TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Finland
-- Sekalaista
Pages (31): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 »
M�keist� puheen ollen. Minun pit�isi joskus kes�n alussa l�hte� m�kille kaivaamaan ojaa, s�hk�kaapelia varten. 
| quote: |
| Originally posted by Mr.Mystery 01. Mirco de Govia - Epic Monolith 02. Mark Otten - Tranquility 03. Lustral - Everytime (Nalin & Kane Remix) 04. Whirlpool - Under the Sun (Solarstone Remix) 05. Passiva - Clouds Like Heaven (Faraway Project Remix) 06. Re:Locate - Passion 07. Rank 1 - Conspiracy 08. Ayu - M (Above & Beyond Typhoon Dub) 09. Aquanuts - Deep Sea (Martin Eyerer Remix) Tommonen setti... mulla on se tallennettuna mp3sena joten jos joku sit� kovasti halajaa niin voi saadakin |
Yleens� en tykk�� niin hirve�sti Arminin soundista, mutta ainoana poikkeuksena on t�h�n asti ollut se remiksaus Iion Rapture:sta. En tied� jos itse melodiat jne. ovat niin kauhean hyvi�, mutta mit� minua kiinnostaa tuossa biisiss� on juuri se buildup - melkein t�ydellinen! Ei ainakaan liian lyhyt. Ja sitten yksitt�iset hyv�t soundit kuin esim. kickit + clapit. Sahalla olisi voinut tehd� mielenkiintoisemman melodian siin� loppuosassa, mutta kaikkea ei voi saada.
| Originally posted by BetaFactory Yleens� en tykk�� niin hirve�sti Arminin soundista, mutta ainoana poikkeuksena on t�h�n asti ollut se remiksaus Iion Rapture:sta. En tied� jos itse melodiat jne. ovat niin kauhean hyvi�, mutta mit� minua kiinnostaa tuossa biisiss� on juuri se buildup - melkein t�ydellinen! Ei ainakaan liian lyhyt. Ja sitten yksitt�iset hyv�t soundit kuin esim. kickit + clapit. Sahalla olisi voinut tehd� mielenkiintoisemman melodian siin� loppuosassa, mutta kaikkea ei voi saada. |
Ferryst� puheen ollen, onko joku muu uskaltanut k�ytt�� sellaista sub-frekvenssisnarea clapin sijassa kuten Ferry teki Out of the Blue-biisiss�? Muistaakseni Matt Darey on er��ss� biisiss� tehnyt vastaavaa, mutta silloin oli my�s tavallinen clappi siell� taustalla, sek� tuo sub/pitched-soundi ei niin hiton kovalla. 
Nyt minulla on toinen kysymys, joka liittyy Helsinkiin. Luin l�pi er��n n�ht�vyydet-PDF:n (ruotsiksi ainoastaan), ja siell� oli paikka nimelt��n "Femkanten", etel�osissa, mutta ei kuitenkaan Eirassa. Mik� pisti silm��n oli se, ett� kerrottiin ett� paikalla on "erikoismusiikkimyym�l�it�"/"speciella musikaff�rer". Hmm, voiko joku kertoa lis�� t�st�?
| Originally posted by BetaFactory Nyt minulla on toinen kysymys, joka liittyy Helsinkiin. Luin l�pi er��n n�ht�vyydet-PDF:n (ruotsiksi ainoastaan), ja siell� oli paikka nimelt��n "Femkanten", etel�osissa, mutta ei kuitenkaan Eirassa. Mik� pisti silm��n oli se, ett� kerrottiin ett� paikalla on "erikoismusiikkimyym�l�it�"/"speciella musikaff�rer". Hmm, voiko joku kertoa lis�� t�st�? |
Paljon kiitoksia. P��tavoite on l�yt�� joitakin halpoja levyj�, l�hinn� CD-levyj�, mutta LP:t k�yv�t my�s.
Huhuh kun matkustaminen kest�� yhteens� noin 10 tuntia, mutta ehdin olla Helsingiss� v�h�n yli 5 tuntia ainoastaan. Nojoo, ei saa olla laiska, pit�� liikkua reippaasti l�pi kaupungin eri osia.
Viel� pit�isi etsi� HY:n Porthania-nimist� rakennusta, koska siell� oikiksella on p��majansa.
Porthania sijaitsee Yliopistonkatu 3:ssa (katsopas kartasta: http://kartta.hel.fi/kktesti/osoitehaku/nsdef.asp), Oikis taisi olla viidenness� kerroksessa. T�ss� pieni py�riv� panoraama Porthanian ulkopuolelta: http://www.virtualhelsinki.net/hels.../porthania.html
Aivan toisenlaiseen tarinaan, mutta "sekalaista classified"-tarina kuitenkin.
Viimeinen viikonloppu intiss� (siit� on nyt 3 vuotta) oltiin kasarmissa, mutta meit� oli vain muutama heppu (p�ivistysvuoro). Minulla oli mukana eri trancelevyj�, ja tuon viikonlopun aikana tuli soitettua trancea Transasta Oakenfoldiin keskiy�h�n saakka niin kovalla ett� koko kasarmi t�risi. Skappareita ei n�kynyt laisinkaan. 
Joo nuo viimeiset "k�rsimyksen tunnit" (muille kuin poisp��seville) on kyll� koettu ja melkein vastaavaa tuli tehty�.. meill� vain soi muistaakseni enimm�kseen muuta kuin trancea. Esim. The Prodigyn ja Orbitalin albumit kuuli varmaan koko linnake juuri poisp��sy� edelt�v�n� y�n� loppuvuodesta '98. Linnake, sill� olin intiss� Gylt�n saaressa, Turun saaristossa l�hell� Korppoota, kahden lautan matkan p��ss�. Meill� oli kasarmi rakennettu ja louhittu kallioluolaan eli ikkunoita eo ollut ja hiljaisuuden tultua oli sitten TODELLAKIN pime�� ja hiljaista.
Palveluspaikkana aivan ehdottoman rento ja l�ys� ja pieni, maksimivahvuus taisi alokasajan alussa ennen siirrettyj� ja keskeytt�neit� olla jotain 170 varusmiest� ja n. 40 henkil�kuntaa & skappareita. Siell� ei skapparit turhia kitisseet joka asiasta vaan esim. �isin pelattiin usein varusmiehet vs. skapparit full contact s�hly�/salibandya pitkin linnakkeen loputtomia k�yt�vi�.
JIPII!
Levarit + mixeri on tilattu ja maksettu... nyt ei muuta kuin odotellaan...
J�nsk�tt��.
| Originally posted by Mr.Mystery JIPII! Levarit + mixeri on tilattu ja maksettu... nyt ei muuta kuin odotellaan... J�nsk�tt��. |
| Originally posted by Mr.Mystery JIPII! Levarit + mixeri on tilattu ja maksettu... nyt ei muuta kuin odotellaan... J�nsk�tt��. |
| Originally posted by GrimReaper MIT�? MIST�? Varmasti j�nn��, voin kuvitella. |
| Originally posted by BetaFactory Nyt on monta, monta vuotta siit�, kun olin viimeksi Helsingiss�. Saa n�hd� jos l�yd�n tien rautatieasemalta Kampille ilman eksymist�. |
Ei se mit��n ollut verrattuna Vaasan keskustorin remonttiin, heheh!
Olipa mielenkiintoinen tiistai. Ensi vaikutelma oli kyll� kaoottinen, mutta iltap�iv�ll� tuntui taas paremmalta kun aurinko alkoi paistaa ja l�ysin tieni v�h�n rauhallisempiin kulmiin.
Kokeilkaapa t�t�. Varoitus voi aiheuttaa riippuvuutta..
| Originally posted by XeQtOr Kokeilkaapa t�t�. Varoitus voi aiheuttaa riippuvuutta.. |
Kumma! Kyl se mulla toimii ainaki ihan normaalisti...
| Originally posted by XeQtOr Kumma! Kyl se mulla toimii ainaki ihan normaalisti... |
| Originally posted by XeQtOr Kokeilkaapa t�t�. Varoitus voi aiheuttaa riippuvuutta.. |
noni! nyt toimis! en tied� mik� oli aiemmin! mutta oliko tossa muuta ku ett� p��si kerran ton auton tohon parkkeeraamaan?! m� en ainakaan p��ssy minnekk��n toiselle tasolle tms. mill��n ja en tota ranskaa pahemmin ymm�rr�, ni oli v�h�n hankalaa
���, taskuparkkia
Mulle opetettiin taskuparkki autokoulussa tasan kerran ja sekin oli n. 30min ennen inssi�.