieden |
ok, dat gedeelte neem ik dan terug. ik heb niet heel de wedstrijd gezien en ik ging uit van de studio sport beelden.
ik vind het trouwens wel erg zonde dat ajax geen kampioen in de Kuip word, dat zou echt geweldig geweest zijn. Ook maar hopen dat de huldiging gewoon op het Leidseplein en niet zoals laatst (toen die kakkerlakken het jaar ervoor de binnenstad gemolt hadden) op een parkeerplaats.
| quote: |
| Originally posted by Blik De term Lucky Ajax word regelmatig rondgestrooid door verstrooide ajax-haters en de media, dit is echter heel vaak overdreven. Dit seizoen heeft Ajax eerder pech dan geluk gehad (remember the Champions League...). De goal was weliswaar onterecht, maar de overwinning was zeker verdient aangezien Groningen maar 3 keer voor de goal is gekomen. Om dan de term Lucky Ajax naar boven te halen vind ik lichtelijk overdreven. en het is ajacieden |

| quote: |
| Originally posted by Fkwebeman In de samenvatting is idd maar 3 keer te zien dat Groningen voor de goal komt, maar ja het is allang bekend dat het Studio Ajax is en niet studio sport. (a'la... who cares) Zo hebben ze een aantal schoten van Groningen die dicht bij het doel waren niet eens laten zien (van Gessel na aanraking Ajaxbeen 10 centimeter naast '89) |
| quote: |
| Originally posted by Blik ok, dat gedeelte neem ik dan terug. ik heb niet heel de wedstrijd gezien en ik ging uit van de studio sport beelden. ik vind het trouwens wel erg zonde dat ajax geen kampioen in de Kuip word, dat zou echt geweldig geweest zijn. Ook maar hopen dat de huldiging gewoon op het Leidseplein en niet zoals laatst (toen die kakkerlakken het jaar ervoor de binnenstad gemolt hadden) op een parkeerplaats. |
terug denk ik (/ hoop ik, dan verdien je het om een schop te krijgen van een Feyenoord supporter). Dat is gewoon geweld uitlokken, nergens voor nodig!
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ajaxieden of ajacieden het blijven klotej*den. En wat nou Lucky Ajax, zelfs KOEMAN noemde Ajax gisteren 'Lucky Ajax'. Of kijken diehard Ajaxsupporters , naast het feit dat ze niet in het stadion komen, niet meer naar studio sport maar lezen ze echt alleen maar teletekst? Dus totaal niet overdreven.... plus zie het stuk hieronder ![]() |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Rot toch op man, dat is de kat op het spek binden. Als jij daar dan als klein Blikkie staat kom je ook terug denk ik (/ hoop ik, dan verdien je het om een schop te krijgen van een Feyenoord supporter). Dat is gewoon geweld uitlokken, nergens voor nodig! |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Rot toch op man, dat is de kat op het spek binden. Als jij daar dan als klein Blikkie staat kom je ook terug denk ik (/ hoop ik, dan verdien je het om een schop te krijgen van een Feyenoord supporter). Dat is gewoon geweld uitlokken, nergens voor nodig! |

| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ajaxieden of ajacieden het blijven klotej*den. En wat nou Lucky Ajax, zelfs KOEMAN noemde Ajax gisteren 'Lucky Ajax'. Of kijken diehard Ajaxsupporters , naast het feit dat ze niet in het stadion komen, niet meer naar studio sport maar lezen ze echt alleen maar teletekst? |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.