TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- NLTA MP3 Mix Contest Oktober 2003
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 »
| quote: |
| Originally posted by Djeebie Hij staat er echt op hoor Als .txt bestand en niet als .cue. |
Ik heb ook bijna alles binnen en heb er al een paar beoordeeld.
Spannend
Heb net 6 sets gebrand die gaan mee naar mijn werk vannacht! Hebben we weer wat te doen
hoe gaat de beoordeling in zn werk? wordt elke set uitgebreid besproken aan de genoemde criteria?
| Verder mis ik de cue-files van Bailey |
| Originally posted by ahp2002 hoe gaat de beoordeling in zn werk? wordt elke set uitgebreid besproken aan de genoemde criteria? |
| Originally posted by ahp2002 hoe gaat de beoordeling in zn werk? wordt elke set uitgebreid besproken aan de genoemde criteria? |
| Originally posted by Creamfields23 Dit lijkt mij ook erg lastig, waar het kan zal ik zeker toelichting geven. |

| Originally posted by Djeebie Ik eis anders een wetenschappelijk onderbouwd verslag van zo'n 30 kantjes over m'n set en ik denk dat ik niet de enige ben ![]() Gaan jullie trouwens de jury deadline van half oktober halen? Niet dat het mij wat uitmaakt, maar toch... |
. Ik kan de uitslag op 14 oktober alleen niet om 12.00 posten ivm school.
| Originally posted by DJ D-Man Als we de uitslag nou eens allemaal tegelijk posten om een uur of acht 's avonds ofzo? |
Maak dan een standaard Excel werkblad met daarop horizontaal alle deelnemers en vertikaal alle punten van beoordeling. En dan in de tabel met ++ + +- - -- aangeven of het goed of slecht is. Helemaal onderaan komt een persoonlijk commentaar stukje.
Dus zoiets:
++ = 5pt
+ = 4pt
+- = 3pt
- = 2pt
-- = 1pt
............|DJ A|DJ B|DJ C|DJ D|
------------+----+----+----+----+-
Overgangen..|.++.|.+..|.++.|.-..|
Techniek....|.+-.|.+..|.+..|.--.|
Verhaallijn.|.-..|.++.|.+-.|.+-.|
Effecten....|.+..|.+-.|.+..|.--.|
------------+----+----+----+----+-
Eindscore...|.14.|.16.|.17.|..7.|
* Commentaar:
-DJ A: Hoop geblaat
-DJ B: Meer gemekker
-DJ C: Kukeleku
-DJ D: Moo
Snapt u? 
| Originally posted by Chicane Maak dan een standaard Excel werkblad met daarop horizontaal alle deelnemers en vertikaal alle punten van beoordeling. En dan in de tabel met ++ + +- - -- aangeven of het goed of slecht is. Helemaal onderaan komt een persoonlijk commentaar stukje. Dus zoiets: ++ = 5pt + = 4pt +- = 3pt - = 2pt -- = 1pt ............|DJ A|DJ B|DJ C|DJ D| ------------+----+----+----+----+- Overgangen..|.++.|.+..|.++.|.-..| Techniek....|.+-.|.+..|.+..|.--.| Verhaallijn.|.-..|.++.|.+-.|.+-.| Effecten....|.+..|.+-.|.+..|.--.| ------------+----+----+----+----+- Eindscore...|.14.|.16.|.17.|..7.| * Commentaar: -DJ A: Hoop geblaat -DJ B: Meer gemekker -DJ C: Kukeleku -DJ D: Moo Snapt u? |
Ik heb voor mijzelf een word bestand gemaakt met daarin een tabel. Als we nou een schaal van 1 tot 5 nemen waar 5 het hoogste is.
Mijn bestand is hier te vinden:
http://www.xs4all.nl/~wlkrei/Dj%20contest.doc
Ben ik nog deelnemers vergeten?
| Originally posted by Asperge Ik heb voor mijzelf een word bestand gemaakt met daarin een tabel. Als we nou een schaal van 1 tot 5 nemen waar 5 het hoogste is. Mijn bestand is hier te vinden: http://www.xs4all.nl/~wlkrei/Dj%20contest.doc Ben ik nog deelnemers vergeten? |
| Originally posted by ahp2002 ziet er goed uit, een paar woorden als commentaar erbij zou ook leuk zijn erbij |
| Originally posted by Chicane Dan presenteer ik nu ook mijn tracklist maar eens, heel wat anders dan wat de rest gemaakt heeft maar dat was ook wel te verwachten denk ik zo ![]() 01. Ilay & Beat C - High (Chab Remix) 02. Fisher Project - I Get A Rush (Moogwai vs Chab Remix) 03. G-Pal - Ocean Of Blue (G-Pal's Next Mix) 04. Matthew Dekay - If I Could Fly 05. Hardy Heller - Tibet EP: Thinking About (Original Mix) 06. PQM - You Are Sleeping (PQM Meets Luke Chable Mix) 07. Echomen - Truth (Weekend World Remix) 08. Ballroom - Lullaby (Marc O'Tool Remix) 09. John Creamer & Stehpane K - I Wish You Were Here (Envy Remix) 10. Riva - Time Is The Healer (Pablo Garano Remix) 11. Gardner & Thomas - Control 12. Stephan Schmidt - Minimal Contact Even coderen nog en dan uppe maar, vanavond istie op de servert |
| Originally posted by Asperge Ik heb voor mijzelf een word bestand gemaakt met daarin een tabel. Als we nou een schaal van 1 tot 5 nemen waar 5 het hoogste is. Mijn bestand is hier te vinden: http://www.xs4all.nl/~wlkrei/Dj%20contest.doc Ben ik nog deelnemers vergeten? |
| Originally posted by Cosmic Goed, alleen wat bedoel je met effecten? |
Ik dacht eigenlijk dat we zouden beoordelen op 1. Opbouw 2. Overgangen 3. Platenkeus en 4. Originaliteit.
Ik heb dit al bij een flink aantal mixen gedaan, inclusief commentaar en ik heb dus geen zin om dat weer te gaan veranderen. Verder heb ik cijfers tussen 1 en 10 gegeven, maar dat valt makkelijk op te lossen door het eindresultaat door 2 te delen. Dit geeft dan wel kommagetallen, maar ik neem aan dat dat niet echt een probleem is.
1. Opbouw 2. Overgangen 3. Platenkeus en 4. Originaliteit.
opbouw = verhaallijn
overgangen = overgangen
originaliteit = originaliteit
platenkeus zit al bij opbouw en originaliteit vind ik. effecten mogen verder weg wat ik al eerder zei. en techniek moet er zeker wel bij vind ik.
Dan houden we over:
opbouw = verhaallijn
overgangen
originaliteit
techniek
eindscore
| Originally posted by japeman Ziet 'r leuk uit, beetje in mijn straatje denk ik wel, kan ik m als non jurylid ook ergens downloaden, lijkt me leuk... |
| Originally posted by Creamfields23 Iedere set krijgt een beoordeling over: 1. Opbouw 2. Overgangen 3. Platenkeus 4. Originaliteit dit alles per jurylid per set! Om misverstanden te voorkomen spreken we een tijdstip/dag af waarop elk jurylid in een reply zijn beoordeling naar voren brengt. Edit: Dat is dus dinsdag 14 oktober om 20.00u Vervolgens worden alle punten: 1. opbouw 2.Overgangen 3.platenkeus 4. Originaliteit per set opgeteld en gedeeld door 4 wat ��n beoordeling per jurylid per set oplevert. Na alle reply's van de jury met de beoordelingen worden deze opgeteld en gedeeld door het aantal juryleden. Dit levert uiteindelijk een gemiddelde score per deelnemer op! En de gene met de hoogste score mag zich de nieuwe TA-mp3-mixslet voor het komend jaar noemen! |
| Originally posted by Chicane Ik wil hem wel uppen naar je eventueel. Lijkt me trouwens leuk als alle sets download baar zijn na beoordeling, maar dat beslist dr_peer dan |
Sorry misverstandje dan, hier de verbeterde word tabel:
http://www.xs4all.nl/~wlkrei/Dj%20contest%20v2.doc
[baalmode on] Schrap mij maar van de lijst... heb gewoonweg geen tijd, ik heb nog wel een oude mix van deze zomer als ik die moet uploaden moet iemand het maar effe aangeven [/baalmode off]

jury al klaar?