TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ferry Corsten - Right of Way!!!
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 »
H� jongens, morgen een superfeest, maar zijn jullie wel eens eerder in HMH geweest? Ik niet namelijk, hoe is de zaal eigenlijk en hoe goed is het geluid? Ik hoor daar namelijk verschillende dingen over. Oh ja, nog iets, een domme vraag misschien, maar is het een beetje op temperatuur in de main zaal?
Hoe laat zijn jullie daar al?
| quote: |
| Originally posted by Jimmy H� jongens, morgen een superfeest, maar zijn jullie wel eens eerder in HMH geweest? Ik niet namelijk, hoe is de zaal eigenlijk en hoe goed is het geluid? Ik hoor daar namelijk verschillende dingen over. Oh ja, nog iets, een domme vraag misschien, maar is het een beetje op temperatuur in de main zaal? Hoe laat zijn jullie daar al? |
Wees maar gerust het zal binnen niet vriezen. Ik heb het nog nooit koud gehad tijdens een party
| Originally posted by Jimmy H� jongens, morgen een superfeest, maar zijn jullie wel eens eerder in HMH geweest? Ik niet namelijk, hoe is de zaal eigenlijk en hoe goed is het geluid? Ik hoor daar namelijk verschillende dingen over. Oh ja, nog iets, een domme vraag misschien, maar is het een beetje op temperatuur in de main zaal? Hoe laat zijn jullie daar al? |
115 DB's
digi cams zijn zker verboden?
Helaas niet, volgens mij is dat standaard concept van q-Dance/ID&T.
Ik zeur liever niet teveel over mijn duitse belevenissen, maar er is 1 ding wat me opvalt daar, op elk feest waar dan ook mag je gewoon met je cam binnenkomen. Vind ik beetje jammer van ID&T en co. 
Nou ik vind het wel logisch na het zien van 2 knetterdetetter wauze lui op partyscene. Die ogen vielen er dus letterlijk uit
en zulke foto's wil je gewoon niet hebben rondcirculeren
je mag je wegwerpcameratje altijd mee nemen en dat is leuk voor het fotoalbum 
| Originally posted by HBtje Ik heb het nog nooit koud gehad tijdens een party |
| Originally posted by HBtje Ik zeur liever niet teveel over mijn duitse belevenissen, maar er is 1 ding wat me opvalt daar, op elk feest waar dan ook mag je gewoon met je cam binnenkomen. Vind ik beetje jammer van ID&T en co. |
| zeker niet op Impulz geweest in februari 2001, het was toen echt heel koud in de trancezaal |
Gaaf man!
Dus dan kan ik gewoon m'n short-sleeve hemd aandoen.
Ik zag ferry corsten nog vanochtend op tv tijdens ontbijt-tv oid (ned.1) in gesprek met Daphne. Hij vertelde dat hij er veel zin in heeft morgen, over dat extra uurtje ivm wintertijd en waarom hij nu pas met een album onder z'n eigen naam komt. Hij kan er nu tracks op produceren met z'n eigen stijl, zit niet vast aan andere label, nu kan hij laten zien hoe hij echt is.
Gisteren vertelde hij tijdens ASOT dat ie best nerveus is. Elk uur in z'n set wordt zo opgebouwd naar een bepaald hoogtepunt of zoiets.

| Originally posted by basd (hij zal wel slapen dus doe ik et effe )Volgens mij werkt (nou ja werkt, hij heeft tijd zat om te posten dus dat zal wel meevallen) ie 's nachts, heb em ergens een keer zoiets horen zeggen geloof ik.. Maar goed, dat kan ie zelf beter vertellen uiteraard |
Naar Kill Bill geweest! VET! 
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk zoals vandaag 
ik dacht dat je bij q-dance wel digicams mee mocht nemen? 
wie kan hier ff duidelijk over zijn? 
Q-Dance NIET!
Duidelijk genoeg? 
Kan t minder duidelijk dan? 
T is volgens mij nog steeds niet Sold Out, maar boeit ook niet, bouwen gewoon ons eigen TA Feestje 

zinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
we gaan helemaal los morgen 
Whaha ik heb een vrijkaartje gewonnen. Gister bekend gemaakt in a state of Trance door Ferry.
Heb nog nooit wat gewonnen. Toch mooi ff mijn naam op de radio! Ben echt beroemd nu!

| Originally posted by Remy D Whaha ik heb een vrijkaartje gewonnen. Gister bekend gemaakt in a state of Trance door Ferry. Heb nog nooit wat gewonnen. Toch mooi ff mijn naam op de radio! Ben echt beroemd nu! |

| Originally posted by TranceFool haha vet ![]() nou ben ik wel benieuwd welke smoes jij had bedacht die van die schoonmoeder zeker....of die paddo�s??? ![]() |
En nu sta ik op de gastenlijst.
En wie vergaten we:
| [*] -=Freezel=- [*] ahp2002 [*] ArisE2 [*] basvh [*] Dj Lex [*] eieregooie [*] Frankisback [*] HBtje + Semtex (#taforum) [*] Jimmy [*] kolkiewolkie [*] Magic83 [*] Martillo [*] mgerrits [*] moogwai [*] Partyhardy! [*] Remy D [*] Sabina [*] snitz [*] Three 'O Three [*] tijs08 [*] total woot [*] TranceFool [*] TranceZone [*] Glaniskanis |
Ik heb echt MEGAVEEL zin hier in
! Ik kom himmel solo dus als ik wat rond blijf hangen dan weet je waarom dat is. Vandaag weer een knaken tentamen gehaald en ik ga echt alle frustratie van de laatste 4 weken achterlaten morgen
. Kheb dit echt n�dig
.
Oja, allemaal nie vergeten extra doekoe mee te nemen want tijdens dat phonegesprek waarin Ferry die gastenlijstplaats aan Remy weggaf vertelde ie dat je de ceedee ook al kon kopen tijdens het feest
.
CU!
| Originally posted by FunkySimon is het eigenlijk uitverkocht of niet? ben namelijk misschien toch van plan te gaan ![]() als het niet uitverkocht is, kan je dan tickets aan de deur van de HMH scoren of moet je perse in de voorverkoop halen? |
| is het eigenlijk uitverkocht of niet? |
Okeej, nog ff vraagie... Ik moet vandaag voor 't eerst met de Trein naar de HMH... Hoe kan ik dat het beste doen vanuit Den Haag? Welk station is het makkelijkst bijvoorbeeld?
| Originally posted by eieregooie Okeej, nog ff vraagie... Ik moet vandaag voor 't eerst met de Trein naar de HMH... Hoe kan ik dat het beste doen vanuit Den Haag? Welk station is het makkelijkst bijvoorbeeld? |
Vanaf dat station is het dan nog een minuut of 5 � 10 lopen richting de HMH
Zo wij vertrekken ook zo richting Rotterdam om met de gang te gaan eten
En daarna hoppa richting HMH!
Tot straks allemaal!