TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Antwerp Is Burning Indoor - 1 mei - Sportpaleis, Antwerpen
Pages (17): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 »
| quote: |
| Originally posted by Wildfir3 Ja joy een bende freaks die nen helen avond niks anders gaan bekijken dan armin en mike :P (hihihi). Nee maja die kameraden komen zoiezo mee zenne, kweet gewoon ni of ze da zien zitten om tussen zo nen hoop freaks te moeten zitten :P |

ja man das idd ma niks, ma goed da gij der dan nie bij zijt, want freaks knn niet zo goed tegen gewone mensen
der geraakter persies ene gefrustreerd 
ff ander onderwerp
ivm met de belichting ... vorig jaar vond ik de belichting goed maar ook niet uitstekend, die halve cirkelbogen vond ik niet genoeg voor zo'n enorme zaal, de lazer deed echter wel goed zen werk.
Nu dit jaar beloven ze de grootse lazershow ooit gezien in belgi� ? ... wat denken jullie ervan, hopelijk hebbe ze dan de rest van belichting niet zitten verwaarlozen.
Ook beloven ze enorme hoeveelheden vuurwerk, zouden we een opening zoiets TIC kunnen verwachten ?
of ben ik net iets te optimistisch.
Ook hoop ik dat ze wat werk gemaakt hebbe van het geluid, sportpaleis is niet de makkelijkste locatie voor deftig geluid .
feel free to discuss , en wie weet weet er iemand wel iets meer 
Een vette lasershow is ook altijd wel fun 
En steven stopt is met stoken, DER GAAN NOG DOOI VALLEN ! :-)
ik hoop dat daar veel beta-volk zal zijn, want net als bij dat trance-fuifke in leuven kom ik helemaal alleen...
| Originally posted by pooley Een vette lasershow is ook altijd wel fun ![]() En steven stopt is met stoken, DER GAAN NOG DOOI VALLEN ! :-) |
CygnusX
freezel
Kaidreas
Bertn
Buoyant
Cresto
Jasperovitsj
| Originally posted by DJ Cossh ff ander onderwerp ivm met de belichting ... vorig jaar vond ik de belichting goed maar ook niet uitstekend, die halve cirkelbogen vond ik niet genoeg voor zo'n enorme zaal, de lazer deed echter wel goed zen werk. Nu dit jaar beloven ze de grootse lazershow ooit gezien in belgi� ? ... wat denken jullie ervan, hopelijk hebbe ze dan de rest van belichting niet zitten verwaarlozen. Ook beloven ze enorme hoeveelheden vuurwerk, zouden we een opening zoiets TIC kunnen verwachten ? of ben ik net iets te optimistisch.Ook hoop ik dat ze wat werk gemaakt hebbe van het geluid, sportpaleis is niet de makkelijkste locatie voor deftig geluid . feel free to discuss , en wie weet weet er iemand wel iets meer |
Ik kom zeker, maar mijn kameraden gaan ergens anders naartoe (weet ni meer waar, maar twas niks spectaculair) dus kom ik op mijn alleen...
Weet wel weg ni zelf, heb int verleden met mensen naar Sportpaleis geweest dak da wel wisten en ik heb ni echt op de route gelet...
Nog iemand met trein die het wel weet? Met outdoor zat ik bij Cresto op de trein, Gert help me!
| Originally posted by Pumaz Ik kom zeker, maar mijn kameraden gaan ergens anders naartoe (weet ni meer waar, maar twas niks spectaculair) dus kom ik op mijn alleen... Weet wel weg ni zelf, heb int verleden met mensen naar Sportpaleis geweest dak da wel wisten en ik heb ni echt op de route gelet... Nog iemand met trein die het wel weet? Met outdoor zat ik bij Cresto op de trein, Gert help me! |
en wat als je niet met de trein komt 
| Originally posted by Eagle` en wat als je niet met de trein komt |
| Originally posted by Kaidreas ma wacht nu is ff joskes.. want iedereen is ier precies over iets anders aan het babbelen.. die pre-aibmeeting? is dat echt vlak voor, en dan vertrekken we samen of is da rond 8 uur bv.. we gaan mac driven ofzow. en dan gaan we verder als het tijd word???? ik bedoel dan kennen we misschien iedereen al wat beter ook, en is het maybe een plezantere sfeer.. alle kdoe maar een voorstel ze. |
Ik ga akkoord met het idee van jasper, maar dan moet ik wel die afspraakplaats weten liggen in de plaats van het sportpaleis natuurlijk...
jah ik ga ook wel akkoord. wie wist der weer een goeie eettent in de buurt? =>
In Schoten zijn er wel een paar leuke plaatsen om ierts te eten, frituur, kebab, pizza,...
En Schoten ligt op pakweg 5 minuutjes met de auto van het sportpaleis, en aan de Carrefour in Schoten lan je tram 3 pakken die recht langs het sportpaleis komt.
Maar dan nog zullen we ergens moeten afspreken, en misschien ook 1 of 2 auto's ter beschikking hebben om niet alle verplaatsingen te voet te moeten doen!? Nu kan je vanuit Antwerpen wel bussen naar zowat alle deelgemeentes nemen, dus misschien is een auto niet helemaal noodzakelijk...
jah en het is toch gratis die avond (mits je ticket wel denk ik)
mmmmm maar is het niet beter om in big anvers zelf te blijven, in de buurt van het station. dan kunnen we een groepsverhuizing doen naar roosevelt en tram 3 of 12 nemen langs sportpaleis, dit maar dicht bij het station voor die met de trein en bus komen en, veel eet en drink gelegenheden. aan de groenplaats is er een gezellige niet over gezellige pizzaplace. met studentenkorting dacht ik zelfs.
jup, den da giovanni, met studentenkorting 5eur voor ne margharita en nen drank. is goed voor mij
In Antwerpen blijven is ook een goed plan! Maar 1 ding....geen Giovanni's please!
Al 3 jaar op rij gaan we daar met ons oude klasje uit het middelbaar eten, en al 3 jaar op rij hebben we - ondanks reservatie - geen plaats en moeten we een half uur op ons eten wachten!
All�, als de meerderheid naar Giovanni's wilt, fine by me, maar misschien kent er nog iemand een alternatief in dezelfde prijsklasse maar met betere service?
En eigenlijk stelt Dries wel het beste plan voor, aangezien de meesten toch met de trein komen? Afspreken aan het station, dan ff de stad intrekken en dan den tram op richting Sportpaleis...Good thinking Dries! 
Pitabar Mama's Garden. Als ge de Giovanni's buitenkomt da straatje rechts in, gaat een klein beetje naar boven. Daar direct links op de hoek. Is mss iets duurder, maar voor 8-9 euro de man hebt ge de beste pita van Antwerpen. En goeie service! En ik krijg geen commissie, moest ge da denken! 
Vlak tegen tstation is der ook ne vree goeie libannees, maar misschien is da wel dezelfde waarop gij het hebt seb. Aant station afspreken lijkt mij ookt beste.
De plaats van afspraak staat dus al vast, nu het uur nog!
Ik had gedacht tussen 19u en 20u, maar het hangt er natuurlijk vanaf hoe laat iedereen naar het Sportpaleis wil afzakken. Persoonlijk wil ik daar al om 22u zijn vanwege de Mike-meeting, en ik dacht dat er een paar beta's (Kaidreas, Bertn,...) die ook wilden meedoen...
| Originally posted by djcresto Vlak tegen tstation is der ook ne vree goeie libannees, maar misschien is da wel dezelfde waarop gij het hebt seb. Aant station afspreken lijkt mij ookt beste. |