TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ADDICTION, 28 Februari, Chez Bebe - Utrecht
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 »
| quote: |
| Originally posted by eieregooie maar wie heefdt hem ook daadwerkelijk gezien? ), |
| plus krijg je een biertje van me! |
k men ma maakte er geen probleem van dus ben ik van de partij op addiction, tenzij er nog een of ander familiedrama gebeurd ofzow.
edit: dus snug begin maar alvast met de zakken cement te sleuren joh 
| Originally posted by basvh ik ik ik. in de locale bossche disco dat wel! en we hebben keer saampies gezellig getreint naar breda toe! |

| Originally posted by basvh zozo snug 1 biertje, poe he wat ben je gul vandaag! |

| Originally posted by basvh zozo snug 1 biertje, poe he wat ben je gul vandaag! |
| Originally posted by SnuggLe Zeiksletten, het gaat om het IDEE |
Dat biertje vergeet ik niet joh
| Originally posted by Eagle` idee of niet "snuffle" Dat biertje vergeet ik niet joh |

was maar geintje hoor 
| Originally posted by SnuggLe Lex en Jappio krijgen ook nog bier van me ![]() LoL, dat staat al een hele tijd ![]() Oh, Tin , Tim , Harmen: Sprak nog een oude bekende van hier, die ook gaat komen met 10 man En Alpha komt ook met zijn vriendin! ![]() Wordt echt een dik vet feest!!! |
overhalen
| Originally posted by Eagle` was maar geintje hoor |
Zo.....
Ik kom ! 
Ik kom minimaal met 4 maximaal met 10 man.
oja..... ze hebben toch wel klapdeuren h� 
| Originally posted by Smirnoff Zo..... Ik kom ! ![]() Ik kom minimaal met 4 maximaal met 10 man. oja..... ze hebben toch wel klapdeuren h� |
iemand met zen plasser tss de deur gezeten misschien, mooi motief toch 
| Originally posted by magrec pauperdorpjes zijn dat zeg tim die met zijn clio een lexus van de weg douwt |
Mijn Clio gaat gewoon voor
| Originally posted by SnuggLe Oh, en komt JUKX?????????? Zou wel vet zijn! |
| Originally posted by AlFerox volgens mij staat die nog ergens op een knuppellijst.. ik denk niet dat die jongen durft te komen |
Ik ben wel zijn naam vergeten maar die nieuwe naam staat al wel op de lijst van 2004
| Originally posted by AlFerox volgens mij staat die nog ergens op een knuppellijst.. ik denk niet dat die jongen durft te komen |
)
| Originally posted by New Wave We hebben een foto met zijn gezicht er op. |
hm, krijgen we nou opeens concurrentie van de Asta????
Nouja, gelukkig dat iedereen Armin en Mike wel eens hebben gezien, dus dat feestje niet zo interessant is, en iedereen gewoon lekker naar Addiction komt! 
Ik heb Eye-Riz vaker gezien dan MIKE hoor 
Misja en ik hebben er zin in iig
Voor de mensen die afterwards nog energie hebben (of genoeg pillen) er is een after in Hardbeat in Rotterdam
ik zal waarschijnlijk met een delegatie uit maastricht komen en kan misschien ook wel wat "homies from the hood" uit eindhoven meekrijgen.. eff kijken hoe dat allemaal gaat lukken (of niet)
| Originally posted by DjRV Misja en ik hebben er zin in iig ![]() Voor de mensen die afterwards nog energie hebben (of genoeg pillen) er is een after in Hardbeat in Rotterdam |
Heb dan toch genoeg energie over omdat ik alleen kassa heb gedaan
Alleen wel kijken of ik iemand mee kan slepen
Wat zie ik nu net in de PF agenda's van wat mensen: gaat de hele R'dam crew nu al zeker richting de Armada night en niet naar Addiction?
| Originally posted by SnuggLe Wat zie ik nu net in de PF agenda's van wat mensen: gaat de hele R'dam crew nu al zeker richting de Armada night en niet naar Addiction? |
| Originally posted by Dj Lex heb je goed gezien |