TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Invited 5 - Rotterdam: GABRIEL & DRESDEN!
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 »

Posted by Hitman on Sep-25-2003 16:17:

quote:
Heb er veeeel zin in.

ik ook

Posted by mr.marcello on Sep-25-2003 16:21:

quote:
Originally posted by Hitman
ik ook

Anders ikke wel!!

Posted by Ries'79 on Sep-25-2003 16:24:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Zooooo ff een uurtje naar bed toe en dan rond een uur of 10 naar R'dam. Heb helemaal geen zin in 4 uur Gabriel & Dresden en zeker niet in 3 uur Tiesto, wat kan het leven soms klote zijn

Tja het is inderdaad niet veel soeps met die line up

Posted by M_Peror on Sep-25-2003 20:17:

Vertrek nu... heb er zin in... tot zo!

Posted by Asperge on Sep-25-2003 20:21:

Zo ik ben jaloers! Ik wil eigenlijk ook wel! Maja ik zit nu in Zweden, ook niet verkeerd eigenlijk! T is echt leuk hier! Maja ga wel een andere keer naar een Invited als die nog gehouden gaan worden.

Posted by mr.marcello on Sep-25-2003 20:21:

quote:
Originally posted by M_Peror
Vertrek nu... heb er zin in... tot zo!

Ja, ik ga er zo ook maar vandoor!

Posted by Opti on Sep-25-2003 21:33:

aah, kreeg om 20.30 nog een sms van totaal woot of ik nou eigenlijk ging, was toen aan het werk. Kreeg toen toch wel een beetje spijt dat ik niet ging, veel fijne mensjes van TA die ik lang niet heb gezien gaan wel, nu zie ik ze nog langer niet, spijt spijt

Posted by Jappio on Sep-25-2003 23:43:

quote:
Originally posted by Optimus
aah, kreeg om 20.30 nog een sms van totaal woot of ik nou eigenlijk ging, was toen aan het werk. Kreeg toen toch wel een beetje spijt dat ik niet ging, veel fijne mensjes van TA die ik lang niet heb gezien gaan wel, nu zie ik ze nog langer niet, spijt spijt

he rukker ik ben er ook niet bij hoor dus zijn we ff samen zielig en hebben we samen spijt

Posted by Opti on Sep-25-2003 23:51:

dwerg, ik dacht dat jij er ook was Zullen we saampjes zielig zijn dan ja, ik ga slapen en rukken, ik denk aan je Jappie!!

Posted by Dj Lex on Sep-26-2003 04:16:

Wat een vette avond zeg! Gabriel (zwart kapsel?) was echt super, draaide twee fijne uurtjes. Dave Dresden vond ik iets minder, maar niettemin uitermate goed uiteraard Heeeel veeeeel onbekende platen gehoord met een paar platen die iedereen wel kent. Ik noem een: On a high, ATRC, Beautifull things en a thousand beuatiful things.
Daarna de man waar velen op gewacht hadden: Tiesto. Vond het een erg lekkere set met veel onbekende platen en vrijwel geen hitjes. Erg lekker om op te dansen

Super veel bekende Ta'ers gezien natuurlijk en een paar onbekende. Friso, FunkySimon en Rofl (post eens man!) waren de grote onbekende.
Leuk om iedereen weer ff gesproken te hebben. Het was gezellig!

Eindcijfer: 9.4964

Posted by Creamfields23 on Sep-26-2003 05:46:

OK, wie is er nog meer bekeerd? Ik wil meer reports zien/lezen.

Posted by arj1o1 on Sep-26-2003 05:59:

geen motorcycle - deep breath love
of
evanescene - hello (gabriel and dresden bootleg)
gehoord?

Posted by Freezel on Sep-26-2003 06:12:

Ben net terug, ff een kort verslagje:

Invited was echt super! Voor het eerst een TA-meeting meegemaakt, hij was wat kleintjes volgens de experts, maar dat maakte niet uit

Was om 22:15 binnen en meteen Dave Gahan - I Need You (Gabriel & Dresden Unplugged Mix) als binnenkomer Erg lekker. Josh & Dave deden zelf ook actief mee om er een feestje van te maken en de gang zat er naar mijn mening al snel in.

Tiesto begon volgens mij rond 1:45 met een heerlijke progressive plaat daarna meteen over naar Carrera 2, echt vet om die weer eens te horen en meteen kwamen de glitters naar beneden zetten. Tiesto bouwde zoals gewoonlijk een lekker feestje en wisselde trance met progressive, techno en hardtrance georienteerde platen af. Geen bekende hitjes gehoord van Tiesto.

Gabriel & Dresden
Paul Oakenfold - Southern Sun (Gabriel & Dresden Remix)
Dave Gahan - I Need You (Gabriel & Dresden Unplugged Mix)
Duncan Sheik - On A High (Gabriel & Dresden Love From Humboldt Dub)
Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden Unplugged Mix)
Andain - Summer Calling (Was echt een megavette plaat, met alleen maar de beat en een vocal)
Lili Haydn - Anything (Gabriel & Dresden Remix)
Jewel - Serve The Ego (Gabriel & Dresden Club Mix)
Jewel - Intuition (Gabriel & Dresden Remix)
Annie Lennox - A Thousand Beautiful Things (Gabriel & Dresden Remix)
Motorcycle - As The Rush Comes (Sweeping Strings Remix)
Way Out West - Mindcircus (Gabriel & Dresden Remix)
en jawel: Motorcycle - Deep Breathe Love

DJ Tiesto
Three Drives - Carrera 2
DJ Remy - Bang
Ton TB - Electronic Malfunction
William Orbit - Barbers Adagio For Strings (DJ Tiesto Remix)
Literon/Speedy J - Collabs 200: Snacker
Mind Trap - Much Better Man
Radiohead - Street Spirit (DJ Tiesto Remix)
DJ Tiesto - Nyana (enorme dikke remix)
DJ Tiesto - Traffic
Skin - Faithfulness (DJ Tiesto Remix)
Marco V vs Jens - Relooped
Ron van den Beuken - Timeless
en nog een plaat die op Push - Strange World en let The Light Shine in leek, die was ook vet

meer weet ik niet ff te herrineren

Posted by arj1o1 on Sep-26-2003 06:16:

lekkkkkkkkkkker!

Posted by Dj Lex on Sep-26-2003 07:45:

quote:
Originally posted by arj1o1
geen motorcycle - deep breath love
of
evanescene - hello (gabriel and dresden bootleg)
gehoord?

Die tweede wel geloof ik als ik 3o3 en tijs08 moet geloven

Posted by Bouma-Bros on Sep-26-2003 09:01:

Dave Dresden was degene met donker kapsel, Josh Gabriel die kleine blonde.

Vond het een erg geslaag avondje! G&D draaiden ook nog Deep Breath Love, de nieuwe Motorcycle; top! Daar waar Dave Dresden meer bekend werk draaide met melodietjes en vocaaltjes, draaide Josh Gabriel wat meer tech-house platen. Een goede afwisseling, set zat heel goed in elkaar. Alleen beetje jammer dat het geluid pas na een uur harder ging en er toen wat meer variatie in de lichten kwam. Het eerste uur was vooral gezellig ouwehoeren met iedereen met de muziek meer als achtergrond.

Van mij mogen ze daar vaker feestjes gaan organiseren, vind het een betere locatie dan Panama.

Grtz, Sido

PS Tiesto draaide als derde plaat (na Carrera 2) PQM - You Are Sleeping (Luke Chable Vs. PQM Mix) en als eerste plaat Dibaba - Hold You (Agoria Bear Remix).

-> 2 Tango: nice to meet!

Posted by ambs on Sep-26-2003 09:30:

Klinkt alsof het een mooi feestje was!! good to read everyone had a good time!!!

Ik had het ook super naar m'n zin gisteravond.... Alleen ergens anders
wooooeeeeeiiiiiiiiiiii

Posted by Kakao on Sep-26-2003 09:33:

Gabriel en Dresden waren erg lekker bezig gisteravond, veel geile plaatjes alhoewel het mixen niet altijd ff strak was vond ik. Vooral tijdens As the Rush Comes vond ik best jammer. Leuk geprobeerd, but no cigar. Kon er wel om lachen

De Cruisterminal zelf vond ik een erg mooie lokatie. Alleen het geluid was zooooo erbarmelijk slecht. Die verotte bass irriteerde me mateloos, geen enkele plaat kwam er echte lekker door naar mijn mening. Leg ik wat dat betreft liever thuis een plaatje erop, klinkt toch een stuk beter. Verder was de prijs van het drinken wel oke, beetje vaag dat je 2,25 dokt voor een tapbiertje en 4,5 voor een smirnoff ice. Je ziet mij er nooit meer terug in de Cruiseterminal, geef mij dan maar Panama ; ook zeker geen topgeluid maar beter als dit.

Tiesto begon lekker ; de eerste 4/5 platen vond ik erg lekker. Daarna verviel hij in platte kut-trance, echt niet te pruimen. Zooooo slecht, vond het om te janken. Daarom zijn we ook maar om een uurtje of half 4 vertrokken ; we hadden niet het idee dat het veel beter ging worden en sommigen van ons hadden de ochtend erop belangerijke colleges e.d.

De set van Gabriel en Dresden was naar mijn mening dus goed, die van Tiesto niet. Komt het in het kort op neer.

Posted by M_Peror on Sep-26-2003 10:14:

Zo... ik vond het dus "ech wel een goei feessie"! Mooie locatie, lekker ruim, mogen ze van mij vaker iets organiseren! Wat weinig toiletten voor al die mensen leek 't maar heb eigenlijk geen belachelijk lange rijen gezien dus misschien viel het wel mee. In de grote zaal was het alleen gruwelijk warm, was in een half uur compleet doorweekt en dat vind ik toch net ietsje minder relaxt feesten. Airco'tje d'rin zou toppie wezen! Het geluid vond ik wel ok, al had ik het idee dat-ie zo nu en dan op 't randje stond van wat de installatie aankon, vooral in de hoge tonen. (Hij blaast 'm op, hij blaast 'm op... nee toch niet! ) Maar toch heeft 't wel iets om te staan springen met de Erasmusbrug op de achtergrond...

Gabriel & Dresden heb ik een aardig deel van gemist omdat we pas tegen 23.45u binnen waren maar wat ik nog gehoord heb was prima. Lekkere platenkeus al was 't mixen zo nu en dan wat minder, een paar mislukte experimentjes tussendoor, maar ach I couldn't care less op dat moment. En toen Tijs natuurlijk. In het begin vond ik 'm goed, maar vanaf juist een uur of half vier werd ie pas echt geweldig. Veel onbekende platen gehoord... maar dan wel van het type "die wil ik vaker horen!" Woei, een zwaar springnummer rond een uur of vier... ik wil een ID! En kippevel toen ie als toegift nog even Barber's Adagio for strings opzette... thank you mr. Tiesto! Toffe verrassing trouwens (voor mij dan): ik dacht dat ie maar tot vier uur zou draaien en uiteindelijk zette ie om iets voor vijf pas 't geluid uit. Was wel "kei-kapot"... maar dat was 't waard!

TA's, tof weer met jullie allemaal te hebben kunnen feesten! Jammer dat we op de meeting nog niet helemaal compleet waren maar toch mijn grootste meeting so far. Onno, prettig om te weten dat je geen steek veranderd bent aan 't andere eind van de wereld (fluorescerende stuiterbal dat je bent ), Tijs08, 3o3, Lex, Flipper en Odyne, Total Woot, Snuggle + Anke en de rest (incl. degenen die ik nog niet kende zoals Funkysimon): it was fun... tot de volgende keer weer!

Posted by Ding Chavez on Sep-26-2003 10:17:

quote:
Originally posted by Kakao
Tiesto begon lekker ; de eerste 4/5 platen vond ik erg lekker. Daarna verviel hij in platte kut-trance, echt niet te pruimen. Zooooo slecht, vond het om te janken.

Pfew, ik dacht even de enige te zijn die dezelfde mening had. Ti�sto zou op dit soort feestjes de sfeer van de oude solo's proberen te recre�ren geloof ik, maar daar is hij dan jammerlijk in gefaald naar mijn mening. Ong 1,5 uur lang, 4/4 beat, deuntje eroverheen, breakje, climax, en weer naar de volgende. Platte kut-trance zou je het idd kunnen noemen Tegen 4en dan toch eindelijk afwisseling met een breakbeat plaat en jawel, ook Speedy J - Unknown (Montana Remix) kwam erin als eerste toegift. Ik denk de enige plaat waarop ik los kwam bij Ti�sto.
Ik kwam helaas wat laat binnen met dank aan de NS, maar, gelukkig, wel gelijk met het volume open. Ik vond het met het geluid wel meevallen eerlijk gezegd, als je maar een beetje naar het midden stond. Tegen het einde van de avond begonnen de boxen het idd wel te begeven.
Gabriel & Dresden deden alles wat je van ze mocht verwachten. Veel eigen, heerlijke producties, goed mixwerk (af en toe wat foutjes ja of teveel gekut met acapella's/effects), en een goede afwisseling tussen Dave & Josh. Zoals een van de bouma broers al zei, Dave met het meer bekende vocale werk en Josh met diepere tech-house.
Jammer van de set van Ti�sto, maar de goede set van G&D overheerst toch waardoor het geen weggegooid avondje geweest is

Posted by Ries'79 on Sep-26-2003 10:19:

quote:
Originally posted by Kakao De Cruisterminal zelf vond ik een erg mooie lokatie. Alleen het geluid was zooooo erbarmelijk slecht. Die verotte bass irriteerde me mateloos

Daar sluit ik mij volledig bij aan, dealniettemin vond ik het een top feest!!, leuke mensen, wat ouder publiek, alleen vond ik de sfeer met G&D wat tam en mat!

Omdat ik een hele tijd niet naar tiesto ben geweest moest ik wel weer wennen aan de handtekeningen, telefoonfoto's en "tiesto ik zou zo graag een plaatje willen" hype!!

Vooral het eind van het feest was super de een na laatste plaat, can't find a better man, heb ik op een hele oude live set staan van tiesto. Kippenvel dus, dan maar te zwijgen over william orbit zijn plaat!!

Posted by Magic83 on Sep-26-2003 12:04:

het was cker vet.

op die bass na en dat nix te eten kon halen :@
En het heet was

Maar verder was VETTT

btw was er een TA-er met een oranje broek/zwart shirt met oranje smiley erop?

Die gast ging echt heel de avond compleet uit ze bol

Posted by Ding Chavez on Sep-26-2003 12:33:

quote:
Originally posted by Magic83
btw was er een TA-er met een oranje broek/zwart shirt met oranje smiley erop?

Die gast ging echt heel de avond compleet uit ze bol

Dat was nou Onno aka PartyHardy, onze eigen TA stuiterbal

Helemaal vergeten te melden dat er gratis cola uitgedeelt werd, top Ook bleek het niet zo moeilijk om aan heel veel bonnen voor een gratis mixdrankje te komen voor sommige mensen Daardoor werd het wel weer moeilijk om de gekochte bonnen op te maken, maarja, dat kun je vantevoren ook niet weten.

quote:
Originally posted by Ries'79
Vooral het eind van het feest was super de een na laatste plaat, can't find a better man, heb ik op een hele oude live set staan van tiesto.

Mind Trap - Much Better Man Wereldplaat is dat. Hmm, wel jammer dat ik die dan gemist heb :/

Posted by TranceFool on Sep-26-2003 13:36:

Nou, ik vond het gisteren echt geweldig!!!! Niet alles van G&D mee kunnen pakken omdat ik pas tegen half 12 binnen was. Wat ik heb gehoord klonk wel zeeerrrrrr relaxed. Tiesto vond ik ook weer geweldig. Ben toch wel op veel momenten flink uit mn dak gegaan. Met als super hoogtepunt voor mij Mark Norman - Stream.......teeeering wat is dit een vet nummer zeg. Mn favo plaat van dit moment denkik....zoveel energie in die plaat . Die nieuwe Fictivision is trouwens ook erg vet!! En die plaat die Tijs noemde was ook gruwelijk (ben de titel vergeten ).....en als ik zo bedenk kan ik nog veeeel meer vette momenten opnoemen (zoals ik ze beleefd heb dan )
Ik heb volgens mij ook een nieuwe L-Vee productie gehoord.......zou echt zweren dat het de nieuwe Green Martian is (??). Verder geen zin om verhaal op te hangen, teveel vette momenten.

het was weer gezellig

Posted by Flipper01 on Sep-26-2003 13:50:

Love is in the air

WOEIIII wat een lekker feestje was dat zeg!!

Ik kom net uit m'n bedje waar ik pas rond half 11 in lag, tja je moet er wat voor over hebben

Ik ga later wel ff de reply's lezen en er nog een geven, nu eerst even wat eten naar binnen werken, want zo'n avond uit je dak gaan kost toch aardig wat energie

Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 »