TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ArisE@Mezz Breda * 27 maart 2004 *
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 »
Arise!
Ja, het was echt weer een top feessie!
ik vond het erg kicke om eens een keer niet op mijn slaapkamertje te draaien
Na mij kwam Tijs en die draaide echt heerlijk, veel super tunes!
Klein stukje van Perry gehoord wat ook erg goed klonk, zijn nieuwe Arise plaat bijvoorbeeld!
super!
Tot slot Misja Helsloot die echt alleen maar stond te beuken, niet wat ik van hem verwacht had maar dit kwam ook omdat Dazzle het tempo al behoorlijk had opgeschroefd. Daarom toen weer snel richting het kroeg-gedeelte gespurd voor de sounds van Dj David! Hij draaide ook echt een onwijs lekkere set!
Dit beloofd wat voor de toekomst! 
Veel gezellige people waren er en echt tof dat er zoveel ta-ers waren gekomen! super gasten!
en gave foto's Snuggle! 
Al met al dus een top feest!
Hier nog even de plaatjes die ik gedraaid heb (opwarm setje)=>
Dave Brennan - Drink Deep (James Zabiela remix)
Jiva - Strange Dimensions
Quivver - Space Manoeuvres part 3
Insight - Prophecy 2003 (Innate & Moor Dub)
Gpal presents Ghos - No Other Man (the Greek remix)
Bart van Wissen - Illuminate
Jamie Stevens - The Night Before (Momu remix)
Chable & Fernandez - Before you Beat my Box
Steve Porter - Definite Form (Jumpin Dub)
Subsky - Four Days (Gil remix
Erg geslaagd feestje! Onno en Tijs draaiden topsetjes. Misja goeie derde plaats.
dit was zeker een gezellig feestje!!
vaak op en neer gelopen tussen zaal en cafe om van elke dj toch nog ff wat te horen... en vanaf 0:00 natuurlijk zelf behind the wheels
playlist van ArisE:
Motorcycle - As the rush comes (Perry O�Neil remix) [Armind] -> speciaal voor de jarige Perry
Michael Burns - Corrective tones (Panoptic open sky mix) [Little Mountain]
Depeche Mode - Only when I lose myself (Lexicon Avenue remix) [white]
3 Colours - Accessible [CDR]
Conjure One - Centre of the sun (Junkie XL remix) [Nettwerk]
Subsky - Albino (Benz & MD aurium remix) [Nascent]
Sultan & The Greek - Rezin [CDR]
Pig & Dan - Blonde [Submission]
Lemon 8 - New York, New York (out of the sanctuary mix) [Basic Beat]
Blackwatch & Quivver - Loveless [Perfecto]
Gill Norris - Forme (Leama & Moor remix) [Precint]
Whirlpool - Under the sun (Markus Schulz remix) [Deep Blue]
Duran - Face [Sadie]
Taxi - Glistening [Armind]
St John vs Locust - Mind circles (Perry O�Neil remix) [white]
Holden & Thompson - Nothing (93 returning mix) [Loaded]
Valentino - Flying (Sultan & The Greek remix) [Shinichi]
helaas klonken om 1:50 de laatste beats al door de boxen 
volgende keer moeten de TA-ers maar gewoon in de hoofdzaal draaien!!!

Hey Luitjes,
Allereerst bedankt voor jullie komst!!
ik heb jullie alleen veel te weinig gesproken helaas. De foto's zijn tot dusver echt vet geworden..(leuk voor later haha) Altijd een raar idee zo'n eigen feessie, maar het smaakt iig naar meer. de volgende keer TA in de main!!!
Thankzz TA en mn toppers Onno, Tijs, David.. 
Goed feest! Leuke locatie en perfect geluid, licht en decoraties. Lekkere setjes gehoord van Perry, Tijs08 en David, Onno helaas gemist... Zeker voor herhaling vatbaar!
Sido
sorry sorry luitjes dat ik niet geweest ben. Heb dit weekend denk ik dikke 20 uur aan me huiswerk besteed. Vrijdag heel de dag bezig geweeest, donderdag ook. Heb geprobeerd om het te halen maar jammer genoeg niet gelukt!
aan de fotos te zien heb ik wat gemist, aan de verhalen te zien heb ik wat gemist en snuggle heeft zelfs een pilsje weggegeven. Jezus ik heb echt wat gemist
hopelijk kan ik er volgende keer wel bij zijn en kom ik nu niet op de knuppellijst
Marc S zn set:
1. DP-6 / Midsummer
2. Black Pearl / Baracuda
3. Maddox & Roy / My authority
4. Alex Sword / Point six
5. Fingerfist inc / Chemical Whore
6. Thomas Penton / Dominica
7. Airwave / Ladyblue-part 2 (Markus Schulz cold harbour mix)
8. Andrew K. presents Junk sience / Jataka
9. Matthew Dekay / Interqalactic (bootleg)
10. Kasey Taylor&Chris Meehan / South Eastern Infirmary
11. Gwill Morris feat. Kyla / Time (Luke Chable Dub)
Reportje zoals die op PS komt (naar alle waarschijnlijkheid)
Graag aan/opmerkingen. Moest hem aan het einde een beetje snel afronden 
Report Arise @ Mezz � Breda � 27 maart 2004
DJ�s: Perry O�Neil � Dazzle � Misja Helsloot
Time: 21:00 � 02:00 uur
Een nieuwe tijd, een nieuwe organisatie, een nieuw feest� In de tijd van de massale feesten van grote organisaties en ieder weekend talloze kleinere feesten is de concurrentie moordend in partyland. Maar dat heeft een aantal studenten van de opleiding Evenementen Management van de Nederlandse Hogeschool voor Toerisme en Verkeer er niet van weerhouden een nieuw concept neer te zetten: Arise, 100 procent pure trance. De eerste editie was zaterdag 27 maart in Breda.
Arise Events is volgens hun website een jonge enthousiaste organisatie die staat voor kwaliteit en beleving, die is ontstaan uit het eenzijdige aanbod van dj�s en decoratie. Een goed streven, al zullen meerdere organisaties dit streven hebben. Toch was er zaterdag zeker iets zichtbaar van deze kwaliteit en beleving, iets dat je tegenwoordig niet meer zo snel ziet in de wereld van feesten die alleen maar om geld lijkt te draaien.
In Breda, thuisbasis van de legendarische Spock en van oorsprong al een Trance-stad, werd een goed feest neergezet dat in de toekomst op herhaling gaat op andere plaatsen in Nederland. Poppodium Mezz, welke om 21:00 uur haar deuren al opende, was afgehuurd om de eerste editie te verzorgen. Dit vroege tijdstip kwam vanwege het feit dat alle horecagelegenheden in Breda om 02:00 uur s�nachts moeten sluiten. Jammer maar helaas! Een locatie als de Mezz zou het verdienen om langer open te mogen zijn. De Mezz is een opzienbarend gebouw in het centrum van Breda dat eruitziet als een soort van cocon. De binnenkant is dan ook gevormd als een soort van amfitheater met verschillende traptreden en een fraai balkon dat uitkijkt op de dancevloer en het podium. Logistiek niet perfect voor een dance-feest, maar toch voldeed het deze avond zeer goed. Ook het aangrenzende Mezz-cafe werd deze avond benut. Er werd gedraaid door enkele �bedroom-dj�s� met namen als Teagle, Noah en DjDavid die allen een heerlijke mix van progressive trance en diepe progressive draaide. Ieder van de dj�s had zijn eigen supporterschare meegenomen, maar toch was het cafe niet echt gevuld de hele avond; de drukte concentreerde zich natuurlijk in de grote zaal. Wat hier opviel was de sublieme geluidskwaliteit in combinatie met een goede lichtshow slash VJ. De zeer originele decoratie was verzorgd door DecoDroom, welke ook de oude Nexus-feesten aan de Tractieweg in Utrecht deden schitteren. Draaiende gevaartes, gele figuren; de decoratie was geen ondergeschoven kind. Wat dat betreft heeft de organisatie hun streven zeker waargemaakt.
Bij binnenkomst sloot Arise-organisator en resident Marc S net af, en begon Perry O�Neil aan zijn set. Perry O�Neil is een van Nederlands nieuwe trance-helden. Deze man, die bij het Armada-label van Armin van Buuren onder contract staat, maakt de laatste tijd snel carriere en het zal ondergetekende niet verbazen of hij is binnen anderhalfjaar wereldwijd bekend. Zijn nieuwe plaat, toevallig ook getiteld �Arise�, komt overigens zeer binnenkort uit. Na 0:00 uur was Perry ook jarig, waarbij hij door de organisatie een taart en een fles �Arise-wodka� kreeg aangeboden. Perry O�Neil vulde tijdens zijn set de nog niet goed gevulde zaal met pure trance, Armada-style. Het feest wilde nog niet echt loskomen. Misschien lag het aan het tijdstip? Dazzle, die zelf uit Breda komt, bracht hier gelukkig verandering om. Draaide Dazzle vroeger melodieuze progressieve trance, nu lijkt zijn stijl meer richting dj�s als Mark Norman en Marco V te gaan met zijn mix van veelal hardtrance-achtige platen zoals zijn eigen remix van Bram Vank- This time I rise. Het publiek kwam goed in beweging en de zaal was ook goed gevuld, er waren in ieder geval genoeg mensen binnen volgens de organisatie om quite te spelen. Erg belangrijk voor zo�n eerste feest natuurlijk.
De altijd vriendelijke Misja Helsloot mocht de avond afsluiten. Zijn set bevatte trance zoals trance ooit was bedoeld; melodieus, zweverig en vrolijk. Toch lijkt hij in Nederland ondergewaardeerd. Misschien vonden meer mensen dit, want er was �hoog� bezoek: personeel van ID&T�.. zal Misja dan misschien op Mysteryland draaien? Wie weet! De man verdient het in ieder geval wel, want als er een trance-dj top zoveel zou bestaan, staat hij toch zeker bij de eerste 8.
Kortom: een geslaagde eerste editie van een nieuwe concept binnen de Nederlandse dance-scene. Gelukkig bestaan er nog kleine feesten georganiseerd door mensen die het echt voor de fun doen. De volgende editie van dit trance-concept is waarschijnlijk in Nijmegen en wel in juni. Namen die verwacht kunnen worden zijn (onder voorbehoud) Perry O�Neil, Dazzle, Montana, Teagle, Passiva en Marc-s.
Links:
www.arise-events.nl
www.djdazzle.com
www.misjahelsloot.com
www.perryoneil.com
Tekst en foto�s: SnuggLe
en natuurlijk andere TA'ers!!
leuke foto's, wat is iedereen ontzettend happy 
ik ben al strepen op de muur aan t zetten!! nog 12 weken dan mag ik eindelijk weer eens meedoen
t valt zo zwaar zonder TA te zijn
heb ik wel wat hulp nodig, een snelcursus hedendaagse prog en techno...wie wil me helpen
ik ben bereid mijn mexicaanse dagloon van 6 euro ervoor af te staan 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Zijn nieuwe plaat, toevallig ook getiteld �Arise�, komt overigens zeer binnenkort uit. |
Arise!
Het was zeker een geslaagd feest! Zeker als je er mocht draaien van 10 tot 12 
Hoewel het geluid wat harder had gemogen heb ik het super naar mijn zin gehad achter de decks! Het ging super en het publiek reageerde ook enorm enthousiast, thanx nog voor alle complimentjes!! en de support, mede TA's
Hier dan de tracklist met een aantal exclusieve dingetjes
Marris - Egarnical
Noel Sanger - Carry On (Sultan & The Greek Remix)
Trafik - Your Light (Luke Chable Dub Mix)
Matthew Dekay - Time to Think (Forward Mix)
Golan Globus - Blazer
Chable & Bonicci - Ride (Breaks Mix)
Starkid - Winterblue
Dj Remy - Dustsucker
Ozgur Can - Irony
Habersham & Numinous - Rhetorical Question (Chris Micali Remix)
Pinkbox Special - Simple
Shilow - Will you ever Come Around (Infusion vs Gwill Morris Remix)
George Hales - Autumn (Alucard vs Markus Schulz Remix)
Taxi - Glistening
Probspot - Blueberry
Sasha - Xpander (Original Mix)
Aidioholics - External Key
Thomas Penton - Dominica
Ook complimenten aan dj Noah die zijn zenuwen na zijn 1e mix weer goed onder bedwang had en een lekker opbouwend setje draaide!
Hoop zoals Snuggle ook al zei weer te draaien op de volgende editie van Arise.. en dan natuurlijk in de main met 115 Db 
| Originally posted by ArisE2 en natuurlijk andere TA'ers!! |
| Originally posted by ArisE2 en natuurlijk andere TA'ers!! |

| Originally posted by SnuggLe Btw, d'r is ook een gabberevent dat Arise heet! ![]() Ze hebben het report alleen nog niet geplaatst ![]() Had hem hier ook kunnen posten in een aparte thread met foto's...doen? |
Leuke foto's bram.
Zag er erg gezellig en goed uit. Als er een vervolg is dan kom ik wel. FF de auto jatten en dan komt het wel goed 
Nog een paar topfoto's van ons belgisch Partyteam.be!!
http://www.partyteam.be/?page=1&Par...2C+Mezz+-+Arise

Het was weer een top feestje! Heb erg genoten
Heb helaas ook de set van Onno gemist...
Strak feestje, Robin!
| Originally posted by tijs08 hmmm, nou eigenlijk allemaal Ik heb er echt onwijs veel zin in Mannen!! Super tof dat er zoveel TA's komen Ik zal vanavond een mooi progressive setjes neerzetten ala Sasha, Markus Schulz met een aantal exclusieve dingetjes ! Hoop dat jullie het wat gaan vinden! tot vanavond!! |

Jongens (Jasper, Onno, Sjinees en vooral Tijs), jullie zijn beroemdheden geworden: jullie foto's staan ook pontificaal op www.partyscene.nl
Ze hebben mijn report gelukkig wel geplaatst
Cool!
Kijk maar:
http://www.partyscene.nl/reports/25870.html
Wel vet
Wel cool dat ze die foto van jou er zo groot bij hebben gezet Tijs

Hoe vet!! top Bram!!
't zou onno weer eens niet zijn met zn big smile!!
en zou dit de doorbraak betekenen van Tijs????

| Originally posted by T3rr0r Ah! dus toch ![]() Ik had een tijd geleden zo'n case zien hangen waar een trance-feest georganiseerd moest worden voor Mezz, dat was dus Arise neem ik aan? |
dat was idd Arise!
maar wie ben jij dan? zit je dus ook op de NHTV? welk jaar? 
nou robin, met al die vette pics en die lovende reports op al die sites moet de volgende ArisE wel hit worden!
| Originally posted by djdavid nou robin, met al die vette pics en die lovende reports op al die sites moet de volgende ArisE wel hit worden! |
| Originally posted by SnuggLe Aan mij zal het in ieder geval niet liggen, ik heb mijn best gedaan voor Robin |