TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Ferry Corsten & Yves Deruyter @ Versuz - 19 mei - Hasselt
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 »
Mogge BeTA boys & girls 
Het zat gister ff tegen met de treinreis, 1,5 uur vertraging 
Feestje was gezellig en geen piep in de oren
Terugreis verliep voorspoeding. Trein van 7:29 in Maastricht en 9:45 thuis 
Dave Lambert, nooit van gehoord verraste me positief. Ferry is altijd goed
Yves vind ik beetje tegenvallen...........Traffic 
Zie de foto's van Emma en Zehra maar van mij tijdens Traffic 
Uitgebreider reviewtje volgt mss later als ik puf heb 
Vermoiend reis (Brussel - Hasselt 01:20 met de trein)
Ik ben in de club round 23:00 aangekomen. Dave Lambert heeft een paar van goede progressive en trance tunes gedraaid maar zijn warming up leek me te lang. Meer dan 3 uren non stop (Ik word bijna in slaap gevallen, vooral als ik vroeger was aangekomen.
Ferry heeft om 02:15 begonnen. Zeer goed dj-set !! Ik verveelde me en plotseling, de gordijnen waren geopend. Ferry was achter met een mooie glimlach. Hij speelde met 2 CD players en 3 turntables (waarom 3?, 2 was voldoende). De meestal of zijn fans (zoals me) waren voor de scene. Ze schreeuwden en sprongen als gekke mensen. Na his dj-set, Ferry begroette de menigte die zijn naam scandeerde. Hij ondertekende een paar of autografish, ook op de armen van sommige fans. YDR was reeds daar op dit ogenblik gekomen. Hij bedankte en omhelste Ferry Corsten en begon met een paar van hard-trance tracks
Tracklists:
Ferry Corsten (in deze volgorde zelfs)
1. Intro met stukje 'Punk'
2. Ferry Corsten 'Kyoto'
3. Solid Globe 'Sahara'
4. George Hales 'Autumn falls'
5. Ronski Speed 'E.O.S.'
6. Ferry Corsten vs Thrillseekers 'Sublime'
7. Thrillseekers 'Synaesthesia 2004' (Dub versie)
8. BT 'Force of gravity' (Ferry Corsten bootleg remix)
9. Ferry Corsten 'Sweet sorrow'
10.?
11.?
12.Castaneda 'Floor control'
13.4x4 'Indigo'
14.Ferry Corsten 'Right of way'
15.?
16.Ferry Corsten 'Rock your body, rock'
17.?
18.F-Massif 'Somebody' (Ferry Corsten remix)
19.Gouryella 'Ligaya'
20.Veracocha 'Carte blance'
Yves Deruyter: (ook in volgorde)
1. Intro (?)
2. Yves Deruyter 'On the move'
3. Trancescape 'Producelast'
4. Joop 'Sonsuz'
5. Tiesto 'Traffic'
6. Green Martian 'Ladies & gentlemen'
7. Yves Deruyter - Peace (Born Slippy remake)
8. Airwave 'Lightspeed'
9. Ron van den Beuken 'Timeless' (Ron van den Beuken remix)
10.Marco V vs Jens 'Loops & tings relooped'
11.?
12.Roc Project 'Never' (Filterheadz remix)
13.Michael Sanctorum 'Midnight in chicago' <-gelooped
14.Three Drives 'Sunset on Ibiza'
15.Yves Deruyter 'Infinity' (Clocks remake)
16.Manu Keaton 'Basik'
17.?
18.?
19.? <- deze was hard maar geflipt massive
20.Kane 'Rain down on me' (Tiesto remix)
21.Marco V 'C:/del*.mp3'
22.E Craig 'Somebody is watching my set'
23.Yves Deruyter 'Back to earth' (Rave mix)
24.Ricky Fobis 'No regular'
25.Energy 52 'Cafe del mar' (Three 'n' one mix)
26.?
3. Trancescape 'Producelast'
4. ?
5. Tiesto 'Traffic'
mahahahaha
SUCKYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

Goeiemorgend ... bah , al 3h op ... mjah, spijtig da'k zo vroeg door moest ma et is nen hele sjieke avond geworden !!! merci allemaal, toffe menskes ook 
en wat versuz betrefd ... een ietwat te lange warm-up als ge et mij vraagt, ma voor de rest, sfeer zat erin, en da's toch et belangrijkste 
Greetz, despe
Track 4(Yves Deruyter) : Joop - Sonsuz (Original Mix)
Track 18 (Ferry Corsten) : F-Massif - Somebody (Ferry Corsten Remix)
Track 4 (Ferry Corsten) : Modulation - Spirits (Cosmicman Remix)
Track 7 (Yves Deruyter) : Yves Deruyter - Peace (Born Slippy Remake)
Track ? (Ferry Corsten) : Ferry Corsten - It's Time (Ferry Corsten Flashover Mix)
Hilarisch moment:
ydr zit van beneden naar boven te zwaaien en tekens te doen, hij stopt de plaat abrupt (een resident nam het boven dan over) en loopt dan heel snel richting toilet, einde set van yves 
Zitte gelle daar ne hele avond track na track te id'en en neer te schrijven ofzo?
ik kan pooley alleen maar aanvullen met "haha en dan nog is ladies & gentlemen" :f
| quote: |
| Originally posted by Wildfir3 Zitte gelle daar ne hele avond track na track te id'en en neer te schrijven ofzo? |
Snap er gewoon het nut niet van, ksta mij liever uit te leven als ik 15 euro betaal voor een feesje 

| quote: |
| Originally posted by Wildfir3 Snap er gewoon het nut niet van, ksta mij liever uit te leven als ik 15 euro betaal voor een feesje |
leer spellen vooraleer ge persoonlijk wilt gaan 
Komt ervan als je 's avonds weg gaat 
easy there gentlemen.
heh de nummer van de tracks onthoud ik toch nooit, maar ik vind het wel altijd fijn als ik er een paar herken. Doet trouwens niets af aan de mate waarin ik mij uitleef...
Heb ik het ook niet over, ik vroeg gewoon wat het nut ervan was om de gehele tracklist in te typen in uw gsm ipv u geheel uit te leven. Ik geniet er ook van hoor als ik es een track kan id'en, maar verder gaat het niet.
Maar zoiets vragen mag dus duidelijk niet, foei me, foei! 
Het duurt een paar seconden om zoiets in te typen, veel tijd besteed ik daar echt niet aan. Ik maakte die lijst trouwens voor de mensen die niet mee waren, dezelfste mensen die over die lijst zagen...
| quote: |
| Originally posted by Wildfir3 Heb ik het ook niet over, ik vroeg gewoon wat het nut ervan was om de gehele tracklist in te typen in uw gsm ipv u geheel uit te leven. |
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Het duurt een paar seconden om zoiets in te typen, veel tijd besteed ik daar echt niet aan. Ik maakte die lijst trouwens voor de mensen die niet mee waren, dezelfste mensen die over die lijst zagen... |
Wat een meeting, met bijna de hele be-ta!
Ik suck in het nerderlands ... maar ik heb toch gezien dat iedereen zeer sympatiek is.
Ik ben juist een beetje triest want ik was al op weg tijdens Airwave - Lightspeed, 't is mijn all time favorite.
Goed allez, ik ga nog slapen, ik moet in topvorm zijn voor zaterdag met Fred Nova, Airwave en YDR.
Ciaoke vanuit Luik.
amai wat een LAME set van YDR... draait die altijd platen die al een halfjaar oud zijn??
bweuh
Uw nederlands is zeker goed, ik vind er geen fouten in 
/me vindt het altijd leuk als hij ziet dat walen de moeite doen, chapeau 
Damn damn damn
wat een avondje! 
Zeker en vast tochwel geslaagd!
Toch zalig dat we niet moesten aanschuiven eh. Stel u voor hoelang we anders in de rij gestaan hadden
Thx Pumaz voor de tracklist!
7. Underworld 'Born sloppy' (Bootleg, het is geen typfout)
Ziede wel dat die bestaat! 
| quote: |
| Originally posted by Wildfir3 Uw nederlands is zeker goed, ik vind er geen fouten in ![]() /me vindt het altijd leuk als hij ziet dat walen de moeite doen, chapeau |
Welgeteld 1,5 uur geslapen
Volgens mij draaide Ferry ook nog Ronski Speed - EOS (Club Mix) ?
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.