TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin Only - 7 uur Armin!
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 »

Posted by BaRTeZ on Apr-17-2004 16:04:

Ben nog brak van de voetbal wedstrijd van vanmiddag, maar heb er ook veel zin in

Posted by SnuggLe on Apr-17-2004 16:17:

Nogmaals veel plezier iedereen.
Ik ga kijken of James Holden in Scheveningen net zo vet wordt.

Posted by moogwai on Apr-17-2004 17:19:

quote:
Originally posted by SnuggLe
En ik duim voor jullie dat de signature van JP geen waarheid wordt

Nou.. als iedereen zo feest als Partyhardy, dan weet ik het nog niet zo...

Ik heb er erg veel zin in.. zie jullie vanavond!

Posted by Partyhardy! on Apr-17-2004 17:22:

quote:
Originally posted by moogwai
Nou.. als iedereen zo feest als Partyhardy, dan weet ik het nog niet zo...

haha grappenmaker! ik ga in ieder geval mijn best doen om dit schip te laten zinken!
wel echt super klote dat dit al om 5 uur is afgelopen, kan ik nog een beetje gaan blauwbekken tot de eerste treinen rijden!

Posted by moogwai on Apr-17-2004 17:30:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
wel echt super klote dat dit al om 5 uur is afgelopen, kan ik nog een beetje gaan blauwbekken tot de eerste treinen rijden!

idd.. rond 6.00 gaan pas de eerste treinen en als je verder als Utrecht moet dan moet je al helemaal lang wachten

Posted by MaGiK54 on Apr-17-2004 17:35:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Official International-TA-meeting @ Armin Only:

HALF PAST ONE AT THE BACKSIDE OF THE BOAT.

Meeting was toch in overleg gesteld op half twee, zie nu dat half ��n de ronde doet ?? Gezien de internationale aard van dit feessie had ik het voor de duidelijkheid in het Engels gezet, wellicht is daar enige verwaring door ontstaan. Dit tijdstip is gekozen omdat dat dan iedereen op zeker aan boord is en als iemand dan nog niet aan boord is heeft dikke pech en moetie hij/zij achter de boot aanzwemmen.

Posted by eieregooie on Apr-17-2004 17:42:

half 2 ja, trancezonert ken geen engels denk ik

Posted by HiGH_NrG on Apr-17-2004 17:47:

quote:
Originally posted by Partyhardy!

Anders gewoon een afterparty bij mij thuis

Posted by jp on Apr-18-2004 04:09:

En wie is er als eerste thuis?

Armin mag terugkijken op een geslaagd feest. Er hing zo'n lekker relaxed sfeertje en alles was prima geregeld.

Die boot had net zo goed kunnen blijven liggen, als je van heen en weer varen houdt kun je net zo goed de pont nemen. Overigens is het ding niet gekapseisd, wat een wonder mag heten met zo'n publiek

Slaapies doen!

Posted by Robert on Apr-18-2004 04:11:

quote:
Originally posted by jp
En wie is er als eerste thuis?

Armin mag terugkijken op een geslaagd feest. Er hing zo'n lekker relaxed sfeertje en alles was prima geregeld.

Die boot had net zo goed kunnen blijven liggen, als je van heen en weer varen houdt kun je net zo goed de pont nemen. Overigens is het ding niet gekapseisd, wat een wonder mag heten met zo'n publiek

Slaapies doen!

idd cool feestje, maar eerst slapen

Posted by eieregooie on Apr-18-2004 04:48:

Jaaaaaaaaa feestje was toppie

Posted by moogwai on Apr-18-2004 07:25:

Ben net thuis... en het feest was 4 uur geleden afgelopen Ben nu weer klaarwakker, want ik moest nog een ochtendwandeling houden

Maar wat een megafeest was het zeg!! Niet normaal wat een sfeer, en Armin zat lekker te knallen, trance, progressive, techno! Allemaal vet!!! En die boot is echt een toplocatie, zeker voor herhaling vatbaar!!!

Posted by dj_spare on Apr-18-2004 07:26:

ben ook net thuis, het was me een ongeloofelijk vet feestje!! Goed geluid (wat ik niet had verwacht), lekkere maar af en toe irritante drums en Sahara!!!

nu ga ik slapen

Posted by moogwai on Apr-18-2004 07:28:

haha.. 1 minuut later

Signum - Solar Level... woeiiiiiiiii

Posted by BaRTeZ on Apr-18-2004 07:35:

quote:
Originally posted by moogwai
haha.. 1 minuut later

Signum - Solar Level... woeiiiiiiiii

zo ook al thuis? heb je ook snel gedaan

anyway, maffen :P

Posted by Freezel on Apr-18-2004 07:50:

Feestje was echt top Topsfeer, Topmuziek
Ga nu ff voetballen

edit: afgelast

Posted by Acidophilus on Apr-18-2004 08:25:

Wat bezielt jullie toch om als je om 6 uur thuis komt van een feest eerst even iets op een forum te posten...?

Posted by basvh on Apr-18-2004 09:19:

quote:
Originally posted by Acidophilus
Wat bezielt jullie toch om als je om 6 uur thuis komt van een feest eerst even iets op een forum te posten...?

Valt mee dat de gehele tracklist hier nog niet staat maar die zullen de Belgen zker en vast hebben !

Posted by Freezel on Apr-18-2004 09:28:

quote:
Originally posted by basvh
Valt mee dat de gehele tracklist hier nog niet staat maar die zullen de Belgen zker en vast hebben !

Hehe, er was maar 1 belg aanwezig volgens mij en dat was Emma Ikzelf doe echt geen moeite om dat op mijn telefoon bij te houden. In Engeland deed iemand anders dat

Posted by Magic83 on Apr-18-2004 10:41:

Was zeker geslaag feest! Toffe locatie, goed geluid en vette platen
Enige nadeeltje was die Safri-Solo wannabee die de hele tijd het zelfde kut deuntje trommelde waardoor het soms leek of je de hele tijd hetzelfde nummer hoorde Ook kon je natuurlijk weer eens niks te kanen halen, op een snickers na

Van het varen was idd niet veel te merken, en ze hadden de boot van buiten wel wat mogen verlicten ofzo. Verder kwam er nog een dude op me afstappen met de vraag of ik Perry O'Neil was Schijn op um te lijken ofzo, volgens mij zag ik um zelf later nog lopen in het zwart. Volgens mij was diegene die dat vroeg btw ook TA, want zie die gast wel vaker...

Posted by HiGH_NrG on Apr-18-2004 11:04:

Zooo zwaar relaxed feestje!

Ben net thuis van de after en ik denk dat ik zo maar eens ga slapen...

Posted by MaGiK54 on Apr-18-2004 11:35:

Armin heeft gisteren maar weer bewezen dat hij trance-koning nummer 1 is. Teeeeeeeeeeeeeeeeeering wat een vette platen heb ik gisteren horen langskomen met als hoogtepunt een paar toppers uit de oude doos: Pulser - Cloudwalking en Freefall - Skydive wat een geile platen blijven dit zeg.

Zoals iedereen al zei was het publiek super relaxt, af en toe iets te relaxt naar mijn mening. Dansvloer vond ik voor groot deel toe super dood reageren, maar ja dat heeft zeker niet de pret mogen drukken. Meeting was ook cool en zoals gewoonlijk weer diverse leuke gespreken gehad met TA'ers.

Enige echte grote nadeel was toch die drummer, wat een suffe was dat zeg, elke keer hetzelfde, begon echt in de loop van de avond irritant te worden, die mogen ze thuis laten de volgende solo.

Al met al een super tof feessie en zeker voor herhaling vatbaar op die locatie. Ben benieuwd naar de foto's trouwens.

Posted by emma on Apr-18-2004 11:44:

wat een leuk feest

echt supersfeertje en allemaal happy partypeople ...

en armin liet zich weer lekker gaan

Posted by Roos22 on Apr-18-2004 12:21:

woeiiii wat was het GOED zeg!!!!!

ik zeg ��n ding: SKYDIVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Posted by moogwai on Apr-18-2004 13:21:

quote:
Originally posted by Magic83
Verder kwam er nog een dude op me afstappen met de vraag of ik Perry O'Neil was Schijn op um te lijken ofzo, volgens mij zag ik um zelf later nog lopen in het zwart. Volgens mij was diegene die dat vroeg btw ook TA, want zie die gast wel vaker...

whehehe... dat was ik Meende je al ergens van te herkennen

Die drummer was idd soms irritant, maar aan de andere kant kon hij wel goed met de maat mee spelen zeg!

Toen we binnen kwamen draaide Armin meteen Probspot - Blueberry, dus de nacht kon al niet meer stuk Vond op een kort gedeelte na zijn hele set geweldig en 't was ook weer zwaar relaxed met al de mede-addicters, dus heb me niet hoeven te vervelen

Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 »