TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam
Pages (29): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 »

Posted by Djeebie on Oct-09-2003 17:43:

Eindelijk John '00' Fleming op een groot feest in Nederland

Verder is de line-up best wel heel goed eigenlijk. Ti�sto, Paul van Dyk, Sven V�th, Dave Clarke, Felix da Housecat en Agoria vind ik toch wel leuke namen op zo'n feest.

Posted by basvh on Oct-09-2003 17:45:

Lekker line upje hoor. reken maar van yes dat ik hier bij ben.

Ben wel benieuwd waar ze fergie neer zetten. Techno?? Hardstyl?? Main??

Posted by Opti on Oct-09-2003 17:49:

quote:
Originally posted by basvh

denk dat ie vroeg in de main of h��l misschien de hardstyle moet. Hij is, denk ik niet "genoeg techno" voor de technozaal

Posted by Jimmy on Oct-09-2003 17:53:

Jester

heeft een kaartje

Posted by Evil_E on Oct-09-2003 17:57:

Zojuis op id&t radio.
2 main zalen, 1 rush, 1 urban, 1 club/trance en verder weet ik het ff niet meer.

Posted by Evil_E on Oct-09-2003 17:58:

quote:
Originally posted by basvh

2e mainstag staat ie, de hardere mainstage van de 2 (afgesloten door hardstyle

Posted by New Wave on Oct-09-2003 17:58:

quote:
Originally posted by Optimus
Don Diablo heeft nooit op een Innercity gedraaid. Net als Varela. Voorts zijn Varela en Picotto maar enkele keren per jaar In Nederland om te draaien, dus dat slaat van pik op kut.

Verder kan men het nooit goed doen... hebben ze grote namen geboekt, is dat afgezaagd en "makkelijk". Hebben ze een line up met veel onbekende namen, zijn diezelfde lui teleurgesteld omdat ze geen "grote" namen hebben geboekt en vinden ze de organisator gierig.

Ten eerste heb ik het niet alleen over Innercity, ten tweede is deze line-up zeker niet vernieuwend in Nederland. Er zijn zat andere dj's die hier eens moeten draaien.
Daarnaast is een vernieuwde line-up ook voor mensen eens interessant.

Daarnaast heb ik het met je over Innercity gehad en wat je nu posts is totaal in tegenstelling van wat je eerst zei dus jij slaat van pik op kut.
Verder kunnen ze het inderdaad voor mij niets goed doen nee, misschien voor andere mensen wel.
Maar als ze steeds Marco V , Mauro "king TMF' Picotto, Sven vath, Dave Clark, Tiesto en andere boeken dan wordt het eens tijd om niet te gaan en even flink te zaniken.
Die kaartjes kosten gvd 50 euro voor de meest standaard prutsers.

Ik ga niet omdat de line-up voor mij bagger is en ik mijn idee daar over heb. Als jij dat anders ziet dan heb je het daar maar mee te doen.
Niet ieder mens wilt dezelfde dj's als jij zien........dat jij geilt op King TMF of Tiesto dan moet je vooral gaan.
Jouw visie op innercity is zoiezo heel anders dan de mijne.
Vorig jaar was het voor jouw de eerste Innercity was, ik heb het daar nu wel gezien.......

quote:
Originally posted by FunkySimon
Ik denk dat er juist weinig mensen heen gaan voor de specialiteiten van een onbekende dj. 80% gaat omdat ze willen feesten, en dat is idd met een dj als tiesto, mauro of sven wel verzekerd heb ik het afgelopen jaar gemerkt.
Als ik echt goeie nieuwe muziek wil horen ga ik wel naar klein schalig feest, of koop ik een goeie cd.
Naar een feest ga ik voor het feest en met de mensen met wie ik ga om te feesten. En voor de goede, aparte, muziek koop ik wel een cd of ga naar onbekende party.

De eerste paar Innercities hadden ze DJ's geboekt die nog niet zo gehyped waren als nu.
Tiesto kreeg door Innercity een enorme burst, ferry Corsten was al redelijk bekend maar door Innercity enorm in populariteit gestegen, Marco V heeft na zijn optreden hitje na hitje gescored.
Al die shit staat er nu weer op.....(behalve ferry corsten, zeg het er maar weer bij want Optimus heeft snel zijn woordje klaarliggen )

De rest van de zalen was onbekend of was iets speciaals maar het was er niet rustiger om.
De puurheid is er totaal af voor mij.

quote:
het ging vanaf innercity nummer 1 al om de $$$, duncan en ze vrienden zijn er echt niet om jou gelukkig te maken hoor.

Goh, het is een bedrijf, dat hoef je mij niet uit te leggen.
Het valt wel op dat ID&T alleen maar effe dj's boekt en cashen.....Laat ik het zo zeggen, Innercity begint nu een 'Ctrl C - Ctrl V' feest te worden en dat vind ik zonde.

quote:
Ok aangezien snuggle en jij hier beroeps line up afzeikers zijn wil ik wel eens horen wat voor een briljante en vooruitstrevende line up jullie zouden neerzetten als jullie duncan stutterheim zouden heten

Antiphus
Quintin
Angela Flame
Royksopp (Live)
Lars Klein
Kid Visious (kommaarkomaar met dat gezeik omdat ik hem bij zijn ouwe naam noem) (voor de trance een zeeer goed talent! laat hem de compiled maar maken!)
Laurent Garnier (zeer experimenteel!!!)
Luke Slater VS Richie Hawtin (och wat een magistraal duo op Heineken Horizons!)
Mishja Helsloot
Ken Ishii
Miss Djax (draait zelden meer, alleen als ze zin heeft en ik verwacht dat ze nooit op Innercity gaat draaien. Draait nooit platte shit!)
Bart Skills
Gaetano Parisio
Acid Junkies
enz....Ik laat me graag verrassen,

(waar haal ik de tijd vandaan om dit te schrijven

Posted by magrec on Oct-09-2003 18:01:

Hmm stanton warriors maar voor de rest is het voor mij persoonlijk niet veel soeps.

Maar wie weet komt er toch een progressive zaal maar zover ik dit zie kan alleen de techno mij boeien.

Posted by magrec on Oct-09-2003 18:02:

quote:
Originally posted by Evil_E
Zojuis op id&t radio.
2 main zalen, 1 rush, 1 urban, 1 club/trance en verder weet ik het ff niet meer.

Nog iets over progressive gehoord?

Posted by New Wave on Oct-09-2003 18:13:

quote:
2e mainstag staat ie, de hardere mainstage van de 2 (afgesloten door hardstyle

Ik ga definitief NIET

Posted by magrec on Oct-09-2003 18:25:

quote:
Chuckie, The Partysquad, Real, RMX CRW, Mc Ambush

Lekkere Bubbling op innercity
Ik ben het wel met je ��ns new wave kwa vernieuwing hoor.
Er is geen vernieuwing meer op dit moment alles staat stil. Teren op succesformules (lees: hardstyle) is wat er nu gebeurt.

Posted by Ding Chavez on Oct-09-2003 18:30:

Mijn god, Urban op Innercity. Wat wordt het volgend jaar? Ferry Maat en Ben Liebrand ook maar een zaaltje geven met de 80s hit show...
Ik denk dat ik er niet bij ben dit jaar. Ondanks dat ik van een aantal dj's nog wel genoten heb vorig jaar hoeft dat uber massale van mij niet meer eigenlijk.
Doe mij maar een zaaltje met echte liefhebbers. Ow ja, flame me for it

Posted by magrec on Oct-09-2003 18:50:

quote:
der was vorig jaar en het jaar daarvoor toch ook al een zaaltje met 2step en garage enzo? dat valt toch ook onder urban of niet (ben niet zo in thuis die urban gebeuren)

anyway had vorig jaar geen last van die 2step zaal en zal ook geen last hebben van die urban zaal

Hehe verwacht nu maar een avond je dancehall & ragga.

Sean paul & consorten enzo echt om te uke:
Doe dan drum & bass of breaks ofzo maar dit vind ik toch iets tever gaan voor een dancefeest (op dancevalley was er ook urban maar ver weg van de andere tenten )

Was wel te verwachten na zo'n groot urban stuk laatst in id&t magazine.

Posted by Biohazard on Oct-09-2003 19:08:

Geen Ski Hut?

Posted by Opti on Oct-09-2003 19:16:

quote:
om dan nog ff verder te reageren op je post:
Wat bedoel je met Mauro "king TMF" Picotto
ik vind mauro picotto helemaal niet zon TMF king hoor.

HIj vind Picotto nep omdat Picotto ooit een trance avontuurtje had met Komodo en Proximus en een TMF award heeft gewonnen. Voorts vind hij Picotto g��n techno, ook al draait hij plaatjes die 2/3 van de techno dj's ook in de koffer hebben liggen

Oh ja, straks ff reply tikken, nu ff geen tijd en zin.

Posted by Biohazard on Oct-09-2003 19:21:

Ik vind mauro el cappuchino ook wel een beetje nep, maar das omdat ik werwend ben met Dave Clarke

Posted by Muppet on Oct-09-2003 19:52:

Leuke line-up, maar jammer. Ik vond innercity altijd een feest voor de wat oudere party-ganger. Een wat serieuzer feest met niet alleen van de happy dj's. Maar als ik dit nu zie, hardstyle, en urban:

Het zou m'n eerste innercity worden maar als ik dit nu zie wordt ik toch echt aan het twijfelen gebracht

Paul van dyk, tiesto, dave clarke zijn wel leuk. Maar was zijn de trance namen, kid vicious, Gabriel&Dresden, Armin, scott bond en de progressive mis ik ook!!!!!!!

Echt jammer, wordt twijfelen of ik een kaartje koop

Greetz Muppet

Posted by Fkwebeman on Oct-09-2003 20:09:

mmmm...

twijfel de twijfel.. gaan of niet??

Pvd, Tiesto, Picotto, Marcel Woods, Don Diablo, John 00'Flemming Joop en meer dj's die ik echt wel wil horen..

ik ga achter kaarten aan..

Posted by Opti on Oct-09-2003 20:27:

quote:
Originally posted by Muppet
Leuke line-up, maar jammer. Ik vond innercity altijd een feest voor de wat oudere party-ganger. Een wat serieuzer feest met niet alleen van de happy dj's. Maar als ik dit nu zie, hardstyle, en urban:

Het zou m'n eerste innercity worden maar als ik dit nu zie wordt ik toch echt aan het twijfelen gebracht

Paul van dyk, tiesto, dave clarke zijn wel leuk. Maar was zijn de trance namen, kid vicious, Gabriel&Dresden, Armin, scott bond en de progressive mis ik ook!!!!!!!

Echt jammer, wordt twijfelen of ik een kaartje koop

Greetz Muppet

Hallo, dit is nog niet eens de volledige line up...

Posted by Remy D on Oct-09-2003 20:37:

KANKERGEZEIK WEER zoals van de standaard stumpertjes.

EN IK VIND DE LINE-UP SUPER!!!! NIKS MIS MEE EN VOOR IEDEREEN WAT!! PRECIES WAT JE OP IC MOET HEBBEN!!! SNAP JE DAT NOG STEEDS NIET VRAAG DAN MAAR WEER OF JE AAN MOEDER OF JE AAN HAAR KUT MAG LIKKEN WANT JE BENT NOG NIET RIJP VOOR DIT WERELDJE!!!! stumpers!

Posted by Fkwebeman on Oct-09-2003 20:42:

quote:
Originally posted by Remy D
KANKERGEZEIK WEER zoals van de standaard stumpertjes.

EN IK VIND DE LINE-UP SUPER!!!! NIKS MIS MEE EN VOOR IEDEREEN WAT!! PRECIES WAT JE OP IC MOET HEBBEN!!! SNAP JE DAT NOG STEEDS NIET VRAAG DAN MAAR WEER OF JE AAN MOEDER OF JE AAN HAAR KUT MAG LIKKEN WANT JE BENT NOG NIET RIJP VOOR DIT WERELDJE!!!! stumpers!

Juist...

ik ga nu helemaal.. want mijn moeder kut zie ik echt niet zitten

Posted by Jimmy on Oct-09-2003 20:43:

heb ik al gezegd dat dit m'n eerste innercity wordt en tevens m'n eerste indoor party?

Posted by Remy D on Oct-09-2003 20:48:

quote:
Originally posted by Jimmy
heb ik al gezegd dat dit m'n eerste innercity wordt en tevens m'n eerste indoor party?

Nee maar wat je nu wel meegedeeld heb is dat je een trieste stumper bent, meteen in het New Wave hokje geplaatst kan worden en dat je waarschijnlijk nog een lelijkere bek heb als Glanis.

Posted by Jimmy on Oct-09-2003 20:50:

quote:
Originally posted by Remy D
Nee maar wat je nu wel meegedeeld heb is dat je een trieste stumper bent, meteen in het New Wave hokje geplaatst kan worden en dat je waarschijnlijk nog een lelijkere bek heb als Glanis.

Posted by New Wave on Oct-09-2003 20:53:

quote:
2 New Wave:

dit heb ik niet gezegd maar BASHVH

om dan nog ff verder te reageren op je post:
Wat bedoel je met Mauro "king TMF" Picotto
ik vind mauro picotto helemaal niet zon TMF king hoor.

Neu klopt, ik deed die quotes met CTRL C/V, dan hoefde ik dat niet over te pennen steeds, was je naam vergeten in te vullen.

quote:
Dat soort dingen gebeuren nou eenmaal en als dat je niet bevalt dan moet je op zoek naar wat anders.

Dat had ik al 2 keer aangegeven ja, dus dat hoef je me niet te vertellen.

En wat Remy D betreft...ach, zo reageerd hij altijd dus daar ga ik me niet aan storen.
Ik heb mijn visie op Innercity gegeven en dat is anders dan andere.
Blijkbaar zo anders dat mensen daar zo kinderachtig op gaan reageren....maargoed, dat heb je met hardstyle volk...die hebben nogal moeite om normaal te communiceren en met goeie argumenten te komen.....Altijd lastig om met 1 hersencel door het leven te gaan......

Pages (29): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 »