TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam
Pages (29): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 »
Eindelijk John '00' Fleming op een groot feest in Nederland
Verder is de line-up best wel heel goed eigenlijk. Ti�sto, Paul van Dyk, Sven V�th, Dave Clarke, Felix da Housecat en Agoria vind ik toch wel leuke namen op zo'n feest.
Lekker line upje hoor. reken maar van yes dat ik hier bij ben.
Ben wel benieuwd waar ze fergie neer zetten. Techno?? Hardstyl?? Main??
| quote: |
| Originally posted by basvh Lekker line upje hoor. reken maar van yes dat ik hier bij ben. Ben wel benieuwd waar ze fergie neer zetten. Techno?? Hardstyl?? Main?? |
heeft een kaartje
Zojuis op id&t radio.
2 main zalen, 1 rush, 1 urban, 1 club/trance en verder weet ik het ff niet meer.
| Originally posted by basvh Lekker line upje hoor. reken maar van yes dat ik hier bij ben. Ben wel benieuwd waar ze fergie neer zetten. Techno?? Hardstyl?? Main?? |
| Originally posted by Optimus Don Diablo heeft nooit op een Innercity gedraaid. Net als Varela. Voorts zijn Varela en Picotto maar enkele keren per jaar In Nederland om te draaien, dus dat slaat van pik op kut. Verder kan men het nooit goed doen... hebben ze grote namen geboekt, is dat afgezaagd en "makkelijk". Hebben ze een line up met veel onbekende namen, zijn diezelfde lui teleurgesteld omdat ze geen "grote" namen hebben geboekt en vinden ze de organisator gierig. |
| Originally posted by FunkySimon Ik denk dat er juist weinig mensen heen gaan voor de specialiteiten van een onbekende dj. 80% gaat omdat ze willen feesten, en dat is idd met een dj als tiesto, mauro of sven wel verzekerd heb ik het afgelopen jaar gemerkt. Als ik echt goeie nieuwe muziek wil horen ga ik wel naar klein schalig feest, of koop ik een goeie cd. Naar een feest ga ik voor het feest en met de mensen met wie ik ga om te feesten. En voor de goede, aparte, muziek koop ik wel een cd of ga naar onbekende party. |
)| quote: |
| Originally posted by FunkySimon het ging vanaf innercity nummer 1 al om de $$$, duncan en ze vrienden zijn er echt niet om jou gelukkig te maken hoor. |
| Originally posted by FunkySimon Ok aangezien snuggle en jij hier beroeps line up afzeikers zijn wil ik wel eens horen wat voor een briljante en vooruitstrevende line up jullie zouden neerzetten als jullie duncan stutterheim zouden heten |
Hmm stanton warriors maar voor de rest is het voor mij persoonlijk niet veel soeps.
Maar wie weet komt er toch een progressive zaal maar zover ik dit zie kan alleen de techno mij boeien.
| Originally posted by Evil_E Zojuis op id&t radio. 2 main zalen, 1 rush, 1 urban, 1 club/trance en verder weet ik het ff niet meer. |
| Originally posted by Evil_E 2e mainstag staat ie, de hardere mainstage van de 2 (afgesloten door hardstyle |
| Originally posted by Evil_E Chuckie, The Partysquad, Real, RMX CRW, Mc Ambush |

Mijn god, Urban op Innercity. Wat wordt het volgend jaar? Ferry Maat en Ben Liebrand ook maar een zaaltje geven met de 80s hit show...
Ik denk dat ik er niet bij ben dit jaar. Ondanks dat ik van een aantal dj's nog wel genoten heb vorig jaar hoeft dat uber massale van mij niet meer eigenlijk.
Doe mij maar een zaaltje met echte liefhebbers. Ow ja, flame me for it 
| Originally posted by FunkySimon der was vorig jaar en het jaar daarvoor toch ook al een zaaltje met 2step en garage enzo? dat valt toch ook onder urban of niet (ben niet zo in thuis die urban gebeuren) anyway had vorig jaar geen last van die 2step zaal en zal ook geen last hebben van die urban zaal |
uke:
)
Geen Ski Hut?
| Originally posted by FunkySimon om dan nog ff verder te reageren op je post: Wat bedoel je met Mauro "king TMF" Picotto ik vind mauro picotto helemaal niet zon TMF king hoor. |
Ik vind mauro el cappuchino ook wel een beetje nep, maar das omdat ik werwend ben met Dave Clarke 
Leuke line-up, maar jammer. Ik vond innercity altijd een feest voor de wat oudere party-ganger. Een wat serieuzer feest met niet alleen van de happy dj's. Maar als ik dit nu zie, hardstyle, en urban:
Het zou m'n eerste innercity worden maar als ik dit nu zie wordt ik toch echt aan het twijfelen gebracht
Paul van dyk, tiesto, dave clarke zijn wel leuk. Maar was zijn de trance namen, kid vicious, Gabriel&Dresden, Armin, scott bond en de progressive mis ik ook!!!!!!!
Echt jammer, wordt twijfelen of ik een kaartje koop
Greetz Muppet
mmmm...
twijfel de twijfel.. gaan of niet??
Pvd, Tiesto, Picotto, Marcel Woods, Don Diablo, John 00'Flemming Joop en meer dj's die ik echt wel wil horen..
ik ga achter kaarten aan..
| Originally posted by Muppet Leuke line-up, maar jammer. Ik vond innercity altijd een feest voor de wat oudere party-ganger. Een wat serieuzer feest met niet alleen van de happy dj's. Maar als ik dit nu zie, hardstyle, en urban: Het zou m'n eerste innercity worden maar als ik dit nu zie wordt ik toch echt aan het twijfelen gebracht Paul van dyk, tiesto, dave clarke zijn wel leuk. Maar was zijn de trance namen, kid vicious, Gabriel&Dresden, Armin, scott bond en de progressive mis ik ook!!!!!!! Echt jammer, wordt twijfelen of ik een kaartje koop Greetz Muppet |
KANKERGEZEIK WEER zoals van de standaard stumpertjes.
EN IK VIND DE LINE-UP SUPER!!!! NIKS MIS MEE EN VOOR IEDEREEN WAT!! PRECIES WAT JE OP IC MOET HEBBEN!!! SNAP JE DAT NOG STEEDS NIET VRAAG DAN MAAR WEER OF JE AAN MOEDER OF JE AAN HAAR KUT MAG LIKKEN WANT JE BENT NOG NIET RIJP VOOR DIT WERELDJE!!!! stumpers!
| Originally posted by Remy D KANKERGEZEIK WEER zoals van de standaard stumpertjes. EN IK VIND DE LINE-UP SUPER!!!! NIKS MIS MEE EN VOOR IEDEREEN WAT!! PRECIES WAT JE OP IC MOET HEBBEN!!! SNAP JE DAT NOG STEEDS NIET VRAAG DAN MAAR WEER OF JE AAN MOEDER OF JE AAN HAAR KUT MAG LIKKEN WANT JE BENT NOG NIET RIJP VOOR DIT WERELDJE!!!! stumpers! |
heb ik al gezegd dat dit m'n eerste innercity wordt en tevens m'n eerste indoor party?

| Originally posted by Jimmy heb ik al gezegd dat dit m'n eerste innercity wordt en tevens m'n eerste indoor party? |
| Originally posted by Remy D Nee maar wat je nu wel meegedeeld heb is dat je een trieste stumper bent, meteen in het New Wave hokje geplaatst kan worden en dat je waarschijnlijk nog een lelijkere bek heb als Glanis. |
| Originally posted by FunkySimon 2 New Wave: dit heb ik niet gezegd maar BASHVH om dan nog ff verder te reageren op je post: Wat bedoel je met Mauro "king TMF" Picotto ik vind mauro picotto helemaal niet zon TMF king hoor. |
| Originally posted by FunkySimon Dat soort dingen gebeuren nou eenmaal en als dat je niet bevalt dan moet je op zoek naar wat anders. |