TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Release DVD Tiesto in Concert: 1 oktober!
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 »

Posted by jp on Oct-02-2003 19:36:

Welnee, die worden als oorbellen in Afrika verkocht

Posted by Asperge on Oct-02-2003 19:41:

quote:
Originally posted by jploveparade
Welnee, die worden als oorbellen in Afrika verkocht

als buikketting bedoel je

Posted by Fkwebeman on Oct-02-2003 20:10:

Tering..

sorry hoor, had die DVD graag als zijnde herinnering willen hebben, maar voor 35 euro hoeft dat van mij niet..

Volgens mij werd de 2DVD versie eerst overal als 20 euro 'voorverkocht'
Bij een platenzaak waar ik vaak kom vertelden ze me dat de prijs rond de 20 euro zou liggen.. (in de Lukas Klamer folder stond de 2DVD hoes ook gewoon bij de 15 euro..)

Belachelijk..

ID&T bugger off..

Posted by Joost008 on Oct-02-2003 21:06:

JEZUS, ik denk wel dat ik de dvd ga halen, maar toch vind ik 35 euro wel extreem veel geld, dat er een productiefout is geweest is toch niet de fout van ons als consumenten, we betalen ons al lam aan kaartjes ed. en dan gaat de prijs van deze dvd ook nog eens met bijna 15 euro omhoog. En we hebben er al zolang op moeten wachten ze zouden er eerder geld vanaf moeten halen
Ik vin dit niet kunnen....en wat ook al eerder gezegd is dat dit al bijna het bedrag van het toegangskaartje was niet meer normaal toch!!!

Posted by Cosmic on Oct-02-2003 21:11:

quote:
Originally posted by Joost008
JEZUS, ik denk wel dat ik de dvd ga halen, maar toch vind ik 35 euro wel extreem veel geld, dat er een productiefout is geweest is toch niet de fout van ons als consumenten, we betalen ons al lam aan kaartjes ed. en dan gaat de prijs van deze dvd ook nog eens met bijna 15 euro omhoog. En we hebben er al zolang op moeten wachten ze zouden er eerder geld vanaf moeten halen
Ik vin dit niet kunnen....en wat ook al eerder gezegd is dat dit al bijna het bedrag van het toegangskaartje was niet meer normaal toch!!!

Koop hem dan niet! Ik zou hem ook kopen, maar niet op deze manier. Ik download hem wel ergens, zal ID&T leren

Posted by arj1o1 on Oct-03-2003 06:18:

massaal id$t mailen

Posted by Freezel on Oct-03-2003 06:29:

quote:
Originally posted by arj1o1
massaal id$t mailen

ID$T reageert toch nooit op email, dus dat heeft ook weinig zin.

Posted by Magic83 on Oct-03-2003 07:04:

mjah ik zou um ook kunnen downloaden maar feit is dan wel weer dat je iets kwaliteitsverlies heb wat ik ook weer niet wil

gelukkig krijg ik 20% korting maar toch...
mijn bron wist trouwens niks af van 2 versies.

vandaag maar ff bellen of ze um hebben kan ik um in het weekend halen

Posted by Joost008 on Oct-03-2003 08:35:

quote:
Originally posted by Cosmic
Koop hem dan niet! Ik zou hem ook kopen, maar niet op deze manier. Ik download hem wel ergens, zal ID&T leren

Ik begrijp wat je bedoelt, maar toch wil ik hem ook wel heel erg graag hebben!! Dus ik kijk nog wel wat ik doe als ik vanmiddag ff langs de platenzaak ga...

Posted by Ding Chavez on Oct-03-2003 09:57:

Het wordt vager en vager...
Dancegrooves verkoopt de 2DVD versie gewoon voor � 23,90

Posted by snitz on Oct-03-2003 10:03:

bol.com verkoopt hem ook nog steeds voor dezelfde prijs en hij verschijnt daar pas op 7 oktober dus met andere woorden we worden weer lekker aan het lijntje gehouden

Posted by Bouma-Bros on Oct-03-2003 10:43:

Ik ben net bij de FRS in Utrecht geweest en daar ligt ie gewoon hoor. Voor "slechts" � 21,99 en gewoon een Dubbel-DVD.

Posted by MaGiK54 on Oct-03-2003 10:57:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Ik ben net bij de FRS in Utrecht geweest en daar ligt ie gewoon hoor. Voor "slechts" � 21,99 en gewoon een Dubbel-DVD.

Happy happy happy happy happy happy happy happy

Posted by Freezel on Oct-03-2003 11:02:

Net ff gehaald bij de FRS in Utrecht!

Posted by Flipper01 on Oct-03-2003 11:21:

quote:
Originally posted by Freezel
Net ff gehaald bij de FRS in Utrecht!

Ik ga straks hier in Groningen maar ff rondkijken
Op zich kan ik ook aan m'n broertje vragen of hij hem wil branden, aangezien een vreind van hem bij van Leest werkt

Posted by Partyhardy! on Oct-03-2003 11:41:

Thumbs up

Woehoe! ik heb hem eindelijk ook! VET!!!!

Posted by Teknikol on Oct-03-2003 12:05:

Ondertussen heb ik nog steeds geen DVD gezien hier op de deurmat..
Ben wel benieuwd welke versie ik krijg nu :s

Posted by Blik on Oct-03-2003 12:41:

die 35 euro versie is een fout in de website, die versie staat ook alleen bij de internationale site, www.frs.com dus. bioj de nederlandse site staat die niet

maar ik ga ook maar eens naar de cd-zaak, want ik moet hem hebben

Posted by Flipper01 on Oct-03-2003 12:45:

quote:
Originally posted by Blik
die 35 euro versie is een fout in de website, die versie staat ook alleen bij de internationale site, www.frs.com dus. bioj de nederlandse site staat die niet

Ik zit nog ff te bedenken waar ik hem zal kopen... Ik denk bij de FRS, doe ik nog eens wat nuttigs met m'n cd-bonnen

Posted by Blik on Oct-03-2003 12:46:

quote:
Originally posted by Flipper01
Ik zit nog ff te bedenken waar ik hem zal kopen... Ik denk bij de FRS, doe ik nog eens wat nuttigs met m'n cd-bonnen

wilde hem eigenlijk bij de Lukas Klamer kopen, omdat die daar maar 17,85 kost, maar ik heb ook nog een CD-bon van 20 euro, dus ga ik maar naar de cd-zaak nu maar hopen dat music store hem al heeft

Posted by MaGiK54 on Oct-03-2003 13:05:

quote:
Originally posted by Blik

Dus het relletje rond de prijs was eigenlijk voor niks

Maaaaaaaar DVD is ook binnen bij mij, bij de Mediamarkt hadden ze hem op een groot plasmascherm aanstaan en een hele hoop normale TV's, kreeg toen al kippevel

Posted by Flippe on Oct-03-2003 13:05:

ik ga hem ook halen, bij de Music store

�23.99

Posted by Magic83 on Oct-03-2003 13:09:

ik haal um morgen ook :O
(had mijn bron toch lekker gelijk met die onzin over prijzen )

volgens mij issie bij de mediamarkt 19,99 hhmm 20% eraf voor mij wordt mooie prijs

Posted by MaGiK54 on Oct-03-2003 13:09:

quote:
Originally posted by Magic83
ik haal um morgen ook :O
(had mijn bron toch lekker gelijk met die onzin over prijzen )

volgens mij issie bij de mediamarkt 19,99 hhmm 20% eraf voor mij wordt mooie prijs

In Rijswijk issie gewoon � 21.99.

Posted by Magic83 on Oct-03-2003 13:28:

verdomme ik kan niet wachten tot morgen dat ik um kan kijken in de winkel

en in m'n handen heb uiteraard

Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 »