TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Mysteryland 21 augustus, floriade terrein
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 »
je hebt me door

| quote: |
| Originally posted by jp Je moet bij ID&T sowieso altijd je kaartje inleveren |
In ieder geval wel dat ze het er zo inzetten!
Die van Duncan Stuitergnome was van mij 
questions again
Hello everybody
Questions of the day :
1� Can we go to Mysteryland by Train (mysterland website is not chatterer on this
) ?
2� Where and when is the meeting point?
Thanks 
1. Hoofddorp trainstation ----> free busses
2. How bout 15:00hr at the right hand side of the mainstage (corner)
Ik hoorde net in de auto op ID&T Radio dat er zondag (edit: lees zaterdag
) een DJ (gokje: Tiesto) vanuit een helikopter achter de draaitafels wordt geplaatst...
PS> Las tevens op Tiestoworld dat ze in Breda een beeld van hem willen plaatsen en een straat naar hem willen noemen 
| Originally posted by Tim81 Ik hoorde net in de auto op ID&T Radio dat er zondag een DJ (gokje: Tiesto) vanuit een helikopter achter de draaitafels wordt geplaatst... |
| Originally posted by eieregooie Dan issie mooi een dag te laat... |
Zat er nog ff aan te denken om voor de deur een kaartje te kopen (is toch nog niet uitverkocht?) maar met zulk weer...laat maar, ga ik liever thuis 3 DVD's huren 
| Originally posted by Tim81 PS> Las tevens op Tiestoworld dat ze in Breda een beeld van hem willen plaatsen en een straat naar hem willen noemen |
Zaterdag trekt die storing rond de middag naar Duitsland weg en
komt ons land geleidelijk steeds meer onder invloed van een
zwakke rug van hoge druk waardoor de buiigheid afneemt. Omdat
achter de storing de aangevoerde lucht over de Noordzee wat
koeler is, wordt het met maxima rond de 19 graden iets
frisser dan de afgelopen dagen.
De wind draait dan naar noordwest en is boven land zwak tot
matig, aan zee matig tot vrij krachtig. 's Avonds neemt de wind
af.
Net nog maar eventjes een kaartje gehaald! Ik kon het niet laten...
Wordt een mooie dag morgen! 
| Originally posted by HiGH_NrG Net nog maar eventjes een kaartje gehaald! Ik kon het niet laten... |
GTAs on the way!
hope, we`ll met some of you!
XeCUTionER
Het is eindelijk opgehouden met regenen
Hmmm... toch weer regen!! Al zijn de voorspellingen wel redelijk; in de loop van de ochtend opklaringen en vanmiddag droog. Hopelijk krijgen de weermannen gelijk...
Voor de zekerheid toch maar een droog shirt mee, over 3 kwartier vertrekt onze bus richting het Floriade-terrein...
---
Van de website van ID&T:
Mystery Land: een laatste update over het weer en vervoer
Voor de Mystery Land bezoekers vandaag: hier nog een extra update.
Weer:
Door de hevige regen van vannacht is het terrein op een aantal plekken drassig geworden. We adviseren je dan ook om waterdichte schoenen aan te trekken dus haal dat oude schoeisel maar weer uit de kast.....
Vervoer:
Vanaf station Hoofddorp vertrekken vandaag pendelbussen richting de verschillende ingangen van Mystery Land. We adviseren je om hier gebruik van te maken.
goeiemorgen iedereen
tis nog steeds klote weer... maar het word zowieso leuk !!! hopelijk zijn er nog kluisjes over als ik aankom, kheb geen zin om de hele dag met een rugtas te lopen..
veel plezier voor iedereen die gaat vandaag. Hopelijk word het een beetje mooi weer nog.
| Originally posted by Tim81 Hmmm... toch weer regen!! Al zijn de voorspellingen wel redelijk; in de loop van de ochtend opklaringen en vanmiddag droog. Hopelijk krijgen de weermannen gelijk... Voor de zekerheid toch maar een droog shirt mee, over 3 kwartier vertrekt onze bus richting het Floriade-terrein... --- Van de website van ID&T: Mystery Land: een laatste update over het weer en vervoer Voor de Mystery Land bezoekers vandaag: hier nog een extra update. Weer: Door de hevige regen van vannacht is het terrein op een aantal plekken drassig geworden. We adviseren je dan ook om waterdichte schoenen aan te trekken dus haal dat oude schoeisel maar weer uit de kast..... Vervoer: Vanaf station Hoofddorp vertrekken vandaag pendelbussen richting de verschillende ingangen van Mystery Land. We adviseren je om hier gebruik van te maken. |
Het is nu droog! Ik ga de deur uit... Laat het vandaag maar eens een keer niet regenen! Er is vannacht al genoeg gevallen
Gelukkig is er in de tenten genoeg te beleven...
| Originally posted by Tim81 Het is nu droog! Ik ga de deur uit... Laat het vandaag maar eens een keer niet regenen! Er is vannacht al genoeg gevallen Gelukkig is er in de tenten genoeg te beleven... |
Wat een graf weer
Maar ik heb geen haast
Tot straks...
| Originally posted by HiGH_NrG Hmm... toch maar even een paraplu of iets dergelijks mee... |
Lekker stampfen in de modder
Het is nu echt mooi weer hier (Aalsmeer), niet te warm en een lekker zonnetje. Als de wind goed staat kan ik misschien wat horen, hehe
Antiphus draait echt waanzig lekker! Heb nu al een paar tracks gehoord die ik ook moet hebben 
Echt top!