TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Europees voetbal
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 »
't is nog niet afgelopen hoor.. 
nee nog niet
make it stop!
| quote: |
| Originally posted by Fkwebeman 't is nog niet afgelopen hoor.. |
Jammer Ajax 
Morgen PSV, kijken wat die doen!
Grrrrrrrr, klotekutschijtzooi
Ze waren gewoon niet goed genoeg vanavond, best wel triest eigenlijk als je Jelle van Damme als breekijzer erin moet zetten.
der uut..
zonde, maar terecht..
Brugge was echt flink beter, bovendien werden ze pas opgevangen op de helft van ajax's eigen helft, beetje laat lijkt me..
en van damme als extra spits..
lijkt me beter als ze ff een extra spitsje regelen, maar enfin.. ben benieuwd of er nu spelers in de winterstop vertrekken..
ruk gespeeld, zo roep je het op jezelf af.
Achja, always look on the bright side of life.
En met het idee dat Ajax volgend jaar gewoon als ENIGE in de Champions League (DANKZIJ DE KAKKERLAKJES) speeld en de rest lekker met zijn dikke reet in nederland blijft. Jammer maar helaas, maar volgend jaar is deze ploeg optimaal en gaan ze knallen net als in 1995! JODEN DE BESTE!!
KUTZOOI,
wel terecht iig gezien het spelbeeld van vanavond, maar het is niet anders....
Nu maar de alles op de competitie gooien

haha, Brugge verliest tegen de slechtste ploegen in de eigen competitie, en dan gaan ze winnen van Ajax.. vreemd.
heerlijke pot 
al is het natuurlijk een beetje jammer van Milan dat ze een half team opstellen
[edit] mag ik u er even op wijzen dat mido er weer 1 inprikt
[/edit]
mwoa.. niks vreemd..
Kijk Celta staat 17e in hun competitie en is wel 'gewoon' door naar de 2e ronde..
Bovendien vind ik de competitie iets heel anders dan CL.. je leeft er als ploeg toch anders naar toe lijkt me. Brugge wist wat het moest doen (Ajax ook) en deed dat gewoon, maar als je in de comp over 36? wedstrijden ook eens tegen de nr 17 moet spelen, ga je daar toch anders tegen spelen, meer met het idee van 'eitje'..
| Originally posted by Jappio al is het natuurlijk een beetje jammer van Milan dat ze een half team opstellen |
| Originally posted by mr.marcello Niet meer dan logisch als over een paar dagen in Japan de wedstrijd om de Wereldbeker eraan komt! |
| Originally posted by Jappio mee eens, maar toch is het jammer |
blijkt wel weer..
'you cannot win anything with youngsters'
beetje ervaring is toch wel gewenst lijkt me..
| Originally posted by New Wave . Jammer maar helaas, maar volgend jaar is deze ploeg optimaal en gaan ze knallen net als in 1995! JODEN DE BESTE!! |
Misschien kan Ajax na de winter nog enkele leuke oefenwedstrijdjes spelen tijdens de Europacup-avonden tegen andere gerenommeerde clubs die inmiddels zijn uitgeschakeld (Glasgow Rangers, Lazio Roma, Schalke, Feyenoord, Sporting Lissabon, Borussia Dortmund en morgen misschien nog wel Bayern Munchen of Anderlecht en Inter of Arsenal)! Ik hoop dat PSV morgen de eer nog hoog kan houden voor ons land, maar ik heb er een hard hoofd in. Dat worden saaie Europacup-avonden na de winterstop. Volgend jaar alle Nederlandse clubs voorrondes Champions League spelen........
| Originally posted by Remy D En verder had ieder WELDENKEND mens hetzelfde gedaan als Ancelotti. Is alleen maar logisch. Ajax heeft 2 kansen gehad om punten van Milaan te pakken en ze doen het niet dus moeten ze niet gaan zeiken dat Milaan nu een b elftal opstelt. En is het wel een b elftal met spelers als Rui Costa en Rodondo?? |
| Originally posted by Fkwebeman blijkt wel weer.. 'you cannot win anything with youngsters' beetje ervaring is toch wel gewenst lijkt me.. |

Klopt geloof ik ja..
naar aanleiding van de eerste wedstrijd van ManUtd onder leiding van Ferguson meende ik..
Giggs, Neville brothers en meer spelers die allemaal onder de 20 waren?
ze verloren de eerste wedstrijd (vandaar de uitspraak) en werden toch kampioen geloof ik..
| Originally posted by Fkwebeman Klopt geloof ik ja.. naar aanleiding van de eerste wedstrijd van ManUtd onder leiding van Ferguson meende ik.. Giggs, Neville brothers en meer spelers die allemaal onder de 20 waren? ze verloren de eerste wedstrijd (vandaar de uitspraak) en werden toch kampioen geloof ik.. |
Het seizoen erop won Man U de triple, zat hij even mis
beckham..
wat een iel breekbaar ventje was dat toen.. 
Tsja, inderdaad behoorlijk terecht verloren. En uitschakeling is ook terecht, Ajax heeft (zeker in de uitwedstrijden) geen HOUT laten zien dit jaar.
Nog ��n club in de UEFA-cup dit jaar (want ik geloof er niet in dat PSV in de CL blijft), helaas.
Was overigens ook niet echt leuk voetbal kijken zo, in een caf� vol Belgen. Gelukkig was er een Belgische halvezool die een Ajaxsjaal omgedaan had, die moest het nogal ontgelden bij zijn vrienden