TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check die Films!!! - Part IV
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 »
I, Robot gekeken, opzich wel aardige film. Ben alleen niet zo dol op Will...
The Bourne Supremacy, wat een rete vette film weer. Opvolger van The Bourne Identity
| quote: |
| Originally posted by Ding Chavez Ik vond 2 ook weinig aan. Zelfde achterhaalde idee dat je 3/4 film zit te kijken waarin alles fout lijkt te gaan voor onze superheld, maar natuurlijk komt uiteindelijk alles toch weer goed aan het eind. En ow ja, natuurlijk een deurtje openhouden naar deel 3 :/ |
morgen naar king arthur ben benieuwd of het wat is
Dat vond ik dus een ongelofelijke butt-film, heel erg slecht. Slecht geacteerd, ook het verhaal ging nergens heen. En de interpetatie van het klassieke verhaal beviel me ook niet. Ook de vechtscenes konden mij niet bekoren.
Heeft iemand Thunderbirds al gezien?
| quote: |
| Originally posted by Kakao Dat vond ik dus een ongelofelijke butt-film, heel erg slecht. Slecht geacteerd, ook het verhaal ging nergens heen. En de interpetatie van het klassieke verhaal beviel me ook niet. Ook de vechtscenes konden mij niet bekoren. |
| quote: |
| Originally posted by BaRTeZ Heeft iemand Thunderbirds al gezien? |
| quote: |
| Originally posted by Ding Chavez Het was geen superfilm, vooral het verhaal is weer echt hollywood, maar zo erg was het toch ook niet??? |
Gister The last don gekeken, viel een btje tegen maar dat komt omdat je films geschreven door Puzo al snel met The Godfather gaat vergelijken.
ik ben deze week naar spiderman geweest.. vermakelijke film met leuke stunts. Niet meer niet minder (al zit er ook wel erg droge humor in
)
Op de stapel liggen:
Confessions of a Teenage Drama Queen Hehehe
The Girl Next Door Een jongen komt erachter dat zijn nieuwe buurvrouw een pornoster is
Shrek 2
Godsend Over een echtpaar dat hun overleden zoontje laat klonen
Eurotrip
The Whole Ten Yards Vervolg op The Whole Nine Yards
MIndhunters Gefilmd in de Haagse HogeschoolP)
Girl with the Pearl Earring Over het schilderij van Vermeer
HK films
Silver Hawk Futuristische actiefilm met Bondgirl Michelle Yeoh
Fat CHoi Spirit Comedy over Mah Jong
From bejing with Love CHinese parodie op James Bond
Oh en Bram, ik heb Infernal Affairs 2 en 3 gezien!!!
Ik begreep er na 1x kijken niks van, als je de taal niet spreekt is het nogw at moeilijker
, ik ga ff kijken wanneer ik ze aan je kan uitlenen of misschien rip ik ze, ze liggen nu bij een vriendin
Heb, gezien het bovenstaande lijstje wel aardig wat te zien dus
| quote: |
| Originally posted by Optimus The Girl Next Door Een jongen komt erachter dat zijn nieuwe buurvrouw een pornoster is |
| quote: |
| Originally posted by Optimus HK films Silver Hawk Futuristische actiefilm met Bondgirl Michelle Yeoh Fat CHoi Spirit Comedy over Mah Jong ![]() From bejing with Love CHinese parodie op James Bond Oh en Bram, ik heb Infernal Affairs 2 en 3 gezien!!! Ik begreep er na 1x kijken niks van, als je de taal niet spreekt is het nogw at moeilijker , ik ga ff kijken wanneer ik ze aan je kan uitlenen of misschien rip ik ze, ze liggen nu bij een vriendin![]() Heb, gezien het bovenstaande lijstje wel aardig wat te zien dus |
| quote: |
| Originally posted by Optimus The Whole Ten Yards Vervolg op The Whole Nine Yards |
| quote: |
| Originally posted by CygnusX Heerlijke film |
Spiderman2
I, Robot daarentegen lijkt me wel wat 
spiderman 2 is zeker geen meeesterlijk film maar ik als liefhebber vond em zeker wel vet! alleen zaten er ook wat qliche speeches etc bij.. maar zeker wel een goede spidy film! 
| quote: |
| Originally posted by jp Spiderman2 I, Robot daarentegen lijkt me wel wat |
Bourne Supremacy is echt vet! Als je van dat soort films houd, dan! Alleen vond ik het het eind een beetje zwak, maar goed, verder super film!
Manchurian Candidate... Mja, er zat wel een goed verhaal in, maar er was teveel bullshit er omheen zeg maar... Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen... Er kwamen teveel dingen bij, waardoor het minder goed was.... Maar Denzel Washington blijft een super acteur en een van mn favorieten 
| quote: |
| Originally posted by Robert Ik heb net The Bourne Supremacy gezien, dat is echt coole film. Er komt daar waarschijnlijk ook nog een deel 3 van uit (The Bourne Legacy). |
Vanavond Revenge of the Nerds II op TV 
Over klassiekers gesproken..
Even aardig leesvoer met een hoog "hoe-kom-je-erop-en-heb-je-tijd-over" gehalte. 3 man die een site bijhouden over movie physics en wat er dan vooral aan mis is, van veel voorkomende fouten tot specifieke movie reviews.
| quote: |
| Originally posted by TimeportE uuuh als ze de titels van de boeken aanhouden wordt het toch de bourne ultamacy ? |
Gisteren dan maar even Das Experiment gekeken, was dinsdag op TV.. Gave film, weer eens wat anders dan de gemiddelde Hollywoodmovie. Best wel ziek om te zien wat mensen kunnen doen als ze even bewaking mogen spelen.. Nou weet ik ook wel dat het niet allemaal ook echt gebeurd is (de film is wel gebaseerd op een daadwerkelijk uitgevoerd experiment) maar toch..
| quote: |
| Originally posted by basd Nou weet ik ook wel dat het niet allemaal ook echt gebeurd is (de film is wel gebaseerd op een daadwerkelijk uitgevoerd experiment) maar toch.. |
| quote: |
| Originally posted by TimeportE jah de eerste paar dagen kloppen wel maar de daarna werd het experiment afgekapt.. ze hebben de latere dagen in de film samen met psychologen volgens mij bedacht aan de hand van hypotheses hoe het zou aflopen. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.