TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- MondayBar Spring Cruise 2004
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 »

Posted by Glorie on Jan-28-2004 01:38:

Re: Tv� platser s�kes.

quote:
Originally posted by AC.

V�nligen h�r av er till mig eller Amnezia snarast

sorry om ja l�gger mig i amnezia kommer inte alls �t TA. han har strulat till det p� n�t s�tt som jag inte alls f�rst�r. har f�rs�kt hj�lpa honom p� icq, men de e k�rt han kommer inte ens in p� n�t forum och tror att Kenny bannat honom hehe har f�rs�krat honom att s� inte �r fallet.

Posted by MiB on Jan-28-2004 13:30:

Nu �r det s�h�r kul:

Skulle best�llt 2 hytter men som vaaaaaaanligt i sista sekunden s� bangade varenda kotte.. j�vligt roligt.. s� �r det n�n som kommer sitta med en eller tv� platser �ver s� kan ni/du v�l pm:a mig i mitten p� denna m�nad..

grrrrrrrrr

Ilskan �r stor i �rebro just nu

Posted by SteveTranz4ever on Jan-28-2004 13:38:

quote:
Originally posted by AC.
S�ker tv� platser till kryssen. Fick inte tag p� n�gon hytt i m�ndags.

V�nligen h�r av er till mig eller Amnezia snarast

quote:
Originally posted by MiB
Nu �r det s�h�r kul:

Skulle best�llt 2 hytter men som vaaaaaaanligt i sista sekunden s� bangade varenda kotte.. j�vligt roligt.. s� �r det n�n som kommer sitta med en eller tv� platser �ver s� kan ni/du v�l pm:a mig i mitten p� denna m�nad..

grrrrrrrrr

Ilskan �r stor i �rebro just nu

Varf�r g�r inte ni ihop p� en hytt s� har ni fyra pers... fixar

MiB du hade ju inte avbokat �n av vad jag f�rstog dig p� ICQ...

Posted by Waize on Jan-29-2004 08:23:

S�ker 1 hyttplats p� kryssningen!

Hej allihopa! Vi �r ett stort g�ng fr�n Lund som ska p� kryssningen, men tyv�rr fattas vi 1 plats.. Sn�lla, om n�gon har en plats �ver och vill f� den s�ld, h�r av er! H�r, via mail eller 0739-810738!
Mest tacksam, Alice

Posted by JayBee on Jan-29-2004 09:00:

Re: S�ker 1 hyttplats p� kryssningen!

quote:
Originally posted by Waize
Hej allihopa! Vi �r ett stort g�ng fr�n Lund som ska p� kryssningen, men tyv�rr fattas vi 1 plats.. Sn�lla, om n�gon har en plats �ver och vill f� den s�ld, h�r av er! H�r, via mail eller 0739-810738!
Mest tacksam, Alice

kolla dina PM

Posted by reveal on Jan-29-2004 11:24:

JayBee, p� uppdrag av Waize s� meddelar jag dig att hon vill ha biljetten. Pga f�rel�sning har hon inte m�jlighet att l�sa PM:et f�rr�n ikv�ll, men d� kontaktar hon dig. Med andra ord, h�ll en biljett till Lundag�nget

Posted by Versace on Jan-29-2004 12:35:

snart e de dags...
en m�nad bara!

tall paul!!!

Posted by MiB on Jan-29-2004 13:41:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Varf�r g�r inte ni ihop p� en hytt s� har ni fyra pers... fixar

MiB du hade ju inte avbokat �n av vad jag f�rstog dig p� ICQ...

n� jag sa att jag inte kunde boka alls n�r dom ringde f�r min "polare" hoppade av.. =)

f�r v�l se l�ngre fram.. s�kert folk som kommer hoppa av.. annars ska jag fan ta min eka o ro upp breve b�ten o kl�ttra ombord..

Posted by SteveTranz4ever on Jan-29-2004 14:29:

quote:
Originally posted by MiB
n� jag sa att jag inte kunde boka alls n�r dom ringde f�r min "polare" hoppade av.. =)

f�r v�l se l�ngre fram.. s�kert folk som kommer hoppa av.. annars ska jag fan ta min eka o ro upp breve b�ten o kl�ttra ombord..
K�nner en tjej/kvinna som har en plats �ver... hon e as schyst... hon ville ha med mig men jag har ju redan bokat. Kan h�ra med henne om du vill...

Posted by Waize on Jan-29-2004 15:32:

Re: Re: S�ker 1 hyttplats p� kryssningen!

quote:
Originally posted by JayBee
kolla dina PM

Jaaaaaaaaaaa!!! Underbara nyheter!

PM till dig!

Posted by JayBee on Jan-29-2004 16:46:

annars har jag 2 lediga platser oxo.. dvs om waize tar min ena plats, annars har jag 3.

fan j�lva hoppande det ska vara.. snart �r jag v�l nere p� 7 hytter igen och sen fullt ena dagen och s� tomt andra

Posted by SteveTranz4ever on Jan-29-2004 17:49:

Ett gott r�d: N�r n�n v�l sagt dom ska med s� ta pengar fr�n dom omedelbart... Sen �r det upp till dom att ragga n�n som kan hoppa in f�r dom om dom �ndrar sig eller s� f�r dom sl�nga pengarna i sj�n... S� gjorde jag inf�r Valborgs kryssen... slutade med att vi var bara tre i min hytt men vi andra betalade inte mer f�rde

Posted by reveal on Jan-29-2004 17:51:

quote:
Ett gott r�d: N�r n�n v�l sagt dom ska med s� ta pengar fr�n dom omedelbart... Sen �r det upp till dom att ragga n�n som kan hoppa in f�r dom om dom �ndrar sig eller s� f�r dom sl�nga pengarna i sj�n... S� gjorde jag inf�r Valborgs kryssen... slutade med att vi var bara tre i min hytt men vi andra betalade inte mer f�rde

Aendys biljett till valborgskryssningen gick f�rst till en kompis, sedan till Mr Bitchs kompis, sedan till en kompis till denne... Till sist hamnade den hos n�t ok�nt miffo som inte ens fick nyckeln till v�r hytt

Posted by Waize on Jan-29-2004 18:31:

quote:
Originally posted by JayBee
annars har jag 2 lediga platser oxo.. dvs om waize tar min ena plats, annars har jag 3.

fan j�lva hoppande det ska vara.. snart �r jag v�l nere p� 7 hytter igen och sen fullt ena dagen och s� tomt andra

Hey Jaybee! JOnnas biljett �r s�krad hoppas jag!?! Vet inte om du f�tt mina meddelanden.. o hon betalar in s� fort du skickar kontonnr till henne, s� d� har du en plats fixad 100% iallafall!

Posted by JayBee on Jan-29-2004 18:40:

quote:
Hey Jaybee! JOnnas biljett �r s�krad hoppas jag!?! Vet inte om du f�tt mina meddelanden.. o hon betalar in s� fort du skickar kontonnr till henne, s� d� har du en plats fixad 100% iallafall!
jo jag fick ditt PM och skickade ett svar med mitt konto nummer. fick du det eller? (har h�rt att vissa PM inte g�tt fram p� TA p� senaste)

platsen �r prelimin�rt k�pt utav din kompis nu. s� fort hon har betalat s� �r den 100% hennes.

Posted by Laszlo on Jan-30-2004 12:00:

quote:

Den l�xan fick jag l�ra mig den h�rda v�gen i somras n�r vi skulle till Dance Valley (har f�r mig jag har ber�ttat innan). Vi var tio pers som skulle �ka fr�n b�rjan, men n�r det v�l kom till kritan s� var vi bara fem, och den andra h�lften p�stod sig inte ens sagt att de skulle med. Och vem fick st� f�r utgiften av de 4000 resterande riksdalerna? Jag f�rst�s. Otacksamma backstabingj�vlar. Det var sista g�ngen jag fixade en resa innan jag har f�tt pengarna i hand.

Posted by JayBee on Jan-30-2004 12:13:

shit da lazzie! 4000 �r r�tt biffigt! jag lider med dig.

jag har alldrig r�kat ut f�r n�got s�nt �nnu tror jag men min kompis bokade biljetter till en stuga i norge och s� var det en tjej som sket i att f�lja med och sa f�rst att hon inte skulle f�lja med typ n�gra dagar innan och d� kunde man bara boka bort halv akostnaden.

s� det slutade med att han betalade en extra 900kr i on�dan. taskigt v�rre! (sen v�gar han inte kr�va tjejen p� pengarna heller) Jag skulle l�tt kr�va henne p� pengar och skulle hon inte betala skulle jag knacka p� och ta ett snack med hennes f�r�ldrar, men det �r jag det. jag bryr mig inte om hon skulle bli sur p� mig men f�r vissa �r andras �sikt om dem mer v�rt �n 900

Posted by Waize on Jan-31-2004 21:49:

2 hyttplatser s�kes!!!!!!!!!

HEEEY JATBEE!!!

Jag k�nner tv� killar i SThml som vill h�nga p�! spara 2 biljetter till dem, Magnus och Nisse! (NIsee undrar ifall du k�nner ngn
"Caesar"??? )

Okej, h�r av mig imorn ang. detta!
H�ll plasterna bara! sn�lla!

hade bra!
Alice

Posted by reveal on Feb-01-2004 03:48:

Re: 2 hyttplatser s�kes!!!!!!!!!

quote:
hade bra!
Alice

Fan va du raggar biljetter Alice

Fan va sugen jag �r p� kryssningen!!! Ska l�tt v�cka n�gon genom att h�lla vatten p� den

Posted by Tnakka on Feb-01-2004 10:17:

biljetter i min hand. Delar med tv� helt ok�nda... undrar hur m�nga l�s man ska ta med sig, eller om man ska ta med sig n�got v�rt alls...

Posted by JayBee on Feb-01-2004 14:14:

Re: 2 hyttplatser s�kes!!!!!!!!!

quote:
HEEEY JATBEE!!!

Jag k�nner tv� killar i SThml som vill h�nga p�! spara 2 biljetter till dem, Magnus och Nisse! (NIsee undrar ifall du k�nner ngn
"Caesar"??? )

Okej, h�r av mig imorn ang. detta!
H�ll plasterna bara! sn�lla!

hade bra!
Alice

Ledsen alice jag gav bort mina 2 sista platser till 2 sweta's n�gra timmar innan du ringde men jag tror att du kan hitta fler lediga platser om du tittar in p�

Trance Clubber

eller

Mondaybars Forum

Lycka till!

EDIT: jag tittade just p� mondaybar forumet.. jag tror jag hittade perfekta tr�den till dig alice! Tryck H�r!

EDIT2: caesar?? hmm n� vem e det?

Posted by Waize on Feb-02-2004 11:43:

Tack f�r all hj�lp!

Hej!
Tack Jaybee f�r all hj�lp med att hitta platser! F�r se hur det g�r, det verkar vara torka p� biljetter just nu..

Reveal.. haha .. tyv�rr kommer du inte kunna h�mnas med vatten denna g�ngen - jag t�nker inte ens g� o l�gga mig! Vad var det vi lovade?? - Jo, att inte sova bort underbar musik �verhuvudtaget denna kryssningen?!!! fast de 2 tysta timmarna ( fanns de alls?) �r ju en annan sak..

ha de bra s�l�nge!

Posted by staz on Feb-02-2004 12:41:

quote:
EDIT2: caesar?? hmm n� vem e det?

ngn romersk kejsare.

Posted by Aendy on Feb-02-2004 15:31:

Re: Tack f�r all hj�lp!

quote:
Reveal.. haha .. tyv�rr kommer du inte kunna h�mnas med vatten denna g�ngen - jag t�nker inte ens g� o l�gga mig! Vad var det vi lovade?? - Jo, att inte sova bort underbar musik �verhuvudtaget denna kryssningen?!!! fast de 2 tysta timmarna ( fanns de alls?) �r ju en annan sak..

Meeeen NU!

Posted by reveal on Feb-02-2004 15:37:

Re: Tack f�r all hj�lp!

quote:

Jag kommer ih�g vadet Ska dock hitta n�n m�jlighet att h�lla vatten p� dig �nd�

Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 »