TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Je nieuwe platen - Deel XII
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 »
er gaat niets boven 'oude' platen
gevaarlijk, 3 x per week langs de platenzaak lopen... op een gegeven moment ga je echt te vaak naar binnen...En zonder iets de zaak uit is ook zo... Nieuwe aanwinsten:
Benz & MD - Spiagia / Tainted [Baroque]
Soul Tan ft. Stephanie Vezina - How Long [Screen]
| quote: |
| Originally posted by sndh er gaat niets boven 'oude' platen |
Echt niet te geloven hoe weinig (goede) platen er uit komen momenteel!
het is nu wel zeer extreem, er komt niks goeds uit, echt fuck!
D-Formation is aardig goed bezig anders
maak je horizon groter 
| Originally posted by Chicane maak je horizon groter |
tja vinyl gaat er toch uit, paar jaar geleden werdt er veel meer geprest heb ik het idee.
wordt tijd dat labels met mp3/cds beginnen, innoveren noemen ze dat.
komen ook steeds meer verschillende goede cd spelers. en ook producten die vinyl in zn geheel vervangen (FinalScratch)
Koopt niemand meer of post niemand meer?
DJ Bizzy - Breaking Neck // (Humanoid)
Jim Masters & Phil Bary presents String Theory - Swarm // (Intec)
Miss Kitten - Requiem For A Hit / Happy Violentine (LFO remixes) // (Nova Mute)
Sam Ostyn & Trish Van Eynde - Open Window Ep // (MB Elektronics)
Vince Watson - Hybrid Reaction Ep // (Ingoma)
twee zeer lekkere diepe groovy technoplaten:
Urromezzo - Testo Rosso EP
Borut Margon - Oronica
Een redelijk stevige plaat:
GoodFellas 06 - Promo vinyl
Cari Lekebusch - Sweedisch steel (drumcode 27,5)
Purple Haze - Adrenaline/Push Off Me
Supervette tranceprog track ala Nathan Fake - Outhouse
Michael Gray - The Weekend (Ian Carey Remixes)
lekkere house
Digital Tensio feat. Talla 2xlc - Tears Idle Tears
Trancert incl Thomas Datt Remix, en 2XLC Remix
Carlo Resoort - Ayers Rock
Beukplaatje van Carlo Resoort
Sam Sharp - Error (one-sided promo)
DE techtrance knaller van het moment, megatune
Oliver Prime - Mindgames
Tweede release van T.nu talent contest winner, inclusief danjo & styles remix. Original is supervet progtechpsy
Sunlovers - All Around The World
Standaard clubplaatje, niet zo megagoed
4 Strings - Love Is Blind
Relaxte tune van 4 Strings, aardige vocals
Rockefeller - Do It 2 Nite
Olav Basoski remix is SUPER! Ian Carey Remix ook kwaliteit zoals altijd
Clokx - Feeling
Nieuwe Clokx release van Ron van den Beuken en de tering wat is de a-kant vet! Superknal trance met een techno ondergrondje. Echt vette release!
Manny Romero - Compadre
Inclusief SVD remix van Sander van Doorn. Vond hem niet zo speciaal, wel lekkere drive zoals gewoonlijk. Maar had iets specialer verwacht.
Marisa Turner - Secret (Remixes)
Olav Basoski Remix en Junior Jack remix zijn helemaal VETTTTT!
Cabin Crew - Star To Fall
Dance smash van dit moment, heerlijk plaatje van Ministry Of Sound ala Eric Prydz.
Zal mijn laatste aanwinsten ook is posten:
Origene - Sanctuary
Interstate - I Found U
Starsign - Taurus
DJ Vesiga vs Jomar - Nightoperator
Ferry Corsten - Holding On
Way Out West - Anything But You / Killa
Fire & Ice - Best Of EP 1
Plastic Boy - Silver Bath (GMN)
DJ Tiesto - Flight 643 (Picture Disc)
DJ Tiesto - Lethal Industry (Picture Disc)
Umek - Gatex
| Originally posted by ahp2002 Purple Haze - Adrenaline/Push Off Me Supervette tranceprog track ala Nathan Fake - Outhouse |
het zal mij benieuwen, ff zoeken
net binnen:
BT - Remember (Benz & MD Rmx) [white]
Clubbervision - Beyond Frontiers [Noctambula Spain]
Matthew Dekay vs Proluctors - Bad [DK]
Nikola Gala - Dark Side Of The East [Fokused]
Nikola Gala - Next Room EP [Precinct]
Girl Nobody - Sirens (Monkz&Shiloh Rmxs)[Release Grooves]
Mercurio - Music [Vapour]
Naveen G - Dura (Steve Porter Rmx) [Toes In The Sand US]
Progresia - After Universe (O'Neill&Ozgur Rmx)[Vapour]
Space manoeuvres - Oid (Polefolder&Furry Nipples Rmx) [Lost Language]
U2 - Vertigo (Redanka Rmx) [white]
Vector 13 - Ghis (Leama&Moor Rmx) [Algorhythm]
Radiohead - Where I End & You Begin (Leama&Moor Rmx)[white]
grtz
Ook maar eens ff een lijstje posten, van twee weken geleden:
Soul Rebels feat. Lisa Millet - I'll Be Good (SR Club Mix/SR Dub Mix/Warren Clarke Mix/Warren Clarke Dub)
Olaf Basoski - Water Fire Rythm Love EP 4
Martin Solveig - Rocking Music (Warren Clarke Mixes)
Roger Sanchez - Another Chance
Paul Johnson - Get Get Down
David Morales - Needin' You
komt morgen binnen:
Solid Sessions - Janeiro (Lemon8/subtech rmx) [Addictive]
Above & Beyond - Far from in love [Fittipaldi]
Push - Till we meet again (2LP) [Inferno]
woooow weinig keuze in haarlem. Heb alleen WOW - Killa / Anything but You gekocht. Ik ga gewoon geld overhouden.... 
heheh dat is ook eens fijn op zn tijd, een keer wat geld hebben voor andere dingen. kan me de tijd niet meer herinneren dat ik geld over had
al het overgebleven geld gaat naar platen..
Vandaag maar weer eens een bestelling de deur uit gedaan
Way out west - killa
jones & stephenson - first rebirth
plastic boy - it's a plastic world
tiesto - suburban train
En ik had vrijdag bij thuiskomst weer een fraaie zooi platen op de mat liggen die ik van Wouter overgekocht heb. Allemaal zooi waarvan ik destijds nog niet kon zeggen of ik het wel vet genoeg vond of niet of waar ik domweg te lui voor was om te bestellen. Net zoals ik nu bv. te lui ben al die titels uit mijn toetsenbord tevoorschijn te toveren
.
Nieuwste aanwinsten:
O.C. - Memory Lane EP
Fred Baker VS Nyram - Confirmation / Recognition
Fractal Structure - Natural Signs / A Feeling To Remember
Natural Signs is gejat van "Saltwater - The Legacy", maar de B-kant A Feeling To Remember is echt een heerlijke plaat.
Fred Baker, tja knaller
O.C.: eentonig, maar toch lekker met een hele mooie vocal, wel kort draaien anders verveelt ie 
Marc Kelso - Half Lit World
Net besteld, dus helaas nog niet binnen.....kan niet wachten
. Erg goeie vangst van melodisch techy spul tot flink funky �gebeuk� 
Chris Cowie - Stealth / Latimes // (F1)
Dan Corco & Patrick Dubois - Galactics / Heavenly Voices // (Versus)
Darko Esser - Laku Noc Jasna // (Wolfskuil)
Dave Clarke - Dirtbox (DJ Hell Remix) // (Skint)
Dlux - Darksparkle // (Phonotech)
Hardcell - Bensin Ep // (Zenit)
Joseph Armani and Jan Fransisco - Infatuation (Remixes) // (Joia)
Len Faki - Just A Dance (The Re-Interpretation Part 1) // (Figure)
Petar Dundov - Shiye // (Music Man)
Preach presents Dirty Bass - Joujouka Ep (Ascend)
Quartz - The Alphabet Q Ep // (Zync)
Rob Rowland - The Umbro Chance Ep // (Adrenogroov)
Secret Cinema presents Hidden Rivals - Born To Ill // (EC Records)
Vitalic - My Friend Dario // (Different)
Ik koop de laatste tijd bijna nooit meer platen. Paar jaar terug kwam ik bijna dagelijks in de platenzaak, telkens nieuwe vette releases checken. Dat idee is tegenwoordig h�lemaal weg voor mij. Heb alles al maanden op full rip en dan komt het daarna pas op vinyl als ik de plaat al helemaal zat ben en hem niet meer zou draaien. Heb geen cd-spelers en toch heb ik totaal geen zin meer om vinyl te kopen. Af en toe nog een plaat die ik niet ken en onbekend is maar er komt zo weinig uit en alles is al maanden bekend. Ik kan mijn geld er niet meer aan uitgeven en dat vind ik toch eigenlijk best jammer. Platenmaatschappijen moeten hun releases meteen uitbrengen en niet maanden wachten en hypen, dat dood nu echt de "vinyl scene"...
Dat heb ik nou juist totaal niet, de platenzaak is nou juist de plek waar je lekker in de releasebak kan snuffelen naar onbekende lekkere platen. Het is maar waar je naar op zoek bent. Geld is alleen bij mij het probleem waardoor ik de laatste tijd weinig platen meer kan kopen. Snel een baan vinden 
| Originally posted by Partyhardy! Ik koop de laatste tijd bijna nooit meer platen. Paar jaar terug kwam ik bijna dagelijks in de platenzaak, telkens nieuwe vette releases checken. Dat idee is tegenwoordig h�lemaal weg voor mij. Heb alles al maanden op full rip en dan komt het daarna pas op vinyl als ik de plaat al helemaal zat ben en hem niet meer zou draaien. Heb geen cd-spelers en toch heb ik totaal geen zin meer om vinyl te kopen. Af en toe nog een plaat die ik niet ken en onbekend is maar er komt zo weinig uit en alles is al maanden bekend. Ik kan mijn geld er niet meer aan uitgeven en dat vind ik toch eigenlijk best jammer. Platenmaatschappijen moeten hun releases meteen uitbrengen en niet maanden wachten en hypen, dat dood nu echt de "vinyl scene"... |
Opzich heeft Onno wel een punt. De grote jocks draaien platen al tijden voordat ze uit komen en vele full rips verschijnen ook al dagen, weken en zelfs ooit maanden voor de release.
Ik wil als ik een plaat koop en thuis kom de drang hebben om mun moeder te pesten door die plaat zo hard te zetten dat de speakers het zowat begeven en zij beneden van de bank trilt. Gelukkig heb ik dat gevoel in de meeste gevallen nog wel, maar soms ook niet.
Ik luister veel livesets en met sommige platen heb ik "het al wel gehad" als ze uitkomen. Die heb ik dan al best vaak gehoord en als je um dan eindelijk kunt kopen is een stukje van dat gevoel van "waah, vette nieuwe plaat" al weg.
Zoals nu met Confirmation van Fred Baker vs Nyram. Ubervette plaat, kan me nog goed herinneren dat ik tijdens TiC 2004 (30 october!) tegen mun maat zei: wat een knaller. En die komt deze week pas uit, bijna 5 maanden later...
Toen ik um thuis voor het eerst luisterde kreeg ik van de B-kant, Recognition, een grotere kick! Is ie beter? of verveelt Confirmation al...
Hetzelfde geldt voor
Way Out West - Killa
Interstate - I Found U
en nog niet uit:
Phynn - Lucid
Riley en Durant - Feels Like home
Ti�sto, met name, steelt zo wel de show door platen te draaien die de lokale jock nog niet draait, maar het is zeker niet goed voor zijn en andere labels.
[edit]
| Originally posted by TranceFool Misschien moet je eens wat minder iedere set van je favo DJ checken incl. tracklist, dan heb je dat probleem niet denk ik |