TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Games!
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »
| quote: |
| Originally posted by Vizay har testat world of warcraft f�r f�rsta g�ngen nu, DET �R S� J�VLA NICE!!!!!!!!!!!!!!!! jag �r helt s�ld, s� j�vla sjukt snyggt � s� j�vla sjukt bra gjort �verlag! ![]() alla som har n�n som helst intresse av de tidigare warcraftspelen m�ste testa det h�r spelet n�n g�ng! |
Kommer ju tar �r och dar...
jag tankade med vanlig bittorrent men den l�nken e tydligen nere nu :/
tankade 100kb/s-150kb/s med den
har ocks� telia 8000
P� vilken server spelar du p� och vilket nick?
missade att regga ett open beta konto 
edit: n�gon som har ett �ver ? skulle bli salig 
har hittat n�got vi alla kan spela
(tror jag iaf)
Multi Theft Auto! 
Grand Theft Auto: Vice City i Multiplayer mode
Det finns tillr�ckligt med roliga saker f�r alla .. bil, motorcykel, vapen, osv 
http://www.mtavc.com/
| Originally posted by ScuL har hittat n�got vi alla kan spela (tror jag iaf) Multi Theft Auto! ![]() Grand Theft Auto: Vice City i Multiplayer mode Det finns tillr�ckligt med roliga saker f�r alla .. bil, motorcykel, vapen, osv ![]() http://www.mtavc.com/ |
Bra d� beh�ver jag inte ta med min tung prehistorisk-laptop fr�n 2000 
| Originally posted by Cloudburst P� vilken server spelar du p� och vilket nick? |
Ok, startade en Troll Rouge p� den servern. Cloudburst, lvl 5. :P
Hittar inte vart jag ska p� ett quest. Ska hitta n�n medalion i en grotta. �r inne i grottan, men d�r finns ju inget... st�rande �r det.. :/
| Originally posted by Cloudburst Ok, startade en Troll Rouge p� den servern. Cloudburst, lvl 5. :P Hittar inte vart jag ska p� ett quest. Ska hitta n�n medalion i en grotta. �r inne i grottan, men d�r finns ju inget... st�rande �r det.. :/ |
men f�r i helvete sluta suktas
hmm.. det l�ter ju kul med vice city .. GTA i multiplayer �r ju st�rtkul.. satt man med i skolan p� den gamla goda tiden ju.. haha
| Originally posted by keddo men f�r i helvete sluta suktas |

Originally posted by Vizay ![]() du skulle bara se alla colla grejer ingame, kan posta lite screenshots snart bara f�r � j�vlas |
HALF LIFE 2 �GER!
s� grymt bra :P
| Originally posted by ShyTrance HALF LIFE 2 �GER! s� grymt bra :P |
| Originally posted by ShyTrance HALF LIFE 2 �GER! s� grymt bra :P |

| Originally posted by St_Andrew screenshots or stfu. ![]() vad �r det f�r systemkrav btw? |

sjuk.
hade f�rv�ntat sjuka systemkr�v som Doom3 har
| Originally posted by ShyTrance d finns gott om screenshots ute p� n�tet ![]() systemkrav: minimum 1.2 ghz processor, 256 mb ram, 4.5gb space, directx 7 grafikkort o s� dvd-rom inte s� farligt :] |
Det �r v�l dom l�gsta krav det spelet har om man st�ller ner alla inst�llnigar vad g�ller grafik grejjer och s�nt...
WoW e ju hel grymt 
tyv�rr s� e min dator s� j�kla seg bara s� det laggar en del ibland.. men e ju kul �nd� 
HalfLife 2 �r extremt snyggt, mycket underh�llande, mycket sp�nnande och mycket v�lgjort.
World Of Warcraft �r snyggt, extremt underh�llande, extremt sp�nnande och extremt v�lgjort. ENORM v�rld, h�ftiga milj�er, genomt�nkta professions och bra classes...! Tidernas b�sta MMORPG, tvekl�st.
�rets spel: WoW. Andra plats; Half Life 2. 3dje GTA: SanAndreas-
NFSU 2 �r kasst... f�r bra bilspel �r det FlatOut som g�ller! (www.flatoutgame.com)
Tycker end� WoW �r r�tt v�l optimerat... k�r 1600X1200 med all grafik p� max utom kantutj�mning och drawdistance (FSAA & ANSIO = 0 drawdistance = 50%). Har en p4 2,4, 512ddr, gf4 ti4600 och det funkar "ok"... cirka 30FPS. (Du kan kolla FPS i WoW genom att trycka ctrl + r).
Halflife 2 funkar �ven det ok.. v�loptimerat som satan.
dbl vilken WoW server spelar du p�? Vad k�r du f�r race/class/professions? level?
Test24 Eastern time �r utsedd till "svensk" server av worldofwarcraft.se .. dvs; det �r flest svenskar d�r.
�r WoW officiel sl�ppt?
kan inte hitta det i butikerna h�r
Nej men open US BETA �r ig�ng... signups �r dock st�ngda nu.