TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Tiësto @ Slagthuset i Malmö den 15e maj
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9]

Posted by SteveTranz4ever on May-08-2004 15:35:

quote:
Originally posted by dbl
klart vi göööööööör... hehe
De e lugnt... tar bara 7 år innan det släps på nätet sen hehehe

Posted by dbl on May-08-2004 15:55:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
De e lugnt... tar bara 7 år innan det släps på nätet sen hehehe

då tar jag o gör inbrott i din lägenhet o snor filmen.. hehe

Posted by SteveTranz4ever on May-14-2004 17:41:

Ja då var man i Malmö då

När vi rullade ut från parkeringen som ligger precis vid Slakthuset så ser man nåt "ganska" taggande :P =)
Så jag tog en bild

Posted by Smekbar on May-14-2004 17:46:

fan va najs ganska häftigt hur mycket sånt runt-om-kring-tjafs det blir vid så här stora events

Posted by Cube__ on May-14-2004 17:53:

quote:
Ja då var man i Malmö då

När vi rullade ut från parkeringen som ligger precis vid Slakthuset så ser man nåt "ganska" taggande :P =)
Så jag tog en bild

eller som Steve skulle uttryckt det
Fan va najs asså! Längtar som ett as, kommer inte kunna sova ikväll typ

Posted by reveal on May-14-2004 17:53:

Det börjar fan närma sig nu alltså Kliar i kroppen

Posted by SteveTranz4ever on May-14-2004 18:55:

Från ace-event

Imorgon smäller det och vi ville bara kort berätta ett par nya saker. Det första är att
Tiësto kommer göra ett 3h set! Det andra är att han kommer att ha med sig sin
sångare, Manon Plokker. Riktigt trevligt tycker vi. Speltiderna kan vi inte släppa ännu
men ett gott råd är att dyka upp när vi öppnar, då missar du garanterat ingenting.

Fan coolt... 3 timmars set + en sångerska... nån som vet nåt vidare om denna sångerska ???

Posted by CJ InterCity on May-14-2004 23:57:

Re: Från ace-event

quote:
han kommer att ha med sig sin
sångare, Manon Plokker.

vem?

Posted by reveal on May-15-2004 00:55:

Tiesto, den n00ben, har glömt ett cd-case hemma i Holland, och kommer eventuellt bara ha låtar så det räcker till ett tvåtimmars-set... men men

Tider? Tiesto lirar 12-2 eller 3

Posted by SteveTranz4ever on May-15-2004 01:18:

Jupp jupp så är det... snackade med Andreas ikväll på Amnesia... Han är för övrigt sjuk laddad, han lirar direkt efter Tiësto från 02:00 eller 03:00.

Snackade också med en annan Ace-Event kille ikväll och han var rätt lyrsik över vad dom har åstakommit... kommer med största sannolikhet bli Sveriges bästa fest... då menar jag alltså i mitt tycke då för mig "Fokused Scandinavian Tour 03" är det fetaste hittills.

Posted by sipowitz on May-15-2004 04:15:

ARGHHH

FATTAR NI !!?!??!!?!!

IDAG SMÄLLER DET !

Precis hemkommen från jobbet och... well... vad ska man säga... man har riktigt börjat darra i kroppen redan... faen helt otroligt - vad ska man säga förutom, vilken fest det kommer bli!

Jag var på fokused i stockholm (och köpenhamn för den delen) och vilken fest det var alltså, iochförsig så var det gielen och orkidea som gjorde den natten riktigt oförglömlig menmen att en sån här stor fest och tiesto i malmö skulle ske detta årtuseende var jäkligt svårt att tro för ett år sen...

SPÄNN HÄSTARNA, KOPPLA LOSS STRUTSARNA, KÖP EN LOTT - FÖR IDAG BLIR DET VÅTT!

Nedan är en karta över slagthuset, observera att de nedersta utrymmena är nattklubben som också kommer ha öppet, det är där alla äckliga hipphoppare kommer vara :-) Jag har märkt de salarna som jag tror klubben kommer ha som ni ser.

Posted by St_Andrew on May-15-2004 10:40:

helvete vad jag ångrar mig nu asså =/

vill diiiiiit *gråååååååååt*

Posted by SteveTranz4ever on May-15-2004 10:59:

Det börjar spricka upp i vårt härliga Malmö... man ser solen skiner igenom här & där Inget regn så långt ögat ser *Blickar ut över Malmö från sjunde våningen*

Posted by CJ InterCity on May-15-2004 11:38:

skulle vara kul att ha en satellitbild över sverige där alla som gillar trance är markerade med röda prickar, och se hur det strömmar mot Malmö

Posted by Gate 42 on May-15-2004 12:08:

Hoppas (eller rättare sagt jag vet) att alla som tar sig dit får en kalaskväll. Själv missar jag tyvärr detta och ångrar mig en "smula" idag att jag inte kämpade mer för att ta mig ner till Malmö.

Jaja, vad är väl en dag på Slagverket, kanske är helt jättetrist och stelt, eller.... eller alldeles underbar och megahäftig

Posted by jofawe on May-15-2004 16:44:

tåget till malmö från lund går kl 1930

nu är det nära

Posted by sipowitz on May-15-2004 19:47:

tjoho

PARTY!

Nu är alla samlade här, runt ... well jag vet inte... runt 651144 säger reveal...

:-)

Min korv är slut iallafall :-)

Reveals haka har åkt fram iallafall hoho

Posted by reveal on May-15-2004 19:50:

Kan bara säga:

Posted by GyLLe on May-16-2004 02:06:

fan.. nu kanske festen är slut??? Hoppas alla hade en ap bra kväll!!!

nu vill jag se bilder/filmer från allt från och med förfesten tills efterfesten!!! för de fanns ju några stackars själar som inte var där!!!

hare gött!!!!

Posted by dbl on May-16-2004 04:00:

quote:
Originally posted by Gate 42
Jaja, vad är väl en dag på Slagverket, kanske är helt jättetrist och stelt, eller.... eller alldeles underbar och megahäftig

jag håller på alldeles trist och stel än underbart och megahäftigt eftersom jag inte va där... hehe

Posted by chjo on Jul-03-2004 20:57:

Vilken är den första låten Parham kör i Stonefields video, kvinlig vokal.. kommer inte på vilken det är, snälla hjälp mig..

Posted by CJ InterCity on Jul-04-2004 00:38:

John Con feat Nikola Gala - Swing To Harmony

någon sa att det skulle bli en sommarhit, men jag har inte hört den sen dess

Posted by chjo on Jul-04-2004 11:00:

quote:
Originally posted by CJ InterCity
John Con feat Nikola Gala - Swing To Harmony

någon sa att det skulle bli en sommarhit, men jag har inte hört den sen dess

Tackar!!

Inte heller hört den sen dess, gillar den skarpt.

Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9]