TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Voor de liefhebbers: nieuw Tiesto-album op komst
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 »

Posted by Jappio on Apr-21-2004 21:19:

Wat een gemekker weer allemaal

ik heb m nu voor de 10e keer gehoord ofzo en mijn mening is dat dit dus echt wel een topper is! Ondanks dat het niet vernieuwend is of wat dan ook zitten hier weer hele vette tranceplaten op! Voor mij bij deze genomineerd voor album van het jaar..

Posted by SnuggLe on Apr-22-2004 05:41:

Leuke discussie dit
Ik ben het wel met d1ng en Tango eens.... Ik vind het teveel van hetzelfde en in ieder geval niets revolutionairs/vernieuwends.
Maarja, wat is dat inderdaad nog wel? Zeer weinig. Revolutionair is een loze term... zo wordt ieder feest van ID&T ook 'revolutionair' genoemd :S

Posted by M_Peror on Apr-22-2004 07:33:

Heb 'm nu ook al een paar keer gehoord en ik vind 'm beslist erg lekker! Hij is idd in sommige opzichten bepaald niet 'standaard'. Of je 't vernieuwend of revolutionair wil noemen hangt er maar van af waar je de lat legt, maar dat deze cd eruit springt tussen andere artist albums is naar mijn mening absoluut wel het geval. Als je 'm vergelijkt met In my Memory weer minder, maar die was dan ook al van bijzonder hoog niveau.

En dan nog... of iets (wat dan ook) "revolutionair" is geweest weet je toch meestal pas achteraf. "De geschiedenis zal het leren!"

Posted by basvh on Apr-22-2004 08:51:

quote:
Hi everybody,

Well since Ti�sto's new album promo is all over the internet, which we regret very, very much, the waiting for the new album is really coming to an apotheosis. As we told the members of our forum in our newsletter, the album will be released officialy on the 18th of may in the Netherlands and all other country's will soon follow. Ofcourse you will be able to order it online in our Ti�sto Online Merchandise Shop.

Regards,
BHC

tsjah wat hadden ze dan verwacht. dat ie nooit geript zou worden ofzo

Posted by -TAIS- on Apr-22-2004 09:06:

Ik moet zeggen dat ik het nog wel knap vind dat ze het lang uitgehouden hebben voor het album als MP3 verscheen. Vergeet niet dat het album al bijna een half jaar geleden opgenomen is. En zodra je eenmaal de promotie start (helemaal bij Ti�sto, waar het op grote schaal zal gebeuren), is er bijna geen houden meer aan om dit tegen te gaan.

Posted by DjRV on Apr-22-2004 09:10:

quote:
Originally posted by basvh
tsjah wat hadden ze dan verwacht. dat ie nooit geript zou worden ofzo

hij is zeer minimaal verstuurd,geloof 3 copies en dat is aan vertrouwelijke klanten contacten. beetje zuur als ie dan alsnog geript wordt

Posted by basvh on Apr-22-2004 09:13:

quote:
Originally posted by DjRV
hij is zeer minimaal verstuurd,geloof 3 copies en dat is aan vertrouwelijke klanten contacten. beetje zuur als ie dan alsnog geript wordt

weet je dat zker, want hier op TA zitten er al 2 die een officiele promo hebben althans dat zeggen ze

Posted by SnuggLe on Apr-22-2004 09:21:

Tsja, Glanis kan wel meer zeggen, die zegt dat hij ALLES heeft.
Naar de andere kan ik gokken.

Joh het zal me allemaal wat , die hele mp3scene is een groot deel gebakken lucht. Pikkies die allemaal tegen elkaar opbieden van 'kijk dit heb ik' of 'ja maar die heb ik in 256 kbps maar release ik niet'. Het zal wel.... vroeger of later heeft iedereen het wel een keer. Een weekje later boeit me nu ook echt niet meer. Tis niet van "OMFG I DIEEE!! MOET IK HEBBEN!"

Posted by Ding Chavez on Apr-22-2004 09:22:

quote:
Originally posted by DjRV
vertrouwelijke klanten contacten.

Dat hadden ze dan dus ook niet helemaal goed ingeschat.

Posted by DjRV on Apr-22-2004 10:34:

het valt ook niet meer goed in te schatten,niemand is te vertrouwen gewoon.maar soms moet je wel het 1 en ander versturen voor distrubutie e.d

Posted by Stephan on Apr-22-2004 11:24:

En dan nog... of iets (wat dan ook) "revolutionair" is geweest weet je toch meestal pas achteraf. "De geschiedenis zal het leren!" [/QUOTE]

Goed punt !

Posted by tango on Apr-22-2004 11:30:

Van het album zijn dus echt wel meer als 3 copy's verstuurd. Alle mensen van de pers hebben zowiezo een promo copy gekregen. Maar die vertelden ook dat hun naam in de cd gegraveerd stond. Ook zouden er watermerkjes in de tracks zijn toegevoegd om vast te stellen wie de cd heeft gelekt. Ben benieuwd......

Posted by Stephan on Apr-22-2004 11:42:

quote:
Originally posted by tango
Van het album zijn dus echt wel meer als 3 copy's verstuurd. Alle mensen van de pers hebben zowiezo een promo copy gekregen. Maar die vertelden ook dat hun naam in de cd gegraveerd stond. Ook zouden er watermerkjes in de tracks zijn toegevoegd om vast te stellen wie de cd heeft gelekt. Ben benieuwd......

Dat krijg je waarschijnlijk toch nooit meer te horen

Posted by Ding Chavez on Apr-22-2004 12:23:

quote:
Originally posted by Stephan
Dat krijg je waarschijnlijk toch nooit meer te horen

Als ze een voorbeeld willen stellen doen ze er juist goed aan het wel openbaar te maken.

Posted by Chicane on Apr-22-2004 14:43:

watermerkjes zijn makkelijk eruit te filteren via cooledit lijkt me

Posted by Asperge on Apr-22-2004 16:36:

quote:
Originally posted by Chicane
watermerkjes zijn makkelijk eruit te filteren via cooledit lijkt me

moet je wel weten waar ze zitten lijkt mij

Posted by eieregooie on Apr-23-2004 20:42:

kwestie van luisteren

Posted by Glaniskanis on Apr-23-2004 23:59:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Tsja, Glanis kan wel meer zeggen, die zegt dat hij ALLES heeft.
Naar de andere kan ik gokken.

Joh het zal me allemaal wat , die hele mp3scene is een groot deel gebakken lucht. Pikkies die allemaal tegen elkaar opbieden van 'kijk dit heb ik' of 'ja maar die heb ik in 256 kbps maar release ik niet'. Het zal wel.... vroeger of later heeft iedereen het wel een keer. Een weekje later boeit me nu ook echt niet meer. Tis niet van "OMFG I DIEEE!! MOET IK HEBBEN!"

Kdacht wel dat je wat meer hersens had dan zomaar rondblaten en je conclusies trekt
Basvh heeft het over Spective en Nell

Beetje sullig om je zo weer te uiten vind je niet... aangezien jouw verleden ook niet brandschoon is wat dat betreft he

Posted by TranceFool on Apr-24-2004 09:31:

Ik vind dat er weer een beetje slap geluld wordt over mp3. Blackhole weet zelf ook dat dit gaat gebeuren. En zoals op dit forum blijkt, mensen die het album echt goed vinden kopen em toch wel. En mensen die em willen kopieren hadden dit anders dan wel over een maand gedaan als de cd in de winkels ligt. Ik zie dit alleen maar als een extra stukje promotie, zal een stormloop worden op de albums, nu hopen dat de CD geen vertraging oploopt net als bij de DVD van TIC, maar dat zal wel niet.

Posted by SnuggLe on Apr-24-2004 10:09:

quote:
Originally posted by Glaniskanis
Kdacht wel dat je wat meer hersens had dan zomaar rondblaten en je conclusies trekt
Basvh heeft het over Spective en Nell

Beetje sullig om je zo weer te uiten vind je niet... aangezien jouw verleden ook niet brandschoon is wat dat betreft he

Sorry dan Glanis, ik ging uit van jou naam omdat je altijd alles hebt. Wat dat betreft sla ik je hoog aan, so stop whining
En van het tweede deel van mijn post, je weet dat ik gelijk heb. Hoeveel n00bs lopen er wel niet rond in de mp3scene die vanalles roepen en doen. Er zijn maar weinig groepen wat kwaliteit is en niet releasen om het releasen. Dan zit jij dus ik een kwaliteitsgroep en zo zijn er nog 2.

En Livesets zijn brandschoon overigens

Posted by Chicane on Apr-24-2004 10:10:

Half-Life 2 taferelen... gewoon een jaar voor straf uitstellen omdat de broncode geleakt is.. dit album dan ook uitstellen voor straf.. harrrr

Posted by MaGiK54 on Apr-24-2004 10:49:

quote:
Originally posted by TranceFool
Ik vind dat er weer een beetje slap geluld wordt over mp3. Blackhole weet zelf ook dat dit gaat gebeuren. En zoals op dit forum blijkt, mensen die het album echt goed vinden kopen em toch wel. En mensen die em willen kopieren hadden dit anders dan wel over een maand gedaan als de cd in de winkels ligt. Ik zie dit alleen maar als een extra stukje promotie, zal een stormloop worden op de albums, nu hopen dat de CD geen vertraging oploopt net als bij de DVD van TIC, maar dat zal wel niet.

Helemaal mee eens, het zal me nog geeneens verbazen als Blackhole hoopte dattie gelekt zou worden. Maar als ze het niet hadden gehoopt en dat ze het echt schandalig vinden dattie gelekt is, dan zijn ze wel errug naief bezig daaro bij BH, want dan moeten ze maar niet zo'n cd voor de release gaan rondsturen.

Posted by moogwai on Apr-24-2004 18:53:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Sorry maar ik weet niet wat je onder kwaliteit verstaat. Is kwaliteit iets dat je leuk vind? Traffic bv is qua muzikale kwaliteit niet veel meer dan een special d track, en dan heeft meneer d het melodietje nog zelf bedacht. Wat dat aan gaat passen sommige (dus niet alle) tracks van tiesto perfect in de huidige tijdsgeest van simpele deuntjes. En Ozgur Can's tracks klinken idd niet zo sterk als die van ti�sto (wat ook aan het masteren ligt), maar tijs kan nog wel wat leren van z'n basslijnen.

Kwaliteit hoeft niet origineel te zijn. Waarom vind ik bijvoorbeeld de sound van M.I.K.E. nog steeds goed en waarom van ander niet??? En "Simpele" deuntjes kunnen ook goed zijn, het is maar net of je dat deuntje vet vindt. Ik waardeer het ook als een nummer gewoon goed klinkt (goede opbouw, zuivere geluiden, etc), en dat valt me echt op aan Love Comes Again.

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Ik noem een Gill Norris - Forme. Ik noem een Memento. Ik noem een XIII.

Ja ok, als je goed zoekt kun je wat "revolutionairs" vinden. Maar goed, revolutionair is ook een fout woord zoals we hier al vinden, progressief is beter... (hmmn.. waarom heet het genre progressive dan progressive ))

quote:
Originally posted by TranceFool

Precies, en met In My Memory was het eigenlijk hetzelfde, dit album was toch het eerst gereleased in Japan? Iedere NL-er had 'm ook eerst gedowned en volgens mij heeft ook iedereen hier die In My Memory vet vindt het album origineel.

Posted by DJ D-Man on May-14-2004 13:16:

*schop*

De vinyl-sampler is inmiddels te bestellen, onder andere bij Only DJ's en Dancegrooves. Heeft iemand 'm ook al ergens in de winkel zien liggen?

Posted by Ding Chavez on May-15-2004 09:27:

Interessante uitspraken van dhr Verwest in de bijlage van de Telegraaf van deze zaterdag:

Over een gig in Argentini�
Toen ik vervolgens 'Silence' opzette, een hit van drie jaar geleden, wist ik niet wat er gebeurde. Het dak ging eraf, terwijl daar nog nooit een cd van mij te koop is geweest. Dat is blijkbaar allemaal via het internet gegaan, daar heb ik eigenlijk alles aan te danken.

En over Just Be
Als hem wordt gezegd dat ook zijn nieuwe album Just Be een maand voor de releasedatum al te downloaden is, klinkt hij weinig verrast en ook niet verontwaardigd. "Ik zal de laatste zijn die erover klaagt, het heeft mij alleen maar geholpen. In het algemeen begrijp ik wel dat mensen het beu zijn om muziek te kopen die het niet waard is. Er is zoveel van die wegwerpmuziek, dat verkoop tniet meer. aar kwaliteitsmuziek wordt wel gekocht; ik wil in ieder geval de originele cd in mijn kast kunnen zetten."

Hij zegt ook nog dat hij in de toekomst alleen nog maar eigen werk in een set wil draaien, om zich te onderscheiden van die andere duizenden dj's. Aan de ene kant natuurlijk sterk van em dat ie ondanks zijn toch al uber populaire naam nog wil blijven vernieuwen. Aan de andere kant lijkt ie het een beetje hoog in de bol de hebben als je het mij vraagt, want dan moet je wel erg veel eigen kwaliteitswerk hebben of je draait op iedere gig hetzelfde rijtje af...

Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 »