TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nederland in Euro 2004!!!!
Pages (29): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 »

Posted by Jappio on Jun-17-2004 15:02:

quote:
Originally posted by Tim81
Oke, ik vind niet dat Overmars in dit elftal moet staan...en meer mensen met mij:

POLL VI (17537 antwoorden)
Wie moet bij het Nederlands elftal linksbuiten spelen tegen Tsjechi�?
84% Arjen Robben
11% Marc Overmars
1% Rafael van der Vaart
0% Boudewijn Zenden
1% Geen linksbuiten opstellen

Overmars zorgt inderdaad wel voor meer dreiging dan "Wendy" (), maar ik zie toch liever Makaay bij v. Nistelrooy in de spits in plaats van een echte rechtsbuiten! 1 buitenspeler is wel genoeg...

robben heeft ook mijn voorkeur, mits fit. Weet alleen uit eigen ervaring dat je de eerste x na een hamstringblessure minimaal 4 weken nodig hebt om te herstellen, de 2e x minimaal 3 maanden. Ik weet niet hoe het zit met de verzorging bij oranje, maar ik denk dat dat misschien wel de voornaamste reden is waarom robben niet meeheeft gedaan tegen duitsland. Ben dus benieuwd of hij mee doet tegen tjechi� en vooral benieuwd hoe lang hij het dan gaat volhouden

Posted by SnuggLe on Jun-17-2004 15:06:

http://frontpage.fok.nl/nieuws/42972

Posted by Hitman on Jun-17-2004 15:22:

quote:
Originally posted by Cosmic
Vi.nl:

Best een zware straf voor op een toernooi, al had ie natuurlijk direct dieprood moeten krijgen en dan was ie ook 2 wedstrijden geschorst geweest.

Voor die trap op die Deen z'n knie had ie ook al rood moeten krijgen

2 x rood in 1 wedstrijd, als je het mij vraagt is dat een jaartje schorsing (kan er mee te maken hebben dat ik Totti toch al een klootzak vond)

Posted by Tim81 on Jun-17-2004 15:51:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Op de website van het voetbalmaandblad Johan, stond een zelfde link naar de website van Bild. Ook de makers van dit blad wilden wel even helpen met het invullen van deze enquete, dus ook zij stuurden iedereen door naar deze site! Mag toch?! Anders krijg je zo'n eenzijdig beeld...

Posted by Matthijs on Jun-17-2004 16:01:

Ach nu kan meneer Totti in ieder geval drie wedstrijden niet zeuren over slecht zittende schoenen en sokken waar hij blaartjes van krijgt...
Heel erg triest als je je zo verlaagt als hij heeft gedaan.

Posted by Jappio on Jun-17-2004 16:42:

quote:
Originally posted by SnuggLe

hahaha best een vette site, moet je is kijken onder sport en dan onder foto's :

En dan loopt de hele internationale pers zo te zeiken op die paar hooligans van engeland mwheheh.. Geef mij dan maar meer van dit soort "nieuws"

Posted by moogwai on Jun-17-2004 18:27:

Zo, Rooney is toch echt de man bij Engeland, had ik echt niet verwacht Daarentegen is Owen echt hopeloos uit vorm, lijkt het. Zelfde geldt eigenlijk ook voor Raul bij Spanje. Stellen me beide nog erg teleur. Ben dan ook benieuwd hoe Henry voetbalt vanavond.

quote:
Originally posted by Jappio
robben heeft ook mijn voorkeur, mits fit. Weet alleen uit eigen ervaring dat je de eerste x na een hamstringblessure minimaal 4 weken nodig hebt om te herstellen, de 2e x minimaal 3 maanden. Ik weet niet hoe het zit met de verzorging bij oranje, maar ik denk dat dat misschien wel de voornaamste reden is waarom robben niet meeheeft gedaan tegen duitsland. Ben dus benieuwd of hij mee doet tegen tjechi� en vooral benieuwd hoe lang hij het dan gaat volhouden

Het grote voordeel van Nederlands is dat je zowel Robben als Overmars hebt, de vraag is alleen wie er moet beginnen? Het heeft beide z'n voordelen. Ik vind van de Meyde ook niet geweldig, maar ik kan me weinig topwedstrijden van Overmars op rechts herinneren.

Posted by Tim81 on Jun-17-2004 18:51:

Vrienden van mij waren dinsdag in Amsterdam voetbal kijken...
Nou de Nederlandse dames kunnen er ook wat van !!!

En dan pakten we nog maar een puntje van de Duitsers, kan je nagaan als we de volgende wedstrijd winnen van die Tsjechen...

!!!!!MEER VAN DEZE POSTS!!!!!!

Posted by SnuggLe on Jun-17-2004 19:50:

So de ju. Geil!

Meer van dit!

Kunnen we geen "Kijk Sjonnie, Geile wijvuh!"-thread openen?
De mods doen toch niets?

Posted by jp on Jun-17-2004 20:01:

2-1 voor Kroatie

Posted by Tim81 on Jun-17-2004 20:11:

2-2

Edit: Wat een kneus die Tudor! Eerst een eigen goal en dan een te korte terugspeelbal...laatste minuut ook nog bijna in eigen doel gekopt. Uiteraard nog een gele kaart gepakt ook!

PS. Als Mornar die bal er toch inschiet in de 92e minuut...

Posted by SnuggLe on Jun-17-2004 20:22:

Wat ik zeg, een DIKKE vette mazzelploeg, nog erger dan de Duitsers.
Die klotefransen hebben nog geen normaal doelpunt gemaakt!

Posted by Jappio on Jun-17-2004 21:10:

quote:
Originally posted by Tim81
2-2

Edit: Wat een kneus die Tudor! Eerst een eigen goal en dan een te korte terugspeelbal...laatste minuut ook nog bijna in eigen doel gekopt. Uiteraard nog een gele kaart gepakt ook!

PS. Als Mornar die bal er toch inschiet in de 92e minuut...

en dan miste die ook nog de eerste wedstrijd wegens een schorsing

ach ja je kan niet alles hebben

wel lekker spannend in deze poule!

Posted by Ding Chavez on Jun-17-2004 21:37:

Ik zeg hands!
Hij kan z'n arm er dan wel niet afhalen, maar hij neemt em toch echt mee met z'n hand...

Posted by Shabbaman on Jun-18-2004 09:19:

Dat was echt hands, en het laat het nut van videoherhalingen maar weer eens zien. Ik weet niet of het opzettelijk hands was, maar die spelers zijn slim genoeg om te weten waar de scheids en grensrechter (oh, excuus, "assistent-scheittrechter") staan.

Trouwens: "De Kroatische fans zijn ook goed vertegenwoordigd."

Posted by Eagle` on Jun-18-2004 13:14:

quote:
Originally posted by Jappio
loopt belgi� 10 jaar achter ofzo? Dat was na het WK van 1994 toen Hiddink Advocaat opvolgde omdat Advocaat naar PSV ging.. /me stuurt nog ff een postduif richting zuiderburen

nou zo retarded volkje zijn we nou ook weer niet, wist ik ook nog wel,anyway weet niet waar ik het gehoord had, dacht op studio sport, anyway als dickie ze bruin bakt dit ek, komt ome guus er weer aan

Posted by Tim81 on Jun-18-2004 13:14:

Jaja! Misschien kunnen we vanavond nog wat van de Zweedse en Deense dames verwachten...

Posted by Eagle` on Jun-18-2004 13:18:

top foto's trouwens meer van dat

Posted by Tim81 on Jun-18-2004 13:20:

Morgen misschien weer in Amsterdam kijken, wie weet treffen we weer een paar dronken supportsters...

Posted by jp on Jun-18-2004 14:39:

Klik hier voor video training Duits Elftal

Posted by eieregooie on Jun-18-2004 15:00:

LOL

Posted by moogwai on Jun-18-2004 16:00:

quote:
Originally posted by jp
Klik hier voor video training Duits Elftal

Had 'm al gezien Alleen waar waren de schwalbes dinsdag

Posted by HiGH_NrG on Jun-18-2004 17:30:

quote:
Originally posted by moogwai
Had 'm al gezien Alleen waar waren de schwalbes dinsdag

Daar gaan ze dus nog harder tegen optreden, dat las ik in de krant vandaag. Wel beter, het is toch een soort van spelbederf!

Posted by basvh on Jun-18-2004 21:26:

vette wedstrijd zweden-italia. leuk aantrekkelijk voetbal. lekker aanvallend en een briljante goal van zlatan!

Posted by Blik on Jun-18-2004 22:01:

prachtige goal en gunstig voor mijn ek-poule

Pages (29): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 »