TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Armin & MIKE - 28 februari - Asta, Den Haag
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 »
Okay.
Moeten daar nog iets eten ook he 
| quote: |
| Originally posted by pooley Okay. Moeten daar nog iets eten ook he |
ja cocoon ben ik vorige keer ook even wat gaan drinken ..
erg gezellig + we kregen gratis sushi
dus het is zeker een goed idee'tje om daar nog iets te gaan drinken met z'n allen 
| Originally posted by emma ja cocoon ben ik vorige keer ook even wat gaan drinken .. erg gezellig + we kregen gratis sushi dus het is zeker een goed idee'tje om daar nog iets te gaan drinken met z'n allen |
nog een weekje...

can't wait! 
er zijn weer kaartjes te winnen !
en de vraag is weer erg makkelijk
dus voor diegene die nog steeds geen kaartje hebben : give it a try
http://213.239.183.50/DLX/winnen/info.asp?id=3182
wie heeft er eigenlijk allemaal al n ticket?
Ik heb kaartjes voor:
Eagle
Silent Eagle
Tor
Pooley
Gladius
DJ Cresto
| Originally posted by eieregooie Ik heb kaartjes voor: Eagle Silent Eagle Tor Pooley Gladius DJ Cresto |
)
| Originally posted by emma en ik heb kaartje voor zehra en mezelf wil dus zeggen dat we al zeker met 8.5 belgische TA's aanwezig zullen zijn (eieregooie is een halve belgische TA )krijg er al meer en meer zin in ! |
| Originally posted by Zehra whiiiiiii can't wait!!! |
Dit weekend wordt weer super!!!!
Maar euhm .... ik ken nog niemand van jullie TA-people ...(behalve Emma
) ... hoe kan ik jullie herkennen?? 
persoonlijk ken ik hier ook niemand hoor.
Heb wel al met de meeste gechat maar das ook alles
| Originally posted by Kelly* Dit weekend wordt weer super!!!! Maar euhm .... ik ken nog niemand van jullie TA-people ...(behalve Emma ) ... hoe kan ik jullie herkennen?? |
Hoe doen we het nou zaterdag ? Ik had in gedachte eerst iedereen naar Antwerpe kome, en met zen alle een go-pasje kope of geldt die zooi enkel voor binneland ? Iemand iedee wat het beste/goodkoopste is om naar het buiteland te verschepe
Ow ja en ook graag niet te laat vertrekke of Ei is alleen vertrokke naar Addiction en dat wil ik zeker niet misseh
Iemand nuttige info omtrent zaterdag, uurschema/prijzen
edit: effe op rondneuze op site van nationale spoorwege
fyi, go pass is enkel voor in binnenland.
laatste keer dat ik ging vragen voor een ticket naar a'dam was dat 38 euro
| Originally posted by pooley Tegen welk uur zou iedereen in Den Haag willen zijn? Tis dus 2u20 trein vanuit Brussel, 25-30� het weekendtickets (BENELUX Weekend ticket) Om het uur een trein. Aankomsttijden Den Haag: Den Haag HS 16.57 17.57 18.57 19.57 20.57 21.57 22.57 Vertrek zondag Den Haag: 7.05 8.05 9.05 10.05 11.05 12.05 13.05 Lekker slapen als we terugrijden |
| Originally posted by Kelly* Dit weekend wordt weer super!!!! Maar euhm .... ik ken nog niemand van jullie TA-people ...(behalve Emma ) ... hoe kan ik jullie herkennen?? |

Maar dat hadden we pas gedaan toen we er al waren hoor
Overigens had ik ook al een keer trein en traminfo gepost. Maar zou wel fijn zijn als jullie idd beetje op tijd hier zijn. Als ik iig maar weet hoe laat jullie aankomen, maar dat kan ik wel met Zehra regelen denk ik...
Me heeft er zin in 
Ik en 2 vrienden van mij (geen TA's) willen ook nog mee!!! 
der zullen meer Belgen dan Nederlanders zijn, geloof ik. 
| Originally posted by Gladius hm vorige keer hebben ze op hun hand/pols "BeTA" geschreven denk ik. zoals altijd draag ik m'n precious TA t-shirt =) |
Dat gaat normaal ja.
Anders vraag het is aan de info of locket he (in centraal, das 3 mins van ehsal.
Dat benelux ticket is het goedkoopste imo.
ow verhip verkeerde gequote blijkbaar
trouwes is het nou heen en terugje of niet die benelux pool ?
edit:doet me er aan denke, vergeet "men" sincere en truly voor Z niet ei