TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check die Films!!! - Part III
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 »

Posted by Jesse on Mar-04-2004 21:16:

ik heb Cube 2 gezien en ga mijn uiterste best doen om Cube 3 ten alle tijden te vermijden...

***ff SPOILER voor degene die m nog niet gezien hebben (dus lees vooral niet verder)***

Het verhaal van Cube 2 klopt ook voor geen meter! Waarom komt dat wijffie niemand anders tegen en die priv�detective blijft alsmaar die kerel met het ringbaardje en het meisje waar hij naar op zoek is tegenkomen? Parallele dimensies toevallig alleen bij hem? Hij is ineens 30 (?) jaar ouder en zij niet (slechte make-up trouwens ook hoor om die ouderdom uit te beelden), gaat zij 'toevallig' alleen door de kamers waar er geen andere tijdsstructuur is? En qua verhaal is het ook heel slecht, het plot wordt totaal niet duidelijk. Hoe ze erin komen, wat precies de drijfveren zijn van de personages, waarom dat blonde vrouwtje precies weet te overleven, wat was haar opdracht, waarom is het einde zo...teveel vragen! Enorm slechte film IMO.

Posted by SnuggLe on Mar-06-2004 13:24:

Gisteren Crouching Tiger , Hidden Dragon gezien. Gave gave film!
Had hem nog steeds niet gezien. Damn, china is cool, ik wil weer terug!!

Btw, mensen hier "HERO" nog gezien? Lijkt op Crouching tiger Hidden Dragon.

Check: http://www.imdb.com/title/tt0299977/
http://www.herothemovie.com/

Screenshots:

Posted by TimeportE on Mar-06-2004 14:05:

ik moet nog steeds hero zien, downlaoden maar

Posted by Miss Proximus on Mar-06-2004 15:44:

is "Someone's gotta give" al bij jullie? Jack Nicholson is echt een held

Ik ga morgen denk ik naar The Payment ofzo met Ben Affleck en Uma Thurman, maar misschien draait ie ook al neit meer.

Zag op Movie.com dat er echt VET veel sequels etc op t programma staan Pirates of the Caribbean 2, Spiderman 3, Xmen 3 enzovoort enzovoort.

Grappig: Prince of Persia wordt verfilm haha Damn daar heb ik goeie herinneringen aan!

Posted by New Wave on Mar-06-2004 16:55:

Ik ga zo maar eens Van God Los kijken.
Ben zeer benieuwd, horo er goeie verhaoen over.

Posted by Miss Proximus on Mar-06-2004 17:56:

Zijn er ook nog leuke 'filmhuis'films? Dus van NIET Hollywood-maak, Tim? Weet jij vast wel. Niet dat ik ze kan kijken ofzo.

Posted by SnuggLe on Mar-06-2004 18:06:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Zijn er ook nog leuke 'filmhuis'films? Dus van NIET Hollywood-maak, Tim? Weet jij vast wel. Niet dat ik ze kan kijken ofzo.

-Hero
-KOP(P)S
-Goodbye Lenin

Dat zijn wel toppers...en echte 'filmhuis' films.

Posted by Miss Proximus on Mar-06-2004 18:12:

quote:
Originally posted by SnuggLe

-Goodbye Lenin

lijkt me wel wat!

Posted by New Wave on Mar-06-2004 18:33:

quote:
Originally posted by Miss Proximus

Me pa en ma stappen op dit moment in de auto naar filmhuis: onze lieve vrouwen theater en die gaan naar een afghaanse/franse film, weet de titel niet

Ik ben niet zo beken dmet de filmhuisfilms, ik kijk het liefst classics met een mooi verhaal

Posted by TimeportE on Mar-06-2004 21:53:

quote:
Originally posted by New Wave
Me pa en ma stappen op dit moment in de auto naar filmhuis: onze lieve vrouwen theater en die gaan naar een afghaanse/franse film, weet de titel niet

das volgens mij osama, schijnt erg goede film te zijn!
moet trouwens nog steeds city of god kijken ook heb ik das experiment nog op me comp staan

Posted by eieregooie on Mar-07-2004 02:23:

En natuurlijk Lost In Translation en Elephant... ook 2 goeie "filmhuis" films

Posted by SnuggLe on Mar-07-2004 04:52:

quote:
Originally posted by TimeportE
das volgens mij osama, schijnt erg goede film te zijn!
moet trouwens nog steeds city of god kijken ook heb ik das experiment nog op me comp staan

City of GOd rocks man, echt supergoede film!
Moet je zeker kijken!

Das experiment muss ich auch mal gucken jah?!

Posted by New Wave on Mar-07-2004 06:45:

Kheb gister effe stuk Van God Los gezien maar ik ben der na 30 minuten mee gestopt.
Vond de cameravoering zeer goed. Nederlandse cameravoering is altijd meer doordacht dan de amerikaanse hapslikwegfilms.
Alleen boeide het verhaal mij niet zo dus ben ik der mee gekapt.
Karakter blijft mijn nummer 1 nederlandse film op dit moment.

Posted by SnuggLe on Mar-07-2004 12:03:

quote:
Originally posted by New Wave

Karakter blijft mijn nummer 1 nederlandse film op dit moment.

D'r kan geen film op tegen "Buurman wat doettu nou?" Flodder!

Posted by New Wave on Mar-07-2004 15:13:

quote:
D'r kan geen film op tegen "Buurman wat doettu nou?" Flodder!

Jij kijkt alleen maar naar tieten, ik kijk daar ook naar maar het liefst zie ik een mooi verhaallijn in een film
En dan springt karakter der toch boven uit

Posted by eieregooie on Mar-07-2004 15:20:

Vanavond Torque op het programma... woei! Een overdaad aan special effects en lekkere vrouwen... Can't wait

Vroeeeemmmmmm...

Posted by Valhalla on Mar-07-2004 16:30:

donderdag naar paycheck geweest, wel aardige film maar beetje voorspelbaar. zeker geen oscar waard

Posted by T.H.C. on Mar-08-2004 08:51:

Gisteren The passion of the christ gezien. Erg indrukwekkend, alleen het is wel anderhalf uur spank jezus.

Posted by Jappio on Mar-08-2004 11:58:

vanavond naar gothica, lijkt me een standaard horror film maar ach gelukkig lopen er op maandagavond zo allejezus veel mooie vrouwen rond in de bioscoop

Posted by SnuggLe on Mar-08-2004 14:49:

quote:
Originally posted by Jappio
vanavond naar gothica, lijkt me een standaard horror film maar ach gelukkig lopen er op maandagavond zo allejezus veel mooie vrouwen rond in de bioscoop

LoL
You naughty boy!

Posted by basd on Mar-08-2004 15:02:

quote:
Originally posted by eieregooie
En natuurlijk Lost In Translation en Elephant... ook 2 goeie "filmhuis" films

Elephant is wel aardig om te zien inderdaad.. Niet echt een verhaal ofzo, maar meer een overzicht van gebeurtenissen Gebaseerd op het Columbine-drama van een x aantal jaar geleden.

Zelf afgelopen weekend naar Cold Mountain geweest, was nog wel goed uit te houden (2.5 uur Nicole Kidman = OK). Niet echt een superfilm maar ik vond et nog wel de moeite waard. Ben er van overtuigd dat er niet veel mensen deze mening delen

Posted by Miss Proximus on Mar-08-2004 20:40:

quote:
Originally posted by Jappio

ben er gisteren geweest

weet niet zo goed wat ik ervan vond!

waren een boel enge schrikmomenten, maar verder vond ik de spanningopbouw erg slecht. Wel een verrassend einde, ongekend Hollywood, en ook ongekend weinig standaard momenten erin (behalve de wegvliegende uil)....maar ik vond bijvb een film als The Ring een stuk enger, die heb ik op een klein tv-tje gezien en heeft constant een hoop spanningsniveau weten te behouden. vond de cast wel erg ok, Robert Downey JR (altijd al fan van geweest - mede om z�n drugsverslaving hjahaha), Charles Sutton, Halle Berry en nog wat anderen (haha, duh).

ik zou zeggen, ga kijken, maar weet wel dat de voorfilm weer eens alle top-momenten bevat. Jammer is dat!!!

Posted by Jappio on Mar-09-2004 10:17:

gewoon zorgen dat je die niet kijkt dan

ik vond het een vermakelijke film; geen topthriller en was maar 1 x echt een beetje schrikken

kortom een leuke sneakfilm

(positief puntje is het witte natte shirt waarin halle berry een kwartiertje door de nacht heen rent )

Posted by Miss Proximus on Mar-12-2004 17:00:

heb woensdag Honey, queen of the dance ofzo gezien. Beetje in de stijl van 8 Mile, alleen minder geil (lol).

Meidje wil danseres worden en streetkids helpen en allemaal happy end. wat er zo vet aan is is de negers die gaan breakdancen en die er gewoon erg fijn uitzien zullen jullie wel niet met mee eens zijn maarre, feitje voor jullie...JESSICA ALBA heeft de hoofdrol

Secret Chamber, een film naar een ERRUG geweldig boek van Stephen King met in de hofodrol Johnny Depp (Hoe perfect kan je t hebben!!! I diE!) komt binnnekort uit. GAAN ZIEN!!!!!!!!

Posted by Partyhardy! on Mar-12-2004 17:23:

quote:

Ook Magnolia moet ik nog afkijken...die is wel aardig!

Ja! die heb ik van de week gezien en vond hem erg goed. Appart en zeer sterk! Met een bijrol van Tom Cruise als goeroe die precies weet hoe je vrouwen moet verleiden

Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 »