TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin Only @ Asta Den Haag - 28.11.03
Pages (17): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 »
| quote: |
| Originally posted by moogwai of juist niet.. dan maak ik meer kans ![]() Ik ga nu ook zeker en deze arme student kan wel een gratis entree gebruiken |
dus das wel ok
.
.
misschien wel handig om te vermelden..
afgelopen zaterdag had een gast op t.nu ook kaartjes gewonnen voor carl cox afgelopen zaterdag, maar hij was geweigerd omdat hij sneakers droeg... gewoon hippe sportschoentjes, echt niet aso ofzo.
let in ieder geval goed op je schoentjes dus! en de bouncers waren afgelopen zaterdag ook vrij strikt op ID enzo heb ik van horen zeggen...
| quote: |
| Originally posted by Robert heb net met maykel van armada gesproken, en helaaas kan er vrijdag geen ta-meeting plaats vinden. armin zit 's middags in groningen en heeft geen tijd. armada zei wel dat ze een voor de volgende keer een ta-meeting wilden regelen. helaas, ik heb het geprobeerd. zie julie vrijdag misschien wel. |

| quote: |
| Originally posted by Stegay misschien wel handig om te vermelden.. afgelopen zaterdag had een gast op t.nu ook kaartjes gewonnen voor carl cox afgelopen zaterdag, maar hij was geweigerd omdat hij sneakers droeg... gewoon hippe sportschoentjes, echt niet aso ofzo. let in ieder geval goed op je schoentjes dus! en de bouncers waren afgelopen zaterdag ook vrij strikt op ID enzo heb ik van horen zeggen... |
| quote: |
| Originally posted by M_Peror He, jammer, maar thnx voor trying ![]() Of ei moet meer geluk hebben maar de argumenten die ze Robert hebben gegeven klinken behoorlijk overtuigend. En die "volgende keer" wil ik beslist niet missen!!! |
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Hehe, nou da's ook maar tijdelijk geweest dan hehe... Schijnt dat iemand 112 gebeld heeft en dat rond een uur of drie zelfs het Spui was afgezet, op dat moment komt een vriend van me bij de Asta aan en loopt zo naar binnen, zonder dat iemand het door heeft... |
.. maar ja.. ik dacht vermeld het ff om mogelijke teleurstellingen te voorkomen
| quote: |
| Originally posted by Robert zie julie vrijdag misschien wel. |

| quote: |
| Originally posted by eieregooie Hehe, nou da's ook maar tijdelijk geweest dan hehe... Schijnt dat iemand 112 gebeld heeft en dat rond een uur of drie zelfs het Spui was afgezet, op dat moment komt een vriend van me bij de Asta aan en loopt zo naar binnen, zonder dat iemand het door heeft... |

| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Misschien, misschien? Je zorgt gewoon maar dat we je zien, begrepen? |

(ben ik al nederlander aan het worden of niet?
)
| quote: |
| Originally posted by Robert met misschien bedoelde ik meer voor de mensen die nog niet wisten of ze zouden komen of niet. ik ben er soieso, is toch gratis ![]() (ben ik al nederlander aan het worden of niet? ) |

gierige Nederlanders


armin moet gewoon inzien dat het hier wel om die-hard fans gaan eh
En tis voor hem ook relaxter issie alvast in den haag en kan ie zich rustig voorbereiden op z'n solo zet 
| quote: |
| Originally posted by Magic83 armin moet gewoon inzien dat het hier wel om die-hard fans gaan eh En tis voor hem ook relaxter issie alvast in den haag en kan ie zich rustig voorbereiden op z'n solo zet |
Nou hijzelf nog...
| quote: |
| Originally posted by M_Peror Hehe, precies! Vind ik nou ook! Nou hijzelf nog...En Snuggle... zoals 't er nu uitziet komen Engeltje en ik waarschijnlijk wel ff langs, als je dat gezellig vindt? Weet alleen nog niet zeker hoe laat we er zijn. Wie komen er nog meer? |
Heb er zin in!
"Fallen"
"Tranquility"
"Satellite"
gaan we allemaal horen! aaaaaaaah! dan word ik helemaal gek!
met metershoog kippenvel!

| quote: |
| Originally posted by M_Peror Hehe, precies! Vind ik nou ook! Nou hijzelf nog...En Snuggle... zoals 't er nu uitziet komen Engeltje en ik waarschijnlijk wel ff langs, als je dat gezellig vindt? Weet alleen nog niet zeker hoe laat we er zijn. Wie komen er nog meer? |

hoe laat is het verstandig om voor de deur van de asta te staan ??
maar weer ff het traditionele lijstje met aanwezigen neem ik aan:
| quote: |
ahp2002 snuggle eieregooie optimus partyhardy! magic83 robert n. m_peror moogwai |
| quote: |
| ahp2002 snuggle eieregooie optimus partyhardy! magic83 robert n. m_peror moogwai Lexie |
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex ahp2002 snuggle eieregooie optimus partyhardy! magic83 robert n. m_peror Engeltje moogwai Lexie |
| quote: |
| ahp2002 snuggle eieregooie optimus partyhardy! magic83 robert n. m_peror moogwai Engeltje Franzelare Lex |

| quote: |
| ahp2002 snuggle eieregooie optimus partyhardy! magic83 robert n. m_peror moogwai Engeltje Franzelare Lex 303 Tijs08 total woot |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Frans vergeten... ![]() Maareh..komen er nog meer mensen van tevoren effe langs wat drinken. Lex, Ei, Partyhardy? |
Wouter je komt ook! Cool! Wist ik niet! 
| quote: |
| Originally posted by eieregooie ahp2002 snuggle eieregooie optimus partyhardy! magic83 robert n. m_peror moogwai Engeltje Franzelare Lex 303 Tijs08 total woot Miss Z (Be) dj_spare |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.