TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin+MIKE 28 februari in de Asta....
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 »

Posted by DanceTrend on Feb-29-2004 20:24:

quote:
Originally posted by eieregooie
Link doet het niet

Hmm nee ik weet het, host is down op het moment
Maar zal tussen nu en strax of als het tegenzit pas morgen wel weer up zijn..

Posted by dEEkAy on Feb-29-2004 20:41:

quote:
Originally posted by dj_spare
Beter dan het volkslied!

Bla!

Posted by Original on Feb-29-2004 21:05:

Jammer dat ik niet bij Perry & M.i.k.e kon zijn maar Armin draaide ook weer heel lekker in de XL.
een greep uit de gedraaide nummers:

Rio Klein - Fearless (Push Remix)
Paul v Dyk Vs. Second Sun - Crush (Pvd Mix) blijf em vet vinden.
Solid Globe - Sahara
Mark Norman - Phantom Manor
Midway - Amazon (Original Mix)
Rob Nickson � Spiral
Witness of Wonder � Motions in emotions (Thrillseekers remix) volgensmij
En nog een hele zooi handen in de lucht ogen dicht spul.

Markus draaide ook zeer lekker van prog tot trance met wat eigen producties O.A. zijn remix van Andain en op t laatst nog een vet nummer met vocal erdoor.. weet alleen niet welke.

XL is ook een mooie tent (alleen is de indeling v/d zaal elke keer anders evenals wat de vip lounge is en wat niet.... boeie), Asta moet ik ook nog is een keer een kijkje binnen nemen.

Posted by dj_spare on Feb-29-2004 21:10:

quote:
Originally posted by dEEkAy
Bla!

dat duitse volkslied van jullie is helemaal klote, dus bek!

Posted by Teal'k on Feb-29-2004 22:19:

quote:
Originally posted by dj_spare
omdat motorcycle gewoon bij armin hoort!! iedereen zong uit volle borst mee, echt super gewoon! Beter dan het volkslied!

ehh !eens
ik ben nog steeds zo schor als een konijn.
Superfeest deze avond. ik hoef geen pieken en dalen te noemen. het was gewoon 1 grote piek! w00t

oh enne long time no see blighty & ei

Posted by DJ Bazz on Feb-29-2004 23:28:

ik was er ook bij heb een enorm lange tijd achter de DJ-booth gedanst, dus kon ik de boel mooi in de gaten houden

verder heb ik helaas de set van perry gemist, maar MIKE en Armin draaiden erg lekker

Posted by SilentEagle on Feb-29-2004 23:37:

Prachtige sfeer, prachtige dj's, prachtige discotheek... Holland kan nog op me rekenen in de toekomst, en dat geldt voor heel wat BeTA's denk ik.

Posted by eieregooie on Mar-01-2004 05:06:

Armada Night @ Asta 28-02-2004

"The Great Gig In The Sky"

Voor de rest van de foto's, klik ergens

Posted by DanceTrend on Mar-01-2004 10:11:

quote:
Link doet het niet

Site is back up

http://dancexperience.valcato.net/fotos/astadenhaag/

Posted by djdavid on Mar-01-2004 11:54:

quote:
Originally posted by ArisE2
wat een topavond. Eerst naar de Asta toen de XL en toen weer de Asta om Perry te zien afsluiten na Armin!! tour de pays bas!!

dat was zkr een tour de pays bas! was een weer een goeie zaterdagavond moeten we vaker doen...

Posted by relic000 on Mar-01-2004 12:40:

quote:
Originally posted by Original
Jammer dat ik niet bij Perry & M.i.k.e kon zijn maar Armin draaide ook weer heel lekker in de XL.
een greep uit de gedraaide nummers:

Rio Klein - Fearless (Push Remix)
Paul v Dyk Vs. Second Sun - Crush (Pvd Mix) blijf em vet vinden.
Solid Globe - Sahara
Mark Norman - Phantom Manor
Midway - Amazon (Original Mix)
Rob Nickson � Spiral
Witness of Wonder � Motions in emotions (Thrillseekers remix) volgensmij
En nog een hele zooi handen in de lucht ogen dicht spul.

gooi er maar bij de XL Binary Finary 1999, Push - Strange World 2000 remake en arctic quest - offbeat voor marco v vs jens- loops & things

Posted by MaGiK54 on Mar-01-2004 13:14:

quote:
Originally posted by DanceTrend
Site is back up

http://dancexperience.valcato.net/fotos/astadenhaag/

Stond jij het laatste half uurtje van Armin op het podium, stiekem foto's te maken van cd-r'tjes ??

Posted by DanceTrend on Mar-01-2004 13:46:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Stond jij het laatste half uurtje van Armin op het podium, stiekem foto's te maken van cd-r'tjes ??

Nee dat was ik niet Ik was er het laatste half uur van Armin niet eens meer.. En als ik er wel was zou ik geen fotootjes maken van de CD-R'tjes

Posted by ArisE2 on Mar-01-2004 13:46:

meer foto's en video's!!!

http://terpsichore.trance.nu/

Posted by Bouma-Bros on Mar-01-2004 13:56:

Markus Schulz in de XL was echt

Wat ik me nog kan herinneren:

Markus Schulz Presents Elevation - Clear Blue (Intro Mix)
Crescendo - External Key
Markus Schulz Presents Elevation - Largo
Andain - Beautiful Things (Markus Schulz Shadows Of Coldharbour Remix)
Attention Deficit - What?
Peter Martin - Perfect Wave
Agoria - La Onzieme Marche (Phil Kieran Remix)
Michael Burns - Forwards
Roland Klinkenberg Vs. Holden & Thompson - Bounce @ Nothing
BT Vs. Sasha - Remember Magnetic North
Thomas Penton - Dominica
Oceanlab - Satellite (Markus Schulz Coldharbour Remix)
Motorcycle - As The Rush Comes (Markus Schulz Coldharbour Remix)
Markus Schulz Presents Elevation - Clear Blue (Somewhere) (Markus Schulz Coldharbour Remix)

Posted by SnuggLe on Mar-01-2004 15:09:

quote:
Originally posted by MaGiK54

Dat is echt kansloos
Was het een vriendje van Glanis?

Posted by emre on Mar-01-2004 16:30:

Armin was wel goed maar tijdens de set had ik het idee dat ik bij een best of 2003 stond. Zo hoeft Binary finary voor mij echt niet meer, maar ja wie ben ik ..
Hij draaide achteraf gezien toch wel goede, nieuwe platen (Emotions in motion (Thrillseekers remix), Pride's paranoia (Marco V remix), One solid wave, Inner warmth)maar hij heeft nog veel meer nieuwe toppers tot zijn beschikking die ik had willen horen ..

Ik miste bijvoorbeeld True form - Forbidden colors (superplaat), maar die draaide hij in de Asta (op ons verzoek ??) gelukkig wel

Markus was echt top maar volgens mij moest hij teveel rekening houden met de mensen in het publiek dat over het algemeen absoluut geen weet had van Markus' stijl, tracks en kunnen waardoor hij veel 'bekender' werk draaide. Toch vond ik zijn set super; lekkere tracks en heel erg sterk mixen maakte dat ik em veel beter von dan die van Armin ..

Bij Thomas Penton - Dominica stond ik echt te springen (wist alleen niet waar ik moest springen, en Onno aka Partyhardy ook niet ..) en Oceanlab - Satellite (Markus Schulz Coldharbour Remix)was echt heeeeeeeel fijn.
Verder draaide Markus een �bersuper vette track waarvan ik hoorde dat het de nieuwe Elevation is (Largo geloof ik); iig een wereldnummer, so good it hurts !!

Markus moet dus snel maar weer in NL komen (in de Mazzo bv .. was nog beter dan in de XL); hij is gewoonweg meesterlijk en aardig voor de fans. Ik hoop dan ook dat 2004 het jaar van zijn big breakthrough wordt.

Als toevoeging op Markus t/l (maar beiden niet zeker):
- Markus Schulz presents Elevation - Largo
- Crescendo - External key

* edit * bevestigd (toch?) dus zeker

In de Asta (waar het voller leek en warmer was dan in de XL) heb ik me ook goed vermaakt alhoewel het publiek er minder relaxed was dan in Amsterdam (dat dan weer wel); ik vind het publiek in Den Haag wat 'apart' om het zo maar te noemen.

Armin draaide er nog wat stevigs (Forbidden colors, oh yeah) en toen nam Perry het over (Armin was moe en ging naar huis.) Aldaar maakte ik gelukkig kennis met Perry's nieuwe track Arise (en trots he, Robin ) --> wat een topper !!

Al met al een erg lange, maar heel fijne zaterdagavond die zeker voor herhaling vatbaar is !!

Posted by eieregooie on Mar-01-2004 16:32:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Dat is echt kansloos
Was het een vriendje van Glanis?

Nee, het was deze vriend:

http://www.milair.net/Pics/Astatic/...ium/page_01.htm

Posted by dEEkAy on Mar-01-2004 17:51:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Wat ik me nog kan herinneren:

Markus Schulz Presents Elevation - Clear Blue (Intro Mix)
Andain - Beautiful Things (Markus Schulz Shadows Of Coldharbour Remix)
Attention Deficit - What?
Peter Martin - Perfect Wave
Agoria - La Onzieme Marche (Phil Kieran Remix)
Michael Burns - Forwards
Roland Klinkenberg Vs. Holden & Thompson - Bounce @ Nothing
BT Vs. Sasha - Remember Magnetic North
Thomas Penton - Dominica
Oceanlab - Satellite (Markus Schulz Coldharbour Remix)
Motorcycle - As The Rush Comes (Markus Schulz Coldharbour Remix)

+ Markus Schulz presents Elevation - Largo
Crescendo - External key
MS pres. Elevation - Somewhere (Clear Blue) (Coldharbour Mix)

Posted by M_Peror on Mar-01-2004 18:27:

quote:
Originally posted by emre
Als toevoeging op Markus t/l (maar beiden niet zeker):
- Markus Schulz presents Elevation - Largo
- Crescendo - External key

quote:
Originally posted by dEEkAy
+ Markus Schulz presents Elevation - Largo
Crescendo - External key

Dat klinkt als een bevestiging

Posted by MaGiK54 on Mar-01-2004 20:04:

quote:
Nee, het was deze vriend:

http://www.milair.net/Pics/Astatic/...ium/page_01.htm

Ja dat was hem, ook een member van TA ?? Ik herken hem van de cd-r'tjes. Vroeg hem nog enigzins sarcastisch of er nog nieuwe cd-r'tjes tussen zaten

Posted by SnuggLe on Mar-01-2004 20:11:

quote:
Originally posted by emre
In de Asta (waar het voller leek en warmer was dan in de XL) heb ik me ook goed vermaakt alhoewel het publiek er minder relaxed was dan in Amsterdam (dat dan weer wel); ik vind het publiek in Den Haag wat 'apart' om het zo maar te noemen.

Dat is Den haag ja, dat publiek
Nadeel daarbij, en dat vindt ik een GROOOOOOOOOT nadeel, is dat de Asta niet echt een 'club' is, maar gewoon een hotseknotesendisco.
Wat ik hiermee bedoel, is dat het een naam heeft (oa door donderdag studentenavond) waardoor er op zaterdagvonden heeeeeeeeeeeel veel mensen komen die 'naar de ASta gaan'. Niet 'we gaan naar Armin' maar 'we gaan naar de ASta'. Dat de entree 15 euro is en er vette dj's draaien boeit ze niet. Er is bier en je kan bekeken worden. Veel boeren + ' kijk mij hip zijn' publiek.
Dat vindt ik echt een heeeeeeeeeeeeel groot nadeel.

Het Paar is dat gelukkig minder.... mensen komen ECHT voor de muziek, niet ontdekt door het klootjesvolk.
Maybe kan Magik of een andere Hagenees dit bevestigen/ontkrachten.

En qua warmte: Tsja, Asta is KUT met de airco. Die werkt echt niet. Bij Carl Cox was het 31 graden binnen volgens de brandweer.

Posted by eieregooie on Mar-01-2004 20:17:

quote:
Dat is Den haag ja, dat publiek
Nadeel daarbij, en dat vindt ik een GROOOOOOOOOT nadeel, is dat de Asta niet echt een 'club' is, maar gewoon een hotseknotesendisco.
Wat ik hiermee bedoel, is dat het een naam heeft (oa door donderdag studentenavond) waardoor er op zaterdagvonden heeeeeeeeeeeel veel mensen komen die 'naar de ASta gaan'. Niet 'we gaan naar Armin' maar 'we gaan naar de ASta'. Dat de entree 15 euro is en er vette dj's draaien boeit ze niet. Er is bier en je kan bekeken worden. Veel boeren + ' kijk mij hip zijn' publiek.
Dat vindt ik echt een heeeeeeeeeeeeel groot nadeel.

Het Paar is dat gelukkig minder.... mensen komen ECHT voor de muziek, niet ontdekt door het klootjesvolk.

En qua warmte: Tsja, Asta is KUT met de airco. Die werkt echt niet. Bij Carl Cox was het 31 graden binnen volgens de brandweer.

Ik vind het juist wel meevallen in de Asta met dat publiek. Maar ben er alleen maar met Armin feestjes geweest tot nu toe... En met de warmte vind ik het ook wel meevalleen... Goed te doen

Posted by kolkiewolkie on Mar-01-2004 20:22:

Maar Bram zeg nou zelf, de hele Asta vol met mensen zoals jou zou toch ook niet wat zijn !

Anyways, ik ben in beide (paard en asta) nog maar 1x geweest en vind er qua publiek niet echt veel verschil inzitten... beide keren ontplofte de tent bijna en beide keren waren er veel mensen die zich erg hip gedroegen en vanzelfsprekend ook graag bekeken worden.

Posted by MaGiK54 on Mar-01-2004 20:46:

quote:

Deels mee eens wat Snug zegt. Op dit soort avonden is het publiek gewoon top, het was duidelijk te merken dat de meeste mensen voor Armin en de andere dj's kwamen. Daardoor wasset om 7 uur in de grote zaal nog gewoon vol. Op "bijzondere" avonden met een top dj, zoals Tiesto, Armin en Cox enz. komen er toch ook veel liefhebbers.

Snuggle heeft wel gelijk op reguliere avonden, dan komen de mensen gewoon naar de "Asta" in plaats voor een bepaalde DJ en dat komt niet altijd de sfeer ten goede.

Ik heb het juist met de oude Markanti. Als Markus ergens anders in A'dam had gedraaid zaterdag dan had ik waarschijnlijk daarheen gegaan. Verleden jaar ben ik er geweest tijdens de Two Days of Kaos van de Kremlin. Ik heb de kutste stapavond van 2003 gehad daaro en dat kwam mede door het publiek. Veel anabole Henkies met een hoog "zie mij hier "kansloos" breed te zijn" gehalte. Datzelfe gold voor de dames, een hoog zie mij hier een hoop kapsones hebben. Echt a-relaxte sfeer hing er door dit kansloze gedrag. Wellicht was deze sfeer incidenteel en is het op XL-avonden wel relaxt.

Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 »